Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
Компанія UAPAY виступить спонсором конференції BlockchainUA
22 вересня в Києві пройде масштабна конференція BlockchainUA. Провідні світові та українські експерти поділяться актуальною інформацією про успішне застосування блокчейн-технології в різних індустріях, розкажуть про тренди фінтех-індустрії, про майбутнє ICO і криптовалюту. Очікується, що BlockchainUA збере понад тисячу учасників, серед яких будуть провідні експерти галузі, представники державного сектору, бізнесу та фінансового сектора, інвестори, стартапи та ІТ-девелопери.
Компанія UAPAY, що надає однойменний національний платіжний сервіс, має намір підтримати конференцію спонсорською участю.
8ee145bb4eac0b70675f1a37c5bb225c.jpg
Планується, що конференція буде включати три потоки. Main Stage — головна сцена, де йтиметься про ключові блокчейн-тренди, практичне застосування технології і її перспективи; в секторі Product Stage будуть представлені продуктові рішення з використанням розподілених технологій; а на Tech Stage планують провести пітч-сесію для стартапів. Також всі учасники зможуть відвідати виставкову зону Startup Alley, де лідируючі компанії блокчейн-індустрії представлять свої рішення.

«Сьогодні бізнес та ІТ-спільнота проявляють неабиякий інтерес до блокчейну. Приймаючи участь к конференції в якості спонсора, ми сподіваємося простимулювати дослідження різних варіантів використання блокчейн-технологій і зростання числа нових ідей і реалізованих проектів», — зауважив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY та Softinvest Holding.

Нагадаємо, що українська компанія UAPAY, яка входить в холдинг Softinvest, надає платіжний інструмент UAPAY.UA. Це зручний сервіс грошових переказів, яким можна користуватися без реєстрації і на різних платформах: комп'ютерах, планшетах або смартфонах.
UAPAY та «Пост Фінанс» сприяють розвитку ринків e-commerce та доставки
За підтримки фінансової компанії «ЮАПЕЙ» та компанії «Пост Фінанс» логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку». На думку фахівців, це дуже важливий крок як для ринку e-commerce, так і ринку доставки.
ecaadc9bca8025b3ed1adcfc33f4a1ce.jpg
Дослідження онлайн-торгівлі і поведінки покупців, яке провів національний логістичний оператор «Нова пошта» навесні 2017 року, показало: з 2012 року кількість людей, які ніколи не оплачували онлайн-покупки банківською карткою, знизилося більш ніж удвічі. Згідно з опитуванням, близько 30% покупців стали розплачуватися карткою на сайті магазина, при цьому 23% вважають за краще платити готівкою кур'єру або магазину при отриманні товару. Але що цікаво: кількість людей, які оплатили товар в посилці зворотним грошовим переказом (післяплатою), знизилася на кілька процентних пунктів. Тренд очевидний: люди трохи менше довіряють продавцям і бережуть власні гроші.
Показово і те, що українці стали більш вибагливими до безпеки платежів. Головними бар'єрами для використання картки вони називають відсутність опції «оплатити карткою» на сайтах магазинів і невпевненість в сервісі. Тому, клієнтам потрібно запропонувати варіант, коли шопінг буде зручним, а оплата — легкою та безпечною.
Ось чому зворотний грошовий переказ за товар на банківську картку — великий крок вперед як для ринку e-commerce, так і ринку доставки. За даними клієнтських опитувань, сервіс став найбільш очікуваним цього року, причому для всіх категорій користувачів «Нова пошта». Послуга, яку компанія запустила спільно з «Пост Фінанс» і UAPAY, працює з кінця липня, і за ці кілька тижнів кількість оформлених перекладів на картку зросла втричі. Безсумнівно, популярність сервісу буде рости і далі.
Цей та інші сервіси, що полегшують онлайн-шопінг, конче потрібні українським споживачам. Вони хочуть купувати більше та робити це зручно — і ринок відповідає створенням необхідних умов. Слід зауважити, що кілька років поспіль український ринок e-commerce демонструє вражаючі темпи приросту: від 30 до 60% в кількісному вираженні щорічно, до того ж прогнози для галузі залишаються дуже сприятливими.
За перше півріччя 2017 року тільки «Нова пошта» доставила для клієнтів сегменту e-commerce більш 14 млн відправлень. Це на 31% більше аналогічного показника минулого року. У другому півріччі, за нашими розрахунками, тренд збережеться. Зростаючий апетит українців до шопінгу в інтернеті вимагає від учасників процесу — торговельних майданчиків, операторів доставки і їх фінансових партнерів — забезпечення можливості платити за покупку легко, зручно і безпечно. Самі клієнти диктують цю умову.
В результаті онлайн-торгівля в Україні стане ближче до розвинених країн за рівнем легкості, зручності і цивілізованості правил гри. Зараз, за ​​даними European B2С E-commerce Report, наша країна утримує першість серед найбільш швидкозростаючих ринків онлайн-торгівлі в Європі. Разом інтернет-торговці і гравці суміжних галузей цілком здатні зробити економічне e-commerce диво. Для цього ще багато чого потрібно зробити, але початок вже покладено.
Відзначимо, що «Пост Фінанс» — компанія, яка працює на ринку фінансових послуг з 2012 року і входить до групи «Нова пошта». У мережі «Нова пошта» працює більше 1500 кас, в яких можна оформити і отримати грошовий переказ.
За матеріалами статті Андрія Кривошапки, директора «Пост Фінанс»
За підтримки компанії «ЮАПЕЙ» логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку»
Спільними зусиллями команд постачальника послуг платіжної інфраструктури iGama і фінансової компанії «ЮАПЕЙ» був реалізований інноваційний продукт для найбільшого комерційного логістичного оператора України «Нова пошта» — «Експрес-переказ на банківську картку».
Тепер одержувачу переказу не потрібно відвідувати відділення «Нова пошта», щоб отримати надісланий йому грошовий переказ — всі кошти будуть переведені на банківську карту, дані якої він збереже в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку «Нова пошта». Безпосередній прийом платежів готівкою в касі забезпечує фінансова компанія «Пост Фінанс», функцію зарахування коштів на банківську платіжну карту надали фінансова компанія «ЮАПЕЙ» і її технологічний партнер iGama.
ce147d288711a54b69afb2545580d63f.jpg
В даний час послуга працює в тестовому режимі. Нею можна скористатися у відділеннях «Нова пошта», в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку «Нова пошта». Для цього необхідно зберегти дані однієї або декількох банківських карток відправника в особистому кабінеті або в мобільному додатку. Надалі при оформленні нових відправок можна буде вибрати потрібну картку зі списку. Додавання конфіденційної інформації про банківські картки повністю безпечно: «Нова пошта» використовує захищене сховище карткових даних, розроблене постачальником послуг платіжної інфраструктури компанією iGama. Обробка і зберігання інформації про платіжну картку відповідає стандарту безпеки міжнародних платіжних систем Visa inc., MasterCard Worlwide.
Після реєстрації даних карти послугою можна скористатися при відправленні переказу між відділеннями «Нова пошта». Максимальна сума одного переказу становить 14999 грн. Послуга тарифікується згідно діючих тарифів на грошовий переказ — 20 грн + 2% від суми переказу. Додаткові платежі не передбачені. Вартість послуг перекладу на банківську карту оплачує відправник переказу. Кошти надходять на карту миттєво після проведення платежу в касі фінансової компанії «Пост Фінанс».
У разі затримки надходження грошей клієнту потрібно звернутися до банку-емітенту, який регулює процедуру зарахування грошових коштів на випущені їм картки. Якщо на момент зарахування переказу картка заблокована або з певних причин неактивна, кошти можна буде отримати у відділенні «Нова пошта». Про це одержувача проінформують через SMS на мобільний телефон.

UAPAY взяв участь у конференції «Картковий бізнес і технології 2017»
20 червня в Києві пройшло профільний захід для професіоналів ринку банківських карт і платежів – конференція «Картковий бізнес і технології 2017». Учасники конференції обговорили стан і перспективи ринку, проаналізували споживчі настрої, міграцію банківських карт в мобільні додатки і інтернет, а також інші тонкощі карткового бізнесу.
f3f1e8fc19e5c97b311f1973e21b79fd.jpg
Експерти відзначили, що в Україні основним стримуючим фактором для користувачів в частині оплати в інтернеті є страх перед шахраями. Тому все частіше українські платіжні компанії пропонують різні рішення, що сприяють підвищенню рівня безпеки в мережі. Однією з них є послуга «Безпечна угода», реалізована компанією UAPAY спільно з найбільшим в країні сервісом оголошень OLX і національною службою доставки «Нова Пошта» в травні цього року.


Про переваги рішення гостям конференції розповів Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY. Суть її полягає в тому, що при оплаті товару гроші з'являться на рахунку продавця тільки після того, як покупець підтвердить, що посилка доставлена ​​у відділення «Нова пошта», і товар його влаштовує. Якщо ж цей товар з якої-небудь причини не підійшов одержувачу, то гроші повернуться йому на карту, а сам продукт відправиться назад продавцеві. При цьому обом сторонам угоди не потрібно «світити» один перед одним дані своїх банківських карт, що є ще однією важливою перевагою. Хоча «Безпечна угода» запущена зовсім недавно, нею вже скористалися понад 30 тисяч користувачів, що говорить про затребуваність і корисність сервісу.
Дмитро Зарахович виступить в якості експерта на конференції для професіоналів ринку платежів «Картковий бізнес і технології 2017»
20 червня в Київському Гольф Центрі відбудеться практична конференція для професіоналів ринку платежів «Картковий бізнес і технології 2017». В програмі заходу 15 виступів, 4 панельних дискусії, 200 учасників, також передбачена інноваційна демо-зона.
caca9ec5fd4b9588f88aaf58d2aa8a25.jpg
Дмитро Зарахович, керуючий партнер компанії UAPAY та SoftInvest Holding, виступить в секції «Технології та інновації» з доповіддю «Кейс 3: Fintech + E-Commerce. "Безпечна угода" від OLX і UAPAY — новий чинник зростання українського e-commerce і cashless». Як відомо, нещодавно майданчик онлайн-оголошень OLX, за підтримки компанії UAPAY, впровадив послугу Безпечна угода, в основі якої лежить принцип умовного депонування. Послуга вирішує як проблему захисту покупця, так і продавця товару на OLX. Спікер розкаже про особливості застосування Fintech-технологій в індустрії E-Commerce та опише переваги, що отримають компанії в цій галузі завдяки застосуванню подібних інноваційних технологій.
Дмитро Зарахович виступить на Першій конференції, присвяченій логістиці для e-commerce— eDelivery Expo
15 червня в Києві відбудеться Перша міжнародна конференція eDelivery Expo — комунікаційний майданчик, присвячений бізнес-процесам і регулюванню діяльності компаній на українському ринку електронної комерції. Ділова програма забезпечить насичений день презентацій та доповідей про інноваційні відкриття та проривні розробки в галузі логістики для e-commerce.
d24d7621105bb3fd321a22a01130fa0e.jpg
Дмитро Зарахович, керуючий партнер компанії UAPAY та SoftInvest Holding, виступить на Пленарній сесії «Технології та інновації» з доповіддю «Фінанси + логістика на службі е-сommerce». Спікер розкаже про застосування сучасних платіжних технологій в індустрії логістики та торкнеться потенціалу можливостей, що відкриваються для логістичних компаній завдяки таким технологіям.
Страницы: Пред. | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть