Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
В сервісі «Покупка Без Ризику» з'явилася опція прийому оплати на підприємницький рахунок
З початку червня на сайтах prom.ua і bigl.ua у продавців з'явилася можливість приймати оплату на підприємницький рахунок при продажу товара з використанням послуги «Покупка Без Ризику» (ПБР).
d050ce2e145547c02a6eff4aba815323.jpg
Раніше продавці могли продати товар з повною гарантією всіх зобов'язань (тобто, з послугою ПБР) тільки з зарахуванням оплати на карту фізичної особи. При цьому максимальна сума оплати за товар становила лише 14 999 грн.

Тепер же, при бажанні продавця приймати оплату на рахунок юридичної особи, йому достатньо підписати договір з UAPAY і приєднатися до спільноти продавців, яким довіряє покупець. Перші клієнти вже підписали договір і оцінили всі переваги нової послуги.
Bigl.ua підключив систему безпечної оплати замовлень онлайн
Послуга «Покупка без ризику» тепер доступна на онлайн-маркеті Bigl.ua. З травня 2018 року користувачі можуть безпечно оплачувати замовлення картою на маркетплейсі.

Послуга діє для тих покупців, хто вибирає спосіб оплати «Покупка без ризику». Вартість товару не знімається відразу, а резервується на карті покупця, поки він не підтвердить у відділенні пошти, що з покупкою все добре, він її забирає. Тільки після цього сума переходить на рахунок продавця.
83455a98f8f31833caafc7539b158743.jpg
Доставку замовлення оплачує покупець. Якщо йому не підійде товар, до 1 липня 2018 посилку повернуть продавцю безкоштовно. Крім того, за невдалу операцію Bigl.ua поповнить рекламний бюджет продавця на суму до 50 грн.

Нова функція надає користувачам гарантії успіху і безпеки покупки – це особливо важливо для тих, хто рідко вибирає для шопінгу інтернет. «Ми спілкуємося з нашими клієнтами і розуміємо, що найбільше вони побоюються двох речей. Перше – отримати не те, що замовили, і, як наслідок, марно витратити гроші. По-друге, їх турбує, що обміняти або повернути товар, який не підійшов, буде занадто складно. Ці проблеми вирішуються за допомогою безпечної онлайн-оплати замовлень, яка тепер доступна і на Bigl.ua», – зазначає Андрій Здор, керівник Bigl.ua.

Маркетплейс Bigl.ua, компанії UAPAY і «Нова Пошта» стають гарантом безпеки покупки. Фінансовий оператор позбавляє покупця і продавця від необхідності обмінюватися платіжними даними, що гарантує їх збереження у обох сторін. Крім того, пройдений компанією UAPAY аудит і сертифікат PCI DSS гарантують, що платіжні дані захищені та на стороні фінансового оператора.

Етап перевірки покупцем замовлення в відділенні «Нова Пошта» забирає бар'єр невпевненості в результаті. «Ми намагаємося якомога швидше закінчити еру онлайн-покупок за передоплатою. Угода повинна бути приємним процесом для покупця і продавця. Нам важливо, щоб між ними була довіра. “Покупка без ризику” це повною мірою забезпечує», – розповів Андрій Здор.

«Нова послуга, яку Bigl.ua запускає на базі сервісу UAPAY Escrow, надійно захищає як покупця, так і продавця, адже наша компанія забезпечує високий рівень безпеки всіх фінансових операцій. На прикладі майданчиків OLX і Prom.ua ми бачимо, що поява подібних сервісів робить відчутний позитивний вплив на розвиток електронної комерції в Україні, тому найближчим часом ми надамо подібний сервіс ще більшій кількості наших клієнтів», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і SoftInvest Holding.
Купуйте безпечно: першому українському escrow-сервісу виповнюється 1 рік
У травні минулого року компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Суть сервісу полягає в одночасному захисті інтересів і покупця, і продавця, які зустрічаються на торговому інтернет-майданчику для здійснення угоди. На відміну від традиційних покупок онлайн, списані з карти покупця гроші не зараховуються продавцю відразу ж, а зберігаються на транзитному рахунку до завершення угоди. Якщо покупець отримав товар, переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням – гроші надходять продавцеві, якщо товар не підійшов – автоматично повертаються на карту покупця.
adfbd3ebe636518f2847d8ac1336ad1b.jpg
Незважаючи на видиму простоту, реалізація такого сервісу вимагала глибокої інтеграції між платіжним оператором UAPAY, торговим майданчиком OLX і логістичною компанією «Нова Пошта». Компанія UAPAY також виступила розробником, інтегратором і фінансовим партнером escrow-рішення.

«Реалізація проекту в його фінансовій складовій унікальна для ринку України. Ми розробили модель фінансової взаємодії між покупцем і продавцем, забезпечили її втілення на технологічному рівні і надійно супроводжуємо цей продукт в щоденному режимі», – коментує Галина Козирєва, Chief Product Officer UAPAY. Компанія прийняла рішення масштабувати дане рішення для інших учасників ринку електронної комерції під брендом UAPAY Escrow.

З моменту запуску і до сьогоднішнього дня OLX доставка (раніше – «Безпечна угода») безперервно еволюціонує і продовжує нарощувати аудиторію.
З серпня 2017 сервіс UAPAY Escrow також доступний на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

Покупці і продавці обох майданчиків активно голосують «за» – з моменту запуску рішення їм скористалися 1,3 млн. клієнтів, які здійснили 1,6 млн. угод на суму понад 830 млн. грн. Всього користувачі розмістили для продажу 13,6 млн. товарів з можливістю оплатити покупку безпечно.

Інноваційність та актуальність сервісу UAPAY Escrow для ринку e-commerce підкреслюють отримані нагороди: в кінці 2017 року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards в номінації «Краще платіжне рішення в електронній комерції» з послугою «OLX доставка», а в квітні поточного року компанії OLX, Нова Пошта та UAPAY були відзначені спеціальною нагородою «Колаборація року» на конкурсі Ukrainian E-Commerce Awards 2018.

У найближчих планах UAPAY – масштабування UAPAY Escrow на українському ринку і вихід на зарубіжні.
UAPAY отримала спеціальну нагороду від організаторів конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018
В Україні відбувся загальнонаціональний конкурс інтернет-проектів E-Commerce Awards 2018, у якому споживачі обрали найкращих гравців ринку e-commerce.
a6f368adac72983495223f726b66156e.jpg
Компанія UAPAY разом з OLX та НОВА ПОШТА отримала спеціальну нагороду «Коллаборація року» від організаторів конкурсу української експертизи електронної комерції.

Нагадаємо, що відкрите голосування споживачів тривало з 2 по 16 квітня 2018. Цього року заявки на участь у конкурсі подали більш ніж 300 інтернет-проектів, які працюють в Україні. Компанія UAPAY виступила спонсором конкурсу, а також партнером номінації «Найкращий Інтернет-супермаркет».

За правилами конкурсу, 30 членів експертного журі сформували short-листи номінантів для голосування споживачів. Серед складу журі — авторитетні діячі українського e-commerce бізнесу, інвестиційних та сервісних компаній, в тому числі — Анатолій Зарахович, Голова наглядової ради Softinvest Holding.
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії Disruptive FinTech в рамках UNIT Fintech Forum 2018
19 квітня в Україні відбулася конференція UNIT Fintech Forum 2018, де обговорювалося майбутнє банківської системи, сучасні технології та інновації. Конференція, що пройшла на території технопарку UNIT.City та за підтримки інвестиційної компанії UFuture, зібрала понад 300 гостей – представників фінансового сектору.
Дмитро Зарахович, керуючий партнер «ЮАПЕЙ» та Softinvest Holding, прийняв участь в панельній дискусії Disruptive FinTech technologies, в якій обговорювалися найбільш проривні технології на фінансовому ринку.
17fd5ee2c68987fa8345ba04d2733964.jpg
Сьогодні на ринку створюється дуже багато «рекламного шуму» навколо криптовалют та технології блокчейн. Втім Дмитро Зарахович вважає, що невиправдано усі рішення будувати на базі блокчейну, адже ця технологія повільно працює і вимагає великих обчислювальних ресурсів. «В рамках проекту OLX-доставка ми зробили рішення, аналогічне смарт-контрактам, але без використання блокчейна. Оскільки з моєї точки зору, блокчейн – це дорога та повільна технологія, і там де можливо, її треба уникати».

Для того, щоб в рамках будь-якої юрисдикції займатися будь-якою діяльністю, потрібно відповідати вимогам цієї юрисдикції. В будь-якому фінансовому бізнесі є наступні шари: технологія, інформація, юридичні вимоги, тобто законодавство, а також вимоги щодо дотримання бухгалтерських принципів обліку і руху грошей. Всі ці шари повинні складати єдине ціле, і будь-який бізнес-проект повинен відповідати всім вишезгаданим умовам. Якщо ж блокчейн вирвати з контексту цих 4 шарів, то ця технологія не буде дієвою.

У зв'язку з популяризацією криптовалюти багато експертів вважають, що традиційні банки скоро зникнуть. Однак така думка є хибною, впевнений Дмитро Зарахович. Фактично з самого моменту появи банків їх основним завданням було кредитування бізнесу. І це одна з причин, чому банки навряд чи коли-небудь зникнуть.
UAPAY виступить партнером Всеукраїнського конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018
В Україні проходить 2-й етап загальнонаціонального конкурсу інтернет-проектів Ukrainian E-Commerce Awards 2018, у якому споживачі обирають найкращих гравців ринку e-commerce. Компанія UAPAY виступає спонсором конкурсу, а також партнером номінації «Найкращий Інтернет-супермаркет».
2229763e2b34aad7d0642dd2ebb41c0c.jpg
Цього року заявки на участь у конкурсі подали більш ніж 300 Інтернет-проектів, які працюють в Україні, і це на 50% більше, ніж в минулому. Такий тренд свідчить про активне зростання галузь електронної комерції в нашій країні. За правилами конкурсу, 30 членів експертного журі сформували short-листи номінантів для голосування споживачів. Серед складу журі — авторитетні діячі українського e-commerce бізнесу, інвестиційних та сервісних компаній, в тому числі — Анатолій Зарахович, Голова наглядової ради Softinvest Holding.

Відкрите голосування споживачів триватиме з 2 по 16 квітня 2018. Церемонія нагородження переможців Ukrainian E-Commerce Awards 2018 відбудеться 20 квітня.
Паралельно с голосуванням споживачів, команда журі та представники інтернет-проектів, що подали заявку на участь у конкурсі, визначать переможців в наступних трьох номінаціях: «Найкращий логістичний продукт для Е-commerce», «Найкращий фінансовий продукт для Е-commerce» та «Корисні рішення (все, що не належать до логістики і фінансів)».

Також учасники конкурсу та експертне журі визначить одного гравця ринку e-commerce, який зробив суттєвий прорив в 2017 році, завдяки реалізації нової ідеї, сервісу, тощо. Цей гравець стане переможцем в номінації «Прорив року». Крім того, спільними зусиллями оберуть переможця в номінації «Людину року в Е-commerce».
Страницы: Пред. | 1 | ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 18 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть