Компанія UAPAY стала партнером конкурсу в номінації «Вибір споживачів: Найкращий маркетплейс, прайс-агрегатор». В такій номінації визначається компанія, що, на думку споживачів, є найбільш успішною в категорії «Маркетплейс» або «Прайс-агрегатор».
В цьому році за звання «Найкращий маркетплейс, прайс-агрегатор» позмагаються:
· Bigl.ua (https://bigl.ua)
· Crafta (http://crafta.ua)
· Hotline.ua (http://hotline.ua)
· KARABAS.COM (https://karabas.com)
· Price.ua (http://price.ua)
· Prom.ua (http://prom.ua)
· Rozetka.ua (http://rozetka.com.ua)
· Shopping Mall http://shoppingmall.com.ua
· SvitStyle (https://svitstyle.com.ua)
· ПриватМаркет (https://privatmarket.ua)
Вибір переможця пройде в кілька етапів. Перший — учасники подають заявку шляхом заповнення анкети і надають організаторам документ про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності. Другий — журі формують шорт-лист номінантів (до 10 компаній в кожній категорії). Третій етап — безпосередньо голосування споживачів за улюблений проект.
Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY та SoftInvest Holding, зазначив: «За оцінками аналітиків, обсяг ринку e-commerce до кінця 2017 року перевищить 40 млрд. грн. Притому український ринок електронної комерції — найдинамічніший у Європі, щорічні показники зростання стабільно вимірюються двозначними цифрами. Ми раді підтримати конкурс, які визначить кращих гравців цього ринку в Україні і стимулює його більш активний розвиток».
Нагадаємо, що українська компанія UAPAY, яка входить в холдинг Softinvest, є оператором платіжного інструменту UAPAY.UA — унікального сервісу, що дозволяє споживачам оплачувати величезний спектр послуг по всій Україні. В листопаді минулого року UAPAY успішно запустила сервіс інтернет-еквайрингу. Таким чином, користувачі можуть провести розрахунки в інтернет-магазинах або оплатити через інтернет різні послуги з допомогою банківських карт VISA /Master Card, використовуючи інтерфейс системи UAPAY.
P.S Live ID: K89Io9blWX1UfZWv3ajv
P.S.S 69c6_c8