Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
Зважене рішення: як обрати найкращу систему оплати для інтернет-магазину
За оцінками експертів, глобальні онлайн-продажі вже в 2020 році досягнуть $523 млрд. Щорічний приріст становить близько 10%. В Україні темпи зростання навіть вище: за підсумками 2017 року індустрія електронної комерції збільшилася на 30%. У грошовому вираженні ця цифра склала 50 млрд грн. Близько 7 млн ​​українців регулярно купують товари онлайн, це майже третина від загального числа інтернет-користувачів. І хоча в роздрібному товарообігу країни онлайн-торгівля займає поки що лише 4%, динаміка цього сегмента абсолютно передбачувана.
bd6ea5389cf52d1399e54d0e81fb389e.jpg
Цілком очевидно, що роздрібним торговцям необхідно по максимуму використовувати всі можливості e-commerce для розвитку свого бізнесу. Однак перенесення ритейл-бізнесу в онлайн — не такий простий процес. Серед безлічі різних питань власникам інтернет-магазинів потрібно вирішити проблему вибору систему оплати. Тож давайте розберемося, яких критеріїв варто дотримуватись, щоб не помилитись при виборі провайдера інтернет-еквайрингу?

Що таке інтернет-еквайринг
Internet acquiring (або Інтернет-еквайринг) — це технологія, що дозволяє здійснювати оплату товарів та послуг банківськими картками через інтернет. На відміну від торгового та мобільного еквайрингу, тут не потрібний термінал (POS, mPOS) для безпосереднього зчитування даних картки. Таким чином, інтернет-еквайринг можуть використовувати власники віртуальних банківських карт, у яких відсутні фізичні пластикові карти.

Під час оплати покупки на сайті, покупець переадресовується на сторінку провайдеру оплати, де він вводить реквізити своєї картки. Далі до здійснення онлайн оплати підключаються банк-еквайер (з яким співпрацює провайдер інтернет-еквайрингу), міжнародна платіжна система (VISA, MasterCard) та банк-емітент, що видав картку покупцеві. Після перевірки, чи справді операцію здійснює власник картки, чи активна його картка і на ній достатньо коштів, відбувається оплата. Загалом, це доволі складна багатокрокова процедура, але якщо вона побудована якісно, то займає буквально кілька секунд і проходить без будь-яких незручностей для споживача.

На які характеристики варто звертати увагу при виборі системи оплати?
Оплата онлайн — це високотехнологічний процес, що пов'язаний з обробкою та передачею конфіденційних даних, переказом фінансових коштів, тощо. Саме тому, в першу чергу платіжний провайдер має забезпечувати максимальний рівень безпеки. Крім того, він повинен мати зручний інтерфейс, високу швидкість проходження успішних операцій і стабільну технічну роботу. Також для власників онлайн-магазинів мають значення такі фактори:
— швидка та зручна інтеграція сервісу оплати на сайт онлайн-майданчика;
— захист від шахрайства (хакінгу, фішингу тощо) згідно світових стандартів безпеки;
— гнучкі тарифи за обслуговування, відсутність прихованих платежів;
— кваліфікована служба підтримки;
— робота з максимальним набором функцій для прийому платежів.

UAPAY – сервіс інтернет-еквайрингу для прийому онлайн-платежів на сайті
UAPAY — ліцензована Національним банком України компанія, що відповідає міжнародному стандарту PCI DSS 3.2. Платіжний сервіс UAPAY внесений до білого списку платіжних систем асоціації ЕМА та дотримується заходів безпеки при зберіганні, обробці та передачі інформації про банківські картки, що необхідні для покупок в інтернеті.

Окрім оплати картками Visa, MasterCard українських та зарубіжних емітентів, забезпечення використання технології one-click MasterPass, прийому оплати по QR (інвойсінг), брендування сторінки оплати в дизайні партнера, UAPAY пропонує унікальні технологічні рішення для e- commerce:
· Підвищення конверсії платежів: повторні покупки без додаткової верифікації карти платника.
· Модуль автоматичного арбітражу на стороні онлайн-майданчику.
· Поділ платежу з одним підтвердженням між двома одержувачами та зарахування платежу двом і більше особам.
· Звіти по здійсненим транзакціям для аналізу піків активності, сезонності та інших поведінкових факторів.
· Кастомізація платіжних рішень під потреби партнера.

Переваги сервісу онлайн-платежів UAPAY:
· 99,5% рівень доступності системи;
· 95,3% рівень здійснення успішних транзакцій;
· гнучкі тарифи, що узгоджуються індивідуально з партнером;
· кваліфікована служба клієнтської підтримки.

Крім того, UAPAY має власну повністю укомплектовану команду IT-розробників, що дозволяє швидко інтегрувати рішення в сайт онлайн-майданчика, вирішувати нагальні технічні питання та повністю супроводжувати процес інтеграції.

В свою чергу, менеджери команди допоможуть в укладанні договору та нададуть консультації з усіх важливих питань.
Платіжні рішення UAPAY допомагають забезпечити максимально позитивний користувацький досвід та досягнення високого рівня конверсії платежів.
КОМПАНІЯ UAPAY, ЩО ВХОДИТЬ ДО СКЛАДУ SOFTINVEST HOLDING, БЕРЕ УЧАСТЬ У КОНКУРСІ PAYSPACE MAGAZINE AWARDS 2018
Спеціалізований онлайн-журнал PaySpace Magazine проводить третій щорічний конкурс PaySpace Magazine Awards 2018, який ставить на меті визначити лідерів українського ринку e-commerce та FinTech. Відкрите інтернет-голосування та провідні експерти ринку допоможуть визначити кращі компанії ринку у 21 номінації.
16bbc11540c0551136e7ec9e9355449a.jpg
Сервіс безпечних угод в інтернеті між продавцем і покупцем UAPAY ESCROW BOX висунутий на премію в категорії НАЙКРАЩИЙ TECHFIN ПРОЕКТ. Національний платіжний сервіс UAPAY номінується відразу за двома категоріями: НАЙКРАЩИЙ СЕРВІС ПО ПЕРЕКАЗУ ГРОШЕЙ З КАРТИ НА КАРТУ та НАЙКРАЩИЙ ПАРТНЕР ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ ПО ПРИЙОМУ ПЛАТЕЖІВ.

Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і SoftInvest Holding, номінується на премію в категорії: ЕКСПЕРТ РОКУ В СФЕРІ FINTECH.

Нагадаємо, що саме за ініціативи фінансової компанії «ЮАПЕЙ», яка надає національний платіжний сервіс UAPAY, був реалізований перший в Україні escrow-сервіс «Безпечна угода» для популярної платформи онлайн-оголошень OLX. Цю послугу було запущено в травні 2017 року. З тих пір сервісом скористалися сотні тисяч покупців та продавців, що працюють з платформою OLX. Зараз escrow-сервіс від UAPAY також успішно працює на популярних онлайн-маркетах PROM.UA та BIGL.UA.

Голосування продовжиться до 30 листопада. Якщо ви вже встигли познайомитися з унікальним escrow-продуктом від UAPAY та відчули всі переваги інноваційного платіжного сервісу, запрошуємо вас віддати свій голос за номінантів, висунутих компаніями UAPAY та SoftInvest Holding!
Дмитро Зарахович виступив в ролі ментора стартапів на форумі Ukrainian FinTech Startup Showcase
31 жовтня в інноваційному парку UNIT.City 10 відбувся хакатон та конкурс Ukrainian FinTech Startup Showcase, на якому українські стартапи презентували свої рішення щодо покращення фінансового здоров'я в Україні та світі.
2ddcf9e7c593fed4cbbc227f072665af.jpg
Всього у фінал конкурсу вийшло 10 стартапів:
· Agency21 (NFC Donation Box)
· AlfaProtection
· bNesis
· Creditor
· FINMAP
· hotline.finance
· MOCash
· Sky Service
· Spokk
· YouControl

Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY та Softinvest Holding, виступив в ролі ментора стартапів, які взяли участь у форумі, та поділився експертизою UAPAY в сфері фінансових операцій.

В кінці дводенного заходу серед 10 стартапів були обрані 2 переможця, що отримали гранти на загальну суму 20 тисяч доларів. Ними стали команди MOCash та hotline.finance. Форум був проведений при підтримці компаній Village Capital та MetLife Україна.

«Це був цікавий досвід і цікава ініціатива, що дозволила зробити ще один реальний крок в напрямку розвитку сфери financial health — відзначив Дмитро Зарахович. — Разом з командами стартапів ми шукали оригінальні ідеї і потім піддавали їх ретельному аналізу з різних позицій».
Фішери полюють на користувачів OLX.ua
При здійсненні покупок в інтернеті ніколи не можна втрачати пильність, навіть якщо ви користуєтесь послугами безпечної купівлі товару, такими як «OLX доставка». Адже зловмисники увесь час намагаються вигадати нові пастки для покупців. Найчастіше вони використовують для цього фішингові сайти. Нагадаємо, що фішинговий сайт – це шахрайський веб-ресурс, який вельми нагадує оригінальний сайт, крім того, що доменне ім’я фишингового сайту, як правило, дуже схоже на оригінальне. Зазвичай шахраї використовують фішинг для виманювання різних конфіденційних даних, наприклад, реквізитів платіжних карток, під виглядом надання послуг, що не існують.
4d36735065ec0b87a29f5aebb8761903.jpg
Щоб виманити у користувача необхідні їм конфіденційні дані, шахраї намагаються під будь-яким приводом змусити покупця перейти з офіційного сайту маркетплейсу на фішинговий ресурс.

Наприклад, у зафіксованому нещодавно випадку шахрайства, фішинговий сайт мав доменне ім’я olx.ua.obyavlenie.online (замістьwww.olx.ua). На жаль, покупець не звернув увагу на відмінності у доменному імені, тому коли він проводив транзакцію на фішинговій сторінці нібито з метою покупки товару на умовах «OLX доставки», то насправді просто переказував гроші зі своєї картки на картку шахраїв.

Щоб не попастися на вудку злочинців, варто дотримуватися одного важливого правила — ні за яких умов не переходити за посиланнями, отриманими від третіх осіб. Всі операції по підтвердженню покупки і проведенню оплати треба проводити виключно на сайті, на якому покупець з самого початку знайшов оголошення про продаж.

Крім того, нещодавно експерти OLX, UAPAY та Нова Пошта виявили ще один спосіб шахрайства, який в першу чергу розрахований на недосвідчених та довірливих користувачів. Суть його в тому, що шахраї знаходять на OLX оголошення про продаж дорогого і популярного товару, після чого публікують власне оголошення, яке майже дослівно копіює назву та текст від реального продавця. Притому зловмисники вказують зовсім іншу і як правило дуже низьку ціну — 35-50 грн. Далі шахраї «купують» самі в себе цей товар через послугу «OLX доставка» і таким чином отримують номер накладної. Цей номер вони надсилають у SMS-повідомленні реальному продавцю, після чого телефонують йому і просять терміново надіслати по такій накладній товар, стверджуючи, що він вже оплачений і продавець нічим не ризикує. Але якщо продавець надішле товар по цій «лівій» накладній, він не отримає жодної копійки за свій товар. Щоб не потрапити на гачок шахраїв, необхідно перед відправленням товару через сервіс «OLX доставка» зайти у власний кабінет на OLX і переконатися, що товар справді куплений і номер накладної співпадає з тим номером, що був надісланий в SMS.
В сервісі «Покупка Без Ризику» з'явилася опція прийому оплати на підприємницький рахунок
З початку червня на сайтах prom.ua і bigl.ua у продавців з'явилася можливість приймати оплату на підприємницький рахунок при продажу товара з використанням послуги «Покупка Без Ризику» (ПБР).
d050ce2e145547c02a6eff4aba815323.jpg
Раніше продавці могли продати товар з повною гарантією всіх зобов'язань (тобто, з послугою ПБР) тільки з зарахуванням оплати на карту фізичної особи. При цьому максимальна сума оплати за товар становила лише 14 999 грн.

Тепер же, при бажанні продавця приймати оплату на рахунок юридичної особи, йому достатньо підписати договір з UAPAY і приєднатися до спільноти продавців, яким довіряє покупець. Перші клієнти вже підписали договір і оцінили всі переваги нової послуги.
Bigl.ua підключив систему безпечної оплати замовлень онлайн
Послуга «Покупка без ризику» тепер доступна на онлайн-маркеті Bigl.ua. З травня 2018 року користувачі можуть безпечно оплачувати замовлення картою на маркетплейсі.

Послуга діє для тих покупців, хто вибирає спосіб оплати «Покупка без ризику». Вартість товару не знімається відразу, а резервується на карті покупця, поки він не підтвердить у відділенні пошти, що з покупкою все добре, він її забирає. Тільки після цього сума переходить на рахунок продавця.
83455a98f8f31833caafc7539b158743.jpg
Доставку замовлення оплачує покупець. Якщо йому не підійде товар, до 1 липня 2018 посилку повернуть продавцю безкоштовно. Крім того, за невдалу операцію Bigl.ua поповнить рекламний бюджет продавця на суму до 50 грн.

Нова функція надає користувачам гарантії успіху і безпеки покупки – це особливо важливо для тих, хто рідко вибирає для шопінгу інтернет. «Ми спілкуємося з нашими клієнтами і розуміємо, що найбільше вони побоюються двох речей. Перше – отримати не те, що замовили, і, як наслідок, марно витратити гроші. По-друге, їх турбує, що обміняти або повернути товар, який не підійшов, буде занадто складно. Ці проблеми вирішуються за допомогою безпечної онлайн-оплати замовлень, яка тепер доступна і на Bigl.ua», – зазначає Андрій Здор, керівник Bigl.ua.

Маркетплейс Bigl.ua, компанії UAPAY і «Нова Пошта» стають гарантом безпеки покупки. Фінансовий оператор позбавляє покупця і продавця від необхідності обмінюватися платіжними даними, що гарантує їх збереження у обох сторін. Крім того, пройдений компанією UAPAY аудит і сертифікат PCI DSS гарантують, що платіжні дані захищені та на стороні фінансового оператора.

Етап перевірки покупцем замовлення в відділенні «Нова Пошта» забирає бар'єр невпевненості в результаті. «Ми намагаємося якомога швидше закінчити еру онлайн-покупок за передоплатою. Угода повинна бути приємним процесом для покупця і продавця. Нам важливо, щоб між ними була довіра. “Покупка без ризику” це повною мірою забезпечує», – розповів Андрій Здор.

«Нова послуга, яку Bigl.ua запускає на базі сервісу UAPAY Escrow, надійно захищає як покупця, так і продавця, адже наша компанія забезпечує високий рівень безпеки всіх фінансових операцій. На прикладі майданчиків OLX і Prom.ua ми бачимо, що поява подібних сервісів робить відчутний позитивний вплив на розвиток електронної комерції в Україні, тому найближчим часом ми надамо подібний сервіс ще більшій кількості наших клієнтів», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і SoftInvest Holding.
Купуйте безпечно: першому українському escrow-сервісу виповнюється 1 рік
У травні минулого року компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Суть сервісу полягає в одночасному захисті інтересів і покупця, і продавця, які зустрічаються на торговому інтернет-майданчику для здійснення угоди. На відміну від традиційних покупок онлайн, списані з карти покупця гроші не зараховуються продавцю відразу ж, а зберігаються на транзитному рахунку до завершення угоди. Якщо покупець отримав товар, переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням – гроші надходять продавцеві, якщо товар не підійшов – автоматично повертаються на карту покупця.
adfbd3ebe636518f2847d8ac1336ad1b.jpg
Незважаючи на видиму простоту, реалізація такого сервісу вимагала глибокої інтеграції між платіжним оператором UAPAY, торговим майданчиком OLX і логістичною компанією «Нова Пошта». Компанія UAPAY також виступила розробником, інтегратором і фінансовим партнером escrow-рішення.

«Реалізація проекту в його фінансовій складовій унікальна для ринку України. Ми розробили модель фінансової взаємодії між покупцем і продавцем, забезпечили її втілення на технологічному рівні і надійно супроводжуємо цей продукт в щоденному режимі», – коментує Галина Козирєва, Chief Product Officer UAPAY. Компанія прийняла рішення масштабувати дане рішення для інших учасників ринку електронної комерції під брендом UAPAY Escrow.

З моменту запуску і до сьогоднішнього дня OLX доставка (раніше – «Безпечна угода») безперервно еволюціонує і продовжує нарощувати аудиторію.
З серпня 2017 сервіс UAPAY Escrow також доступний на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

Покупці і продавці обох майданчиків активно голосують «за» – з моменту запуску рішення їм скористалися 1,3 млн. клієнтів, які здійснили 1,6 млн. угод на суму понад 830 млн. грн. Всього користувачі розмістили для продажу 13,6 млн. товарів з можливістю оплатити покупку безпечно.

Інноваційність та актуальність сервісу UAPAY Escrow для ринку e-commerce підкреслюють отримані нагороди: в кінці 2017 року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards в номінації «Краще платіжне рішення в електронній комерції» з послугою «OLX доставка», а в квітні поточного року компанії OLX, Нова Пошта та UAPAY були відзначені спеціальною нагородою «Колаборація року» на конкурсі Ukrainian E-Commerce Awards 2018.

У найближчих планах UAPAY – масштабування UAPAY Escrow на українському ринку і вихід на зарубіжні.
UAPAY отримала спеціальну нагороду від організаторів конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018
В Україні відбувся загальнонаціональний конкурс інтернет-проектів Ukrainian E-Commerce Awards 2018, у якому споживачі обрали найкращих гравців ринку e-commerce.
a6f368adac72983495223f726b66156e.jpg
Компанія UAPAY разом з OLX та НОВА ПОШТА отримала спеціальну нагороду «Коллаборація року» від організаторів конкурсу української експертизи електронної комерції.

Нагадаємо, що відкрите голосування споживачів тривало з 2 по 16 квітня 2018. Цього року заявки на участь у конкурсі подали більш ніж 300 інтернет-проектів, які працюють в Україні. Компанія UAPAY виступила спонсором конкурсу, а також партнером номінації «Найкращий Інтернет-супермаркет».

За правилами конкурсу, 30 членів експертного журі сформували short-листи номінантів для голосування споживачів. Серед складу журі — авторитетні діячі українського e-commerce бізнесу, інвестиційних та сервісних компаній, в тому числі — Анатолій Зарахович, Голова наглядової ради Softinvest Holding.
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії Disruptive FinTech в рамках UNIT Fintech Forum 2018
19 квітня в Україні відбулася конференція UNIT Fintech Forum 2018, де обговорювалося майбутнє банківської системи, сучасні технології та інновації. Конференція, що пройшла на території технопарку UNIT.City та за підтримки інвестиційної компанії UFuture, зібрала понад 300 гостей – представників фінансового сектору.
Дмитро Зарахович, керуючий партнер «ЮАПЕЙ» та Softinvest Holding, прийняв участь в панельній дискусії Disruptive FinTech technologies, в якій обговорювалися найбільш проривні технології на фінансовому ринку.
17fd5ee2c68987fa8345ba04d2733964.jpg
Сьогодні на ринку створюється дуже багато «рекламного шуму» навколо криптовалют та технології блокчейн. Втім Дмитро Зарахович вважає, що невиправдано усі рішення будувати на базі блокчейну, адже ця технологія повільно працює і вимагає великих обчислювальних ресурсів. «В рамках проекту OLX-доставка ми зробили рішення, аналогічне смарт-контрактам, але без використання блокчейна. Оскільки з моєї точки зору, блокчейн – це дорога та повільна технологія, і там де можливо, її треба уникати».

Для того, щоб в рамках будь-якої юрисдикції займатися будь-якою діяльністю, потрібно відповідати вимогам цієї юрисдикції. В будь-якому фінансовому бізнесі є наступні шари: технологія, інформація, юридичні вимоги, тобто законодавство, а також вимоги щодо дотримання бухгалтерських принципів обліку і руху грошей. Всі ці шари повинні складати єдине ціле, і будь-який бізнес-проект повинен відповідати всім вишезгаданим умовам. Якщо ж блокчейн вирвати з контексту цих 4 шарів, то ця технологія не буде дієвою.

У зв'язку з популяризацією криптовалюти багато експертів вважають, що традиційні банки скоро зникнуть. Однак така думка є хибною, впевнений Дмитро Зарахович. Фактично з самого моменту появи банків їх основним завданням було кредитування бізнесу. І це одна з причин, чому банки навряд чи коли-небудь зникнуть.
UAPAY виступить партнером Всеукраїнського конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018
В Україні проходить 2-й етап загальнонаціонального конкурсу інтернет-проектів Ukrainian E-Commerce Awards 2018, у якому споживачі обирають найкращих гравців ринку e-commerce. Компанія UAPAY виступає спонсором конкурсу, а також партнером номінації «Найкращий Інтернет-супермаркет».
2229763e2b34aad7d0642dd2ebb41c0c.jpg
Цього року заявки на участь у конкурсі подали більш ніж 300 Інтернет-проектів, які працюють в Україні, і це на 50% більше, ніж в минулому. Такий тренд свідчить про активне зростання галузь електронної комерції в нашій країні. За правилами конкурсу, 30 членів експертного журі сформували short-листи номінантів для голосування споживачів. Серед складу журі — авторитетні діячі українського e-commerce бізнесу, інвестиційних та сервісних компаній, в тому числі — Анатолій Зарахович, Голова наглядової ради Softinvest Holding.

Відкрите голосування споживачів триватиме з 2 по 16 квітня 2018. Церемонія нагородження переможців Ukrainian E-Commerce Awards 2018 відбудеться 20 квітня.
Паралельно с голосуванням споживачів, команда журі та представники інтернет-проектів, що подали заявку на участь у конкурсі, визначать переможців в наступних трьох номінаціях: «Найкращий логістичний продукт для Е-commerce», «Найкращий фінансовий продукт для Е-commerce» та «Корисні рішення (все, що не належать до логістики і фінансів)».

Також учасники конкурсу та експертне журі визначить одного гравця ринку e-commerce, який зробив суттєвий прорив в 2017 році, завдяки реалізації нової ідеї, сервісу, тощо. Цей гравець стане переможцем в номінації «Прорив року». Крім того, спільними зусиллями оберуть переможця в номінації «Людину року в Е-commerce».
Більш детально про правила конкурсу, номінації та голосування можна прочитати на сайті: https://www.e-awards.com.ua/
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 9 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть