Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Як персоналізація допоможе продавати більше
Чим глибше ми входимо в інформаційну епоху, тим важливіше те, наскільки компанія знає свого клієнта, вважає керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Раніше лояльність клієнта можна було отримати без особливих технологій, всього лише добре виконуючи свою роботу. Але чим глибше ми входимо в інформаційну епоху, тим серйознішого значення набуває те, наскільки компанія знає свого клієнта. І ігнорувати це стає все складнішим.
f802f123dfa26fd8f1d1df9ff5f4f47b.jpg
Чи потрібна персоналізація у фінсервісах узагалі?
Одяг, який шиють на замовлення, завжди сидить краще, ніж річ, куплена в магазині, тому що він виготовлений ​​за мірками замовника, з урахуванням його особливостей і, можливо, потреб. Так само будь-який продукт, у створенні або адаптації якого бере участь сам клієнт, стає ближчим і зрозумілішим цьому клієнтові за рахунок емоційної та раціональної персоналізації.

Amazon — одна з компаній, що навчилася отримувати для себе максимальну вигоду від персоналізації. Цей вендор використовує кожну можливість взаємодіяти з клієнтом через його особистий досвід: нагадує в листах про покинутий кошик, останній розмір моделі або речі, які клієнт недавно шукав, але не купив.

Такій підхід є доволі ефективним. У 2017 році компанія Segment провела дослідження персоналізації в США і з'ясувала, що 44% клієнтів готові повертатися в магазин, якщо отримали пропозицію, засновану на досвіді їх покупок. 39% таких покупців розкажуть про магазин своїм друзям і родині, 32% залишать позитивний відгук.

Що вже говорити про бренди, які дають можливість клієнту створити річ зі своїм дизайном (наприклад, Nike by you від Nike, Custom Kors від Michael Kors і інші). Такий прийом створює додаткову цінність бренду однією лише можливістю створення своєї речі.

Особливо цінують персоналізацію клієнти фінансових компаній. У 2017 році дослідники з Epsilon опитали 1000 респондентів і з'ясували, що 89% із них готові співпрацювати з фінансовими компаніями, які будуть враховувати їх особистий досвід.

Серед рішень, які кастомізують спілкування клієнта з банком або іншою фінансовою організацією, називають персональні налаштування веб-сайтів, зберігання історії платежів і підготовку пропозицій на їхній основі, а також поради стосовно фінансових продуктів, які можуть стати в нагоді в поточній ситуації.

Такий підхід схожий на традиційний, коли для особливих (наприклад, великих корпоративних) клієнтів створюються різні цінові пропозиції на послуги або їх комплекс. Але в онлайні кожен клієнт має стати особливим, для якого буде забезпечено персональний підхід. До того ж, банківські/фінансові організації володіють величезним об'ємом знань про клієнта — кількість їх атрибутів вимірюється тисячами. А якщо можливість управляти такими знаннями ігнорується банком, то завжди знайдуться конкуренти, що не будуть ігнорувати таку можливість.

Ніхто не шкодує сил і часу на налаштування телефону, вибір колірних схем для нього, підбір піктограм застосунків на головному екрані — адже цим гаджетом користуються вкрай часто і потрібно, щоб він був максимально зручним. Те ж стосується і кожного додатка всередині. Розробники популярних месенджерів кинулися впроваджувати «нічні режими» або темні колірні схеми не тому, що так економно витрачається заряд батареї, а тому, що коли такої опції у додатку не буде, є вірогідність того, що ним будуть користуватимуться вельми рідко.

Саме персоналізація може мотивувати клієнта використовувати послугу, товар чи сервісом набагато частіше. Якщо залучити користувача до створення частини продукту, до його кастомізації, то можна отримати певний досвід для подальшого впровадження, а також «прив'язати» клієнта. Швидше за все, йому не захочеться переходити на інші продукти, тому що він вже витратив сили і час на створення персональної, зручної для нього версії. Так, для компанії, що пропонує сервіси, такі речі реалізувати непросто, але результат може бути справді відмінним.

Читайте блог Дмитра Зараховича на ua-news.liga.net.
SoftInvest Holding впровадив електронний документообіг
Компанії, що входять до складу SoftInvest Holding, перейшли на електронний документообіг. Відтепер немає потреби пересилати паперові документи між відділами та компаніями холдингу, а також надсилати папери партнерам. При заключенні контрактів чи інших ділових угод всі важливі документи підтверджуються за допомогою електронного підпису. Новий підхід дозволяє не тільки значно прискорити всі бізнес-процеси та спросити їх, але й автоматизувати підписання необхідних документів.
39902f962b60675dfd2a6a2325189964.jpg
Паперова рутина — це один з баластів, який знижує ефективність бізнесу. Щоб бути успішним, підприємство має активно позбавлятися таких баластів. Автоматизація документообігу за рахунок налагодження обміну електронними документами підвищує швидкість прийняття рішень, оперативність обслуговування клієнтів, здійснення платежів, тощо.

Крім того, завдяки системі електронного документообігу (СЕД), компанія досягає зниження операційних та інших витрат бізнесу. Впровадження СЄД призводить до скорочення витрат на папір та інші витратні матеріали. До того ж, істотно скорочуються витрати робочого часу співробітників.

«Впровадження СЕД дозволило створити єдиний інформаційний простір в компаніях холдингу та забезпечити централізований доступ до ділової корпоративної інформації. А завдяки прозорому документообігу фахівці нашої компанії отримали можливість більш ефективно використовувати робочий час. Варто відзначити також наш внесок в екологію, адже тепер ми використовуємо набагато менше паперу», — відзначив Дмитро Зарахович, генеральний директор холдингу Softinvest Holding.
FinTech vs Bank: як простіше зібрати мільйон
Керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович в своїй статті на Мінфін порівняв банки з фінтех-проектами. На його думку, перемога в цій боротьбі буде у того, хто здатний вирішити проблему замовника швидко та просто.
7560fac149734424674f0adb5be6de4d.jpg
Кілька місяців тому трапилася цікава історія. Вболівальник з плакатом «Мої запаси пива Busch Light потребують поповнення. Мій нікнейм у Venmo – Carson-King-25» потрапив до кадру трансляції футбольного матчу. Venmo – це платіжна система для мобільних платформ, яку в 2016 купив PayPal. У підсумку вболівальник за короткий період часу зібрав понад $1 млн, які вирішив передати дитячій лікарні. Інші вболівальники «по приколу» надсилали йому дрібні гроші, тому що це було дуже просто та швидко. А тепер задумайтеся, чи зібрав би той футбольний вболівальник таку суму, якби б вказав свої IBAN та МФО карти замість просто нікнейму у Venmo?

Парадигма змінюється – фінансові сервіси все більше відходять від класичних банківських продуктів. Тому що так зручніше: достатньо повідомити свій нікнейм і отримувати на нього платежі.

Ще пару років тому було модним «ростити» фінтех-стартап в банківському інкубаторі. Зараз вже фінтехи «заводять» собі банк для розширення можливостей. Чи є в цьому логіка? Так, оскільки фінтехи – набагато більш швидкі, гнучкі організації, ніж банки, в їх основі лежить філософія максимальної зручності, вони генерують та застосовують найцікавіші ідеї.

До сих пір будь-які комунікації клієнта з банком можуть забирати дуже багато часу. «Все було добре, доки не довелося йти до відділення», – таку фразу можна почути досить часто. Чому так відбувається? Перша проблема — у зарегульованості процесів. Друга – у негнучкості великих банків. Так, замовити виписку за рахунком у додатку можна, а оплатити її потрібно тільки в касі, страховка включається до карти автоматично, але в додатку її не зняти – тільки дзвонити в кол-центр… і таких прикладів сотні.

А ось фінтехи – це про зручність. Наприклад, сервіс Venmo використовує можливості соціальних мереж і сам на них схожий – і за дизайном, і частково за функціями. Він синхронізується і «шукає друзів» у телефонній книзі, по e-mail та у фейсбуці. Інший американський сервіс — Popmoney — дозволяє переказувати гроші і отримувати перекази, використовуючи номера телефонів або адреси електронної пошти.

Український UAPAY, до речі, також надає послуги переказів грошей за номерами телефону та e-mail серед зареєстрованих в системі користувачів.

Тому сьогодні ділема вибору банку чи фінтеху – це питання форми та регулювання. Перемагає той, хто зможе вирішити завдання клієнта швидше, простіше і безпечніше.
«СОФТКЕЙ ЮА» отримав престижну нагороду від компанії ESET
Вже не перший раз інтернет-супермаркет програмного забезпечення «СОФТКЕЙ ЮА» отримує нагороди. Цього року на партнерській конференції ESET Partners Conference ТОВ «СОФТКЕЙ ЮА» був названий лідером продажів у сегменті «Home&Small Office» 2019.
562e116064f6740099f358fda4219d7f.jpg
Створена понад два десятиліття тому компанія ESET є новатором у галузі розробки провідного антивірусного програмного забезпечення. Рішення ESET в галузі безпеки дозволяють користуватися перевагами цифрового світу корпоративним і домашнім користувачам у більш ніж 200 країнах. В Україні частка ESET на ринку антивірусного захисту складає понад 50%.

«Ми вдячні усім нашим клієнтам за довіру. Саме завдяки вам ми посіли перше місце серед усіх партнерів ESET в Україні. І звичайно ж, цей успіх не був би можливим без висококваліфікованих фахівців, що працюють в нашій компанії», — відзначив Дмитро Зарахович, генеральний директор Softinvest Holding, в склад якого входить «СОФТКЕЙ ЮА».

Нагадаємо, що фахівці «СОФТКЕЙ ЮА» вже більше 16 років продають українським користувачам ліцензійне програмне та апаратне забезпечення, надають послуги розгортання та налаштування ПЗ, професійні консультації з аудиту програмного забезпечення. Спеціалісти компанії мають найвищі компетенції та багаторічний досвід, завдяки чому клієнти отримують найкращі рішення своїх ІТ-задач.
UAPAY відтепер інтегрований в PayCore.io
Гарні новини! Paycore.io інтегрувала можливості національного платіжного сервіса UAPAY до своєї системи. Таким чином, ви можете підключитися до UAPAY за кілька кліків у платіжному центрі. Інтеграція UAPAY та PayCore.io дозволяє ініціювати як вхідні, так і вихідні карткові платежі, а також здійснювати грошові перекази P2P.
b68c7c08e4cc123855927b21ebf3c0d3.jpg
Нагадаємо, що PayCore.io — це програмна платформа для онлайн-бізнесу для керування платежами та зниження ризиків. Платформа інтегрує платіжні системи та здійснює операції по всьому світу в одному шлюзі і пропонує уніфікований інтерфейс зв'язку.

«Ми з радістю розпочинаємо співпрацю з Paycore.io, адже тепер мерчанти, вибудовуючи власні варіанти платіжних рішень, можуть використовувати і систему UAPAY як платіжний шлюз. Таким чином, завдяки інтеграції з хабом Paycore.io, ми розширюємо можливості для електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Отже – шукайте UAPAY на Paycore.io!
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть