Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
UAPAY виступить генеральним партнером конференції Global Payments Day: The Future of Global Payments
19 вересня в конференц-холі «Кличко-Експо» НСК «Олімпійський» в Києві відбудеться конференція Global Payments Day: The Future of Global Payments, присвячена майбутньому платіжних технологій. В рамках заходу планується обговорити такі питання як еволюція глобальних платежів, новий розподіл сил на цьому ринку, глобалізація ритейлу та локалізація платежів, партнерські моделі та регуляторні перспективи, зростаючі ризики e-commerce та багато інших тем.
93404837ed374a17edae3dd7300dc959.jpg
Організовують конференцію асоціація Ukrainian Interbank Payment Systems Member Association «EMA» та журнал FutureMagazine.
Компанія UAPAY є генеральним партнером конференції. Також в рамках заходу Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY, виступить з промовою «Діджитал – це вже не сервіси, а стиль життя».

Серед учасників — близько 40 найбільших українських банківм (в тому числі — Національний банк України), Укрпошта, Асоціація Блокчейн України, а також фінтех-компанії, що пропонують різні фінансові сервіси.
Банк без відділень: стійкий тренд чи «проба пера»?
Термін branchless bank, тобто, банк, який не має відділень, до сих пір звучить дещо екзотично для багатьох користувачів — приблизно, як магазин без прилавків або автобусний маршрут без зупинок. Дійсно, куди приходити з паспортом та ідентифікаційним кодом, де підписувати документи, отримувати платіжну карту, класти гроші на рахунок? Очевидно, так само міркували американці в далекому 1995 році, коли в США було створено перший у світі віртуальний банк Security First Network Bank. На превеликий жаль засновників, проект зазнав невдачі через недовіру з боку потенційних клієнтів. Тоді замовники не повірили в такий інноваційний формат, та, власне, і правильно зробили — на той момент розвиток ІТ-інфраструктури не дозволяв створити повноцінний цифровий банк.
90854feeca7927ecd86093a47f5a37ca.jpg
Проте, всього через рік в Європі з'явився свій branchless «Advance Bank» — дочірня структура Дрезденської банківської групи. Крім того, в 1999 році були засновані інші віртуальні банки: BankDirect, CoinpuBank, E-bank і ряд інших.

Що стосується США, то через 5 років революція там все ж відбулася: Bank of America в 2001 році вперше почав представляти послугу інтернет-банкінгу і всього за рік база користувачів цією послугою перевищила 2 млн клієнтів. Інтернет-банкінг надав для клієнтів банку можливості отримати дані про стан рахунку, зробити ті чи інші платежі, взяти кредит, оформити депозит — і все це без відвідування відділення. SMS або push-повідомлення допомагали оперативно відстежувати кожну операцію з банківським рахунком.

Але якщо практично всі дії можна зробити онлайн, то навіщо йти до відділення банку? І навіщо взагалі вони потрібні? Звідси і з'явилася ідея створення так званого «банку без відділень» — branchless bank (безфіліальний банк), коли практично вся взаємодія клієнта з банком здійснюється через сайт або мобільний додаток, а документи і платіжні картки відправляються поштою. Потреба в голосовому спілкуванні ж є тільки в разі втрати картки (або смартфона) і необхідності терміново заблокувати її через call-центр. Замість паспорта та ідентифікаційного коду передбачається використовувати Mobile-ID або ЕЦП, а для запобігання шахрайства — різні технології інформаційної безпеки і аналітику великих даних.

Варто зауважити, що відсутність відділень дозволяє банку значно скоротити витрати на оренду офісів і за рахунок цього надати клієнту додаткові «бонуси»: наприклад, більший розмір кешбек або значний перелік платежів з нульовою комісією. Ось чому розвиток сегмента віртуальних банків йде швидкими темпами: середній приріст числа таких банків в США становить до 20% щорічно.

Але поки віртуальні банки не можуть існувати без класичних банків. Наприклад, коли мова йде про те, щоби скористатися банкоматом для видачі готівки або навпаки поповнення рахунку готівкою — адже branchless bank використовує мережу банкоматів інших організацій. Крім того, законодавство часто змушує віртуальні банки працювати «під парасолькою» звичайного банку.

Отже, перерахуємо переваги віртуального банку: повноцінне і зручне управління банківським рахунком, отримання доступу до фінансових послуг в будь-який час, з будь-якого комп'ютера з будь-якої точки світу (потрібен тільки доступ в інтернет), економія на банківських комісіях, дешевші ціни на послуги в цілому .
Але є і серйозні ризики. Наприклад, існує загроза злому системи банку і втрати грошових коштів, проблема з отриманням SMS-повідомлень з кодом підтвердження в роумінгу, а також недосконалість правової бази, що ставить під загрозу виплату компенсацій у разі банкрутства банку.

«Безфіліальні банки, які сповідують концепцію« Banking-as-a-Service », поступово набирають силу. Можна з упевненістю сказати, що в наступні роки їх число буде стрімко зростати. При тому драйвером успіху такого банку є вже не розмір банку або мережа відділень, а якість, надійність та технологічність мобільного додатку і самого веб-сервісу, за допомогою якого клієнт буде виконувати всі операції», — зазначив директор компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
В Україні представили фінтех-каталог 2019
15 липня в Києві презентували каталог фінтех-компаній України — дослідження українського ринку фінансових технологій та аналіз тенденцій його розвитку. Видання підготувала Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній спільно з компанією Visa та Національним банком України. Згідно з інформацією в каталозі, в сфері фінансових технологій в країні працює більше 100 компаній, притому більше половини з них з’явилися в останні три роки.
55c4298778d058672376960b474121f5.jpg
63% фінтех-фірм фінансуються власним коштом, стільки ж — пройшли точку беззбитковості. Міжнародний ринок підкорюють 43% підприємств, а з тих, хто працює поки що виключно в Україні, 73% планують поширити свою діяльність на зарубіжні країни.

«Ми пишаємося тим, що внесли свою частку в розвиток українського ринку фінтех. Компанія UAPAY, що з’явилася на цьому ринку лише в 2014 році, увесь цей час була на вістрі інновацій. Два роки тому ми запустили унікальний Escrow-сервіс OLX Доставка, потім впровадили аналогічну послугу на базі Escrow для платформ Prom.ua та Bigl.ua. Всього за 5 років ми пройшли шлях від стартапа до зрілої компанії, яка пропонує широкий спектр інноваційних фінансових технологій та сервісів», — зазначив керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
UAPAY запускає послугу реєстрових виплат
Національний платіжний сервіс UAPAY розширює свою функціональність та починає надавати послуги з реєстрових виплат. Така послуга забезпечує можливість миттєво здійснювати масові перекази.
8876c031bc7dda586adea02b0b7da331.jpg
«Відтепер не потрібно витрачати багато часу для здійснення однотипних операцій – достатньо завантажити реєстр виплат в електронний кабінет UAPAY і ваші перекази будуть миттєво зараховані на користь отримувачів. Це безпечно, доступно та просто», – розповідає керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.

Система дозволяє імпортувати з Excel списки виплат, відслідковувати статуси по кожному платежу та зберігати усю історію операцій.

Це рішення може бути корисним відправникам, які на періодичній або разовій основі здійснюють виплати на користь будь-яких отримувачів (фізичних осіб або суб’єктів господарювання). Наприклад для проведення акцій/розіграшів, виплати паїв, заробітних плат тимчасовим співробітникам та інших видів взаємодії зі значною кількістю клієнтів/підрядників.

Для підключення послуги суб’єктам господарювання достатньо укласти договір з UAPAY на проведення реєстрових виплат (тел. 0 800 21 44 64).

Нагадаємо, що 11 червня 2019 року Національний банк України узгодив правила внутрішньодержавної платіжної системи «ЮАПЕЙ» та вніс відомості про неї до Реєстру платіжних систем, систем розрахунків, учасників цих систем та операторів послуг платіжної інфраструктури.
UAPAY отримала нагороду в номінації «Кращий платіжний сервіс»
25 червня Асоціація Українських Банків та Видавничий дім «УКРАЇНА БІЗНЕС» в партнерстві з інституціонально-правовими організаціями підвели підсумки 1-го всеукраїнського проекту «Банки та фінансові установи України: гідні, надійні, успішні». Компанія UAPAY, що входить до складу Softinvest Holding, отримала нагороду в номінації «Кращий платіжний сервіс».
c043c66ae4553db30f114abfdd153a38.jpg
Організатори та засновники Проекту: «Видавничий Дім «Україна Бізнес» (www.ukrbizn.com) та «Асоціація Українських Банків» (www.aub.org.ua) за активної підтримки Українського Національного Комітету Міжнародної Торгової Палати ICC Ukraine, ЛСОУ, РА «Стандарт Рейтинг», АФ «Стандарт Аудит», БКІ «Українське кредитне бюро», тощо.

«Нам було дуже приємно отримати таку високу нагороду. Наша мета – зробити найкращий сервіс для клієнтів і ми постійно над цим працюємо. А вже цієї осені ми плануємо представити новий унікальний продукт на українському фінансовому ринку», – прокоментував Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY та SoftInvest Holding.

Нагадаємо, що компанія UAPAY надає фінансові послуги з переказу коштів з використанням електронних платіжних засобів за допомогою Національного платіжного сервісу UAPAY.UA, який включає в себе онлайн перекази та платежі. UAPAY створює унікальні бізнес-рішення в сфері фінансових сервісів та електронної комерції, в тому числі виконує розробку, інтеграцію і супровід сервісу UAPAY Escrow. ТОВ «ФК ЮАПЕЙ» є небанківською фінансовою установою, що здійснює власну діяльність та забезпечує проведення переказу коштів на підставі Ліцензії, виданої Національним банком України від 09.12.2015 №30. UAPAY внесене в білий список учасників платіжних систем ЕМА.
Національний банк України зареєстрував платіжну систему «ЮАПЕЙ»
З гордістю повідомляємо, що Національний банк України узгодив правила внутрішньодержавної платіжної системи «ЮАПЕЙ» та вніс відомості про неї до Реєстру платіжних систем, систем розрахунків, учасників цих систем та операторів послуг платіжної інфраструктури.
e07593de2374fdd68fc4813bdb9c79fe.jpg
Платіжною організацією внутрішньодержавної платіжної системи «ЮАПЕЙ» є ТОВ «ФК ЮАПЕЙ», що розташована в м. Києві.

Таким чином, платіжна система «ЮАПЕЙ» стала одинадцятою внутрішньодержавною платіжною системою на ринку України, що створена небанківськими установами.
8bbe665d4c9fe370bd0de328cc140ab1.jpg
UAPAY спільно з lifecell розробила чат-бот для грошових переказів з картки на картку, поповнення мобільного і QR-платежів
Чат-бот створений на базі мобільного мессенджера BiP від ​​компаній lifecell і Turkcell. Додаток доступний для використання на пристроях з операційними системами iOS і Android.
4f68951d1e57bab9cf71c43dcca3c2ae.jpg
Новий сервіс дає можливість легко і швидко перевести гроші з картки на картку будь-якого українського банку, в тому числі за допомогою QR-коду, і поповнити абонентський рахунок будь-якого мобільного оператора.

Таким чином, тепер абоненту мобільного оператора необов'язково інсталювати спеціалізоване банківське додаток — він може звернутися до послуг більш універсального месенджера BiP, який вже і так встановлено у багатьох абонентів оператора lifecell. Завдяки новому чат-боту користувач зможе поповнити свій мобільний рахунок або зробити грошовий переказ за лічені секунди, вказавши номер картки одержувача або за допомогою QR-коду, паралельно спілкуючись в месенджері з іншими користувачами.

Переказати гроші дуже легко. Користувачеві потрібно вибрати пункт «Переказ коштів» в меню BiP, потім вказати банківську карту для здійснення переказу, ввести суму, карту одержувача і підтвердити операцію за допомогою коду 3D Secure. Протягом кількох секунд гроші будуть зараховані на карту одержувача. Послуга доступна в будь-який час доби. Інформація по картах відправника зберігаються в системі, тому подальші переклади можна здійснювати в два кліка.

Функція QR-переказів дозволяє як приймати гроші на своїй картковий рахунок, так і переводити їх на іншу карту, використовуючи в якості ідентифікатора QR-код.
Переказ грошей між банківськими картками проводиться з комісією 0,5% від суми плюс 5 грн.

При поповненні рахунку мобільного абонента потрібно вказати банківську карту, з якої будуть списані гроші, ввести суму і номер телефону одержувача. Далі необхідно підтвердити переказ за допомогою коду 3D Secure.

Абоненти lifecell можуть поповнити свій рахунок без комісії, для абонентів інших мобільних операторів комісія складає 3% від суми поповнення (мінімальна сума поповнення 30 грн). Скористатися сервісом може абонент будь-якого мобільного оператора.
Компанія UAPAY прийняла участь в пілотному проекті Національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні
Сьогодні можливість випуску власних цифрових валют та варіанти їхнього використання досліджують багато центральних банків різних країн світу. Цифрова валюта розглядається як нова, еволюційна форма грошей, хоча її форма та технологія різняться залежно від конкретних потреб центробанків.
96f7ce0c04372a8d462be5b90f3e1837.jpg
Національний банк України (НБУ) провів власне дослідження щодо можливості випуску української цифрової валюти – е-гривні. В пілотний проект, окрім фахівців НБУ, були залучені експерти ініціативної групи, до складу якої увійшли представники компаній-учасників платіжного ринку України на волонтерських засадах. У тому числі, до ініціативної групи увійшла компанія UAPAY, яка працювала над ідеологією і тарифами е-гривні, а також виконала функції агента з розрахунків, забезпечивши операції зі сплати послуг із використанням е-гривні за допомогою національного платіжного сервісу UAPAY.UA, розташованого за посиланням https://uapay.ua.

Згідно з результатами дослідження, НБУ вважає, що е-гривня може розглядатися як альтернатива наявним засобам та інструментам роздрібних платежів – готівці, платіжним дорученням, платіжним карткам та електронним грошам. Перевагами е-гривні є простота використання, доступність, безпечність (погашення і розрахунки гарантуються Національним банком) та швидкість розрахунків. Впровадження е-гривні можливе за однією з двох альтернативних моделей взаємодії учасників: централізованою або децентралізованою. У разі обрання децентралізованої моделі е-гривня вже не буде підпадати під визначення цифрової валюти Центрального банку (ЦВЦБ), оскільки її емісія здійснюватиметься не центральним банком, а учасниками платіжного ринку під контролем регулятора.

Технологія розподілених реєстрів (тобто, блокчейн) може використовуватися як платформа для випуску та обігу е-гривні. Проте основні переваги цієї технології лишатимуться не задіяними у разі застосування централізованої моделі випуску е-гривні.

На думку експертів, е-гривня може бути розглянута як disruptive technology, оскільки потенційно здатна суттєво змінити екосистему платіжного ринку України та перерозподілити наявні ролі учасників ринку. Разом з тим, впровадження е-гривні неможливе без значних інвестицій та часу на модернізацію платіжної інфраструктури та популяризацію е-гривні як нового інструменту для населення з урахуванням вже існуючих звичок споживачів.

«Впровадження власної цифрової української валюти — це дуже цікавий проект, до якого ми мали честь долучитися. Е-гривня має всі шанси стати одним із драйверів національного фінансового ринку. Нам дуже приємно повідомити, що UAPAY брала участь в розробці ідеології і тарифів е-гривні , а також виконала функції агента з розрахунків на платформі платіжного сервісу UAPAY.UA», — зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і SoftInvest Holding.

Проектна команда Національного банку України подякувала компаніям-партнерам у цьому пілотному проекті: ТОВ «АТІК ЛАБ», ТОВ «ФК ЮАПЕЙ», ТОВ «ПЕЙСЕЛЛ», ТОВ «ДЕЛОЙТ І ТУШ», завдяки допомозі та професіоналізму яких цей інноваційний проект став можливим і дав унікальний досвід, що буде використаний у подальшому вивченні цифрових валют. Національний банк наголосив, що продовжить вивчати можливість випуску власної цифрової валюти – е-гривні.
Майже 20 тисяч осіб скористалися послугою MNP, що була впроваджена компанією «ЕС АЙ ЦЕНТР»
1 травня в Україні запустили довгоочікувану систему Перенесення Мобільних номерів — Mobile Number Portability (MNP). Це означає, що тепер будь-який абонент мобільного зв'язку в Україні може перейти до іншого оператора, повністю зберігши свій номер. Згідно з даними Українського державного центру радіочастот (УДЦР), за місяць послугою скористалися майже 20 тисяч осіб: понад 6 тисяч абонентів вже змінили оператора, ще близько 13500 заявок знаходяться в обробці.
476bf224aa881aabfe0edee54bdd2c08.jpg
Досвід європейських країн показує, що поява MNP значно посилює конкуренцію на ринку зв'язку. Адже «старі» оператори стільникового зв'язку, що вийшли на ринок раніше за інших гравців, втрачають можливість утримувати клієнта за допомогою штучно створеної «прив'язки» до його номеру і змушені включатися в реальну боротьбу за абонента шляхом збільшення покриття, рівня обслуговування і співвідношення ціна/якість. Однак до недавнього часу Україна була чи не єдиною європейською країною, в якій для абонентів мобільного зв'язку була недоступна послуга MNP. А сьогодні ми пишаємося тим, що компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» взяла активну участь у запуску цієї віхової для українського ринку телекомунікацій послуги. Однак шлях до успішного завершення проекту був довгим і тернистим.

Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) «Про затвердження Положення про надання послуг з перенесення абонентських номерів та використання персональних номерів» було прийнято ще в квітні 2013 року. Запуск послуги планували вже 20 грудня 2013 року. Але в тому році MNP так і не була запущена.

Знову до цієї теми повернулися в липні 2015 року. Тоді НКРЗІ затвердила «Порядок надання послуг з перенесення абонентських номерів». В Українському державному центрі радіочастот (УДЦР) заявили, що переносити свої номери в мережі інших операторів українці зможуть вже в 2016 році.

Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» підключилася до процесу восени 2015 року, коли НКРЗІ опублікував оголошення про тендер на порталі держзакупівель.
25 січня 2017 в УДЦР були оголошені результати тендеру з розробки та впровадження Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів». Переможцем торгів було визнано ТОВ «Діалінк» з рішенням від литовської «медіафон» вартістю 71,774 млн грн. Компанія «Ес Ай Центр» оскаржила результат конкурсних торгів в Антимонопольному комітеті України. 18-го березня відомство, визнавши доводи «ЕС АЙ ЦЕНТР» справедливими, зобов'язало УДЦР скасувати всі результати, прийняті після розкриття пропозицій учасників в ході тендера.

21 квітня УДЦР провів повторну оцінку пропозицій конкурсних торгів і переможцем на цей раз була визнана «ЕС АЙ ЦЕНТР», оскільки запропонувала найбільш оптимальне за ціною і якістю рішення в партнерстві зі словенською Teletech. Вартість проекту компанія оцінила в 39,582 млн грн (майже на 32 млн грн менше попереднього переможця тендера).

Здавалося б, в питанні впровадження проекта MNP поставлена ​​жирна крапка, проте сторона, що програла — компанія «Діалінк» — не погодилася з таким станом речей і подала в загальній сумі близько 20 судових позовів до судів різних інстанцій.

А далі закрутився потужний вир подій: 51 скарга з боку «ЕС АЙ ЦЕНТР» на захист позиції, близько десяти прес-конференцій, кілька журналістських розслідувань, два звернення в Антимонопольний комітет України, 68 судових засідань у всіх судових інстанціях — Господарському та Адміністративному судах з апеляціями і касаціями, а також одним позовом до Верховного Суду України. Числені судові суперечки призвели до кількох перенесень термінів запусків послуги MNP.
І ось майже через 3,5 роки напруженої роботи проект по «звільненню користувачів від мобільного рабства» був завершений посилання — 1 травня 2019 сервіс MNP успішно стартував. За місяць, що пройшов з моменту старту, сервісом скористалися близько 20 тисяч абонентів.

«Це був дуже складний і незвичайний проект. Вперше нам довелося багато разів відстоювати свою позицію в судах та Антимонопольному комітеті. Кілька разів проект був на межі зриву, часом нам здавалося, що MNP ніколи не прийде в Україну. Однак наша наполегливість, бажання знайти компроміс і високий рівень компетенцій технічних фахівців допомогли довести проект до успішного фіналу. Ми дуже раді, що взяли активну участь в найважливішому для українського ринку телекомунікацій проект, який в підсумку звільнив абонентів від горезвісного мобільного рабства», — зазначив Дмитро Зарахович, генеральний директор компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР» і холдингу SoftInvest Holding.
В SOFTINVEST HOLDING ВІДЗНАЧИЛИ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ВИШИВАНКИ
Свято національного українського одягу — вишиванки — вперше відзначили в 2006 році. З тої пори Всесвітній день вишиванки відзначається щороку у третій четвер травня в останні роки воно вже набуло широкої популярності не тільки в Україні, але і за кордоном. В народі вишиванка вважається оберегом від усього лихого, що може статися в людському житті, є символом краси, міцного здоров’я та щасливої долі. Кожен може долучитися до свята, просто одягнувши вишитий український одяг: сорочку, плаття чи навіть хустку.
0a4eac24288329ed17df21f15dffad57.jpg
Щорічно співробітники Softinvest Holding долучаються до цього чудового свята і 2019 рік не став виключенням. Слід зазначити, що в компанії ніколи не було попередніх розсилок чи домовленостей про те, що треба прийти в офіс у вишитому одягу. Співробітники холдингу одягують вишиванки за покликом серця, як даність українській традиції.
Дмитро Зарахович отримав високу нагороду в номінації «Експерт року в сфері Фінтех» в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2018
Спеціалізоване видання про фінанси та технології PaySpace Magazine визначило переможців третього щорічного конкурсу PaySpace Magazine Awards 2018. Нагадаємо, що конкурс проходив з 1 по 30 листопада і ставив перед собою амбітне завдання виявити лідерів на ринку e-commerce та FinTech. В цьому році в щорічній премії PSM Awards 2018 взяло участь 189 компаній і експертів. Переможців обирали читачі, експертне журі та редакція журналу. Всього за компанії і експертів було віддано більш ніж 68 тисяч голосів.
290158bc2ce990f8c60bb26013328590.jpg
Дмитро Зарахович отримав срібну нагороду в номінації «Експерт року в сфері Фінтех». У цій категорії учасники голосування оцінювали фаховий рівень експертів, які володіють спеціальними знаннями в сфері фінансових технологій і впливають на розвиток галузі в Україні.

Нагадаємо, що Дмитро Зарахович є генеральним директором і співзасновником компанії UAPAY, яка надає платіжний інструмент UAPAY.UA. В травні 2017 року компанія розробила для платформи OLX перший в Україні escrow-сервіс «OLX доставка» (попередня назва — «Безпечна угода»), який дозволяє захистити як покупця, так і продавця. Мета сервісу — підвищити фінансову безпеку клієнтів і за рахунок цього створити умови для подальшого зростання продажів. Слід зазначити, що в минулорічному конкурсі PaySpace Magazine Awards Escrow-сервіс «OLX доставка» посів перше місце в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce».

Також відзначимо, що Дмитро Зарахович посів третє місце в номінації «За особистий внесок у розвиток сфери стартапів і інвестицій» в конкурсі конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017.
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 20 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть