Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
УДЦР оголосив нові торги із закупівлі послуги MNP, не дочекавшись вирішення спорів щодо попереднього тендера
Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» вважає передчасним та юридично невиваженим рішення Українського державного центру радіочастот (УДЦР) оголосити про нові торги із закупівлі послуги MNP в Україні до розгляду скарги від «ЕС АЙ ЦЕНТР» в Антимонопольному комітеті України (АМКУ). Як відомо, 17 серпня, Голова Тендерного комітету УДЦР затвердив тендерну документацію на проведення через систему Prozorro нових торгів із закупівлі послуги з розробки та впровадження Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів». Раніше, 31 липня 2017 року, в УДЦР відбулося засідання Комітету з конкурсних торгів, на якому було заявлено про відміну попереднього тендеру на впровадження MNP, хоча для цього і не було достатніх правових підстав.
774593acae4990f564001ceaa72f8b7a.jpg
Раніше компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» заявила, що не схвалює рішення УДЦР про відміну попередніх торгів, і тому оскаржила його в АМКУ. 14 серпня постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийняла рішення № 7-р/пк-ск, згідно з яким прийняла до розгляду скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «ЕС АЙ ЦЕНТР» від 08.08.2017 щодо порушення державним підприємством «Український державний центр радіочастот» порядку проведення процедури закупівлі – «Код 62.01.1. Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій для прикладних завдань (Проектування, розроблення та впровадження Автоматизованої інформаційної системи "Централізована база даних перенесених номерів")». Розгляд скарги відбудеться 11 вересня 2017 року о 10.00.

Нагадаємо, що 21 квітня 2016 року УДЦР провів повторну оцінку пропозицій конкурсних торгів по впровадженню Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів» і визнав переможцем тендеру компанію «ЕС АЙ ЦЕНТР». Вартість проекту від «ЕС АЙ ЦЕНТР» складає 39,582 млн грн. (що майже на 32 млн грн. менше попереднього переможця тендера), причому в цю вартість включено технічну підтримку на 3 роки.

Однак сторона, що програла тендер — компанія «Діалінк» — не погодилася з таким станом речей і звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва, вимагаючи скасувати рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ), який визнав порушення з боку УДЦР та допустив «ЕС АЙ ЦЕНТР» до оцінки пропозицій на тендері. Суди перших двох інстанцій відмовили «Діалінк», але 20 квітня 2017 року Вищий адміністративний суд України (ВАСУ) задовольнив касаційну скаргу цієї компанії і тим самим зупинив проект по впровадженню MNP. Наразі у Верховному суді України (ВСУ) відкрито провадження по скарзі АМКУ на рішення ВАСУ від 20 квітня 2017 року.

«Рішення УДЦР оголосити новий тендер до розгляду скарги «ЕС АЙ ЦЕНТР» в АМКУ та вирішення справи у Верховному суді України є досить неоднозначним та може спровокувати ще більш суперечливу ситуацію навколо проекту MNP, ніж є зараз. Окремо треба зазначити, що проведення нового тендеру суттєво затягне реалізацію проекту по MNP, що вже стартував зусиллями фахівців компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР», — заявила Анна Коктиш, директор з юридичних питань Softinvest Holding, в структуру якого входить компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР».
UAPAY та «Пост Фінанс» сприяють розвитку ринків e-commerce та доставки
За підтримки фінансової компанії «ЮАПЕЙ» та компанії «Пост Фінанс» логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку». На думку фахівців, це дуже важливий крок як для ринку e-commerce, так і ринку доставки.
ecaadc9bca8025b3ed1adcfc33f4a1ce.jpg
Дослідження онлайн-торгівлі і поведінки покупців, яке провів національний логістичний оператор «Нова пошта» навесні 2017 року, показало: з 2012 року кількість людей, які ніколи не оплачували онлайн-покупки банківською карткою, знизилося більш ніж удвічі. Згідно з опитуванням, близько 30% покупців стали розплачуватися карткою на сайті магазина, при цьому 23% вважають за краще платити готівкою кур'єру або магазину при отриманні товару. Але що цікаво: кількість людей, які оплатили товар в посилці зворотним грошовим переказом (післяплатою), знизилася на кілька процентних пунктів. Тренд очевидний: люди трохи менше довіряють продавцям і бережуть власні гроші.
Показово і те, що українці стали більш вибагливими до безпеки платежів. Головними бар'єрами для використання картки вони називають відсутність опції «оплатити карткою» на сайтах магазинів і невпевненість в сервісі. Тому, клієнтам потрібно запропонувати варіант, коли шопінг буде зручним, а оплата — легкою та безпечною.
Ось чому зворотний грошовий переказ за товар на банківську картку — великий крок вперед як для ринку e-commerce, так і ринку доставки. За даними клієнтських опитувань, сервіс став найбільш очікуваним цього року, причому для всіх категорій користувачів «Нова пошта». Послуга, яку компанія запустила спільно з «Пост Фінанс» і UAPAY, працює з кінця липня, і за ці кілька тижнів кількість оформлених перекладів на картку зросла втричі. Безсумнівно, популярність сервісу буде рости і далі.
Цей та інші сервіси, що полегшують онлайн-шопінг, конче потрібні українським споживачам. Вони хочуть купувати більше та робити це зручно — і ринок відповідає створенням необхідних умов. Слід зауважити, що кілька років поспіль український ринок e-commerce демонструє вражаючі темпи приросту: від 30 до 60% в кількісному вираженні щорічно, до того ж прогнози для галузі залишаються дуже сприятливими.
За перше півріччя 2017 року тільки «Нова пошта» доставила для клієнтів сегменту e-commerce більш 14 млн відправлень. Це на 31% більше аналогічного показника минулого року. У другому півріччі, за нашими розрахунками, тренд збережеться. Зростаючий апетит українців до шопінгу в інтернеті вимагає від учасників процесу — торговельних майданчиків, операторів доставки і їх фінансових партнерів — забезпечення можливості платити за покупку легко, зручно і безпечно. Самі клієнти диктують цю умову.
В результаті онлайн-торгівля в Україні стане ближче до розвинених країн за рівнем легкості, зручності і цивілізованості правил гри. Зараз, за ​​даними European B2С E-commerce Report, наша країна утримує першість серед найбільш швидкозростаючих ринків онлайн-торгівлі в Європі. Разом інтернет-торговці і гравці суміжних галузей цілком здатні зробити економічне e-commerce диво. Для цього ще багато чого потрібно зробити, але початок вже покладено.
Відзначимо, що «Пост Фінанс» — компанія, яка працює на ринку фінансових послуг з 2012 року і входить до групи «Нова пошта». У мережі «Нова пошта» працює більше 1500 кас, в яких можна оформити і отримати грошовий переказ.
За матеріалами статті Андрія Кривошапки, директора «Пост Фінанс»
За підтримки компанії «ЮАПЕЙ» логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку»
Спільними зусиллями команд постачальника послуг платіжної інфраструктури iGama і фінансової компанії «ЮАПЕЙ» був реалізований інноваційний продукт для найбільшого комерційного логістичного оператора України «Нова пошта» — «Експрес-переказ на банківську картку».
Тепер одержувачу переказу не потрібно відвідувати відділення «Нова пошта», щоб отримати надісланий йому грошовий переказ — всі кошти будуть переведені на банківську карту, дані якої він збереже в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку «Нова пошта». Безпосередній прийом платежів готівкою в касі забезпечує фінансова компанія «Пост Фінанс», функцію зарахування коштів на банківську платіжну карту надали фінансова компанія «ЮАПЕЙ» і її технологічний партнер iGama.
ce147d288711a54b69afb2545580d63f.jpg
В даний час послуга працює в тестовому режимі. Нею можна скористатися у відділеннях «Нова пошта», в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку «Нова пошта». Для цього необхідно зберегти дані однієї або декількох банківських карток відправника в особистому кабінеті або в мобільному додатку. Надалі при оформленні нових відправок можна буде вибрати потрібну картку зі списку. Додавання конфіденційної інформації про банківські картки повністю безпечно: «Нова пошта» використовує захищене сховище карткових даних, розроблене постачальником послуг платіжної інфраструктури компанією iGama. Обробка і зберігання інформації про платіжну картку відповідає стандарту безпеки міжнародних платіжних систем Visa inc., MasterCard Worlwide.
Після реєстрації даних карти послугою можна скористатися при відправленні переказу між відділеннями «Нова пошта». Максимальна сума одного переказу становить 14999 грн. Послуга тарифікується згідно діючих тарифів на грошовий переказ — 20 грн + 2% від суми переказу. Додаткові платежі не передбачені. Вартість послуг перекладу на банківську карту оплачує відправник переказу. Кошти надходять на карту миттєво після проведення платежу в касі фінансової компанії «Пост Фінанс».
У разі затримки надходження грошей клієнту потрібно звернутися до банку-емітенту, який регулює процедуру зарахування грошових коштів на випущені їм картки. Якщо на момент зарахування переказу картка заблокована або з певних причин неактивна, кошти можна буде отримати у відділенні «Нова пошта». Про це одержувача проінформують через SMS на мобільний телефон.

Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» не схвалює рішення УДЦР провести повторний тендер на впровадження MNP і можливо оскаржить його в суді
Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» вважає нелогічним та таким, що не відповідає українському законодавству, рішення Українського державного центру радіочастот (УДЦР) провести повторний тендер на впровадження MNP.
6be3a12d10809195d4e015916689abba.jpg
Нагадаємо, що 31 липня 2017 року в Українському державному центрі радіочастот відбулося засідання Комітету з конкурсних торгів держпідприємства щодо ситуації, що склалася з впровадженням послуги MNP в Україні, на якому УДЦР заявив, що планує оголосити повторний тендер на впровадження MNP через систему Prozorro.
Зазначимо, що 21 квітня 2016 року УДЦР провів повторну оцінку пропозицій конкурсних торгів по впровадженню Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів» і визнав переможцем тендеру компанію «ЕС АЙ ЦЕНТР». Вартість проекту від «ЕС АЙ ЦЕНТР» складає 39,582 млн грн (майже на 32 млн грн менше попереднього переможця тендера), причому в цю вартість включено технічну підтримку на 3 роки.
Однак сторона, що програла тендер — компанія «Діалінк» — не погодилася з таким станом речей і звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва, вимагаючи скасувати рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ), який визнав порушення з боку УДЦР та допустив «ЕС АЙ ЦЕНТР» до оцінки пропозицій на тендері. Суди перших двох інстанцій відмовили «Діалінк», але 20 квітня 2017 року Вищий адміністративний суд України (ВАСУ) задовольнив касаційну скаргу цієї компанії і тим самим зупинив проект по впровадженню MNP.
«Рішення УДЦР викликає подив. Адже АМКУ оскаржив рішення ВАСУ від 20 квітня 2017 у Верховному суді України (ВСУ). Але УДЦР замість того, щоб дочекатися розгляду цієї справи у ВСУ, вирішив заново провести тендер по впровадженню MNP. Ми не можемо назвати це рішення правильним з правової точки зору і можливо будемо його оскаржувати», — коментує Анна Коктиш, директор з юридичних питань Softinvest Holding , в структуру якого входить компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР».
«Проведення нового тендеру з побудови Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів» значно затягне процес впровадження MNP для українських абонентів — не виключено, що мова йде про термін 8-12 місяців. Адже фахівці «ЕС АЙ ЦЕНТР» вже виконали значну частину роботи по впровадженню MNP. Проект наближався до завершення і лише нескінчені судові позови компанії «Діалінк» зупинили його фактично на фініші», — зазначив Сергій Єрьомін, генеральний директор компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть