Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Компанія UAPAY отримала нагороду PaySpace Magazine Awards 2018 в номінації «Кращий партнер інтернет-магазинів з прийому платежів»
11 грудня спеціалізований онлайн-журнал про фінанси та технології PaySpace Magazine визначив переможців третього щорічного конкурсу PaySpace Magazine Awards 2018. Даний конкурс проходив з 1 по 30 листопада і ставив перед собою ціль виявити лідерів на ринку e-commerce та FinTech. В цьому році в щорічній премії PSM Awards 2018 взяло участь 189 компаній і експертів, а переможців обирали читачі, експертне журі та редакція журналу. Всього за компанії і експертів було віддано близько 68 тисяч голосів.
6c84731aa8a0463b1da8f70aeca7403b.jpg
Компанія UAPAY посіла третє місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2018 в номінації «Кращий партнер інтернет-магазинів з прийому платежів». В цій категорії учасники голосування оцінювали практичність та інноваційність В2В-рішень, що спрощують прийом онлайн-платежів на сайтах інтернет-магазинів

Нагадаємо, що в минулорічному конкурсі PaySpace Magazine Awards компанія UAPAY зайняла перше місце в номінації «Найкраще платіжне рішення в електронній комерції», номінувавши escrow-сервіс для послуги «OLX доставка» («Безпечна угода»). Відзначимо, що саме за ініціативи фінансової компанії UAPAY, яка надає національний платіжний сервіс UAPAY, був реалізований перший в Україні escrow-сервіс «Безпечна угода» для популярної платформи онлайн-оголошень OLX. Цю послугу було запущено в травні 2017 року. З тих пір сервісом скористалися сотні тисяч покупців та продавців, що працюють з платформою OLX. Також escrow-сервіс від UAPAY успішно працює на популярних онлайн-маркетах PROM.UA та BIGL.UA.

Крім того, нещодавно компанія запустила новий сервіс Escrow Box. Це майданчик для оформлення безпечних угод в інтернеті між будь-яким продавцем та покупцем, що незнайомі між собою і тому не довіряють один одному в повній мірі.
UAPAY візьме участь в конференції «Картковий бізнес та технології 2018»
14 грудня в київському Favor Park Hotel (вул. Маршала Конєва, 6) відбудеться конференція «Картковий бізнес та технології 2018», що присвячена перспективам розвитку карткового, транзакційного бізнесу і платіжної індустрії в цілому.
eae44003f72e5b4666e34afecce227ed.jpg
На заході будуть продемонстровані кращі проекти 2018 року, найцікавіші кейси, технологічні новинки від найбільш активних та динамічно зростаючих учасників ринку. В рамках одного дня та одного майданчика відвідувачі зможуть ознайомитися з традиційним оглядом поточного стану ринку і отримати новий прогноз на майбутнє.

Серед ключових тем конференції заплановано розглянути тренди та споживчі настрої 2018 – 2019 років; розвиток продуктового ряду і управління прибутковістю; поточний стан оплати міського транспорту картами банків; нові методи аутентифікації користувачів і засоби безпеки. Також буде охоплена тематика цифрових prepaid-карток для смартфонів та їх міграція в mobile-сегмент, надано аналіз нових правил від регулятора.

Фахівці профільних підрозділів карткового бізнесу, е-commerce, платіжних систем, відділів маркетингу та продажів банків зберуться разом, щоб обмінятися досвідом, ідеями, отримати корисні інсайти, налагодити ділові зв'язки і відкрити нові можливості у розвитку бізнесу.

В рамках конференції відвідувачі зможуть послухати дискусійну панель «Майбутнє мобільних гаманців: світова практика і українські реалії», в якій приймуть участь Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY, Олександр Стельмах, директор Digital Solutions, Visa, та інші лідери ринку. В якості модератора дискусії виступить Денис Салун, співзасновник Card technology and system. Початок дискусії запланований на 14-20.
UAPAY прийме участь у конференції UAFIN.TECH 2018
6 грудня в Києві вперше відбудеться конференція з фінансових технологій UAFIN.TECH — найгучніша подія міжнародного рівня на українському фінтех-ринку.
UAFIN.TECH — майданчик не лише для обговорення трендів, але й для продуктивного нетворкінгу з лідерами світової та національної фінансових індустрій. На конференції зустрінуться представники фінансового та інших ринків, стартапи, регулятори і міжнародні організації, акселератори, інкубатори, венчурні інвестори та інвестиційні маркетплейси.
fc4b19e166d6b47860cf1ad38d247adc.jpg
Саме тут можна знайти все необхідне для власного стартапу та бізнесу — інвестора, партнера, співробітника, чи навіть винайти саму ідею майбутньої справи.
Серед спікерів — професіонали вищого класу, що створюють тренди, а не йдуть за ними. Це стратеги компаній-єдинорогів (компаній, чия капіталізація перевищила $1 млрд) Revolut і Transferwise, месенджера Viber, фінтех-гуру Кріс Скіннер і Слава Солодкий, один з ТОП-35 найбільш впливових фінтех-інвесторів в світі, а також голова Національного банку Україна та керівники українських банків і фінтех-компаній. І саме на UAFIN.TECH вони розкажуть, яким світ буде завтра.

Тематика конференції сфокусована на глобальних тенденціях та практиках, а також методах їх оптимального застосування в Україні. Слухачі зможуть прийняти участь в обговоренні місця України на глобальній арені, рішеннях та продуктах, які ми можемо запропонувати світу. А на фінтех-алеї можна буде оцінити й конкретні приклади.
Компанія UAPAY є офіційним спонсором конференції. На стенді UAPAY в експо-зоні відвідувачі отримають можливість дізнатися про переваги сервісу UAPAY.UA та UAPAY Escrow Box для бізнесу і пересічних споживачів.

В рамках конференції відбудеться панельна дискусія «Інфраструктура для масштабування фінтеху», в якій візьмуть участь Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і Softinvest Holding, та представники Tieto, фінської компанії з надання ІТ-послуг для промисловості і сфери обслуговування. Модератором дискусії виступить Джон Оуенс, Міжнародний радник з фінтеху, PWC Consulting, що входить у ТОП-100 фінтех-інфлуенсерів 2018 року.
Панельна дискусія пройде з 17.30 до 18.30 у конференц-холі Mercure Congress Centre за адресою: Київ, вул. В. Гетьмана, 6.
Дмитро Зарахович візьме участь у панельній дискусії «Fintech в Україні — розробка та успішний досвід впровадження»
Нові технології, що трансформують фінансову систему, розвиваються високими темпами в усьому світі. Цей вектор розвитку відіграє все більш важливу роль в Україні і вимагає належної уваги.
53ed5579e3bc766424632d055fa42d89.jpg
30 листопада у Києві відбудеться конференція «Fintech як ключовий драйвер трансформації фінансової системи» (Fintech as a key driver of financial system transformation), спільно організований асоціацією UVCA і компанією KPMG.

В рамках конференції відбудеться дискусія «Fintech в Україні — розробка та успішний досвід впровадження», присвячена обговоренню теми еволюції українського ринку Fintech за останні роки. Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і Softinvest Holding, візьме участь у панельній дискусії в якості експерта. Модератором дискусії виступить Ольга Афанасьєва, генеральний директор UVCA.

Відзначимо, що в минулому році Дмитро Зарахович став одним з переможців другого щорічного конкурсу PaySpace Magazine Awards 2017, посівши третє місце в номінації «За особистий внесок у розвиток сфери стартапів і інвестицій».

Панельна дискусія пройде з 14.30 до 15.30 в бізнес-центрі «Сенатор», вул. Московська, 32/2.
Тепер гаманець Masterpass можна підключити через UAPAY
В Україні сьогодні нараховується більш, ніж 20 тисяч інтернет-магазинів, в яких щорічно купують товари та послуги приблизно 7 млн ​​українців. Щорічний товарообіг в сфері онлайн-торгівлі сягає 50 млрд грн, притому ця цифра постійно збільшується. Аналіз ринку свідчить про високий рівень конкуренції в сегменті e-commerce, а це говорить про те, що учасники повинні активно боротися за клієнта. І боротися не тільки шляхом активного маркетингу та продуманої цінової політики, але й за рахунок досконалого технічного сервісу. Адже особливо клієнтів онлайн-магазинах турбує складна процедуру замовлення товару та оплати: необхідність заповнення великих форм, технічні проблеми при проходженні транзакції та низька швидкість оплати.
731270d9d2b2f5af8655ff5c80cf622d.jpg
Всі ці проблеми або залишать неприємне враження від магазину і небажання ще раз там що-небудь купувати, або ж навіть стануть причиною відмови від покупки. До речі, досвід показує, що коли замовник два рази підряд не зміг виконати вдалу трансакцію, він просто відмовляться від оплати та купівлі товару.
Інтернет-магазин повинен надавати сервіс оплати, наближений до ідеального та який не буде створювати незручності під час покупки. Одним із рішень є сервіс Masterpass — платформа для e-commerce, яка дозволяє покупцеві здійснювати швидкі і безпечні онлайн-платежі на будь-яких пристроях.

Популярність Masterpass зростає. Сьогодні платформа цифрових гаманців Masterpass працює в 35 країнах світу в більш ніж 270 тисячах магазинів. В компанії Mastercard стверджують, що використання Masterpass в середньому на 40% збільшує обсяг платіжних операцій в країні в цілому.
По суті, онлайн-гаманець Masterpass є захищеним сховищем банківських карт. Таким чином, користувачеві не потрібно щоразу вводити дані своєї карти при оплаті будь-яких товарів або послуг на сайті інтернет-магазину. Masterpass гаманець дозволяє використовувати будь-яку банківську картку: Masterсard, Visa.

Сервіс UAPAY запустив Masterpass

Якщо вам потрібно інтегрувати гаманець Masterpass як метод оплати на свій сайт - вам допоможе fintech-компанія UAPAY.
Користувач прямо з платіжної сторінки UAPAY отримує можливість заходити в гаманець Masterpass, щоб видаляти або додавати власні картки. При підключенні свого гаманця до сайту продавця користувач отримує через SMS шестизначний код на номер телефону, який зареєстрований в банку по одній з карт. Введення цього коду достатньо для авторизації при роботі з гаманцем.

Заступник директора компанії UAPAY Дмитро Гололобов відзначає наступні переваги використання Masterpass: «По-перше, користувач отримує можливість оплати в один клік. По-друге, клієнт не вводить дані своєї карти на платіжній формі, що забезпечує високий рівень безпеки інформації. По-третє, це можливість безпечної оплати з будь-якого пристрою: ПК, смартфону, планшету. І нарешті варто відзначити швидку і просту інтеграцію рішення на сайт онлайн-магазину, що надає UAPAY».

Реалізація оплати в один клік дозволяє спростити процес: адже не потрібно вводити кожен раз номер карти, термін дії і CVC-код. Також, маючи кілька збережених платіжних карт в гаманці (причому як MasterCard, так і Visa), можна дуже легко та просто переключатися між ними та обирати потрібну картку.
UAPAY ESCROW BOX – сервіс для безпечних угод в інтернеті
В останні роки в сфері онлайн-торгівлі з’явився новий напрямок — продажі типу customer-to-customer (С2С), коли індивідуальний продавець пропонує товар покупцеві безпосередньо, не звертаючись до магазинів або майданчиків онлайн-оголошень. Наприклад, він може розмістити оголошення про продаж товару на своїй сторінці в соціальних мережах або рекламувати товар в тому ж Facebook або Instagram. Подібний підхід разюче відрізняється від схеми «магазин — покупець». Однак таким методам продажу серйозно шкодить проблема недостатньої довіри між покупцем і продавцем, адже вони, швидше за все, не знають один одного. Нерідко продавець вимагає гроші за товар вперед, оскільки не впевнений, що покупець в результаті купить товар. В той же час замовник не ризикує зробити передоплату, оскільки не впевнений у якості товару, що пропонується, та надійності продавця.

508a0c0b0d4a805763342841b4be2a12.jpg
Саме для таких випадків призначений новий сервіс Escrow Box. Це майданчик для оформлення безпечних угод в інтернеті між продавцем і покупцем, які незнайомі між собою і тому не довіряють один одному в повній мірі.

Оформлюючи продаж товарів за допомогою Escrow Box, продавець отримує гарантії, що покупець платоспроможний і справді зацікавлений у придбанні товару. В свою чергу покупець нічим не ризикує, адже якщо товар не відповідає його очікуванням, він поверне його назад постачальнику та негайно отримає свої гроші назад.


Як це працює?

Крок 1. Покупець та продавець домовляються про угоду.
Вам сподобався товар у продавця, що продає товар через соціальні мережі, та ви не впевнені в якості товару або чесності самого постачальника? Запропонуйте оформити безпечну угоду на Escrow Box. Чесний продавець, який впевнений у якості товару, не відмовиться.

Крок 2. Продавець створює угоду для продажу.
На сайті Escrow Box продавець викладає опис товару, вказує свої контактні дані (номер телефону та адресу email), номер картки, куди будуть зараховані гроші, та отримує веб-посилання для оплати. Підкреслюємо, що продавець не вказує жодних конфіденційних даних, таких як CVC-код картки, PIN-код, тощо.

Крок 3. Продавець відправляє веб- посилання покупцю .
Створивши посилання для оплати, продавець відправляє його покупцю через SMS, email, через будь-який месенджер чи іншим способом.

Крок 4. Покупець здійснює оплату .
Перейшовши за веб-посиланням, покупець вказує, куди йому доставити товар, після чого здійснює оплату за товар та його доставку. Гроші з його картки переводяться на безпечний рахунок Escrow Box та надійно зберігаються там до підтвердження успішного завершення угоди.

Крок 5. Покупець у відділенні перевізника оглядає товар.
Якщо товар відповідає очікуванням покупця, він забирає посилку, а гроші негайно зараховуються на рахунок продавця. Якщо ж покупець відмовляється забирати посилку, служба доставки повертає товар продавцю, а гроші повертаються на картку покупця.

Escrow Box – це універсальний сервіс, що може стати в нагоді будь-якому продавцю та покупцю.
Окрім використання на сайті, сервіс також легко інтегрується з інтернет-магазинами, класифайдами, маркетплейсами та іншими майданчиками, на яких продаються товари.
Страницы: Пред. | 1 | ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 18 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть