Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding

НБУ підвів підсумки кампанії #ШахрайГудбай та оголосив про нову освітню ініціативу «Знай свої права!»

В кінці грудня НБУ провів підсумкову зустріч з партнерами, на якій було окреслено основні результати освітньої кампанії #ШахрайГудбай. Нагадаємо, що на початку вересня Асоціація "ЄМА" (Ukrainian Interbank Payment Systems Member Association "EMA";), проект USAID в Україні, Національний банк України та представники фінтех-ринку запустили онлайн-кампанію, яка навчає громадян правилам безпечного користування платіжними інструментами та сервісами. Національний фінансовий оператор UAPAY також долучився до кампанії #ШахрайГудбай.
f13e34215293374ad727d7208feff1a6.jpg
Леся Войтицька, голова PR-служби та офісу фінансової грамотності в НБУ, зауважила, що основні засади проведеної кампанії буде інтегровано в шкільну програму, вже є угода про відповідні наміри партнерства з МОН. Разом з Міністерством освіти та науки НБУ буде працювати над стратегією викладання фінансової грамотності до 2025 року. До цієї кампанії також планується долучити інші державні органи.

Вже в січні 2021 року НБУ планує запустити промо-кампанію, присвячену захисту прав споживачів під назвою «Знай свої права!». За даними опитування USAID, 78% українців не бажають нікуди звертатися в разі виникнення проблем з фінансовими установами, а 45% просто не знають, куди звертатися. Водночас опитування по небанківським фінансовим установам влітку показало, що лише 38% українців звернуться в поліцію, а 9% – до НБУ, якщо в них будуть якісь проблеми із страховими чи іншими небанківськими фінансовими організаціями.

За даними дослідження, рівень фінансової грамотності населення в Україні дуже низький, на рівні 11,6%, це один з найнижчих показників в Європі. Основна проблема полягає в тому, що українці мало обізнані з приводу своїх прав та обов’язків і до того ж не бажають ці знання поліпшувати.

Нова освітня кампанія «Знай свої права!» почнеться після 25 січня, ії мета – покращити обізнаність населення про фінансові послуги, права та обов’язки споживачів. Основна цільова аудиторія: молодь від 15 років, а також споживачі будь-якого віку в регіонах, в невеликих районних центрах.

«Фінансова грамотність — запорука успішного та швидкого розвитку ринків фінтех та e-comerce в Україні. Саме тому UAPAY разом з іншими партнерами прийняв активну участь в освітній ініціативі #ШахрайГудбай. Базові правила роботи з cashless, з фінансовими технологіями мають вивчатися в школі разом з правилами дорожнього руху. Сподіваємося, що нова ініціатива НБУ дозволить підвищити загальний рівень фінграмотності українців», — зазначив Ариф Ахмедзаде, CSO в компанії UAPAY.

На конференції UAFIN.TECH обговорили майбутнє платежів

Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії «Майбутнє платежів» в рамках щорічної конференції UAFIN.TECH 2020, яка в цьому році проходила в онлайн-режимі. В дискусії також взяли участь Костянтин Лежнін, заступник Голови правління з питань роздрібного бізнесу Укрсиббанку, Євген Лісняк, Старший директор, керівник стратегічних партнерств Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи, Маріус Паресціус, Віце-президент з розвитку міжнародного бізнесу в Paysera, та Джеймс Аллум, Віце-президент, регіональний голова Європа в Payoneer. Модератором дискусії виступила Христина Кармазіна, керівник департаменту розвитку електронної комерції в ПриватБанку.

d720cc08fa44f1cad5b52d1e7bae3e4b.jpg

Протягом наступних п’яти років світ платежів виглядатиме зовсім інакше. Новітні технологічні розробки будуть зосереджені на використанні біометричної автентифікації, інтеграції мобільних гаманців, впровадженні блокчейн-технологій та застосуванні штучного інтелекту для забезпечення безперебійної безпеки платежів.

На думку експертів, Україна не пасе задніх в цій індустрії. По багатьом напрямкам фінтеху країна знаходиться попереду наших сусідів. Притому фахівці не радять знижувати ставку interchange, про який заговорили останнім часом в певних владних колах, адже саме висока вартіcть безготівкових операцій дозволяє платіжному бізнесу в Україні розвиватися такими стрімкими темпами.

Клієнт звик, що він не платить ні за випуск картки, ні за безготівкові трансакції — всі накладні витрати оплачують банк та роздрібний продавець. Хоча насправді вартість комісії закладена в ціну на товари чи послуги. Тож якщо знизити ставку interchange, то найбільше постраждає саме споживач, а роздрібні мережі лише заощадять на переказах коштів, зазначив Дмитро Зарахович. Адже якщо вартість трансакцій при еквайрингу знизити, то банк буде вимушений брати гроші за обслуговування платіжних карток, крім того, клієнт не отримає різноманітних приємних бонусів як, наприклад, кешбек.

На думку Дмитра, щоб знизити вартість трансакційних платежів і притому не зашкодити розвитку ринку фінтех, треба йти іншим шляхом. Рік тому компанія UAPAY брала участь в пілотному проекті національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. І цей проект показав, що вартість грошового переказу в е-гривні між учасниками операції може бути нижчою від 5 до 20 разів, в залежності від типу трансакції.

«Я вважаю, що не треба ламати ту фінансову модель, яка сьогодні склалася в нашій країні. Українець вже звик до того, що він не платить за будь-які послуги, крім хіба що грошових переказів Р2Р з карти на карту. Звичайно всі комісійні витрати, яку зараз платить сторона, що приймає гроші, все одно в кінцевому підсумку лягають на споживача, оскільки в збиток ніхто працювати не буде. Адже вся інфраструктура, що необхідна для виконання трансакцій, вимагає дорогого обслуговування. Тут навіть можна провести паралель з майнінгом криптовалют — ці операції вартують дуже дорого. Тому я вважаю, що більш оптимально рухатися в іншому напрямку: замість паперової гривні зробити електронну. Для цього вже є необхідна база: розвинута ІТ-інфраструктура та достатня кількість мобільних пристроїв на руках у населення», — зауважив Дмитро Зарахович.

Підводячи підсумки дискусійної панелі, експерти зазначили, що наступний рік в індустрії фінтех буде в першу чергу про платежі, про e-commerce та про партнерство. Тож ринок фінансових технологій в Україні продовжить швидкий розвиток.

Конференція DIGITAL LENDING окреслила напрямки розвитку фінтех-галузі в Україні

Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії «Регуляція та захист прав споживачів» в рамках заходу DIGITAL LENDING — найбільшої в Україні онлайн-конференції про диджитал кредитування та фінанси. Також в дискусії брали участь Василь Невмержицький з Кредитвест банк, Альона Андронікова з Moneyveo, Богдан Тітамир з компанії Groshi Vsim, Юлія Вітка з організації USAID FST та Ігор Пашко з Асоціації фінансових інституцій (AFI). Модератором дискусії виступив Ростилав Дюк з UAFIC.
3781690102027b9f78343e5420aad79b.jpg
Під час дискусії спікери обговорювали питання законодавства в сфері інноваційних фінансів, доцільність впровадження фінансового омбудсмента та регулювання новітніх технологій, а також захист прав кредитора в цифровому кредитуванні.

Зокрема, Дмитро Зарахович зазначив, що в Україні поки чимало прогалин в законодавстві в сфері інноваційних фінансів. Наприклад, не напрацьовані правила, які описують ринок таксі-перевезень (Bolt, Uber, Uklon та інші) чи прийом грошей від покупця за доставлений товар в сфері e-commerce. Також є питання по правовому статусу конкретних процесів, пов'язаних з mass-маркетом і фізичними особами. Все це не дає ринку швидко розвиватися і виходити з тіні.

Те саме можна сказати про хмарні послуги та блокчейн — оформлення коректного правового статусу для всіх цих областей надасть поштовх стрімкому розвитку новітніх технологій і призведе до виходу в білу площину ринку, який зараз більш ніж на 90% знаходитися в тіні.

Експерти також торкнулися питання фінансового омбудсмена. Дмитро Зарахович вказав на проблему менталітету багатьох українців щодо грошей. Внаслідок багаторічного радянського виховання люди бояться грошей, вони не вміють ними керувати. Нам всім необхідно наполегливо працювати на тим, щоб робити інформацію про гроші більш доступною і нівелювати той страх перед фінансами.

Тож одним з драйверів, який може поліпшити ситуація в цій сфері, і є впровадження інституту фінансового обмудсмена. Він допоможе врегулювати суперечки між клієнтом і банком на досудовій стадії та покращить умови для ведення бізнес-діяльності як для тих, хто кредитує, так і тих, хто займає гроші.

Загалом експерти прийшли до висновку, що ринок інноваційних фінансів в Україні має надзвичайно великий потенціал. Поточна робота бізнес-асоціацій та громадських організацій над впровадженням актуального законодавства є надзвичайно корисною і допоможе пришвидшити його розвиток.

UAPAY почала співпрацювати з Google Pay

Компанія UAPAY стала партнером платформи онлайн-платежів від Google. Як відомо, Google Pay дозволяє безпечно та без особливих зусиль оплачувати покупки за допомогою Android-смартфона в магазинах, в інтернеті або в мобільних додатках. Щоб користуватися платіжною системою, необхідно внести в додаток GPay дані своєї банківської картки. Якщо при первинному налаштуванні телефону ви прив'язали банківську карту до свого облікового запису Google, то додаток «підтягне» її автоматично.
d8e8913db8aae806cfc8c9eec9d5c5aa.jpg
Тепер в інтернет-магазинах, які ви відвідуєте зі свого смартфона, ви зможете платити за допомогою Google Pay, звичайно якщо платіжним партнером цього інтернет-магазину є UAPAY або інший фінансовий сервіс, що підтримує такий спосіб оплати.

На сьогодні Google Pay доступна для використання в 40 країнах світу. В Україні Google Pay працює з 1 листопада 2017 року, притому наша країна стала 15-ю в світі, де був запущений це сервіс.

«Одна з найбільших переваг Google Pay — високий рівень безпеки. Всі дані трансакції завжди передаються в зашифрованому вигляді. Продавці отримують гроші від покупців, але банківські реквізити карток їм не надходять. Саме тому Google Pay користується такою великою популярністю в світі. Я радий, що UAPAY стала партнером Google Pay, адже тепер ми зможемо надавати ще більш якісніший сервіс для наших замовників», — відзначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.

UAPAY розробила чат-бота в Telegram для оплати штрафів за порушення ПДР

Піклуючись про зручність для водія, команда UAPAY створила в месенджері Telegram чат-бота «Штрафи UAPAY» для пошуку і сплати штрафів за порушення правил дорожнього руху (ПДР). Водій, який хоче перевірити наявність непогашених штрафів, може виконати пошук за кількома критеріями:
· по серії та номеру постанови про виписку штрафу;
· за державним номерним знаком транспортного засобу (держномер ТЗ) та номером паспорта власника;
· за держномером ТЗ та ідентификаційним кодом власника;
· за держномером ТЗ та ID-карткою власника (якщо немає паспорта);
· за посвідченням водія та держномером ТЗ;
· за свідоцтвом реєстрації ТЗ та держномером.
79c42435d4c7979a8130e691579076d6.jpg
Після того, як водій додав свій транспортний засіб в чат-бот, сповіщення про нові штрафи будуть надходити автоматично через кілька годин після їх виписки. Штрафи можна швидко сплатити банківською карткою прямо в чат-боті від UAPAY. Шукайте розробку в Telegram за назвою @shtrafyuapay_bot

«Кількість прихильників Telegram в Україні перевищує 4,5 млн, а користуватися чат-ботом для пошуку і сплати штрафів значно зручніше, ніж окремим мобільним додатком. Саме тому ми створили в Telegram чат-бота «Штрафи UAPAY» — тепер водій може швидко знаходити та погашати несплачені вчасно штрафи за порушення ПДР або ж отримувати автоматичні сповіщення по наявність таких. Як відомо, сума штрафу, несплаченого протягом 10 днів, збільшується вдвічі, тому дуже важливо вчасно дізнатися про наявність нового штрафу», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер компанії UAPAY.

Інтернет-аукціон SkyLots впровадив сервіс SkyLots доставка на базі технології UAPAY Escrow Box

Український інтернет-аукціон SkyLots запустив послугу SkyLots доставка на базі технології UAPAY Escrow Box. Це важливий крок торгівельного майданчика по збільшенню безпеки покупок для обох сторін угоди.
5af4d773e9a815ce2c56e161b5a32b50.jpg
Тепер після перемоги в аукціоні або при купівлі по фіксованій ціні покупець може придбати товар у продавця, не побоюючись, що він заплатить гроші за товар, але в підсумку не отримає його. Адже SkyLots доставка дозволяє зарезервувати кошти за угодою до отримання товару у відділенні Нової Пошти. Гроші за товар від покупця продавцю перераховуються без розголошення даних банківських карт, за допомогою переказу з карти на карту фізичної особи, і тільки у тому випадку, якщо товар після огляду буде отриманий покупцем.

Щоб купити зі SkyLots доставкою, необхідно переконатися, що продавець пропонує цю опцію. Інформація про це вказується на сторінці лота. Якщо ж SkyLots доставка недоступна, можна зв'язатися із продавцем перед покупкою та уточнити, чи можлива відправка цим способом.

Нагадаємо, що SkyLots — найбільший український інтернет-аукціон, на якому будь-який зареєстрований користувач має можливість здійснювати покупку і продаж товарів, як за допомогою аукціонних торгів, так і за фіксованими цінами. Асортимент SkyLots перевищує 5 млн лотів в 3346 категоріях, від понад 75 тисяч перевірених продавців. Проект постійно розвивається і вдосконалюється, забезпечуючи розвинений функціонал і безпеку користувачів.
Страницы: Пред. | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 29 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть