Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Магазини без касирів: перспективи та шляхи розвитку
Розвиток фінансових технологій, мобільних пристроїв і засобів відеоспостереження відкрив нові перспективи перед роздрібним сектором. Суть їх у тому, щоб з магазину можна буде прибрати касирів і навіть каси самообслуговування, а всі завдання по розрахункам перекласти на автоматизовані системи. І на сьогодні в сегменті магазинів без продавців помітно два основних два тренди: смартфон замість каси; система штучного інтелекту і відеоспостереження замість продавця.
3b29e38deb6503e5e336e36518621188.jpg
У першому випадку вам необхідно завантажити спеціальний додаток на мобільний гаджет, далі, при вході в магазин, авторизувати себе на турнікеті, після чого процес покупки мало чим відрізняється від звичайного магазину: ви берете товар з полиці, скануєте його штрих-код за допомогою смартфона і кладете у кошик. На виході з магазину ви знову повинні авторизувати себе на турнікеті і з вашої платіжної карти буде списана необхідна сума.

Перший подібний магазин відкрився кілька років тому в шведському місті Вікен — він дозволяє цілодобово придбати предмети першої необхідності без підтримки обслуговуючого персоналу. Наприклад, в ньому можна купити молоко, хліб, консерви, дитячі підгузники, паперові рушники та інші товари. Разом з тим, там не продаються сигарети і алкоголь, оскільки ці товари можуть заманювати потенційних злодіїв.

І хоча шведський магазин у великій мірі покладається на чесність покупців, проте там подумали і про безпеку: близько десятка камер відеоспостереження працюють безперервно для запобігання крадіжок в магазинах. Крім того, якщо клієнт відкриває двері магазину більш ніж на 8 секунд або взагалі намагається зламати двері, господар магазину негайно отримує повідомлення.

У другому випадку процес покупки виглядає набагато простіше: ви просто заходите в магазин, виконуєте авторизацію на турнікеті, після чого складаєте товар собі в сумку і йдете геть з магазину — знову-таки, через турнікет. Звичайно, спочатку треба встановити мобільний додаток на смартфон. Ніяких кас, ніякого сканування штрих-кодів, ніяких продавців — з боку це схоже на крадіжку товару з магазину. Але насправді — все легально і за усі товари оплачуються.

Про те, як це працює, розповімо на прикладі магазину Amazon Go, відкритого компанією Amazon три роки тому в Сіетлі. Безліч камер і датчиків в цьому магазині відстежують і рахують товар, який покупці беруть з полиць та кладуть сумку, або ж вертають назад на полицю, якщо він їм не потрібний. Касові апарати і продавці стають зайвими: з картки клієнта знімаються гроші, після того, як він пішов з магазину.

Подібні експерименти в роздрібному продажі проводила не тільки Amazon, але і деякі інші компанії в Китаї та Японії.

З одного боку, новий підхід обіцяє революцію в рітейл-індустрії, адже власники магазинів зможуть різко скоротити чисельність продавців (і, відповідно, витрати на них), прискорити сам процес покупки товарів і обслужити більше клієнтів. З іншого — є ряд проблем, із-за яких ця революція навряд чи станеться найближчим часом. Експеримент Amazon Go показав, що поки технології розпізнавання об'єктів на відеозапису не досягнули потрібного рівня. Наприклад, якщо покупець складав в кошик товар, а потім ставив його назад, але помилково — на іншу полицю, то система не могла правильно ідентифікувати товар. Крім того, обидва типи магазинів без продавців слабо захищені від злодіїв і фактично покладаються на чесність покупців. Власне, і сама Amazon заявила, що поки не планує впроваджувати цю технологію в інші свої магазини.

«Очевидно, що магазини без кас вже в недалекому майбутньому займуть свою нішу в роздрібному сегменті. Однак технології потребують доопрацювання. Перш за все, мова йде про відеоспостереження і розпізнавання об'єктів. Поки що вони не досконалі і допускають багато помилок. Можливо більш перспективною буде інша техноологія — впровадження RFID-міток для відстеження товарів в магазинах. Однак ця технологія також потребує доопрацювання, та й вартість її поки що зависока», — зазначив глава компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
UAPAY отримала престижну нагороду від організаторів конференції Global Payments Day
В кінці вересня компанія UAPAY взяла участь в конференції Global Payments Day: The Future of Global Payments, присвяченій майбутньому платіжних технологій. В рамках конференції організатори заходу — журнал Future magazine та Асоціація ЕМА — провели церемонію нагородження GPD2019 Award.
01d108f3bbff8934858e2c6c07555664.jpg
Оргкомітет Global Payments Day відзначив найбільш активних учасників ринку транскордонних платежів в п'яти номінаціях. В їх число увійшли як українські компанії, так і зарубіжні партнери локальних гравців.

Національна платіжна компанія UAPAY отримала нагороду в номінаціії Global Payments Partner. Ця престижна відзнака свідчить про інноваційність та високу якість послуг, що надає UAPAY для клієнтів.
Національній платіжній компанії UAPAY виповнилося 5 років
Компанія UAPAY, що входить до складу Softinvest Holding, відсвяткувала свій п’ятий день народження. 5 років — на перший погляд, це небагато. Однак за цю п’ятирічку UAPAY реалізувала кілька революційних проектів та отримала безліч нагород. Нижче наведені основні досягнення компанії.
f3050db1b8da8318527ab71c790a95e2.jpg
В лютому 2016 року UAPAY отримав сертифікат безпеки PCI DSS 3.1 першого рівня! Високий рівень безпеки нашого сервісу було визнано на офіційному рівні.
В червні того ж року UAPAY запустив платформу грошових переказів для мережі супермаркетів «ЕКО МАРКЕТ».

В травні 2017 компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Через 3 місяці сервіс UAPAY Escrow також став доступним на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

В серпні 2017 за підтримки UAPAY логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку».

В грудні того ж року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017 в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce» з Escrow-сервісом «OLX доставка». А через рік компанія отримала нагороду PaySpace Magazine Awards 2018 в номінації «Кращий партнер інтернет-магазинів з прийому платежів».

Крім того, в грудні минулого року UAPAY запустила новий сервіс Escrow Box, яким може скористатися будь-який бажаючий, без прив’язки до платформи OLX, Prom.ua чи іншої. Також в квітні минулого року року UAPAY отримала спеціальну нагороду від організаторів конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018.

В травні 2019 UAPAY прийняла участь в пілотному проекті Національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. А в червні цього року компанія отримала нагороду в номінації «Кращий платіжний сервіс» від Асоціації Українських Банків та Видавничого дому «УКРАЇНА БІЗНЕС».

Наразі національна платіжна компанія працює над кількома масштабними проектами, які незабаром будуть запущені.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть