Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії щодо результатів дослідження ринку ФінТех
Днями в Україні презентували перше дослідження ринку ФінТех. Як показали результати дослідження, більше 80 українських компаній активно розробляють інноваційні продукти, що застосовують технологічні рішення для фінансового сектору (Фінтех). Близько 60% цих Фінтех-компаній почали працювати в останні три роки, а близько 80% з них вже надають послуги ринку.
b0260ac596f29c8658733e7e7edae6ac.jpg
Перше дослідження ринку презентували на конференції «Фінтех в Україні: тенденції, огляд ринку і каталог», яку організував Проект USAID «Трансформація фінансового сектора» і інноваційний парк UNIT.City. Серед завдань каталогу — збільшення інтересу інвесторів, як іноземних, так і українських, до молодих українських Фінтех-стартапів, та сприяння розвитку їх стратегічних ділових партнерських відносин. Відзначимо, що в каталозі присутні такі відомі компанії як IGAMA і UAPAY, що входять до складу холдингу Softinvest.


Дмитро Зарахович, керуючий партнер «ЮАПЕЙ» та Softinvest Holding, прийняв участь в панельній дискусії, в якій обговорювалися результати дослідження ринку ФінТех. З точки зору Дмитра Зараховича, прогнозоване зростання ринку в 4 рази є цілком реальним. Цей ринок підштовхує електронна комерція та територіальна специфіка самої держави. Адже від центру країни до будь-якої провінції — приблизно 500 км, що сильно впливає на екосистему самої e-commerce.

«В даному каталозі є два типи компаній — технологічні та фінансові. Технологічні компанії є хорошими партнерами для банків. Це ті команди, що здатні створити для банків продукт або канал, який дозволить їм залучити цільову аудиторію та створити трафік саме на фінансових продуктах. Оскільки кінцеві користувачі споживають фінансові сервіси, то банку як провайдеру потрібні дистриб'ютори таких сервісів. І такими дистрибуторами є технологічні компанії, що дають можливість їм забезпечити кращий контакт зі споживачем» — додав Дмитро Зарахович.

Разом с тим спікер застеріг від бажання більшості стартапів фокусуватися лише на отриманні чергового раунду інвестицій замість реального розвитку бізнеса. «Сьогодні не проблема отримати інвестиції, грошей в країні є чимало. Та нажаль, в більшості випадків переважає мотивація — гроші, а не бізнес. Більшість компаній банально цікавить побудова конвеєру отримання грошей, і мені здається, що це носить масовий характер. Хоча це шлях в нікуди, компанія має фокусуватися на розвитку бізнесу, а не створенні звітів для отримання грошей інвестора».

Нагадаємо, що Igama – компанія-розробник PSP-Platform, інтегратор фінансових рішень, а також процесинг фінансових транзакцій і картковий Storage. Розробки компанії застосовуються в сфері обслуговування масових платежів як в фінансових організаціях, так і для постачальників комунальних послуг.
UAPAY – фінансова компанія, що надає понад 1600 послуг. Основою бізнесу компанії є продаж фінансових сервісів, таких як платежі (агрегація та дистрибуція рахунків до сплати через мережу партнерів), еквайрингові рішення та Escrow для e-commerce, всі типи переказів (концепція Any2Any).
UAPAY підтримав спонсорською участю конференцію Ukraine Financial Innovations Day
16 лютого в Києві відбулась подія Ukraine Financial Innovations Day, що об’єднала експертів ринку, банкірів, інвесторів і найкращі українські стартапи в галузі фінансових технологій.
a9938e73a01d2e1d0e85c70a7cc38d1d.jpg
В рамках Ukraine Financial Innovations Day на гостей чекав експертний огляд трендів і перспектив ринку фінансових інновацій. Учасники обговорили глобальне фінансове майбутнє і внесок України, перспективи співпраці банків і нових гравців, а також регуляторні практики у розвитку екосистеми фінтеху.

Дмитро Зарахович, керуючий партнер компанії UAPAY та SoftInvest Holding, що взяв участь в конференції в якості експерта, висловив своє бачення розвитку стартап-економіки в Україні. В своєму виступі він торкнувся основних складнощів в роботі фінтех-стартапів та їх взаємодії з інвесторами.


Проведене на завершення опитування серед гостей заходу виявило, що 65% учасників впевнені в тому, що Україна стане центром стартапономіки Східної Європи. Дмитро Зарахович прокоментував своє бачення такої перспективи: «Я вважаю, що це станеться саме так, оскільки у порівнянні з іншими країнами Східної Європи в нас дуже сильна фізико-математичних школа. Це має важливе значення, адже працюючи в сфері фінтех, треба однаково добре розбиратись і в фінансах, і в технологіях, інакше ви не зможете створити якісний конкурентний продукт».
Визначено переможців Ukrainian E-commerce Hackathon, спонсором якого виступила компанія UAPAY
10-11 лютого в креативному просторі Creative Quarter пройшов перший Ukrainian eCommerce Hackathon, учасники якого всього за два дні повинні були реалізувати повний e-commerce проект — від опису бізнес-моделі до запуску інтернет-магазину. Всі проекти створювалися на SaaS платформі «ХОРОШОП» з інтеграцією API логістичного оператора «Нова Пошта».

Спонсором і платіжним партнером хакатону виступив фінансовий оператор UAPAY, що надає фінансову платформу UAPAY.UA.
e84664f08e0e6dcaa61dbc886e760029.jpg
Всього в хакатоні взяли участь 10 команд, кожна з яких під керівництвом досвідченого ментора розробляла і створювала такі проекти:
1. Інтернет-магазин спорядження для скандинавської ходьби. Ментор — Сергій Бондаренко, Chief Technology Officer, Deloitte Garage;
2. Шерінг-платформа для туристичного спорядження. Ментор — Владислав Новак, директор з маркетингу СК «ПРОВІДНА»;
3. Інтернет-магазин функціональних напоїв «Eliksyr Must Drink». Ментор — Дмитро Гололобов, Deputy CEO UAPAY;
4. Інтернет-магазин виробів з фанери (професійні меблі для рукоділля та виробництва товарів handmade). Ментор — Валентин Калашник, СEO & Fonder OSD Group, президент УАДМ;
5. Інтернет-магазин органічної косметики «OrganicLife». Ментор — Артем Волхонський, Head of Digital Product Development Department, «Нова Пошта»;
6. Fashionship — експорт-хаб для українських брендів і виробників. Ментор — Давид Браун, CEO Weblium;
7. Сервіс з продажу досвіду «Май мрію». Ментор — Максим Прокопів, Директор та співзасновник IT-Premium, Super-Truper;
8. Інтернет-магазин 3D-принтерів. Ментор — Владислав Новак, директор з маркетингу СК «ПРОВІДНА»;
9. Інтернет-магазин «Дубовий будиночок» (дитячі меблі). Ментор — Ігор Стольницький, CEO «ХОРОШОП»;
10. Інтернет-магазин альтернативних джерел енергії (теплові насоси). Ментор — Фарід Сафаров, Співзасновник і виконавчий директор Moresise Financial Solutions.

Крім практичної частини, хакатон включав в себе і насичену лекційну програму: командам презентували механіку розробки бізнес-моделі в e-сommerce, вчили правильно формувати PR-стратегію, керувати брендом, розбиратися в юридичних тонкощах роботи в сфері електронної торгівлі, ефективно використовувати Google Analytics і логістику.

Дмитро Зарахович, Керуючий партнер UAPAY і Softinvest, розповів командам про сервіс UAPAY Escrow і про те, як зробити безготівковий розрахунок в інтернет-магазині безпечним, зручним і надійним. «В основі сервісу UAPAY Escrow лежить принцип умовного депонування. Його суть полягає в тому, що з карти покупця кошти списуються в той момент, коли він підтверджує своє бажання зробити покупку. При цьому, на карту продавця кошти надходять лише в той момент, коли покупець отримав товар і переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням. Таким чином, сервіс UAPAY Escrow одночасно вирішує проблему захисту як покупця, так і продавця товару», — резюмував він.

Після двох насичених днів теорії і практики команди презентували свої проекти Комітету Журі, до якого увійшли найбільш відомі представники індустрії.

За рішенням журі, перше місце і статус самого перспективного проекту завоював інтернет-магазин функціональних напоїв «Eliksyr Must Drink» (м.Київ), ментором якого виступив Дмитро Гололобов, заступник директора компанії UAPAY.

Друге місце зайняла команда з проектом інтернет-магазину органічної косметики «OrganicLife» (м Дніпро), третє місце — команда з ідеєю створення інтернет-магазину дитячих меблів «Дубовий будиночок».

Команда-переможець отримала спеціальні призи від компаній «Нова Пошта» та UAPAY.
Компанія «ЮАПЕЙ» підтримає Ukrainian eCommerce Hackathon
10-11 лютого в Києві відбудеться перший Ukrainian eCommerce Hackathon – важлива подія, спрямована на розвиток ринку електронної комерції в Україні. В рамках хакатону учасники протягом двох днів зможуть з нуля створити торговий онлайн-проект на SaaS платформі ХОРОШОП, включно з інтеграцією API логістичного оператора НОВА ПОШТА та платіжного сервісу UAPAY, а також отримають практичні навички щодо розвитку та просування інтернет-магазину.
b1f5af0ced6f02c526d308471d3a47fb.jpg
Спонсором і платіжним партнером хакатону виступить компанія «ЮАПЕЙ», що надає сервіс виконання платежів UAPAY.UA.
Дмитро Зарахович, керуючий партнер «ЮАПЕЙ» та Softinvest Holding, увійде в склад журі, а також буде виконувати роль ментора для команд-учасників.

«Ukrainian eCommerce Hackathon — це важливий крок на шляху до технологічно розвиненого ринку e-commerce в Україні. Впевнений, що ми побачимо велику кількість цікавих та оригінальних проектів, які продемонструють різні підходи до створення інтернет-магазинів», — зазначив Дмитро Зарахович.

Нагадаємо, що українська компанія «ЮАПЕЙ», яка входить в холдинг Softinvest, надає платіжний інструмент UAPAY.UA. Це зручний сервіс грошових переказів, яким можна користуватися без реєстрації і на різних платформах: комп'ютерах, планшетах або смартфонах.
Фахівці «ЮАПЕЙ» назвали основні ознаки шахрайських інтернет-магазинів
Експерти з фінансової компанії «ЮАПЕЙ», проаналізувавши український ринок e-commerce, відзначили активізацію шахраїв в кіберпросторі. Створені ними фейкові інтернет-магазини пропонують популярний товар за дуже заниженими цінами, а для ніби «гарантованої доставки» замовлення вони вимагають передоплату. Після отримання грошей з певної кількості довірливих покупців такий інтернет-магазин зазвичай безслідно зникає — сайт перестає існувати. Рекламуються ці фейкові підприємства через платформу OLX і деякі цінові інтернет-каталоги.
0a383e9aa43500d12ab87a0847fa07da.jpg
Фахівці «ЮАПЕЙ» розказують, по яким ознакам можна визначити шахрайський інтернет-магазин:
1. Підозріло низькі ціни. Магазин пропонує майже увесь товар по вартості, що нижче на 30-50%, ніж середній показник по ринку.
2. Магазин під різними приводами вимагає передоплату за товар. Притому шахраї можуть заманювати покупців такими обіцянками «При оплаті через сайт — доставка безкоштовно», «Ми не отримуємо ваші гроші до відправки товару, насправді вони заблоковані на нашому рахунку, поки ви не підтвердити отримання товару», «Ми працюємо напряму з постачальниками, тому в нас низькі ціни», та інше.
3. Сайт магазину часто заповнений невідповідним контентом, особливо це стосується розділів «Про магазин» і «Доставка та оплата». Іноді там може бути присутній текст, повністю скопійований з інших легальних інтернет-магазинів. Розділ новин, як правило, відсутній, або там усього 1-2 матеріали.
4. Рейтинг магазину відсутній в каталогах на кшталт Hotline.ua, або на market-place типу Prom.ua.

Фахівці «ЮАПЕЙ» попереджають: ніколи не платіть за товар наперед, якщо для сайту магазину актуальна одна чи більше з наведених вище ознак. Наголошуємо, що послуга умовного депонування — так званий escrow-сервіс, який має захистити як продавця, так і покупця — сьогодні працює тільки на платформах OLX та Prom.ua.

Нагадаємо, що escrow-сервіс дозволяє безпечно купувати та продавати різні речі через інтернет, оскільки гроші, які сплачуються за товар, продавець не отримає доти, доки покупець не забере надісланий товар в пункті доставки і не переконається, що він йому підходить. Як тільки покупець підтверджує своє бажання придбати товар, продавець негайно отримує гроші за нього.

Якщо сайт інтернет-магазину не працює на майданчику Prom.ua, не використовує сервіс «OLX доставка» для продажу товару, але притому вимагає у вас передоплату — будьте обережні, не виключено, що ви маєте справу з шахраями. В такому випадку купуйте товар тільки післяплатою, незалежно від того, чи це кур’єрська доставка, чи ви отримуєте товар у поштовому відділенні.
Компанія «ЮАПЕЙ» посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017 в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce» з Escrow-сервісом «OLX доставка»
14 грудня спеціалізований онлайн-журнал PaySpace Magazine підвів підсумки другого щорічного конкурсу PaySpace Magazine Awards 2017, який ставив за мету визначити лідерів на ринку електронної комерції і FinTech України. Переможці були визначені в 18 категоріях за допомогою системи відкритого інтернет-голосування.

Компанія «ЮАПЕЙ» зайняла перше місце в номінації «Найкраще платіжне рішення в електронній комерції», номінувавши Escrow-сервіс для послуги «OLX доставка» («Безпечна угода»). У цій категорії були представлені найбільш актуальні та ефективні рішення для оплати в індустрії E-commerce.
41eda8995f80801ff73573e924571fa0.jpg
Escrow-сервіс «OLX доставка» для популярної платформи онлайн-оголошень OLX — це один з найбільш визначних продуктів, що з'явився на українському ринку в 2017 році. Рішення було розроблено компанією «ЮАПЕЙ». Мета такої послуги — підвищити фінансову безпеку клієнтів і за рахунок цього створити умови для подальшого зростання продажів.

У проекті «OLX доставка» UAPAY виступає в ролі інтегратора рішення та фінансового партнера, який забезпечує рух коштів з карти Покупця на карту Продавця і зараховує суму доставки на користь Нова Пошта. Еквайрингову функцію забезпечує ТАСкомбанк. Інтегратором платіжно-логістичного рішення виступає компанія iGama — оператор платіжної інфраструктури для UAPAY

Послугу було запущено в травні 2017 року під назвою «Безпечна угода». В жовтні сервіс було перейменовано на «OLX доставка». Послуга стала надзвичайно затребуваною в українській дистанційній онлайн торгівлі. Сьогодні понад один мільйон товарів на OLX пропонують з можливістю «OLX доставки», а більш ніж 500 тисяч угод вже успішно відбулися.

Дмитро Зарахович, генеральний директор Softinvest Holding та співзасновник UAPAY, відзначив: «Ми дуже раді отримати таку високу нагороду на конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017. Послуга «OLX доставка» — це перший в Україні Escrow-сервіс, який дозволяє захистити як покупця, так і продавця. Сервіс гарантує збереження коштів при проведенні розрахунків, невелику комісію, та миттєве повернення коштів, якщо товар не підійшов. Загалом така послуга знижує рівень недовіри до продавця і відповідно підвищує кількість успішних угод».

«OLX доставка — це зручний і сучасний інструмент, який ми створили, щоб наші користувачі укладали угоди максимально швидко і безпечно, — говорить Сергій Гапоченко, директор OLX в Україні та Центральній Азії. — Користуючись цим сервісом, покупець не потребує особистої зустрічі з продавцем або здійснення передоплати. Таким чином ми мінімізуємо ризики перерахування грошей недобросовісному продавцю, а також робимо онлайн-шопінг простим і комфортним».
Нагадаємо, що українська компанія «ЮАПЕЙ», яка входить в холдинг Softinvest, надає платіжний інструмент UAPAY.UA. Це зручний сервіс грошових переказів, яким можна користуватися без реєстрації і на різних платформах: комп'ютерах, планшетах або смартфонах.
Страницы: Пред. | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 16 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть