Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
TRENDS HUNTERS за підтримки UAPAY запустив маркетплейс люкс-сегменту
TRENDS HUNTERS – перший в Україні маркетплейс, де купують і продають брендові речі класу люкс від приватних продавців і бутиків. В рамках співпраці команда UAPAY впровадила комплексне платіжне рішення для маркетплейса, що охоплює роботу з кошиком, грошові перекази з картки на картку та прямі розрахунки з продавцем.
099e47a00e98cca7c485d361391d0b80.jpg
Рішення від UAPAY забезпечує надійний захист даних, високий рівень доступності системи і є оптимальним для будь-якого маркетплейса, якому потрібно забезпечити швидку та безперебійну оплату проданих товарів.

Нагадаємо, в 2017 році вперше в Україні сервіс UAPAY впровадив для маркетплейсу OLX сервіс безпечної оплати та доставки товарів на базі технології Escrow. Того ж року компанія впровадила сервіс Escrow для маркетплейсів Prom.ua та Bigl.ua.
ТОП-50 найвпливовіших жінок українського фінтеху
Опублікованорейтинг “ТОП-50 найвпливовіших жінок фінтеху”, організований Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній, проєктом USAID "Трансформація фінансового сектора" та EFSE Development Facility.
e478053852802432f1d7f3f45aa95e88.jpg
Генеральний директор та співзасновник UAPAY Дмитро Зарахович став одним із 18 членів експертного журі. І ми пишаємось тим, що компанія UAPAY причетна до події, яка допомагає привернути увагу до внеску жінок, що є професіоналами у своїй царині, у фінансовий сектор країни.

Представлення такої великої кількості жінок та їх внесок є важливим кроком політики формування рольових моделей у молодшого покоління з приводу їх подальшої зайнятості у банках та небанківських установах, платіжних компаніях, стартапах та державному секторі.

При проведенні дослідження було отримано 292 заявки, 123 з яких відібрано та передано для подальшого голосування. При відборі враховувалися стаж та результати роботи у сфері, наявність публікацій на тему фінтех, участь в профільних заходах, присвячених розвитку фінтех сектору, проактивна позиція в популяризації інноваційних програм та продуктів у сфері фінансів.
Маркетплейс OBYAVA.ua в партнерстві з UAPAY впровадив сервіс безпечних покупок «О!Плата»
Портал онлайн-оголошень OBYAVA.ua запустив послугу безпечних покупок під назвою «О!Плата» на базі технології UAPAY Escrow Box. Цей крок націлений на збільшення безпеки покупок як для покупця, так і продавця.
dc8ba287d5d8b45d78c91e158f806c57.jpg
Тепер при купівлі товару через сервіс «О!Плата» відповідна сума грошей одразу списується з платіжної картки покупця і резервується на спеціальному рахунку. Але продавець отримає ці гроші тільки в тому випадку, коли покупець забере товар та переконається в тому, що він відповідає його очікуванням. У разі відмови від товару гроші негайно повернуться на картку покупця, а товар буде відправлено назад продавцю. Таким чином, рішення дозволяє нівелювати будь-які ризики одразу для обох сторін угоди.

Доставка замовленого товару здійснюється Новою Поштою до того відділення, яке вкаже покупець. Активувати «О!Плата» можна при подачі оголошення (для тих товарів, які відповідають вимогам безпечної угоди) або в своєму Особистому кабінеті на сайті.

Нагадаємо, що OBYAVA.ua — безкоштовна дошка оголошень України, на якій можна продати як нові товари, так і ті, що були у вживанні, розмістити оголошення про пропозицію приватних послуг, та інше. Щодня OBYAVA.ua відвідують біля 65 тисяч користувачів, які знаходять на сайті необхідні речі або послуги, розміщують нові оголошення про продаж товарів, оренду квартир, а також про бажання знайти нові знайомства. Все це дозволяє OBYAVA.ua входити в рейтинг Топ-10 дошок оголошень України.
OLX Доставка надає безкоштовну доставку з Укрпоштою
Онлайн платформа оголошень OLX та Національний оператор поштового зв'язку «Укрпошта» запустили спільну акцію. З 1-го по 31 березня 2021 року покупець товарів на OLX може отримати безкоштовну доставку до вказаного відділення «Укрпошта» в рамках послуги «OLX Доставка».
8a579f9cce2a3ddf0967954acd552764.jpg
Нагадаємо, що при використанні послуги «OLX Доставка» вартість товару, сума витрат на доставку до відділення «Укрпошта» та комісія за переказ коштів списуються з карти покупця і резервуються на спеціальному Escrow-рахунку. Але продавець отримає гроші тільки в тому випадку, якщо покупець оглянув товар у відділенні «Укрпошта» та підтвердив угоду. У випадку відмови від товару його вартість і комісія повернуться на карту. UAPAY виступає фінансовим партнером послуги «OLX Доставка».

Попередньо запланований період проведення рекламної акції OLX: з 01.03.2021 р. по 31.03.2021 р. Організатор залишає за собою право на зміну періоду проведення акції.
UAPAY став платіжним партнером футбольного клубу «Рух»
Компанія UAPAY оголошує про співпрацю з футбольним клубом «Рух». UAPAY забезпечив технології інтернет-еквайрингу для фаншопу fcrukh.com.

Вболівальники отримають можливість здійснювати покупки в інтернет-магазині ФК «Рух» будь-яким зручним для них способом через провідного платіжного оператора країни. Вболівальники клубу можуть замовити у фаншопі ігрові футболки, шалики, кепки, вимпели з логотипами клубу, а також горнятка із похідною емблемою – із зображенням лева. А ще доступні до покупки ручки, різноманітні магнітики та багато іншого. Відтепер чудова клубна атрибутика футбольного клубу «Рух» доступна не лише на домашніх матчах команди!
05d22ec11a046b3186f8a39b119a0153.jpg

Окрім цього, компанії, що є членами бізнес-клубу ФК «Рух», отримають ексклюзивні пропозиції від UAPAY.

Нагадаємо, що інтернет-еквайринг (Internet acquiring) — це технологія, що дозволяє здійснювати оплату товарів та послуг банківськими картками через інтернет. На відміну від торгового та мобільного еквайрингу, тут не потрібний термінал (POS, mPOS) для безпосереднього зчитування даних картки. Таким чином, інтернет-еквайринг можуть використовувати власники віртуальних банківських карт, у яких відсутні фізичні пластикові карти.

Серед переваг сервісу інтернет-еквайрингу UAPAY слід відзначити високий рівень доступності системи (до 99,5%) та велику частку успішних транзакцій, що перевищує 95%.

ФК «Рух Львів» (укр. ФК «Рух» Львів) є професійною українською футбольною командою, що базується у м. Львів. Клуб змагається в українській Прем'єр-лізі після того, як став віце-чемпіоном в Першій лізі України в сезоні 2019–20.


«Футбол є щирим захопленням і улюбленим видом спорту мільйонів українців. Тож ми дуже раді бути платіжним партнером відомого українського футбольного клубу «Рух». Відтепер вболівальники зможуть купувати клубну атрибутику своєї улюбленої команди в інтернет-магазині fcrukh.com в будь-який момент і будь-яким зручним для них способом через ведучого платіжного оператора країни», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.

«Ми хочемо надавати нашим вболівальникам найкращий сервіс, тому ми раді партнерству з провідним платіжним сервісом країни компанією UAPAY. Тепер шанувальники "Руху" зможуть оплачувати товари і послуги в нашому інтернет-магазині будь-яким зручним для них способом», — прокоментував Ігор Дедишин, генеральний директор ФК «Рух».
НБУ підвів підсумки кампанії #ШахрайГудбай та оголосив про нову освітню ініціативу «Знай свої права!»
В кінці грудня НБУ провів підсумкову зустріч з партнерами, на якій було окреслено основні результати освітньої кампанії #ШахрайГудбай. Нагадаємо, що на початку вересня Асоціація "ЄМА" (Ukrainian Interbank Payment Systems Member Association "EMA";), проект USAID в Україні, Національний банк України та представники фінтех-ринку запустили онлайн-кампанію, яка навчає громадян правилам безпечного користування платіжними інструментами та сервісами. Національний фінансовий оператор UAPAY також долучився до кампанії #ШахрайГудбай.
f13e34215293374ad727d7208feff1a6.jpg
Леся Войтицька, голова PR-служби та офісу фінансової грамотності в НБУ, зауважила, що основні засади проведеної кампанії буде інтегровано в шкільну програму, вже є угода про відповідні наміри партнерства з МОН. Разом з Міністерством освіти та науки НБУ буде працювати над стратегією викладання фінансової грамотності до 2025 року. До цієї кампанії також планується долучити інші державні органи.

Вже в січні 2021 року НБУ планує запустити промо-кампанію, присвячену захисту прав споживачів під назвою «Знай свої права!». За даними опитування USAID, 78% українців не бажають нікуди звертатися в разі виникнення проблем з фінансовими установами, а 45% просто не знають, куди звертатися. Водночас опитування по небанківським фінансовим установам влітку показало, що лише 38% українців звернуться в поліцію, а 9% – до НБУ, якщо в них будуть якісь проблеми із страховими чи іншими небанківськими фінансовими організаціями.

За даними дослідження, рівень фінансової грамотності населення в Україні дуже низький, на рівні 11,6%, це один з найнижчих показників в Європі. Основна проблема полягає в тому, що українці мало обізнані з приводу своїх прав та обов’язків і до того ж не бажають ці знання поліпшувати.

Нова освітня кампанія «Знай свої права!» почнеться після 25 січня, ії мета – покращити обізнаність населення про фінансові послуги, права та обов’язки споживачів. Основна цільова аудиторія: молодь від 15 років, а також споживачі будь-якого віку в регіонах, в невеликих районних центрах.

«Фінансова грамотність — запорука успішного та швидкого розвитку ринків фінтех та e-comerce в Україні. Саме тому UAPAY разом з іншими партнерами прийняв активну участь в освітній ініціативі #ШахрайГудбай. Базові правила роботи з cashless, з фінансовими технологіями мають вивчатися в школі разом з правилами дорожнього руху. Сподіваємося, що нова ініціатива НБУ дозволить підвищити загальний рівень фінграмотності українців», — зазначив Ариф Ахмедзаде, CSO в компанії UAPAY.
На конференції UAFIN.TECH обговорили майбутнє платежів
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії «Майбутнє платежів» в рамках щорічної конференції UAFIN.TECH 2020, яка в цьому році проходила в онлайн-режимі. В дискусії також взяли участь Костянтин Лежнін, заступник Голови правління з питань роздрібного бізнесу Укрсиббанку, Євген Лісняк, Старший директор, керівник стратегічних партнерств Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи, Маріус Паресціус, Віце-президент з розвитку міжнародного бізнесу в Paysera, та Джеймс Аллум, Віце-президент, регіональний голова Європа в Payoneer. Модератором дискусії виступила Христина Кармазіна, керівник департаменту розвитку електронної комерції в ПриватБанку.

d720cc08fa44f1cad5b52d1e7bae3e4b.jpg

Протягом наступних п’яти років світ платежів виглядатиме зовсім інакше. Новітні технологічні розробки будуть зосереджені на використанні біометричної автентифікації, інтеграції мобільних гаманців, впровадженні блокчейн-технологій та застосуванні штучного інтелекту для забезпечення безперебійної безпеки платежів.

На думку експертів, Україна не пасе задніх в цій індустрії. По багатьом напрямкам фінтеху країна знаходиться попереду наших сусідів. Притому фахівці не радять знижувати ставку interchange, про який заговорили останнім часом в певних владних колах, адже саме висока вартіcть безготівкових операцій дозволяє платіжному бізнесу в Україні розвиватися такими стрімкими темпами.

Клієнт звик, що він не платить ні за випуск картки, ні за безготівкові трансакції — всі накладні витрати оплачують банк та роздрібний продавець. Хоча насправді вартість комісії закладена в ціну на товари чи послуги. Тож якщо знизити ставку interchange, то найбільше постраждає саме споживач, а роздрібні мережі лише заощадять на переказах коштів, зазначив Дмитро Зарахович. Адже якщо вартість трансакцій при еквайрингу знизити, то банк буде вимушений брати гроші за обслуговування платіжних карток, крім того, клієнт не отримає різноманітних приємних бонусів як, наприклад, кешбек.

На думку Дмитра, щоб знизити вартість трансакційних платежів і притому не зашкодити розвитку ринку фінтех, треба йти іншим шляхом. Рік тому компанія UAPAY брала участь в пілотному проекті національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. І цей проект показав, що вартість грошового переказу в е-гривні між учасниками операції може бути нижчою від 5 до 20 разів, в залежності від типу трансакції.

«Я вважаю, що не треба ламати ту фінансову модель, яка сьогодні склалася в нашій країні. Українець вже звик до того, що він не платить за будь-які послуги, крім хіба що грошових переказів Р2Р з карти на карту. Звичайно всі комісійні витрати, яку зараз платить сторона, що приймає гроші, все одно в кінцевому підсумку лягають на споживача, оскільки в збиток ніхто працювати не буде. Адже вся інфраструктура, що необхідна для виконання трансакцій, вимагає дорогого обслуговування. Тут навіть можна провести паралель з майнінгом криптовалют — ці операції вартують дуже дорого. Тому я вважаю, що більш оптимально рухатися в іншому напрямку: замість паперової гривні зробити електронну. Для цього вже є необхідна база: розвинута ІТ-інфраструктура та достатня кількість мобільних пристроїв на руках у населення», — зауважив Дмитро Зарахович.

Підводячи підсумки дискусійної панелі, експерти зазначили, що наступний рік в індустрії фінтех буде в першу чергу про платежі, про e-commerce та про партнерство. Тож ринок фінансових технологій в Україні продовжить швидкий розвиток.
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 28 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть