Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
SI Center та Terrasoft уклали партнерську угоду
Компанія Terrasoft, розробник платформи bpm'online для управління бізнес-процесами та CRM, і системний інтегратор SI Center, що входить в структуру Softinvest Holding, оголосили про старт співпраці. Завдяки партнерству двох компаній, організації отримають можливість швидко впроваджувати корпоративне програмне забезпечення світового класу з дотриманням всіх необхідних стандартів безпеки даних.
46d958ebe627b0813138c0bdbd552778.jpg
Terrasoft — один з ключових гравців на світовому ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM. Платформа і продукти bpm'online щорічно завойовують престижні міжнародні нагороди і отримують визнання професійних аналітичних агентств світу. У той же час, SI Center є лідером серед компаній з побудови банківських систем інтеграції, а також складних рішень для великого бізнесу. Компанія створює передові рішення в сферах інфраструктури, комунікацій, безпеки і моніторингу, відповідно до всіх міжнародних стандартів.

Завдяки співпраці, компанії зможуть пропонувати своїм замовникам комплексні рішення з управління бізнес-процесами, клієнтською базою, планування та управління продажами, маркетингових кампаній, а також автоматизації діловодства та документообігу, відстеження результатів роботи і аналітиці.

Завдяки унікальній синергії технологій BPM і CRM, продукти bpm'online допомагають оптимізувати і прискорювати процеси продажів, маркетингу та сервісу, а також операційні процеси організації. А багаторічний досвід SI Center в сфері впровадження інформаційних систем в компаніях великого бізнесу дозволяє забезпечувати повний цикл впровадження bpm'online, починаючи від визначення потреб в автоматизації і закінчуючи індивідуальним доопрацюванням системи та інтеграцією з іншими додатками замовника.

«Розширення партнерської мережі в Україні і по всьому світу — один з ключових напрямків розвитку Terrasoft, тому ми дуже раді, що кількість інтеграторів, які впроваджують bpm'online, зростає. Упевнений, що завдяки глибокій експертизі в сфері захисту інформації, а також досвіду реалізації великих проектів компанія SI Center забезпечить впровадження технологій bpm'online на найвищому рівні», — прокоментував Євген Горбачов, Customer Success Director компанії Terrasoft.

«Команда SI Center володіє великим досвідом розгортання інформаційних систем в банківській сфері. Упевнений, що клієнти оцінять нашу співпрацю з Terrasoft, оскільки отримають можливість швидкого впровадження інструменту управління продажами світового класу, з дотриманням всіх необхідних стандартів безпеки даних», — зазначив Дмитро Зарахович, генеральний директор компанії SI Center.
Bigl.ua підключив систему безпечної оплати замовлень онлайн
Послуга «Покупка без ризику» тепер доступна на онлайн-маркеті Bigl.ua. З травня 2018 року користувачі можуть безпечно оплачувати замовлення картою на маркетплейсі.

Послуга діє для тих покупців, хто вибирає спосіб оплати «Покупка без ризику». Вартість товару не знімається відразу, а резервується на карті покупця, поки він не підтвердить у відділенні пошти, що з покупкою все добре, він її забирає. Тільки після цього сума переходить на рахунок продавця.
83455a98f8f31833caafc7539b158743.jpg
Доставку замовлення оплачує покупець. Якщо йому не підійде товар, до 1 липня 2018 посилку повернуть продавцю безкоштовно. Крім того, за невдалу операцію Bigl.ua поповнить рекламний бюджет продавця на суму до 50 грн.

Нова функція надає користувачам гарантії успіху і безпеки покупки – це особливо важливо для тих, хто рідко вибирає для шопінгу інтернет. «Ми спілкуємося з нашими клієнтами і розуміємо, що найбільше вони побоюються двох речей. Перше – отримати не те, що замовили, і, як наслідок, марно витратити гроші. По-друге, їх турбує, що обміняти або повернути товар, який не підійшов, буде занадто складно. Ці проблеми вирішуються за допомогою безпечної онлайн-оплати замовлень, яка тепер доступна і на Bigl.ua», – зазначає Андрій Здор, керівник Bigl.ua.

Маркетплейс Bigl.ua, компанії UAPAY і «Нова Пошта» стають гарантом безпеки покупки. Фінансовий оператор позбавляє покупця і продавця від необхідності обмінюватися платіжними даними, що гарантує їх збереження у обох сторін. Крім того, пройдений компанією UAPAY аудит і сертифікат PCI DSS гарантують, що платіжні дані захищені та на стороні фінансового оператора.

Етап перевірки покупцем замовлення в відділенні «Нова Пошта» забирає бар'єр невпевненості в результаті. «Ми намагаємося якомога швидше закінчити еру онлайн-покупок за передоплатою. Угода повинна бути приємним процесом для покупця і продавця. Нам важливо, щоб між ними була довіра. “Покупка без ризику” це повною мірою забезпечує», – розповів Андрій Здор.

«Нова послуга, яку Bigl.ua запускає на базі сервісу UAPAY Escrow, надійно захищає як покупця, так і продавця, адже наша компанія забезпечує високий рівень безпеки всіх фінансових операцій. На прикладі майданчиків OLX і Prom.ua ми бачимо, що поява подібних сервісів робить відчутний позитивний вплив на розвиток електронної комерції в Україні, тому найближчим часом ми надамо подібний сервіс ще більшій кількості наших клієнтів», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і SoftInvest Holding.
Купуйте безпечно: першому українському escrow-сервісу виповнюється 1 рік
У травні минулого року компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Суть сервісу полягає в одночасному захисті інтересів і покупця, і продавця, які зустрічаються на торговому інтернет-майданчику для здійснення угоди. На відміну від традиційних покупок онлайн, списані з карти покупця гроші не зараховуються продавцю відразу ж, а зберігаються на транзитному рахунку до завершення угоди. Якщо покупець отримав товар, переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням – гроші надходять продавцеві, якщо товар не підійшов – автоматично повертаються на карту покупця.
adfbd3ebe636518f2847d8ac1336ad1b.jpg
Незважаючи на видиму простоту, реалізація такого сервісу вимагала глибокої інтеграції між платіжним оператором UAPAY, торговим майданчиком OLX і логістичною компанією «Нова Пошта». Компанія UAPAY також виступила розробником, інтегратором і фінансовим партнером escrow-рішення.

«Реалізація проекту в його фінансовій складовій унікальна для ринку України. Ми розробили модель фінансової взаємодії між покупцем і продавцем, забезпечили її втілення на технологічному рівні і надійно супроводжуємо цей продукт в щоденному режимі», – коментує Галина Козирєва, Chief Product Officer UAPAY. Компанія прийняла рішення масштабувати дане рішення для інших учасників ринку електронної комерції під брендом UAPAY Escrow.

З моменту запуску і до сьогоднішнього дня OLX доставка (раніше – «Безпечна угода») безперервно еволюціонує і продовжує нарощувати аудиторію.
З серпня 2017 сервіс UAPAY Escrow також доступний на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

Покупці і продавці обох майданчиків активно голосують «за» – з моменту запуску рішення їм скористалися 1,3 млн. клієнтів, які здійснили 1,6 млн. угод на суму понад 830 млн. грн. Всього користувачі розмістили для продажу 13,6 млн. товарів з можливістю оплатити покупку безпечно.

Інноваційність та актуальність сервісу UAPAY Escrow для ринку e-commerce підкреслюють отримані нагороди: в кінці 2017 року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards в номінації «Краще платіжне рішення в електронній комерції» з послугою «OLX доставка», а в квітні поточного року компанії OLX, Нова Пошта та UAPAY були відзначені спеціальною нагородою «Колаборація року» на конкурсі Ukrainian E-Commerce Awards 2018.

У найближчих планах UAPAY – масштабування UAPAY Escrow на українському ринку і вихід на зарубіжні.
Співробітники Softinvest Holding відзначили Всесвітній день вишиванки
Свято Всесвітній день вишиванки покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. І хоча це свято започаткували тільки в 2006 році, воно вже набуло широкої популярності не тільки в Україні, але і за кордоном. Кожен може долучитися до свята, просто одягнувши вишитий український одяг: сорочку, плаття, хустку.
00b1882a5e6d6c13158c24dcaa34eb4c.jpg
Співробітники Softinvest Holding, як і багато інших українців, також долучилися до свята і прийшли сьогодні в офіс у вишиванках. Слід зазначити, що Всесвітній день вишѝванки відзначають в компанії далеко не перший раз. Так, в минулому та позаминулому році співробітники холдінгу теж відзначали це свято.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть