Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
UAPAY та «Пост Фінанс» сприяють розвитку ринків e-commerce та доставки
За підтримки фінансової компанії «ЮАПЕЙ» та компанії «Пост Фінанс» логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку». На думку фахівців, це дуже важливий крок як для ринку e-commerce, так і ринку доставки.
ecaadc9bca8025b3ed1adcfc33f4a1ce.jpg
Дослідження онлайн-торгівлі і поведінки покупців, яке провів національний логістичний оператор «Нова пошта» навесні 2017 року, показало: з 2012 року кількість людей, які ніколи не оплачували онлайн-покупки банківською карткою, знизилося більш ніж удвічі. Згідно з опитуванням, близько 30% покупців стали розплачуватися карткою на сайті магазина, при цьому 23% вважають за краще платити готівкою кур'єру або магазину при отриманні товару. Але що цікаво: кількість людей, які оплатили товар в посилці зворотним грошовим переказом (післяплатою), знизилася на кілька процентних пунктів. Тренд очевидний: люди трохи менше довіряють продавцям і бережуть власні гроші.
Показово і те, що українці стали більш вибагливими до безпеки платежів. Головними бар'єрами для використання картки вони називають відсутність опції «оплатити карткою» на сайтах магазинів і невпевненість в сервісі. Тому, клієнтам потрібно запропонувати варіант, коли шопінг буде зручним, а оплата — легкою та безпечною.
Ось чому зворотний грошовий переказ за товар на банківську картку — великий крок вперед як для ринку e-commerce, так і ринку доставки. За даними клієнтських опитувань, сервіс став найбільш очікуваним цього року, причому для всіх категорій користувачів «Нова пошта». Послуга, яку компанія запустила спільно з «Пост Фінанс» і UAPAY, працює з кінця липня, і за ці кілька тижнів кількість оформлених перекладів на картку зросла втричі. Безсумнівно, популярність сервісу буде рости і далі.
Цей та інші сервіси, що полегшують онлайн-шопінг, конче потрібні українським споживачам. Вони хочуть купувати більше та робити це зручно — і ринок відповідає створенням необхідних умов. Слід зауважити, що кілька років поспіль український ринок e-commerce демонструє вражаючі темпи приросту: від 30 до 60% в кількісному вираженні щорічно, до того ж прогнози для галузі залишаються дуже сприятливими.
За перше півріччя 2017 року тільки «Нова пошта» доставила для клієнтів сегменту e-commerce більш 14 млн відправлень. Це на 31% більше аналогічного показника минулого року. У другому півріччі, за нашими розрахунками, тренд збережеться. Зростаючий апетит українців до шопінгу в інтернеті вимагає від учасників процесу — торговельних майданчиків, операторів доставки і їх фінансових партнерів — забезпечення можливості платити за покупку легко, зручно і безпечно. Самі клієнти диктують цю умову.
В результаті онлайн-торгівля в Україні стане ближче до розвинених країн за рівнем легкості, зручності і цивілізованості правил гри. Зараз, за ​​даними European B2С E-commerce Report, наша країна утримує першість серед найбільш швидкозростаючих ринків онлайн-торгівлі в Європі. Разом інтернет-торговці і гравці суміжних галузей цілком здатні зробити економічне e-commerce диво. Для цього ще багато чого потрібно зробити, але початок вже покладено.
Відзначимо, що «Пост Фінанс» — компанія, яка працює на ринку фінансових послуг з 2012 року і входить до групи «Нова пошта». У мережі «Нова пошта» працює більше 1500 кас, в яких можна оформити і отримати грошовий переказ.
За матеріалами статті Андрія Кривошапки, директора «Пост Фінанс»
За підтримки компанії «ЮАПЕЙ» логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку»
Спільними зусиллями команд постачальника послуг платіжної інфраструктури iGama і фінансової компанії «ЮАПЕЙ» був реалізований інноваційний продукт для найбільшого комерційного логістичного оператора України «Нова пошта» — «Експрес-переказ на банківську картку».
Тепер одержувачу переказу не потрібно відвідувати відділення «Нова пошта», щоб отримати надісланий йому грошовий переказ — всі кошти будуть переведені на банківську карту, дані якої він збереже в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку «Нова пошта». Безпосередній прийом платежів готівкою в касі забезпечує фінансова компанія «Пост Фінанс», функцію зарахування коштів на банківську платіжну карту надали фінансова компанія «ЮАПЕЙ» і її технологічний партнер iGama.
ce147d288711a54b69afb2545580d63f.jpg
В даний час послуга працює в тестовому режимі. Нею можна скористатися у відділеннях «Нова пошта», в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку «Нова пошта». Для цього необхідно зберегти дані однієї або декількох банківських карток відправника в особистому кабінеті або в мобільному додатку. Надалі при оформленні нових відправок можна буде вибрати потрібну картку зі списку. Додавання конфіденційної інформації про банківські картки повністю безпечно: «Нова пошта» використовує захищене сховище карткових даних, розроблене постачальником послуг платіжної інфраструктури компанією iGama. Обробка і зберігання інформації про платіжну картку відповідає стандарту безпеки міжнародних платіжних систем Visa inc., MasterCard Worlwide.
Після реєстрації даних карти послугою можна скористатися при відправленні переказу між відділеннями «Нова пошта». Максимальна сума одного переказу становить 14999 грн. Послуга тарифікується згідно діючих тарифів на грошовий переказ — 20 грн + 2% від суми переказу. Додаткові платежі не передбачені. Вартість послуг перекладу на банківську карту оплачує відправник переказу. Кошти надходять на карту миттєво після проведення платежу в касі фінансової компанії «Пост Фінанс».
У разі затримки надходження грошей клієнту потрібно звернутися до банку-емітенту, який регулює процедуру зарахування грошових коштів на випущені їм картки. Якщо на момент зарахування переказу картка заблокована або з певних причин неактивна, кошти можна буде отримати у відділенні «Нова пошта». Про це одержувача проінформують через SMS на мобільний телефон.

Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» не схвалює рішення УДЦР провести повторний тендер на впровадження MNP і можливо оскаржить його в суді
Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» вважає нелогічним та таким, що не відповідає українському законодавству, рішення Українського державного центру радіочастот (УДЦР) провести повторний тендер на впровадження MNP.
6be3a12d10809195d4e015916689abba.jpg
Нагадаємо, що 31 липня 2017 року в Українському державному центрі радіочастот відбулося засідання Комітету з конкурсних торгів держпідприємства щодо ситуації, що склалася з впровадженням послуги MNP в Україні, на якому УДЦР заявив, що планує оголосити повторний тендер на впровадження MNP через систему Prozorro.
Зазначимо, що 21 квітня 2016 року УДЦР провів повторну оцінку пропозицій конкурсних торгів по впровадженню Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів» і визнав переможцем тендеру компанію «ЕС АЙ ЦЕНТР». Вартість проекту від «ЕС АЙ ЦЕНТР» складає 39,582 млн грн (майже на 32 млн грн менше попереднього переможця тендера), причому в цю вартість включено технічну підтримку на 3 роки.
Однак сторона, що програла тендер — компанія «Діалінк» — не погодилася з таким станом речей і звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва, вимагаючи скасувати рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ), який визнав порушення з боку УДЦР та допустив «ЕС АЙ ЦЕНТР» до оцінки пропозицій на тендері. Суди перших двох інстанцій відмовили «Діалінк», але 20 квітня 2017 року Вищий адміністративний суд України (ВАСУ) задовольнив касаційну скаргу цієї компанії і тим самим зупинив проект по впровадженню MNP.
«Рішення УДЦР викликає подив. Адже АМКУ оскаржив рішення ВАСУ від 20 квітня 2017 у Верховному суді України (ВСУ). Але УДЦР замість того, щоб дочекатися розгляду цієї справи у ВСУ, вирішив заново провести тендер по впровадженню MNP. Ми не можемо назвати це рішення правильним з правової точки зору і можливо будемо його оскаржувати», — коментує Анна Коктиш, директор з юридичних питань Softinvest Holding , в структуру якого входить компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР».
«Проведення нового тендеру з побудови Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів» значно затягне процес впровадження MNP для українських абонентів — не виключено, що мова йде про термін 8-12 місяців. Адже фахівці «ЕС АЙ ЦЕНТР» вже виконали значну частину роботи по впровадженню MNP. Проект наближався до завершення і лише нескінчені судові позови компанії «Діалінк» зупинили його фактично на фініші», — зазначив Сергій Єрьомін, генеральний директор компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».
UAPAY взяв участь у конференції «Картковий бізнес і технології 2017»
20 червня в Києві пройшло профільний захід для професіоналів ринку банківських карт і платежів – конференція «Картковий бізнес і технології 2017». Учасники конференції обговорили стан і перспективи ринку, проаналізували споживчі настрої, міграцію банківських карт в мобільні додатки і інтернет, а також інші тонкощі карткового бізнесу.
f3f1e8fc19e5c97b311f1973e21b79fd.jpg
Експерти відзначили, що в Україні основним стримуючим фактором для користувачів в частині оплати в інтернеті є страх перед шахраями. Тому все частіше українські платіжні компанії пропонують різні рішення, що сприяють підвищенню рівня безпеки в мережі. Однією з них є послуга «Безпечна угода», реалізована компанією UAPAY спільно з найбільшим в країні сервісом оголошень OLX і національною службою доставки «Нова Пошта» в травні цього року.


Про переваги рішення гостям конференції розповів Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY. Суть її полягає в тому, що при оплаті товару гроші з'являться на рахунку продавця тільки після того, як покупець підтвердить, що посилка доставлена ​​у відділення «Нова пошта», і товар його влаштовує. Якщо ж цей товар з якої-небудь причини не підійшов одержувачу, то гроші повернуться йому на карту, а сам продукт відправиться назад продавцеві. При цьому обом сторонам угоди не потрібно «світити» один перед одним дані своїх банківських карт, що є ще однією важливою перевагою. Хоча «Безпечна угода» запущена зовсім недавно, нею вже скористалися понад 30 тисяч користувачів, що говорить про затребуваність і корисність сервісу.
Фахівці компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР» опублікували перелік рекомендацій по захисту від вірусу Petya.A
Компанія «Ес Ай Центр» попереджає про атаку вірусу-шифрувальника Petya.A на українські підприємства. Вже інфіковані десятки українських банків, мережі мобільних операторів, а також комп'ютерні системи великих енергокомпаній.
e6ac9bcf715b73b19a387a89990ade5c.jpg
За деякими даними, новий вірус є симбіозом вірусів Petya і WannaCry, який не тільки зашифровує дані, що зберігаються на комп'ютері, але і переписує головний завантажувальний запис (MBR) жорсткого диска. Новий підвид Petya.A, який сьогодні атакував Україну, це комбінація вразливостей SMB і WMI - CVE-2017-0199 і MS17-010 (ETERNALBLUE, використана в WannaCry). Дана модифікація на даний момент не визначається жодним з антивірусних вендорів. Також на даний момент не існує засобів по відновленню даних.

Вірус поширюється у вигляді вкладеному файлів і посилань до повідомлення електронної пошти, при його відкритті шкідливий код активується. Після зараження вихідного ПК або сервера, вірус починає сканувати локальну мережу за допомогою ARP-запитів і заражає інші уразливі комп'ютери в межах видимості вашої локальної мережі.

Ознайомитися з детальними рекомендаціями по захисту від віруса Petya.A можна за посиланням.
Українські банки та енергетичні компанії зазнали нападу вірусу-шифрувальника, аналогічного WannaCry
Компанія «Софтінвест холдінг» попереджає про атаку невідомого вірусу-шифрувальнику на українські підприємства. Вже інфіковано кілька великих українських банків, а також комп'ютерні системи столичної енергокомпанії «Київенерго» і НЕК «Укренерго».
За повідомленням Національного банку України у результаті кібератак певні банки мають складності з обслуговуванням клієнтів та здійсненням банківських операцій. Наразі у фінансовому секторі посилено заходи безпеки та протидії хакерським атакам.
3f04dd0cc002c1cf71c09f8cadccd556.jpg
У «Київенерго» співробітники були змушені вимкнути всі комп'ютери і мережеві комутатори до кінця дня. У головному офісі НЕК «Укренерго» встигли відключити мережу і уникнути зараження, проте деякі філії все ж потрапили під атаку вірусу.
За повідомленнями інсайдерів, зараження протікало в такий спосіб: в середині дня 27 червня робочі комп'ютери підприємств самостійно перезавантажились, після чого операційна система нібито почала перевірку жорсткого диска. Через деякий час на дисплеї з'явилося повідомлення, що файли на жорсткому диску зашифровані, а для їх розшифрування потрібно відправити 300 доларів на адресу біткоін-гаманця.
Страницы: Пред. | 1 | ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ... | 15 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть