Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
UAPAY забезпечила підтримку Apple Pay у мобільному додатку
Компанія UAPAY із задоволенням повідомляє про запуск підтримки Apple Pay — довгоочікуваного методу оплати для користувачів мобільних пристроїв Apple.

Нагадаємо, що Apple Pay дозволяє усім гаджетам Apple здійснювати платежі в магазинах і інтернеті. Технологія працює шляхом токенізації існуючих банківських карт користувача у електроний гаманець (через додаток Wallet). Підтвердження оплати проводиться за допомогою дактилоскопічного датчика TouchID або за допомогою сканування обличчя через FaceID на телефонах або подвійним натисканням на годиннику, вибір карти для оплати — в додатку Wallet.
75810fead94b2287a0d869431cdb6adf.jpg
Apple Pay не передає дані оригінальних банківських карт продавцеві, замість цього в транзакціях використовується секретний «динамічний код безпеки». У разі втрати апарата, платіжна система може бути відключена дистанційно через програму Find My iPhone.

Для користування Apple Pay в мобільному додатку UAPAY не потрібні ніякі налаштування і доопрацювання. Всі функції доступні одразу.
Наступним кроком команда UAPAY планує інтегрувати у систему метод оплати для користувачів Android-пристроїв — Google Pay (GPay).
Оплату держпослуг через UAPAY тепер можна перевірити на сайті check.gov.ua
Державний сервіс перевірки квитанцій check.gov.ua відтепер дозволяє перевірити факт оплати держпослуг чи будь-яких інших послуг через платіжний сервіс UAPAY. Для цього на сайті https://check.gov.ua/ потрібно ввести код квитанції, обрати зі списку, що випадає, установу UAPAY та натиснути кнопку «Перевірити». Якщо оплата була зроблена успішно, ви отримаєте на сайті відповідне повідомлення.
fdfc6f8a7fbc535fa03e840c3ebe0184.jpg
Нагадаємо, що за допомогою сайту check.gov.ua можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не надавати їх в паперовому вигляді з мокрою печаткою. Ще донедавна при оплаті будь-яких держпослуг у споживача вимагали квитанцію з банку. З цієї причини громадянин України не міг просто сплатити потрібну послугу через онлайн-банкінг або мобільний додаток. Новий сервіс check.gov.ua дозволяє заощадити час та гроші, оскільки комісія при оплаті через онлайн-банкінг зазвичай менше, ніж у відділенні банку.

Таким чином, замість паперової квитанції користувач може просто надати її код. Той, хто зобов'язаний перевірити здійснення платежу, заходить на офіційний сайт check.gov.ua і вводить наданий код.
Торгівельний майданчик Бесплатка впровадив сервіс «Безпечна покупка» на базі технології UAPAY Escrow Box
Дошка оголошень Бесплатка запустила послугу безпечних покупок на базі технології UAPAY Escrow Box. Таким чином, торгівельний майданчик зробив важливий крок в напрямку збільшення безпеки покупок як для покупця, так і продавця.
c1a7fe2ef2d8eb248b40dc03d4d2f7d4.jpg
Тепер при купівлі товару через сервіс «Безпечна покупка» відповідна сума грошей одразу списується з платіжної картки покупця і резервується на спеціальному рахунку. Але продавець отримає ці гроші тільки в тому випадку, коли покупець отримав товар і переконався в тому, що він відповідає його очікуванням. У разі відмови від товару гроші негайно повернуться на картку покупця, а товар буде відправлено назад продавцю. Таким чином, рішення дозволяє нівелювати будь-які ризики одразу для обох сторін угоди.

Доставка замовленого товару здійснюється Новою Поштою до того відділення, який вкаже покупець.

Активувати «Безпечну покупку» можна при подачі оголошення (для тих товарів, які відповідають вимогам Безпечної покупки) або в своєму Особистому кабінеті на сайті https://besplatka.ua/uk/.

Зверніть увагу – поки що функціонал Безпечної покупки доступний лише в десктоп- або мобільній версіях сайту. Що стосується мобільного додатку, то даний сервіс знаходиться в розробці.

Нагадаємо, що Бесплатка – це дошка безкоштовних оголошень, що охоплює всю Україну. Щодня тут шукають товари понад 200 тисяч користувачів з різних міст нашої країни. Головною перевагою сайту є повна відсутність обмежень по кількості оголошень і відсутність плати за їх розміщення. Дошка оголошень Besplatka.ua незамінна для тих, хто шукає товари і послуги. Постійно оновлювана база сайту налічує більше 4 мільйонів оголошень найрізноманітнішої тематики. Докладний та зручний рубрикатор сайту охоплює всі сфери інтересів користувачів.
Allbiz за участі UAPAY запускає сервіс «Безпечна покупка» з доставкою від Нової пошти
Ще один маркетплейс в Україні запускає сервіс безпечних покупок на базі технології UAPAY Escrow Box. Впровадження спеціального умовного рахунку, на якому резервуються кошти, дозволить захистити від недобросовісних дій як покупця, так і продавця.
Фактор недовіри, що існує між продавцем і покупцем в сегменті електронної комерції, суттєво стримує розвиток ринку. Несумлінність деяких продавців і покупців знижує ймовірність здійснення угоди. Припустимо, покупець хоче придбати товар через торгівельний онлайн-майданчик. При цьому він не впевнений в якості товару і турбується, що коли заплатить наперед, то продавець може не повернути гроші в разі проблем з товаром. Аналогічні страхи у продавця, який сумнівається, чи сплатить людина за покупку після відправки товару.

Саме тому міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz в партнерстві з UAPAY запускає сервіс «Безпечна покупка» на базі технології UAPAY Escrow. Це рішення дозволяє нівелювати ризики одночасно і для продавця, і для покупця, оскільки гроші, які сплачуються за товар, продавець не отримає доти, доки покупець не забере надісланий товар в пункті доставки і не переконається, що він є якісним і відповідає його очікуванням.
ac9d73c6ee138a8696ce79d531e0f6aa.jpg
Але це ще не всі переваги нового рішення: якщо товар не викуплено замовником, Allbiz забезпечує безкоштовну зворотню доставку товарів через «Нова пошта», тобто продавець нічого не втрачає в разі невдалої угоди. Таким чином, «Безпечна покупка» не тільки захищає від несумлінних партнерів, але й фінансово вигідна. Спробуйте новий сервіс на порталі https://news.all.biz/.

Нагадаємо, що вперше в Україні рішення на базі технології UAPAY Escrow було впроваджено в 2017 році на платформі онлайн-оголошень OLX в рамках сервісу «OLX доставка». Через кілька місяців воно було реалізовано і на інших торгових онлайн-майданчиках країни.

Коротко про Allbiz
Allbiz (www.all.biz) — це міжнародний центр інтернет-торгівлі, який дозволяє компаніям створювати свої веб-представництва і розміщувати інформацію про товари і послуги. Відвідувачі з усього світу, у свою чергу, отримують можливість їх знаходити і отримувати.

Allbiz в першу чергу цікавий представникам малого та середнього бізнесу, істотно полегшуючи їм доступ до світового ринку за допомогою мережі Інтернет. Ресурс надає прекрасну можливість невеликим компаніям легко керувати своїм бізнесом в Глобальній мережі, забезпечуючи широку доступність і високий ступінь довіри до своїх товарів і послуг по всьому світу. Щорічна аудиторія Allbiz досягла більше 220 млн осіб, що дозволило ресурсу вийти в лідери Інтернет-простору. На сьогоднішній день в онлайн-каталозі Allbiz представлено понад 20 млн товарів і послуг від більш ніж 1,3 млн компаній з 90 країн світу.
UAPAY запускає функцію оплати штрафів за порушення ПДР
Процедура сплати штрафів та отримання підтвердження про сплату має стати швидкою, простою та зручною. Саме тому команда UAPAY розробила сервіс оплати штрафів за порушення правил дорожнього руху (ПДР) онлайн за допомогою банківських карт VISA, Mastercard або ПРОСТІР.
39af9a6aab55dbc57ded1d1f6efdd7a1.png
Сплачені кошти будуть перераховані на рахунок державного казначейства на наступний день. В якості підтвердження сплати ви отримуєте чек на електронну адресу одразу після успішної трансакції.

Тож як сплатити штраф за порушення ПДР? Це дуже просто: вкажіть дані за обраним типом документу, оберіть штраф, який потрібно сплатити, далі введіть реквізити банківської карти та підтвердіть оплату. Всі платежі надійно захищені у відповідності до стандартів PCI DSS Level 1.

Перевіряйте наявність штрафів за номером протоколу, ІПН, посвідченням водія, паспорту або ID-карти. До речі, одна з переваг користування саме системою сплати штрафів від UAPAY полягає в тому, що користувач має змогу бачити в особистому кабінеті всі раніше сплачені ним штрафи.

«Ще кілька років тому для сплати штрафу за порушення правил дорожнього руху, виписаного співробітниками Дорожньої патрульної поліції, необхідно було йти у відділення банку, перераховувати відповідну суму коштів, після чого надавати у регіональний сервісний центр МВС паперову квитанцію про сплату штрафу. На щастя, країна диджиталізується і ми в компанії UAPAY робимо все можливе, щоб використати можливості диджиталізації для поліпшення якості життя наших громадян. Безумовно, сам факт отримання штрафу не є приємним, то ж ми створили рішення, яке допоможе вам швидко сплатити його без зайвого клопіту та втрати часу», – зазначив керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
БУДЬ ВДОМА – ЗАМОВЛЯЙ ПРОДУКТИ ОНЛАЙН
За деякими підрахунками, середній українець витрачає на шопінг близько 400 годин на рік. Значна частка від цієї цифри припадає на чи не щоденну купівлю продуктів харчування. Але навіщо витрачати своє життя на такі буденні завдання, коли вони, до того ж, наражають вас на небезпеку ураження коронавірусом та іншими інфекціями? Нещодавно ми повідомляли про роботу над новим проектом на платформі OLX – кур'єрську доставку продуктових наборів. Сьогодні можемо урочисто оголосити, що проект стартував: OLX в партнерстві з UAPAY, «Нова пошта» та «ЕКО маркет» запустили адресну доставку продуктових наборів для жителів Києва.
76ced30cafdea0885d1e3b062e702301.jpg
Отже тепер можна придбати продуктові набори, не виходячи з дому. Для цього лише треба обрати на сайті http://foodsets.olx-business.com/ продуктовий набір, вказати адресу доставки та оплатити його онлайн за допомогою платіжного сервісу UAPAY. Притому якщо покупець вже користувався раніше сервісом «OLX Доставка», дані його банківської картки будуть завантажені автоматично. Далі кур’єр «Нова пошта» швидко доставить продукти за вказаною адресою.

Наразі споживачам запропоновано три варіанти наборів, що містять найбільш необхідні та популярні продукти за ціною 215 грн, 289 грн та 549 грн. Більш детальну інформацію щодо переліку продуктів можна отримати на сайті http://foodsets.olx-business.com/.

«Здоров’я та безпека споживача грають для нас надзвичайно велике значення. В 2017 році ми впровадили разом з OLX перший в Україні escrow-сервіс – OLX Доставка. Сьогодні разом з партнерами ми беремо участь в проекті по запуску сервісу доставки продуктів. Відтепер кожен киянин отримає можливість купувати не тільки безпечно, але й економити свій час», – наголосив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
UAPAY оновив платіжну сторінку для мерчантів
Згідно з дослідженням Forrester, близько 80% покупців, що віддають перевагу купівлі товарів онлайн, найбільше цінують в цьому процесі швидкість і зручність. Притому до 10% користувачів відмовлялися від покупки тільки тому, що процедура онлайн-оплати товару здалася їм занадто складною і заплутаною.
367389a46d7ab28b6fb5193a63fdd764.jpg
Саме тому ми в компанії UAPAY модернізували наш платіжний модуль, кардинально скоротивши число кроків, які потрібно зробити для здійснення транзакції, а також зробивши інтерфейс платіжної сторінки більш простим та інтуїтивно зрозумілим у цілому. Крім того, ми активно працюємо над підключенням Apple Pay і Google Pay і зовсім скоро зможемо зробити ці системи доступними всім поточним мерчантам компанії.

Тепер e-commerce партнери, які підключать платіжний модуль від UAPAY, можуть досягнути більш високої конверсії платежів. У свою чергу, виграють і покупці, оскільки процес оплати обраних в інтернет-магазині товарів стає більш швидким і зручним.

«Чим простіше процедура оплати, тим краще статистика виконаних платежів. Онлайн-купівля товарів все частіше стає буденною справою для споживача, і ми повинні допомогти йому в тому, щоб він міг виконати її швидко та без зайвих зусиль», – акцентував Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
UAPAY та Shop-Express підключають на суперумовах
Фінансовий оператор UAPAY оголошує про початок спільної промо-кампанії з сайт-білдером Shop-Express. Для всіх діючих та нових клієнтів платформи, які ще не використовують платіжну систему UAPAY, компанія пропонує супервигідний тариф — комісію 2,3% для кожного проведеного платежу. Тариф буде діяти на постійній основі для всіх тих, хто встигне підключиться в період дії акції з 16 квітня по 15 травня 2020 року.
7da07636bdc436a8fa8e1d839103785b.jpg
Більше того, ми пропонуємо спрощену систему підключення. Достатньо встановити модуль і пройти просту реєстрацію на нашому сайті з додаванням реєстраційних документів і підписанням договору в електронному/паперовому вигляді. Протягом одного дня ви будете підключені. Ще одна перевага співпраці з UAPAY — електронний документообіг. Договори, акти, додаткові угоди та інші документи можна підписувати з застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Це істотно скорочує час підписання стандартного договору і виключає будь-які додаткові витрати на папір, чорнило і логістику паперових примірників. А головне, КЕП має повну юридичну силу та підвищену безпеку.

Проект Shop-Express працює з 2013 року і покликаний полегшити і здешевити вихід на ринок електронної торгівлі українському бізнесу. За допомогою цього конструктору сайтів будь-хто може створити інтернет-магазин з власним доменним ім'ям, без програмування та технічних знань.

Команда Shop-Express пропонує безліч готових шаблонів дизайну, які розподілені по 14 основним категоріям. Також можна замовити індивідуальний дизайн. Серед клієнтів Shop-Express — провідні та зарубіжні компанії.
UAPAY та сайт-білдер InSales пропонують у квітні підключення за супертарифом
Фінансовий оператор UAPAY повідомляє про початок спільної промо-кампанії з платформою для побудови сайтів InSales. Нагадаємо, що InSales — це популярна система управління контентом інтернет-магазину, що працює з публічної хмари. Станом на кінець 2019 року InSales нараховувала більше 8 тисяч клієнтів.
0eac68d0ab19dd53ccf5608f556f1ba6.jpg
Для всіх діючих та нових мерчантів платформи, які ще не використовують платіжну систему UAPAY, компанія пропонує супервигідний тариф — комісію 2,3% для кожного проведеного платежу. Тариф буде діяти на постійній основі для всіх тих, хто встигне підключиться в період дії акції з 1 по 30 квітня 2020 року. Але це ще не все — ми також пропонуємо спрощену систему підключення. Достатньо встановити модуль і пройти просту реєстрацію на нашому сайті з додаванням реєстраційних документів і підписанням договору в електронному/паперовому вигляді. Протягом одного дня ви будете підключені.

Ще одна перевага співпраці з UAPAY та InSales — електронний документообіг. Договори, акти, додаткові угоди та інші документи можна підписувати з застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Це істотно скорочує час підписання стандартного договору і виключає будь-які додаткові витрати на папір, чорнило і логістику паперових примірників. А головне, КЕП має повну юридичну силу та підвищену безпеку.
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 25 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть