Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
Дмитро Зарахович посів третє місце в номінації «За особистий внесок у розвиток сфери стартапів і інвестицій» в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017
Спеціалізований онлайн-журнал PaySpace Magazine визначив переможців другого щорічного конкурсу PaySpace Magazine Awards 2017. Нагадаємо, що конкурс проводився з 1 по 30 листопада і ставив перед собою амбітне завдання виявити лідерів на ринку e-commerce та FinTech. За допомогою системи відкритого інтернет-голосування тисячі людей визначали найкращі рішення та найбільш професійних фахівців у 18 категоріях.

Дмитро Зарахович посів третє місце в номінації «За особистий внесок у розвиток сфери стартапів і інвестицій». У цій категорії учасники голосування оцінювали внесок експертів в розвиток сфери стартапів і інвестицій в Україні. В ході голосування Д. Зарахович набрав 13,32% голосів і обійшов багатьох інших учасників конкурсу.
73cb4e33cd8a1690b33c32d4d805795f.jpg
Нагадаємо, що Дмитро Зарахович є генеральним директором і співзасновником компанії «ЮАПЕЙ», яка надає платіжний інструмент UAPAY.UA. В травні 2017 року компанія розробила для платформи OLX перший в Україні Escrow-сервіс «OLX доставка» (попередня назва — «Безпечна угода»), який дозволяє захистити як покупця, так і продавця. Мета сервісу — підвищити фінансову безпеку клієнтів і за рахунок цього створити умови для подальшого зростання продажів. Слід зазначити, що Escrow-сервіс «OLX доставка» посів перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017 в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce».
«Поява нових FinTech-технологій позитивно впливає на розвиток e-commerce»
Дмитро Зарахович, генеральний директор Softinvest Holding і співзасновник UAPAY, прийняв участь в конференції FinRetail 2017. В своєму виступі Дмитро пояснив, чому поява нових FinTech-технологій приносить чимало переваг іншим сегментам економіки, в тому числі позитивно впливає на розвиток e-commerce.

За оцінками аналітиків, в 2016 році ринок електронної комерції виріс на 35% і склав 1,6 млрд дол. При цьому на ринку електронної комерції також зростає і рівень шахрайства при укладанні угод. Так, за даними асоціації ЕМА, в 2016 році втрати українців від дій кібершахраїв виросли в 4 рази, і склали 339,2 млн грн. Тому до цих пір багато українців воліють мінімізувати свої розрахунки онлайн через побоювання бути обдуреними шахраями.

Для зниження ризиків при проведенні операцій на e-commerce, учасники ринку змушені шукати способи і рішення, які дадуть можливість проводити операції і платежі більш просто і надійно.

Одним з найбільш визначних продуктів, що з'явився на українському ринку, і успішно зарекомендував себе в світі, став запуск сервісу «Безпечна угода», який був розроблений фінансовою компанією «ЮАПЕЙ». Мета такої послуги — підвищити фінансову безпеку клієнтів і за рахунок цього створити умови для подальшого зростання продажів.
245a686903a3c3151a8b1cbd228a344a.jpg
При оплаті сума платежу резервується на карті і списується на користь продавця лише при перегляді і підтвердженні отримання товару покупцем. При цьому персональні дані платника при покупці не передаються, що захищає його від ризику шахрайства.

Головні вигоди для покупця: збереження коштів при проведенні розрахунків, невелика комісія, миттєве повернення коштів, якщо товар не підійшов, можливість відмови від частини товару при отриманні замовлення.

Загалом така послуга знижує рівень відмов через недовіру до продавця і відповідно підвищує кількість успішних угод, акцентував у виступі Дмитро Зарахович.
Аналітики вважають, що FinTech-компанії завдяки своїй інноваційності створюють можливості для взаємовигідного співробітництва та впровадження перспективних ідей, запропонованих стартапами. Перевагою нових учасників ринку є наявність нових ідей і проектів, швидкість реакції, більш високий рівень зручності послуг, що надаються клієнтам.

На думку Дмитра Зараховича, конкурентну перевагу отримають ті гравці, які зможуть оптимально організувати фінансову і ІТ-складові свого бізнесу. Притому серйозної конкуренції між банками і фінансовими компаніями немає, оскільки активи FinTech-сектора і банківської системи не можна порівняти. Тому кожен рухається вперед, орієнтуючись на свою ціннісну нішу, а конкуренція може виникати тільки в окремих напрямках.
Украинский стартап Taplend привлек $120 000
Оценочная стоимость платформы мгновенных займов Taplend после привлечения раунда инвестиций составила $600 000.

Сервис Taplend, который позволяет получать мгновенные займы от друзей и финансовых учреждений привлек инвестиции от бизнес-ангела в размере $120 000.
Taplend дает возможность брать в долг у друзей или финансовых организаций в несколько кликов. Сервис призван решить 2 главные проблемы пользователей кредитных продуктов: медленный процесс получения денег и высокие процентные ставки. Это стало возможным, благодаря синергии двух моделей кредитования: Peer-2-Peer и Payday Loan. Такой подход позволяет сделать весь процесс получения кредита максимально быстрым и выгодным, что отчетливо выделяет Taplend на фоне существующих решений.
У пользователя есть 2 сценария использования сервиса: одолжить деньги у друзей из списка контактов устройства и Facebook или взять займ у финансового учреждения через приложение на iPhone. В первом случае транзакция проходит без каких-либо комиссий. Если же ни один из друзей не подтвердил запрос о займе или одолжил недостаточную сумму, пользователю будет отображен список предложений от финансовых партнеров. Среди них можно самостоятельно выбрать микро-кредит на самых подходящих условиях. Во втором случае пользователь может сразу воспользоваться услугами финансовых организаций.
Авторами проекта стали Виктор Игнатюк и Сергей Матчук. Позже в качестве СТО к команде присоединился Владимир Рубцов. До этого Виктор Игнатюк развивал систему взаимного микрокредитования uCredit. Сергей работал стратегом в лучшем digital-агентстве Украины Aimbulance. Владимир успел поработать в ПриватБанке и был CTO GlobalMoney, где с нуля создал архитектуру сервиса. Ментором проекта стал Павел Черкашин, управляющий партнер фонда Vestor.in. Основатели говорят, что идея нового проекта пришла к ним на акселерации Technation в Казахстане, где Taplend был признан лучшим стартапом по версии Forbes. Сразу после этого, команда начала активно развиваться в этом направлении, и уже в октябре их пригласили в Краков на акселерацию hub:raum #WARP4, где на проект также обратили внимание представители T-Mobile.
Почти сразу по возвращении из Кракова Taplend’у пришли два предложения о сотрудничестве. Первое касалось вливаний инвестиций в проект, а второе - стратегического партнерства. Инициатором последнего выступил Softinvest Holding. Это управляющая компания, которая занимается решениями в сферах электронной коммерции, платежей и системной интеграции. Сейчас она активно развивает свои направления и ищет по ним свежие решения на рынке. Taplend как раз и стал такой инновацией, которая идеально подходит под стратегию развития компании.
После недолгих переговоров, стороны договорились о партнерстве, в рамках которого Softinvest Holding поможет проекту запуститься, выступит в качестве ментора для дальнейшего развития проекта и выделит хаб в своем офисе для команды разработчиков Taplend. Более того, одна из компаний холдинга выступит платежным провайдером сервиса на рынке СНГ.
Сейчас команда активно готовится к выходу на рынок США. Стартовыми площадками для запуска станут университеты Беркли и Стенфорда, где изначально пройдет тест гипотез и работы сервиса, а после этого начнется масштабирование на весь рынок США.

3b3daed3520d9a189c01ad79fe1c65db.jpg
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть