Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
Купуйте безпечно: першому українському escrow-сервісу виповнюється 1 рік
У травні минулого року компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Суть сервісу полягає в одночасному захисті інтересів і покупця, і продавця, які зустрічаються на торговому інтернет-майданчику для здійснення угоди. На відміну від традиційних покупок онлайн, списані з карти покупця гроші не зараховуються продавцю відразу ж, а зберігаються на транзитному рахунку до завершення угоди. Якщо покупець отримав товар, переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням – гроші надходять продавцеві, якщо товар не підійшов – автоматично повертаються на карту покупця.
adfbd3ebe636518f2847d8ac1336ad1b.jpg
Незважаючи на видиму простоту, реалізація такого сервісу вимагала глибокої інтеграції між платіжним оператором UAPAY, торговим майданчиком OLX і логістичною компанією «Нова Пошта». Компанія UAPAY також виступила розробником, інтегратором і фінансовим партнером escrow-рішення.

«Реалізація проекту в його фінансовій складовій унікальна для ринку України. Ми розробили модель фінансової взаємодії між покупцем і продавцем, забезпечили її втілення на технологічному рівні і надійно супроводжуємо цей продукт в щоденному режимі», – коментує Галина Козирєва, Chief Product Officer UAPAY. Компанія прийняла рішення масштабувати дане рішення для інших учасників ринку електронної комерції під брендом UAPAY Escrow.

З моменту запуску і до сьогоднішнього дня OLX доставка (раніше – «Безпечна угода») безперервно еволюціонує і продовжує нарощувати аудиторію.
З серпня 2017 сервіс UAPAY Escrow також доступний на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

Покупці і продавці обох майданчиків активно голосують «за» – з моменту запуску рішення їм скористалися 1,3 млн. клієнтів, які здійснили 1,6 млн. угод на суму понад 830 млн. грн. Всього користувачі розмістили для продажу 13,6 млн. товарів з можливістю оплатити покупку безпечно.

Інноваційність та актуальність сервісу UAPAY Escrow для ринку e-commerce підкреслюють отримані нагороди: в кінці 2017 року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards в номінації «Краще платіжне рішення в електронній комерції» з послугою «OLX доставка», а в квітні поточного року компанії OLX, Нова Пошта та UAPAY були відзначені спеціальною нагородою «Колаборація року» на конкурсі Ukrainian E-Commerce Awards 2018.

У найближчих планах UAPAY – масштабування UAPAY Escrow на українському ринку і вихід на зарубіжні.
UAPAY отримала спеціальну нагороду від організаторів конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018
В Україні відбувся загальнонаціональний конкурс інтернет-проектів Ukrainian E-Commerce Awards 2018, у якому споживачі обрали найкращих гравців ринку e-commerce.
a6f368adac72983495223f726b66156e.jpg
Компанія UAPAY разом з OLX та НОВА ПОШТА отримала спеціальну нагороду «Коллаборація року» від організаторів конкурсу української експертизи електронної комерції.

Нагадаємо, що відкрите голосування споживачів тривало з 2 по 16 квітня 2018. Цього року заявки на участь у конкурсі подали більш ніж 300 інтернет-проектів, які працюють в Україні. Компанія UAPAY виступила спонсором конкурсу, а також партнером номінації «Найкращий Інтернет-супермаркет».

За правилами конкурсу, 30 членів експертного журі сформували short-листи номінантів для голосування споживачів. Серед складу журі — авторитетні діячі українського e-commerce бізнесу, інвестиційних та сервісних компаній, в тому числі — Анатолій Зарахович, Голова наглядової ради Softinvest Holding.
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії Disruptive FinTech в рамках UNIT Fintech Forum 2018
19 квітня в Україні відбулася конференція UNIT Fintech Forum 2018, де обговорювалося майбутнє банківської системи, сучасні технології та інновації. Конференція, що пройшла на території технопарку UNIT.City та за підтримки інвестиційної компанії UFuture, зібрала понад 300 гостей – представників фінансового сектору.
Дмитро Зарахович, керуючий партнер «ЮАПЕЙ» та Softinvest Holding, прийняв участь в панельній дискусії Disruptive FinTech technologies, в якій обговорювалися найбільш проривні технології на фінансовому ринку.
17fd5ee2c68987fa8345ba04d2733964.jpg
Сьогодні на ринку створюється дуже багато «рекламного шуму» навколо криптовалют та технології блокчейн. Втім Дмитро Зарахович вважає, що невиправдано усі рішення будувати на базі блокчейну, адже ця технологія повільно працює і вимагає великих обчислювальних ресурсів. «В рамках проекту OLX-доставка ми зробили рішення, аналогічне смарт-контрактам, але без використання блокчейна. Оскільки з моєї точки зору, блокчейн – це дорога та повільна технологія, і там де можливо, її треба уникати».

Для того, щоб в рамках будь-якої юрисдикції займатися будь-якою діяльністю, потрібно відповідати вимогам цієї юрисдикції. В будь-якому фінансовому бізнесі є наступні шари: технологія, інформація, юридичні вимоги, тобто законодавство, а також вимоги щодо дотримання бухгалтерських принципів обліку і руху грошей. Всі ці шари повинні складати єдине ціле, і будь-який бізнес-проект повинен відповідати всім вишезгаданим умовам. Якщо ж блокчейн вирвати з контексту цих 4 шарів, то ця технологія не буде дієвою.

У зв'язку з популяризацією криптовалюти багато експертів вважають, що традиційні банки скоро зникнуть. Однак така думка є хибною, впевнений Дмитро Зарахович. Фактично з самого моменту появи банків їх основним завданням було кредитування бізнесу. І це одна з причин, чому банки навряд чи коли-небудь зникнуть.
UAPAY виступить партнером Всеукраїнського конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018
В Україні проходить 2-й етап загальнонаціонального конкурсу інтернет-проектів Ukrainian E-Commerce Awards 2018, у якому споживачі обирають найкращих гравців ринку e-commerce. Компанія UAPAY виступає спонсором конкурсу, а також партнером номінації «Найкращий Інтернет-супермаркет».
2229763e2b34aad7d0642dd2ebb41c0c.jpg
Цього року заявки на участь у конкурсі подали більш ніж 300 Інтернет-проектів, які працюють в Україні, і це на 50% більше, ніж в минулому. Такий тренд свідчить про активне зростання галузь електронної комерції в нашій країні. За правилами конкурсу, 30 членів експертного журі сформували short-листи номінантів для голосування споживачів. Серед складу журі — авторитетні діячі українського e-commerce бізнесу, інвестиційних та сервісних компаній, в тому числі — Анатолій Зарахович, Голова наглядової ради Softinvest Holding.

Відкрите голосування споживачів триватиме з 2 по 16 квітня 2018. Церемонія нагородження переможців Ukrainian E-Commerce Awards 2018 відбудеться 20 квітня.
Паралельно с голосуванням споживачів, команда журі та представники інтернет-проектів, що подали заявку на участь у конкурсі, визначать переможців в наступних трьох номінаціях: «Найкращий логістичний продукт для Е-commerce», «Найкращий фінансовий продукт для Е-commerce» та «Корисні рішення (все, що не належать до логістики і фінансів)».

Також учасники конкурсу та експертне журі визначить одного гравця ринку e-commerce, який зробив суттєвий прорив в 2017 році, завдяки реалізації нової ідеї, сервісу, тощо. Цей гравець стане переможцем в номінації «Прорив року». Крім того, спільними зусиллями оберуть переможця в номінації «Людину року в Е-commerce».
Більш детально про правила конкурсу, номінації та голосування можна прочитати на сайті: https://www.e-awards.com.ua/
Сервіс UAPAY Escrow як революція на ринку e-commerce
Впровадження послуг умовного депонування буде активно змінювати не тільки український ринок e-commerce, але й ринок купівлі-продажу загалом

Чи завжди ви готові оплатити послугу або товар авансом, якщо не впевнені в надійності продавця? Чи наважиться продавець без передоплати відвантажити товар покупцеві, з яким раніше ніколи не мав справу? Очевидно, що для врегулювання таких ситуацій потрібна третя сторона, яка виступить поручителем і для покупця, і для продавця. Саме вона дозволяє захистити угоду і гарантувати, що гроші не будуть витрачені даремно. З цією метою покупець передає гроші третій стороні на зберігання, але продавець не отримає ці гроші до тих пір, поки не виконає всі зобов'язання по угоді. Подібний принцип врегулювання відносин між покупцем та продавцем називається умовним депонуванням, або escrow-сервісом.
09738509f19b72fbfff721bf29d35a39.jpg
Історично так склалося, що з самого початку послуга escrow використовувалася в нерухомості. Наприклад, в Європі і США поширена практика передачі грошових коштів юристам, які зберігають їх до виконання всіх умов обома сторонами.

Нові горизонти в e-commerce

Електронна комерція — це саме той сегмент, де несумлінність деяких продавців і покупців дуже сильно впливає на довіру обох сторін одна до одної і знижує ймовірність здійснення угоди. Звичайно, відомі бренди — Amazon, AliExpress, Rozetka, Foxtrot та інші — користуються безумовною довірою покупця, їм сміливо платять авансом. Але з дрібними інтернет-магазинами та дошками онлайн-оголошень, де в ролі продавця виступає приватна особа, ситуація складніша, оскільки відсоток шахрайства тут досить високий.
Припустимо, покупець хоче придбати товар через платформу типу маркетплейс. При цьому він не впевнений в якості товару і турбується, що коли заплатить наперед, то продавець може не повернути гроші в разі проблем з товаром. Аналогічні страхи у продавця, який сумнівається, чи сплатить людина покупку після отримання товару.
Вищеописані ризики зумовили появу сервісу UAPAY Escrow, який дозволяє нівелювати їх одночасно і для продавця, і для покупця. UAPAY Escrow є першим з сервісів умовного депонування, що був реалізований в Україні. В 2017 році його було впроваджено на платформі онлайн-оголошень OLX в рамках рішення «OLX доставка» і на майданчику Prom.ua в рамках послуги «Покупка без ризику». Обидва рішення передбачають списання грошових коштів з карти покупця в той момент, коли останній підтверджує своє бажання здійснити покупку. При цьому, на карту продавця грошові кошти зараховуються тільки тоді, коли покупець отримав товар і переконався в його якості і відповідності своїм очікуванням.
В 2017 році компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards в номінації «Краще платіжне рішення в електронній комерції» з послугою «OLX доставка», що додатково підкреслює інноваційність сервісу UAPAY Escrow та його важливість для ринку e-commerce.
Однак експерти UAPAY впевнені, що впровадження сервісу UAPAY Escrow буде активно змінювати не тільки український ринок e-commerce, але і ринок купівлі-продажу в цілому.
В перспективі, окрім ринку купівлі-продажу, escrow-сервіси також дозволять підвищити рівень довіри між працівниками і роботодавцями. Наприклад, виконавши замовлення на біржі фрілансерів, виконавець зможе бути впевнений в тому, що гарантовано отримає гроші за свою роботу, і замовник не уникне виконання взятих на себе зобов’язань.

Шахраї не сплять

Незважаючи на те, що escrow-сервіси дозволяють захистити будь-яку угоду, зловмисники не припиняють спроби вигадати нові пастки для довірливих покупців. Останнім часом шахраї почали активно використовувати фішингові сайти для обману покупців (фішинговий сайт – це шахрайський веб- ресурс, що виманює реквізити платіжних карток під виглядом надання послуг, що не існують). На етапі здійснення оплати злочинці намагаються під будь-яким приводом змусити покупця залишити офіційний сайт маркетплейсу чи інтернет-магазину і перейти на фішинговий ресурс, зовнішній інтерфейс якого ідентичний сторінці оплати товару з офіційного сайту.
Наприклад, у зафіксованому нещодавно випадку шахрайства, фішинговий сайт http://safdeal.online/olx.ua_payment візуально повністю відтворював сторінку оплати товару з сайту OLX (www.olx.ua), що і ввело покупця в оману. Коли покупець проводив транзакцію на фішинговій сторінці нібито з метою покупки товару на умовах «OLX доставки», насправді він просто переказував гроші зі своєї картки на картку шахраїв.
Щоб не попастися на вудку злочинців, варто запам'ятати одне правило — ні за яких умов не переходити за посиланнями, отриманими від третіх осіб. Всі операції по підтвердженню покупки і проведенню оплати повинні проводитися виключно на сайті, на якому покупець з самого початку знайшов оголошення про продаж.
UAPAY виступить золотим спонсором конференції BlockchainUA
23 березня, в конференц-холі «Оазис» в Києві відбудеться міжнародна конференція BlockchainUA. Захід ставить на меті підвищити поінформованість учасників про технологію blockchain та криптовалюти, а також збільшити інтерес до України на міжнародному рівні.
d47ab5dffcd43c12776bdf01b9ef1f34.jpg
Більше 60 експертів з 14 країн і понад 1000 учасників зберуться в Києві, щоб обмінятися досвідом в області розробки рішень для фінансової індустрії з використанням технології blockchain. Аудиторія BlockchainUA – експерти в галузі FinTech, підприємці, банкіри, студенти, представники урядових організацій, страхових і фінансових компаній.

Золотим спонсором конференції виступить фінансовий оператор UAPAY, що надає фінансову платформу UAPAY.UA.
Дмитро Зарахович, керуючий партнер компанії UAPAY та SoftInvest Holding, візьме участь в панельній дискусії, присвяченій тематиці Fintech, в якості спікера. Дискусія відбудеться в 14-30 на головній сцені.


«Blockchain та Fintech вже зараз мають багато точок дотику. Але це — лише початок. Потенціал blockchain у фінансовій сфері набагато ширший, і ми переконаємося в цьому вже в найближчому майбутньому. Саме про нові можливості для Fintech будемо говорити на панельній дискусії в рамках конференції BlockchainUA», — зазначив Дмитро Зарахович.


Нагадаємо, що фінансовий оператор UAPAY, який входить до складу Softinvest Holding, надає фінансову платформу UAPAY.UA, яка забезпечує національний платіжний сервіс, послуги інтернет-еквайрингу, P2P-переказів та онлайн-платежів. UAPAY створює унікальні бізнес-рішення в сфері фінансових сервісів та електронної комерції, в тому числі виконує розробку, інтеграцію і супровід сервісу UAPAY Escrow. Діяльність UAPAY ліцензована Національним банком України і відповідає міжнародному стандарту PCI DSS 3.2. UAPAY внесений в білий список платіжних систем ЕМА.
Кіберзлочинці винайшли новий спосіб обману покупців на OLX
У минулому році платформа онлайн-оголошень OLX спільно з компанією UAPAY запустила новий сервіс «OLX доставка», в основі якого лежить принцип умовного депонування. Сервіс вирішує проблему захисту як покупця, так і продавця товару. Його суть полягає в тому, що з карти покупця кошти списуються тільки в той момент, коли він підтверджує своє бажання зробити покупку. При цьому на карту продавця кошти надходять лише тоді, коли покупець отримав товар і переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням. Тим не менш, при покупці товару в інтернеті пильність не можна втрачати ніколи.
41c2188f58a67c75ebf197dd83e66572.jpg

Як діють шахраї

Зловмисник розміщує на сайті OLX оголошення про продаж популярного товару за привабливою ціною, але додатково, «в навантаження», пропонує якусь малокорисну річ. Покупець починає торгуватися, оскільки хоче купити тільки основний товар, без додаткового. Обидві сторони домовляються про прийнятну ціну. Продавець створює нове оголошення, уже без товару «в навантаження», з обумовленою раніше ціною, і повідомляє покупцеві в листі пряме посилання на товар, нібито щоб ніхто не «перехопив товар» і не купив його першим.

Обман в тому, що покупцеві висилають посилання на фішинговий сайт, інтерфейс якого зовні ідентичний сторінці оплати товару на OLX.ua. Наприклад, в одному з недавно зафіксованих випадків шахрайства був використаний домен http://safdeal.online/olx.ua_payment. Притому фішинговий сайт повністю повторював сторінку оплати товару через «OLX доставка» оригінального сайту, що ввело покупця в оману. Коли жертва проводила транзакцію на фішинговій сторінці нібито з метою покупки товару на умовах «OLX доставки», насправді вона просто переказувала гроші зі своєї картки на картку шахраїв.

Як не стати жертвою фішингу

Щоб не попастися на вудку шахраїв, варто запам'ятати одне правило — ніколи, ні за яких умов не переходити за посиланнями, отриманими від третіх осіб. Всі операції по здійсненню угоди і проведенню оплати повинні виконуватися виключно на сайті OLX (www.olx.ua), на якому покупець спочатку знайшов оголошення про продаж.
Якщо ви все ж стали жертвою шахраїв, необхідно оформити заяву в кіберполіції на сайті https://cyberpolice.gov.ua/declare/, а також подати звернення в банк-емітент карти, щоб заявити про шахрайство. Як правило, служба безпеки банку швидко реагує на подібні звернення і може подати запит на призупинення/скасування операції в банк-емітент картки одержувача (банки охоче співпрацюють між собою з цього питання).
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії щодо результатів дослідження ринку ФінТех
Днями в Україні презентували перше дослідження ринку ФінТех. Як показали результати дослідження, більше 80 українських компаній активно розробляють інноваційні продукти, що застосовують технологічні рішення для фінансового сектору (Фінтех). Близько 60% цих Фінтех-компаній почали працювати в останні три роки, а близько 80% з них вже надають послуги ринку.
b0260ac596f29c8658733e7e7edae6ac.jpg
Перше дослідження ринку презентували на конференції «Фінтех в Україні: тенденції, огляд ринку і каталог», яку організував Проект USAID «Трансформація фінансового сектора» і інноваційний парк UNIT.City. Серед завдань каталогу — збільшення інтересу інвесторів, як іноземних, так і українських, до молодих українських Фінтех-стартапів, та сприяння розвитку їх стратегічних ділових партнерських відносин. Відзначимо, що в каталозі присутні такі відомі компанії як IGAMA і UAPAY, що входять до складу холдингу Softinvest.


Дмитро Зарахович, керуючий партнер «ЮАПЕЙ» та Softinvest Holding, прийняв участь в панельній дискусії, в якій обговорювалися результати дослідження ринку ФінТех. З точки зору Дмитра Зараховича, прогнозоване зростання ринку в 4 рази є цілком реальним. Цей ринок підштовхує електронна комерція та територіальна специфіка самої держави. Адже від центру країни до будь-якої провінції — приблизно 500 км, що сильно впливає на екосистему самої e-commerce.

«В даному каталозі є два типи компаній — технологічні та фінансові. Технологічні компанії є хорошими партнерами для банків. Це ті команди, що здатні створити для банків продукт або канал, який дозволить їм залучити цільову аудиторію та створити трафік саме на фінансових продуктах. Оскільки кінцеві користувачі споживають фінансові сервіси, то банку як провайдеру потрібні дистриб'ютори таких сервісів. І такими дистрибуторами є технологічні компанії, що дають можливість їм забезпечити кращий контакт зі споживачем» — додав Дмитро Зарахович.

Разом с тим спікер застеріг від бажання більшості стартапів фокусуватися лише на отриманні чергового раунду інвестицій замість реального розвитку бізнеса. «Сьогодні не проблема отримати інвестиції, грошей в країні є чимало. Та нажаль, в більшості випадків переважає мотивація — гроші, а не бізнес. Більшість компаній банально цікавить побудова конвеєру отримання грошей, і мені здається, що це носить масовий характер. Хоча це шлях в нікуди, компанія має фокусуватися на розвитку бізнесу, а не створенні звітів для отримання грошей інвестора».

Нагадаємо, що Igama – компанія-розробник PSP-Platform, інтегратор фінансових рішень, а також процесинг фінансових транзакцій і картковий Storage. Розробки компанії застосовуються в сфері обслуговування масових платежів як в фінансових організаціях, так і для постачальників комунальних послуг.
UAPAY – фінансова компанія, що надає понад 1600 послуг. Основою бізнесу компанії є продаж фінансових сервісів, таких як платежі (агрегація та дистрибуція рахунків до сплати через мережу партнерів), еквайрингові рішення та Escrow для e-commerce, всі типи переказів (концепція Any2Any).
UAPAY підтримав спонсорською участю конференцію Ukraine Financial Innovations Day
16 лютого в Києві відбулась подія Ukraine Financial Innovations Day, що об’єднала експертів ринку, банкірів, інвесторів і найкращі українські стартапи в галузі фінансових технологій.
a9938e73a01d2e1d0e85c70a7cc38d1d.jpg
В рамках Ukraine Financial Innovations Day на гостей чекав експертний огляд трендів і перспектив ринку фінансових інновацій. Учасники обговорили глобальне фінансове майбутнє і внесок України, перспективи співпраці банків і нових гравців, а також регуляторні практики у розвитку екосистеми фінтеху.

Дмитро Зарахович, керуючий партнер компанії UAPAY та SoftInvest Holding, що взяв участь в конференції в якості експерта, висловив своє бачення розвитку стартап-економіки в Україні. В своєму виступі він торкнувся основних складнощів в роботі фінтех-стартапів та їх взаємодії з інвесторами.


Проведене на завершення опитування серед гостей заходу виявило, що 65% учасників впевнені в тому, що Україна стане центром стартапономіки Східної Європи. Дмитро Зарахович прокоментував своє бачення такої перспективи: «Я вважаю, що це станеться саме так, оскільки у порівнянні з іншими країнами Східної Європи в нас дуже сильна фізико-математичних школа. Це має важливе значення, адже працюючи в сфері фінтех, треба однаково добре розбиратись і в фінансах, і в технологіях, інакше ви не зможете створити якісний конкурентний продукт».
Визначено переможців Ukrainian E-commerce Hackathon, спонсором якого виступила компанія UAPAY
10-11 лютого в креативному просторі Creative Quarter пройшов перший Ukrainian eCommerce Hackathon, учасники якого всього за два дні повинні були реалізувати повний e-commerce проект — від опису бізнес-моделі до запуску інтернет-магазину. Всі проекти створювалися на SaaS платформі «ХОРОШОП» з інтеграцією API логістичного оператора «Нова Пошта».

Спонсором і платіжним партнером хакатону виступив фінансовий оператор UAPAY, що надає фінансову платформу UAPAY.UA.
e84664f08e0e6dcaa61dbc886e760029.jpg
Всього в хакатоні взяли участь 10 команд, кожна з яких під керівництвом досвідченого ментора розробляла і створювала такі проекти:
1. Інтернет-магазин спорядження для скандинавської ходьби. Ментор — Сергій Бондаренко, Chief Technology Officer, Deloitte Garage;
2. Шерінг-платформа для туристичного спорядження. Ментор — Владислав Новак, директор з маркетингу СК «ПРОВІДНА»;
3. Інтернет-магазин функціональних напоїв «Eliksyr Must Drink». Ментор — Дмитро Гололобов, Deputy CEO UAPAY;
4. Інтернет-магазин виробів з фанери (професійні меблі для рукоділля та виробництва товарів handmade). Ментор — Валентин Калашник, СEO & Fonder OSD Group, президент УАДМ;
5. Інтернет-магазин органічної косметики «OrganicLife». Ментор — Артем Волхонський, Head of Digital Product Development Department, «Нова Пошта»;
6. Fashionship — експорт-хаб для українських брендів і виробників. Ментор — Давид Браун, CEO Weblium;
7. Сервіс з продажу досвіду «Май мрію». Ментор — Максим Прокопів, Директор та співзасновник IT-Premium, Super-Truper;
8. Інтернет-магазин 3D-принтерів. Ментор — Владислав Новак, директор з маркетингу СК «ПРОВІДНА»;
9. Інтернет-магазин «Дубовий будиночок» (дитячі меблі). Ментор — Ігор Стольницький, CEO «ХОРОШОП»;
10. Інтернет-магазин альтернативних джерел енергії (теплові насоси). Ментор — Фарід Сафаров, Співзасновник і виконавчий директор Moresise Financial Solutions.

Крім практичної частини, хакатон включав в себе і насичену лекційну програму: командам презентували механіку розробки бізнес-моделі в e-сommerce, вчили правильно формувати PR-стратегію, керувати брендом, розбиратися в юридичних тонкощах роботи в сфері електронної торгівлі, ефективно використовувати Google Analytics і логістику.

Дмитро Зарахович, Керуючий партнер UAPAY і Softinvest, розповів командам про сервіс UAPAY Escrow і про те, як зробити безготівковий розрахунок в інтернет-магазині безпечним, зручним і надійним. «В основі сервісу UAPAY Escrow лежить принцип умовного депонування. Його суть полягає в тому, що з карти покупця кошти списуються в той момент, коли він підтверджує своє бажання зробити покупку. При цьому, на карту продавця кошти надходять лише в той момент, коли покупець отримав товар і переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням. Таким чином, сервіс UAPAY Escrow одночасно вирішує проблему захисту як покупця, так і продавця товару», — резюмував він.

Після двох насичених днів теорії і практики команди презентували свої проекти Комітету Журі, до якого увійшли найбільш відомі представники індустрії.

За рішенням журі, перше місце і статус самого перспективного проекту завоював інтернет-магазин функціональних напоїв «Eliksyr Must Drink» (м.Київ), ментором якого виступив Дмитро Гололобов, заступник директора компанії UAPAY.

Друге місце зайняла команда з проектом інтернет-магазину органічної косметики «OrganicLife» (м Дніпро), третє місце — команда з ідеєю створення інтернет-магазину дитячих меблів «Дубовий будиночок».

Команда-переможець отримала спеціальні призи від компаній «Нова Пошта» та UAPAY.
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 8 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть