В останні роки в сфері онлайн-торгівлі з’явився новий напрямок — продажі типу customer-to-customer (С2С), коли індивідуальний продавець пропонує товар покупцеві безпосередньо, не звертаючись до магазинів або майданчиків онлайн-оголошень. Наприклад, він може розмістити оголошення про продаж товару на своїй сторінці в соціальних мережах або рекламувати товар в тому ж Facebook або Instagram. Подібний підхід разюче відрізняється від схеми «магазин — покупець». Однак таким методам продажу серйозно шкодить проблема недостатньої довіри між покупцем і продавцем, адже вони, швидше за все, не знають один одного. Нерідко продавець вимагає гроші за товар вперед, оскільки не впевнений, що покупець в результаті купить товар. В той же час замовник не ризикує зробити передоплату, оскільки не впевнений у якості товару, що пропонується, та надійності продавця.
Саме для таких випадків призначений новий сервіс Escrow Box. Це майданчик для оформлення безпечних угод в інтернеті між продавцем і покупцем, які незнайомі між собою і тому не довіряють один одному в повній мірі.
Оформлюючи продаж товарів за допомогою Escrow Box, продавець отримує гарантії, що покупець платоспроможний і справді зацікавлений у придбанні товару. В свою чергу покупець нічим не ризикує, адже якщо товар не відповідає його очікуванням, він поверне його назад постачальнику та негайно отримає свої гроші назад.
Як це працює?
Крок 1. Покупець та продавець домовляються про угоду.
Вам сподобався товар у продавця, що продає товар через соціальні мережі, та ви не впевнені в якості товару або чесності самого постачальника? Запропонуйте оформити безпечну угоду на Escrow Box. Чесний продавець, який впевнений у якості товару, не відмовиться.
Крок 2. Продавець створює угоду для продажу.
На сайті Escrow Box продавець викладає опис товару, вказує свої контактні дані (номер телефону та адресу email), номер картки, куди будуть зараховані гроші, та отримує веб-посилання для оплати. Підкреслюємо, що продавець не вказує жодних конфіденційних даних, таких як CVC-код картки, PIN-код, тощо.
Крок 3. Продавець відправляє веб- посилання покупцю .
Створивши посилання для оплати, продавець відправляє його покупцю через SMS, email, через будь-який месенджер чи іншим способом.
Крок 4. Покупець здійснює оплату .
Перейшовши за веб-посиланням, покупець вказує, куди йому доставити товар, після чого здійснює оплату за товар та його доставку. Гроші з його картки переводяться на безпечний рахунок Escrow Box та надійно зберігаються там до підтвердження успішного завершення угоди.
Крок 5. Покупець у відділенні перевізника оглядає товар.
Якщо товар відповідає очікуванням покупця, він забирає посилку, а гроші негайно зараховуються на рахунок продавця. Якщо ж покупець відмовляється забирати посилку, служба доставки повертає товар продавцю, а гроші повертаються на картку покупця.
Escrow Box – це універсальний сервіс, що може стати в нагоді будь-якому продавцю та покупцю.
Окрім використання на сайті, сервіс також легко інтегрується з інтернет-магазинами, класифайдами, маркетплейсами та іншими майданчиками, на яких продаються товари.
Новини
Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Поиск
23 листопада 2018 року в київському концерт-холі «Оазис» (вул. Липківського, 1А, 3-й поверх) відбудеться конференція FinRetail 2018 — єдиний в Україні спеціалізований практичний захід для всіх ключових гравців фінансового ринку.
В програмі цьогорічної конференції заплановані виступи топ-менеджерів НБУ, доповіді від відомих експертів ринку та дискусійна панель «Шляхи розвитку фінансового сектора». Очікується кілька сотен учасників, також запланована масштабна демо-зона.
Банки і страхові компанії, фінтех-розробники, мобільні оператори і рітейлери зберуться разом, щоб почути про кращі кейси по просуванню і продажу, формуванню лояльних клієнтів, пошуку нових ніш, реалізації партнерських проектів, законодавчих ініціативах та технологічних новинках.
FinRetail — це майданчик для обміну досвідом, ідеями, місце для налагодження ділових зв'язків, натхнення і відкриття нових можливостей у розвитку бізнесу.
Компанія UAPAY є офіційним спонсором конференції. На стенді UAPAY всі відвідувачі зможуть дізнатися про переваги сервісу UAPAY.UA та UAPAY Escrow Box для бізнесу і пересічних споживачів.
Оскільки конференція відбудеться якраз в чорну п'ятницю, компанія запропонує знижку на інтернет-еквайринг всім партнерам, які залишать свої контакти представнику на стенді UAPAY.
В програмі цьогорічної конференції заплановані виступи топ-менеджерів НБУ, доповіді від відомих експертів ринку та дискусійна панель «Шляхи розвитку фінансового сектора». Очікується кілька сотен учасників, також запланована масштабна демо-зона.
Банки і страхові компанії, фінтех-розробники, мобільні оператори і рітейлери зберуться разом, щоб почути про кращі кейси по просуванню і продажу, формуванню лояльних клієнтів, пошуку нових ніш, реалізації партнерських проектів, законодавчих ініціативах та технологічних новинках.
FinRetail — це майданчик для обміну досвідом, ідеями, місце для налагодження ділових зв'язків, натхнення і відкриття нових можливостей у розвитку бізнесу.
Компанія UAPAY є офіційним спонсором конференції. На стенді UAPAY всі відвідувачі зможуть дізнатися про переваги сервісу UAPAY.UA та UAPAY Escrow Box для бізнесу і пересічних споживачів.
Оскільки конференція відбудеться якраз в чорну п'ятницю, компанія запропонує знижку на інтернет-еквайринг всім партнерам, які залишать свої контакти представнику на стенді UAPAY.
16 листопада 2018 року в НСК «Олімпійський» відбудеться III-й Український Форум Шовкового шляху 2018, практична конференція за участю вищих державних діячів України та Китаю, а також лідерів корпоративного бізнес-сегменту України. В програмі заходу передбачено виступи більше 30 спікерів та 4 панельних дискусії. Очікується близько 200 учасників, крім того, передбачена присутність демо-зони.
Компанія UAPAY виступила організатором дискусійної панелі FINTECH & E-COMMERCE, а також одним зі спонсорів форуму.
Дискусійна панель FINTECH & E-COMMERCE відбудеться 16 листопада в 15:30. В рамках цієї панелі планується обговорити такі теми як схожість та відмінності фінтех та e-commerce екосистеми України і Китаю, перспективи та логістичні особливості транскордонного e-commerce, платіжні інструменти в якості фінансових мостів між Україною та Китаєм. Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY, прийме участь в дискусії як експерт у фінансовій галузі та електронній комерції. Серед інших спікерів — Олександр Яблунівський, Національний банк України, Ольга Афанасьєва, Українська асоціація венчурного та приватного капіталу UVCA, та Інна Тютюн з Української асоціації фінтех та інноваційних компаній. Модерувати дискусію буде Кейт Щеглова, видавець Future Мagazine та експерт сфери fintech.
Як відомо, в минулому році майданчик онлайн-оголошень OLX, за підтримки компанії UAPAY, впровадив послугу «Безпечна угода», в основі якої лежить принцип умовного депонування — Escrow. Послуга вирішує проблему захисту покупця і продавця товару на OLX.
Відзначимо також, що в минулому році Дмитро Зарахович увійшов в число лідерів у всеукраїнському конкурсі спеціалізованого онлайн-журналу PaySpace Magazine в номінації «за особистий внесок у розвиток сфери стартапів та інвестицій».
Компанія UAPAY виступила організатором дискусійної панелі FINTECH & E-COMMERCE, а також одним зі спонсорів форуму.
Дискусійна панель FINTECH & E-COMMERCE відбудеться 16 листопада в 15:30. В рамках цієї панелі планується обговорити такі теми як схожість та відмінності фінтех та e-commerce екосистеми України і Китаю, перспективи та логістичні особливості транскордонного e-commerce, платіжні інструменти в якості фінансових мостів між Україною та Китаєм. Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY, прийме участь в дискусії як експерт у фінансовій галузі та електронній комерції. Серед інших спікерів — Олександр Яблунівський, Національний банк України, Ольга Афанасьєва, Українська асоціація венчурного та приватного капіталу UVCA, та Інна Тютюн з Української асоціації фінтех та інноваційних компаній. Модерувати дискусію буде Кейт Щеглова, видавець Future Мagazine та експерт сфери fintech.
Як відомо, в минулому році майданчик онлайн-оголошень OLX, за підтримки компанії UAPAY, впровадив послугу «Безпечна угода», в основі якої лежить принцип умовного депонування — Escrow. Послуга вирішує проблему захисту покупця і продавця товару на OLX.
Відзначимо також, що в минулому році Дмитро Зарахович увійшов в число лідерів у всеукраїнському конкурсі спеціалізованого онлайн-журналу PaySpace Magazine в номінації «за особистий внесок у розвиток сфери стартапів та інвестицій».
За оцінками експертів, глобальні онлайн-продажі вже в 2020 році досягнуть $523 млрд. Щорічний приріст становить близько 10%. В Україні темпи зростання навіть вище: за підсумками 2017 року індустрія електронної комерції збільшилася на 30%. У грошовому вираженні ця цифра склала 50 млрд грн. Близько 7 млн українців регулярно купують товари онлайн, це майже третина від загального числа інтернет-користувачів. І хоча в роздрібному товарообігу країни онлайн-торгівля займає поки що лише 4%, динаміка цього сегмента абсолютно передбачувана.
Цілком очевидно, що роздрібним торговцям необхідно по максимуму використовувати всі можливості e-commerce для розвитку свого бізнесу. Однак перенесення ритейл-бізнесу в онлайн — не такий простий процес. Серед безлічі різних питань власникам інтернет-магазинів потрібно вирішити проблему вибору систему оплати. Тож давайте розберемося, яких критеріїв варто дотримуватись, щоб не помилитись при виборі провайдера інтернет-еквайрингу?
Під час оплати покупки на сайті, покупець переадресовується на сторінку провайдеру оплати, де він вводить реквізити своєї картки. Далі до здійснення онлайн оплати підключаються банк-еквайер (з яким співпрацює провайдер інтернет-еквайрингу), міжнародна платіжна система (VISA, MasterCard) та банк-емітент, що видав картку покупцеві. Після перевірки, чи справді операцію здійснює власник картки, чи активна його картка і на ній достатньо коштів, відбувається оплата. Загалом, це доволі складна багатокрокова процедура, але якщо вона побудована якісно, то займає буквально кілька секунд і проходить без будь-яких незручностей для споживача.
— швидка та зручна інтеграція сервісу оплати на сайт онлайн-майданчика;
— захист від шахрайства (хакінгу, фішингу тощо) згідно світових стандартів безпеки;
— гнучкі тарифи за обслуговування, відсутність прихованих платежів;
— кваліфікована служба підтримки;
— робота з максимальним набором функцій для прийому платежів.
Окрім оплати картками Visa, MasterCard українських та зарубіжних емітентів, забезпечення використання технології one-click MasterPass, прийому оплати по QR (інвойсінг), брендування сторінки оплати в дизайні партнера, UAPAY пропонує унікальні технологічні рішення для e- commerce:
· Підвищення конверсії платежів: повторні покупки без додаткової верифікації карти платника.
· Модуль автоматичного арбітражу на стороні онлайн-майданчику.
· Поділ платежу з одним підтвердженням між двома одержувачами та зарахування платежу двом і більше особам.
· Звіти по здійсненим транзакціям для аналізу піків активності, сезонності та інших поведінкових факторів.
· Кастомізація платіжних рішень під потреби партнера.
Переваги сервісу онлайн-платежів UAPAY:
· 99,5% рівень доступності системи;
· 95,3% рівень здійснення успішних транзакцій;
· гнучкі тарифи, що узгоджуються індивідуально з партнером;
· кваліфікована служба клієнтської підтримки.
Крім того, UAPAY має власну повністю укомплектовану команду IT-розробників, що дозволяє швидко інтегрувати рішення в сайт онлайн-майданчика, вирішувати нагальні технічні питання та повністю супроводжувати процес інтеграції.
В свою чергу, менеджери команди допоможуть в укладанні договору та нададуть консультації з усіх важливих питань.
Платіжні рішення UAPAY допомагають забезпечити максимально позитивний користувацький досвід та досягнення високого рівня конверсії платежів.
Цілком очевидно, що роздрібним торговцям необхідно по максимуму використовувати всі можливості e-commerce для розвитку свого бізнесу. Однак перенесення ритейл-бізнесу в онлайн — не такий простий процес. Серед безлічі різних питань власникам інтернет-магазинів потрібно вирішити проблему вибору систему оплати. Тож давайте розберемося, яких критеріїв варто дотримуватись, щоб не помилитись при виборі провайдера інтернет-еквайрингу?
Що таке інтернет-еквайринг
Internet acquiring (або Інтернет-еквайринг) — це технологія, що дозволяє здійснювати оплату товарів та послуг банківськими картками через інтернет. На відміну від торгового та мобільного еквайрингу, тут не потрібний термінал (POS, mPOS) для безпосереднього зчитування даних картки. Таким чином, інтернет-еквайринг можуть використовувати власники віртуальних банківських карт, у яких відсутні фізичні пластикові карти.
Під час оплати покупки на сайті, покупець переадресовується на сторінку провайдеру оплати, де він вводить реквізити своєї картки. Далі до здійснення онлайн оплати підключаються банк-еквайер (з яким співпрацює провайдер інтернет-еквайрингу), міжнародна платіжна система (VISA, MasterCard) та банк-емітент, що видав картку покупцеві. Після перевірки, чи справді операцію здійснює власник картки, чи активна його картка і на ній достатньо коштів, відбувається оплата. Загалом, це доволі складна багатокрокова процедура, але якщо вона побудована якісно, то займає буквально кілька секунд і проходить без будь-яких незручностей для споживача.
На які характеристики варто звертати увагу при виборі системи оплати?
Оплата онлайн — це високотехнологічний процес, що пов'язаний з обробкою та передачею конфіденційних даних, переказом фінансових коштів, тощо. Саме тому, в першу чергу платіжний провайдер має забезпечувати максимальний рівень безпеки. Крім того, він повинен мати зручний інтерфейс, високу швидкість проходження успішних операцій і стабільну технічну роботу. Також для власників онлайн-магазинів мають значення такі фактори:
— швидка та зручна інтеграція сервісу оплати на сайт онлайн-майданчика;
— захист від шахрайства (хакінгу, фішингу тощо) згідно світових стандартів безпеки;
— гнучкі тарифи за обслуговування, відсутність прихованих платежів;
— кваліфікована служба підтримки;
— робота з максимальним набором функцій для прийому платежів.
UAPAY – сервіс інтернет-еквайрингу для прийому онлайн-платежів на сайті
UAPAY — ліцензована Національним банком України компанія, що відповідає міжнародному стандарту PCI DSS 3.2. Платіжний сервіс UAPAY внесений до білого списку платіжних систем асоціації ЕМА та дотримується заходів безпеки при зберіганні, обробці та передачі інформації про банківські картки, що необхідні для покупок в інтернеті.
Окрім оплати картками Visa, MasterCard українських та зарубіжних емітентів, забезпечення використання технології one-click MasterPass, прийому оплати по QR (інвойсінг), брендування сторінки оплати в дизайні партнера, UAPAY пропонує унікальні технологічні рішення для e- commerce:
· Підвищення конверсії платежів: повторні покупки без додаткової верифікації карти платника.
· Модуль автоматичного арбітражу на стороні онлайн-майданчику.
· Поділ платежу з одним підтвердженням між двома одержувачами та зарахування платежу двом і більше особам.
· Звіти по здійсненим транзакціям для аналізу піків активності, сезонності та інших поведінкових факторів.
· Кастомізація платіжних рішень під потреби партнера.
Переваги сервісу онлайн-платежів UAPAY:
· 99,5% рівень доступності системи;
· 95,3% рівень здійснення успішних транзакцій;
· гнучкі тарифи, що узгоджуються індивідуально з партнером;
· кваліфікована служба клієнтської підтримки.
Крім того, UAPAY має власну повністю укомплектовану команду IT-розробників, що дозволяє швидко інтегрувати рішення в сайт онлайн-майданчика, вирішувати нагальні технічні питання та повністю супроводжувати процес інтеграції.
В свою чергу, менеджери команди допоможуть в укладанні договору та нададуть консультації з усіх важливих питань.
Платіжні рішення UAPAY допомагають забезпечити максимально позитивний користувацький досвід та досягнення високого рівня конверсії платежів.
Спеціалізований онлайн-журнал PaySpace Magazine проводить третій щорічний конкурс PaySpace Magazine Awards 2018, який ставить на меті визначити лідерів українського ринку e-commerce та FinTech. Відкрите інтернет-голосування та провідні експерти ринку допоможуть визначити кращі компанії ринку у 21 номінації.
Сервіс безпечних угод в інтернеті між продавцем і покупцем UAPAY ESCROW BOX висунутий на премію в категорії НАЙКРАЩИЙ TECHFIN ПРОЕКТ. Національний платіжний сервіс UAPAY номінується відразу за двома категоріями: НАЙКРАЩИЙ СЕРВІС ПО ПЕРЕКАЗУ ГРОШЕЙ З КАРТИ НА КАРТУ та НАЙКРАЩИЙ ПАРТНЕР ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ ПО ПРИЙОМУ ПЛАТЕЖІВ.
Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і SoftInvest Holding, номінується на премію в категорії: ЕКСПЕРТ РОКУ В СФЕРІ FINTECH.
Нагадаємо, що саме за ініціативи фінансової компанії «ЮАПЕЙ», яка надає національний платіжний сервіс UAPAY, був реалізований перший в Україні escrow-сервіс «Безпечна угода» для популярної платформи онлайн-оголошень OLX. Цю послугу було запущено в травні 2017 року. З тих пір сервісом скористалися сотні тисяч покупців та продавців, що працюють з платформою OLX. Зараз escrow-сервіс від UAPAY також успішно працює на популярних онлайн-маркетах PROM.UA та BIGL.UA.
Голосування продовжиться до 30 листопада. Якщо ви вже встигли познайомитися з унікальним escrow-продуктом від UAPAY та відчули всі переваги інноваційного платіжного сервісу, запрошуємо вас віддати свій голос за номінантів, висунутих компаніями UAPAY та SoftInvest Holding!
Сервіс безпечних угод в інтернеті між продавцем і покупцем UAPAY ESCROW BOX висунутий на премію в категорії НАЙКРАЩИЙ TECHFIN ПРОЕКТ. Національний платіжний сервіс UAPAY номінується відразу за двома категоріями: НАЙКРАЩИЙ СЕРВІС ПО ПЕРЕКАЗУ ГРОШЕЙ З КАРТИ НА КАРТУ та НАЙКРАЩИЙ ПАРТНЕР ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ ПО ПРИЙОМУ ПЛАТЕЖІВ.
Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і SoftInvest Holding, номінується на премію в категорії: ЕКСПЕРТ РОКУ В СФЕРІ FINTECH.
Нагадаємо, що саме за ініціативи фінансової компанії «ЮАПЕЙ», яка надає національний платіжний сервіс UAPAY, був реалізований перший в Україні escrow-сервіс «Безпечна угода» для популярної платформи онлайн-оголошень OLX. Цю послугу було запущено в травні 2017 року. З тих пір сервісом скористалися сотні тисяч покупців та продавців, що працюють з платформою OLX. Зараз escrow-сервіс від UAPAY також успішно працює на популярних онлайн-маркетах PROM.UA та BIGL.UA.
Голосування продовжиться до 30 листопада. Якщо ви вже встигли познайомитися з унікальним escrow-продуктом від UAPAY та відчули всі переваги інноваційного платіжного сервісу, запрошуємо вас віддати свій голос за номінантів, висунутих компаніями UAPAY та SoftInvest Holding!
31 жовтня в інноваційному парку UNIT.City 10 відбувся хакатон та конкурс Ukrainian FinTech Startup Showcase, на якому українські стартапи презентували свої рішення щодо покращення фінансового здоров'я в Україні та світі.
Всього у фінал конкурсу вийшло 10 стартапів:
· Agency21 (NFC Donation Box)
· AlfaProtection
· bNesis
· Creditor
· FINMAP
· hotline.finance
· MOCash
· Sky Service
· Spokk
· YouControl
Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY та Softinvest Holding, виступив в ролі ментора стартапів, які взяли участь у форумі, та поділився експертизою UAPAY в сфері фінансових операцій.
В кінці дводенного заходу серед 10 стартапів були обрані 2 переможця, що отримали гранти на загальну суму 20 тисяч доларів. Ними стали команди MOCash та hotline.finance. Форум був проведений при підтримці компаній Village Capital та MetLife Україна.
«Це був цікавий досвід і цікава ініціатива, що дозволила зробити ще один реальний крок в напрямку розвитку сфери financial health — відзначив Дмитро Зарахович. — Разом з командами стартапів ми шукали оригінальні ідеї і потім піддавали їх ретельному аналізу з різних позицій».
Всього у фінал конкурсу вийшло 10 стартапів:
· Agency21 (NFC Donation Box)
· AlfaProtection
· bNesis
· Creditor
· FINMAP
· hotline.finance
· MOCash
· Sky Service
· Spokk
· YouControl
Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY та Softinvest Holding, виступив в ролі ментора стартапів, які взяли участь у форумі, та поділився експертизою UAPAY в сфері фінансових операцій.
В кінці дводенного заходу серед 10 стартапів були обрані 2 переможця, що отримали гранти на загальну суму 20 тисяч доларів. Ними стали команди MOCash та hotline.finance. Форум був проведений при підтримці компаній Village Capital та MetLife Україна.
«Це був цікавий досвід і цікава ініціатива, що дозволила зробити ще один реальний крок в напрямку розвитку сфери financial health — відзначив Дмитро Зарахович. — Разом з командами стартапів ми шукали оригінальні ідеї і потім піддавали їх ретельному аналізу з різних позицій».
ПОПУЛЯРНЫЕ ПУБЛИКАЦИИ
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть