Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Компанія UAPAY візьме участь в iForum 2017 та представить новітні платіжні сервіси
Найбільша в Україні конференція інтернет-діячів iForum-2017 пройде 25 травня в Міжнародному виставковому центрі за адресою: Броварський проспект, 15. Цього року iForum планує зібрати на захід понад 7000 учасників. Стенд UAPAY знаходиться прямо біля входу в зал Освіта / Інновації, місце В68.
f0a15643f9d8426a5bb711032440a9f2.jpg
Фахівці UAPAY представлять відвідувачам стенду новітні технології в сфері онлайн-платежів, ознайомлять їх з інноваційними рішеннями, що були розроблені компанією. В тому числі буде детально представлене рішення «Безпечна угода», що було реалізовано спільно з майданчиком онлайн-оголошень OLX.


Нагадаємо, що українська компанія UAPAY, що входить в склад Softinvest Holding, надає фінансову платформу UAPAY.UA — національний платіжний сервіс, послуги інтернет-еквайрингу, P2P перекладів і онлайн-платежів; створює унікальні бізнес-рішення в сфері фінансових сервісів та електронної комерції. Сервіс UAPAY.UA ліцензований Національним банком України, відповідає міжнародному стандарту PCI DSS і занесений в білий список платіжних систем ЕМА.
UAPAY забезпечила захист угод для сервісу оголошень OLX
Українська компанія ТОВ «ЮАПЕЙ» , що надає платіжний сервіс UAPAY.UA, виступила в ролі фінансового партнера сервісу Безпечна угода майданчика онлайн-оголошень OLX.
24707f438df1dd0c3c7f623db60aed6b.jpg Обсяг продажу товарів через інтернет зростає з кожним роком. Паралельно все більш набирають популярність сервіси онлайн-оголошень з продажу товарів і послуг. Так, число переглядів головної сторінки OLX досягає 1,5 млн в день. Однак несумлінність деяких продавців і покупців впливає на довіру однієї сторони до іншої і знижує ймовірність здійснення угоди. Припустимо, покупець хоче купити певний товар через платформу типу маркетплейс. При цьому він не впевнений в якості товару і переживає, що, якщо заплатити наперед, то продавець може не повернути гроші в разі проблем з товаром. Аналогічні страхи у продавця, який сумнівається, чи сплатить покупець за товар після його отримання.

Вищеописані ризики зумовили появу такої послуги як Безпечна угода, що дозволяє нівелювати їх як для продавця, так і для покупця. В основі нового сервісу лежить принцип умовного депонування. За підтримки компанії UAPAY для сервісу онлайн-оголошень OLX створено рішення, яке дозволяє сплатити продавцеві, при цьому останній не отримає гроші, поки покупець не забере товар і не переконається, що він йому підходить. Як тільки покупець підтверджує своє бажання придбати товар, продавець моментально отримує гроші за нього. Таким чином, послуга Безпечна угода вирішує як проблему захисту покупця, так і продавця товару.

«Проблема забезпечення безпечних платежів при здійсненні операцій в інтернеті існує вже давно. Оскільки продавці змушені повідомляти реквізити своїх банківських карт по незахищених каналах, таким як SMS або по телефону, ця інформація разом з персональними даними власника карти може потрапити в руки шахраям.
Послуга Безпечна угода дозволяє убезпечити всі платежі за угодою: коли клієнт вносить дані своєї банківської картки в спеціальну форму на сайті OLX, то вони зберігаються в захищеному сховище UAPAY відповідно до стандартів безпеки даних індустрії платіжних карток PCI DSS. Це дозволяє здійснити операцію безпечно, і ми гарантуємо, що жодним чином така інформація не буде витікати назовні, і зловмисники не зможуть нею скористатися.
Слід акцентувати, що послуга Безпечна угода доступна для фізичних осіб — власників платіжних карток всіх українських банків. Однак картка повинна бути активна для оплати і зарахування коштів в інтернет-середовищі. Крім того, при необхідності продавець або покупець може зареєструвати в системі кілька банківських карток і для кожної угоди використовувати саме ту картку, яка йому в даний час більш зручна», — зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер компаній UAPAY і SoftInvest Holding.

Як працює Безпечна угода
• Продавець активує послугу Безпечна угода при подачі оголошення. Він вказує інформацію для доставки (вага товару, відділення «Нова Пошта», з якого буде відправляти посилку) і вводить дані своєї банківської картки, куди буде отримувати гроші від покупця за цією угодою. Оголошення з Безпечною угодою після публікації продавця позначається спеціальним значком зі щитом і в ньому з'являється кнопка «Купити». Система UAPAY зберігає дані платіжної картки, що була авторизована при першій публікації оголошення з Безпечної угодою, і при розміщенні наступних оголошень для користувача будуть відображені на вибір додані раніше картки.
• Покупець вибирає товар серед оголошень, що позначені зеленим щитом, і робить замовлення, натиснувши на кнопку «Купити». Далі покупцеві необхідно заповнити дані по доставці (відділення «Нова Пошта», де він планує забирати посилку) і банківській картці, звідки будуть перераховуватися гроші. При цьому для здійснення платежу ні покупцеві, ні продавцю не потрібно знати дані банківських карток один одного. Система UAPAY зберігає дані авторизованої при першій покупці платіжної картки і при подальших придбаннях товарів з послугою Безпечна угода користувач побачить перелік доданих раніше карток. Він повинен вибрати одну з раніше збережених карток для оплати, або додати нову. Для підтвердження угоди, навіть якщо для покупки обрана збережена раніше платіжна картка, покупцеві потрібно ввести секретний код CVV та код підтвердження за технологією 3D-Secure, якщо його картка підтримує цей стандарт.
• У момент оформлення замовлення гроші з банківської картки покупця списуються і зараховуються на транзитний рахунок банку, який забезпечує еквайрингові функції фінансового партнера — компанії UAPAY. З карти покупця знімаються гроші за товар, доставку і комісія фінансового партнера (0,3% від вартості товару + 3 грн).
• Після оплати покупцем в інформаційній системі логістичного партнера проекту — компанії «Нова Пошта» — створюється електронна накладна для відправки товару. Фінансовий партнер аналізує статус цієї накладної та проводить фінансові операції за послугою Безпечна угода на підставі отриманих від логістичного партнера статусів.
• Продавець отримує повідомлення про нове замовлення. У нього є два календарні дні, щоб прийняти або відхилити замовлення в його особистому кабінеті OLX, і три дні, щоб відправити посилку. Підтвердження замовлення продавцем є обов'язковою умовою укладання угоди, адже якщо угода не буде підтверджена, гроші за товар і доставку повернуться на карту покупця, незалежно від того, відправив продавець посилку чи ні.
• Покупець отримує посилку в зазначеному при оформленні Безпечної угоди відділенні «Нова Пошта» та оглядає товар. Якщо товар підходить, покупець підтверджує угоду, логістичний партнер інформує про це фінансового партнера — компанію UAPAY, і гроші миттєво перераховуються на карту продавця. Саме тому важливо відправляти посилку по оголошенню, що оформлена з послугою Безпечна угода, тільки з тієї електронної накладної, яка була створена автоматично логістичним партнером в момент публікації оголошення.

Якщо продавець відхилив угоду
• Продавець може відхилити угоду. Покупець отримає про це відповідне повідомлення по електронній пошті.
• Гроші за доставку і вартість товару будуть повернені на картку покупця протягом 35 хвилин.
Якщо товар не підійшов покупцеві
• У відділенні «Нова Пошта» покупець повідомляє, що товар йому не підходить. Фінансовий партнер дізнається про відмову покупця автоматично і миттєво повертає гроші за товар на карту покупця. Сума доставки, якщо товар вже відправлений продавцем, покупцю не повертається.
• Товар відправляється назад продавцеві. За зворотну доставку платить продавець при отриманні товару у відділенні «Нова Пошта». В якості компенсації OLX нараховує такому продавцю 30 грн на бонусний рахунок в профілі OLX.


Експерти OLX і UAPAY прогнозує, що в перший рік проникнення такої послуги досягне 10% від загального числа укладених угод. У наступні роки ця цифра буде рости і далі.
Нагадаємо, що ТОВ «ЮАПЕЙ», яка входить в холдинг Softinvest, є оператором платіжного інструменту UAPAY.UA — унікального сервісу, що дозволяє споживачам оплачувати величезний спектр послуг по всій Україні за найвигіднішими тарифами в найширшій мережі точок прийому (відділеннях, банкоматах, через платіжні термінали і в Інтернеті, а також на розрахункових порталах банків-партнери) у будь-який зручний спосіб (готівка, пластикова картка або електронні гроші).
UAPAY отримала SSL-сертифікат високої надійності
Українська компанія UAPAY, що надає платіжний сервіс UAPAY.UA, повідомляє про отримання SSL-сертифікату високої надійності (EV SSL). Даний сертифікат забезпечує максимальний рівень шифрування з усіх доступних і дозволяє власнику веб-сайту надавати його відвідувачам свій власний перевірений ідентифікатор.
f835122b0fe48c73bf25c08163688ce7.jpg
SSL-сертифікати рівня EV SSL забезпечують найвищу гарантію того, що власник веб-сайту пройшов повний і глобально стандартизований процес перевірки автентичності, визначений у відповідних регуляторних нормах. В ході такої перевірки компанія, що подає заяву, доводить свої виключні права на використання домену, підтверджує свій юридичний, робочий і фізичний статус — саме про це і свідчить випуск сертифікату уповноваженим центром.
2a6f64f8e8d2dfdaa7c13d6be11558fd.jpg
Коли користувач відкриває веб-сайт, що має сертифікат EV SSL, в адресному рядку всіх основних браузерів активується значок замка і підпис зеленими літерами з назвою компанії-власника сайту та префіксом https:// перед доменним ім’ям. Такий індикатор є головним доказом того, що відвідувач потрапив на справжній сайт компанії, що володіє ним. Саме завдяки цьому індикатору користувач зможе миттєво відрізнити оригінальний сайт від фішингового. При використанні сайтів платіжних систем подібні сертифікати мають надзвичайно високе значення з точки зору інформаційної безпеки.

Нагадаємо, що українська компанія UAPAY, яка входить в холдинг Softinvest, є оператором платіжного інструменту UAPAY.UA — унікального сервісу, що дозволяє споживачам оплачувати величезний спектр послуг по всій Україні за найвигіднішими тарифами в найширшій мережі точок прийому (відділеннях, банкоматах, через платіжні термінали і в Інтернеті, а також на розрахункових порталах банків-партнерів) будь-яким зручним способом (готівкою, пластиковою карткою або електронним грошима).
В НКРЗІ пройшла нарада стосовно впровадження MNP в Україні
Сьогодні в приміщенні Національної Комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), відбулася робоча нарада щодо впровадження послуги перенесення абонентських номерів (MNP). В заході взяли участь представники УДЦР (Українського Державного Центру радіочастот), НКРЗІ, мобільних операторів, компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР» (переможця конкурсних торгів по впровадженню Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів» — ЦДБ ПН, яка потрібна для запуску послуги MNP), і інших зацікавлених сторін.
fc9021acf7301e170332d76a10b01514.jpg
Головною темою наради стало обговорення роботи операторів над створенням Локальних Баз Даних Перенесених Номерів (ЛБД ПН) та технології їх підключення до Централізованої бази даних перенесених номерів. Нагадаємо, що нещодавно УДЦР підготував та розіслав операторам організаційно-технічне рішення з підключення інформаційно-телекомунікаційних систем та робочих станцій операторів телекомунікацій до АІС ЦБД ПН. Це рішення передбачає використання шлюзу криптографічного захисту інформації відповідно до ТЗ КСЗІ в АІС ЦБД ПН. Представники операторів доповіли про стан речей по даному питанню. Наразі оператори проводять необхідні процедури з придбання апаратного та програмного забезпечення, що потрібне для підключення до ЦДБ ПН.

Також сторони обговорили в робочій атмосфері питання, пов'язані зі збереженням термінів впровадження проекту, які раніше були визначені орієнтовним планом заходів з впровадження послуг із перенесення абонентських номерів, і запланували подальші практичні кроки по його реалізації.

Нагадаємо, що в Україні реалізується модель MNP з використанням Центральної Бази Даних Перенесених номерів (ЦДБ ПН), за працездатність і безпеку якої відповідає адміністратор — УДЦР. Також у кожного мобільного оператора є локальні копії ЦДБ ПН — ЛБД ПН, які час від часу синхронізуються з ЦДБ ПН. При наборі абонентом телефонного номера оператор перевіряє по базі, кому зараз належить цей номер, після чого або маршрутизує виклик на іншого оператора, або з'єднує з потрібним абонентом у власній мережі.
Держспецзв’язку зняло бар’єр для реалізації проекту по MNP
Дано старт мобільним операторам для початку робіт з проектування телекомунікаційних мереж з надання послуги MNP — про це повідомила директор з інформаційно-телекомунікаційного напрямку держпідприємства Вікторія Трощенко.
25d098a3a93c8d2622343526ddd469e3.jpg
«Для учасників процесу впровадження послуги MNP в Україні є хороша новина. Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України своїм наказом затвердила Технологічний процес взаємодії телекомунікаційних мереж між собою під час надання послуги перенесення абонентського номера і його подальшого обслуговування», – зазначила Вікторія Трощенко.


На її думку цей наказ вагомий доказ того, що процес впровадження MNP в Україні триває і зараз знято черговий бар’єр для успішної реалізації цього проекту.
«Мобільні оператори неодноразово протягом тривалого часу акцентували увагу на тому, що без відповідного наказу Держспецзв’язку вони не зможуть рухатись в процесі побудови мереж MNP. Тепер ми маємо документ, який визначає єдиний формат передачі адресної інформації, пов’язаної зі встановленням з’єднання з перенесеними абонентськими номерами та технічні вимоги до технологічного процесу взаємодії телекомунікаційних мереж під час маршрутизації викликів, текстових та мультимедійних повідомлень і це значно спрощує завдання мобільних операторів при проектуванні телекомунікаційних мереж MNP», - зазначила Вікторія Трощенко.


Вона також поінформувала, що технічні вимоги до технологічного процесу взаємодії телекомунікаційних мереж системи MNP це результат ґрунтовної науково-дослідної роботи, яку на замовлення УДЦР провів Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок».
«ЕС АЙ ЦЕНТР» отримав статус VMware Solution Provider Enterprise
Системний інтегратор «ЕС АЙ ЦЕНТР» виконав необхідні кваліфікаційні вимоги та підвищив партнерський статус зі VMware Professional Solution Provider до рівня VMware Enterprise Solution Provider. Для отримання необхідного сертифікату фахівці компанії здали такі іспити: VMware Sales Professional (VSP) Foundation 2016, VMware Technical Solutions Professional (VTSP) Foundation 2016, VMware Certified Professional 6 Data Center Virtualization (VCP6-DCV). Крім того, «ЕС АЙ ЦЕНТР» підтвердив компетенцію Server Virtualization (SV).
3efe03ef03aa4f880e0140ef991eff8c.jpg
Компанія VMware є світовим лідером на ринку хмарної інфраструктури та корпоративної мобільності. VMware пропонує перевірені і надійні рішення по віртуалізації, що знижують складність обчислювальних систем і дозволяють реалізувати гнучку і ефективну модель надання послуг без шкоди для безпеки і управління. У 2016 році прибуток VMware склала 7,09 млрд. доларів; компанія налічує понад 500 тисяч клієнтів і 75 тисяч партнерів по всьому світу.

Наявність статусу Solution Provider Enterprise Level гарантує, що компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» володіє необхідними знаннями та експертизою, які потрібні для професійної консультації клієнта і реалізації ефективних рішень по віртуалізації інфраструктури будь-якої складності. Партнерський рівень Enterprise також дозволяє надавати замовникам компанії більш якісний сервіс і технічну підтримку.

«Підтверджений професійний рівень наших фахівців дозволяє нам пропонувати ефективні рішення по віртуалізації інфраструктури. Все це, в сукупності з нашими професійними навичками і широким набором інших компетенцій, дає можливість надавати клієнтам виключно високоякісні рішення і послуги», ― зазначив Сергій Єрьомін, генеральний директор компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».
Страницы: Пред. | 1 | ... | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 28 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть