Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding

IGAMA підтвердила свій статус провайдера платежів першого рівня

Компанія IGAMA отримала сертифікат, який підтверджує, що інфраструктура IGAMA відповідає всім вимогам стандарту PCI DSS 3.2, і таким чином пролонгувала свій статус провайдера платежів першого рівня.
e08ca443b8ec7def3fe5b9243d16bd4f.jpg
PCI DSS — Payment Card Industry Data Security Standard — стандарт безпеки даних індустрії платіжних карт, розроблений за ініціативою міжнародних платіжних Cистема Visa, MasterCard та інших.


Вимоги стандарту поширюються на всі компанії, що працюють з міжнародними платіжними системами Visa та MasterCard. Залежно від кількості транзакцій, що оброблюються, кожній компанії присвоюється певний рівень. При цьому кожному рівню відповідає свій набір вимог, які повинні виконати компанії.
За класифікацією Visa і MasterCard, всі постачальники послуг, які обробляють, зберігають або передають дані про більш ніж 300 тисяч транзакцій в рік, відносяться до першого рівня і повинні проходити щорічний аудит, який здійснюється QSA-аудитором на об'єкті організації.


«Підтвердження статусу провайдера платежів першого рівня є більш складним процесом, ніж отримання нового сертифікату, оскільки до вже працюючої системі вимоги аудитора жорсткіше, ніж до системи, яка тільки починає роботу. Команда IGAMA блискуче впоралася з цим завданням, і ми готові надавати сервіс найвищого рівня нашим замовникам і партнерам», — зазначив Дмитро Шелудько, технічний директор IGAMA.

Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» підтвердила статус золотого партнеру Oracle

Системний інтегратор «ЕС АЙ ЦЕНТР» виконав необхідні кваліфікаційні вимоги та подовжив статус Oracle Gold Partner в програмі Oracle PartnerNetwork.
Підтвердження такого статусу свідчить про визнання з боку Oracle високого рівня знань і компетенцій фахівців «ЕС АЙ ЦЕНТР» і здатності їх надавати замовникам якісні послуги на базі продуктів Oracle.
5b33ca3969ef050bb4ec2cfd8aa9db81.jpg
Корпорація Oracle є одним з найбільших в світі виробників програмного забезпечення і серверного устаткування. Компанія нараховує понад 400 тисяч замовників в 145 країнах. Оборот Oracle в 2016 фінансовому році склав близько 37 млрд доларів.

Згідно з умовами партнерської програми, «ЕС АЙ ЦЕНТР» може здійснювати поставки будь-яких продуктів Oracle, а також надавати замовникам технічну і інформаційну підтримку. Статус Gold Partner забезпечує системному інтегратору доступ до всіх навчальних і технічних ресурсів, призначених для підвищення технічної кваліфікації персоналу.

«ЕС АЙ ЦЕНТР» володіє широкою експертизою в сфері реалізації проектів на базі продуктів Oracle і має намір і надалі розвивати цей напрямок. Нагадаємо, що в 2014 році системний інтегратор був визнаний кращим партнером Oracle за версією групи компаній МУК та провідних виробників ІКТ-устаткування, послуг і програмного забезпечення. Компанія отримала перемогу в номінації «Кращий комплексний проект Oracle on Oracle». Крім того, в 2016 році «ЕС АЙ ЦЕНТР» була визнана першою в номінації «Кращий партнер МУК по роботі з державним сектором у напрямку Oracle».

«Підтверджений статусу Oracle Gold Partner дозволяє нам пропонувати замовникам ефективні ІТ-рішення для підвищення ефективності їх бізнесу. Наша команда і надалі буде робити все можливе, щоб забезпечити клієнтів найкращим рівнем якості і сервісу в процесі реалізації проектів, що вирішують їх бізнес-завдання», ― зазначив Сергій Єрьомін, генеральний директор компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».

Компанія UAPAY візьме участь в iForum 2017 та представить новітні платіжні сервіси

Найбільша в Україні конференція інтернет-діячів iForum-2017 пройде 25 травня в Міжнародному виставковому центрі за адресою: Броварський проспект, 15. Цього року iForum планує зібрати на захід понад 7000 учасників. Стенд UAPAY знаходиться прямо біля входу в зал Освіта / Інновації, місце В68.
f0a15643f9d8426a5bb711032440a9f2.jpg
Фахівці UAPAY представлять відвідувачам стенду новітні технології в сфері онлайн-платежів, ознайомлять їх з інноваційними рішеннями, що були розроблені компанією. В тому числі буде детально представлене рішення «Безпечна угода», що було реалізовано спільно з майданчиком онлайн-оголошень OLX.


Нагадаємо, що українська компанія UAPAY, що входить в склад Softinvest Holding, надає фінансову платформу UAPAY.UA — національний платіжний сервіс, послуги інтернет-еквайрингу, P2P перекладів і онлайн-платежів; створює унікальні бізнес-рішення в сфері фінансових сервісів та електронної комерції. Сервіс UAPAY.UA ліцензований Національним банком України, відповідає міжнародному стандарту PCI DSS і занесений в білий список платіжних систем ЕМА.

UAPAY забезпечила захист угод для сервісу оголошень OLX

Українська компанія ТОВ «ЮАПЕЙ» , що надає платіжний сервіс UAPAY.UA, виступила в ролі фінансового партнера сервісу Безпечна угода майданчика онлайн-оголошень OLX.
24707f438df1dd0c3c7f623db60aed6b.jpg Обсяг продажу товарів через інтернет зростає з кожним роком. Паралельно все більш набирають популярність сервіси онлайн-оголошень з продажу товарів і послуг. Так, число переглядів головної сторінки OLX досягає 1,5 млн в день. Однак несумлінність деяких продавців і покупців впливає на довіру однієї сторони до іншої і знижує ймовірність здійснення угоди. Припустимо, покупець хоче купити певний товар через платформу типу маркетплейс. При цьому він не впевнений в якості товару і переживає, що, якщо заплатити наперед, то продавець може не повернути гроші в разі проблем з товаром. Аналогічні страхи у продавця, який сумнівається, чи сплатить покупець за товар після його отримання.

Вищеописані ризики зумовили появу такої послуги як Безпечна угода, що дозволяє нівелювати їх як для продавця, так і для покупця. В основі нового сервісу лежить принцип умовного депонування. За підтримки компанії UAPAY для сервісу онлайн-оголошень OLX створено рішення, яке дозволяє сплатити продавцеві, при цьому останній не отримає гроші, поки покупець не забере товар і не переконається, що він йому підходить. Як тільки покупець підтверджує своє бажання придбати товар, продавець моментально отримує гроші за нього. Таким чином, послуга Безпечна угода вирішує як проблему захисту покупця, так і продавця товару.

«Проблема забезпечення безпечних платежів при здійсненні операцій в інтернеті існує вже давно. Оскільки продавці змушені повідомляти реквізити своїх банківських карт по незахищених каналах, таким як SMS або по телефону, ця інформація разом з персональними даними власника карти може потрапити в руки шахраям.
Послуга Безпечна угода дозволяє убезпечити всі платежі за угодою: коли клієнт вносить дані своєї банківської картки в спеціальну форму на сайті OLX, то вони зберігаються в захищеному сховище UAPAY відповідно до стандартів безпеки даних індустрії платіжних карток PCI DSS. Це дозволяє здійснити операцію безпечно, і ми гарантуємо, що жодним чином така інформація не буде витікати назовні, і зловмисники не зможуть нею скористатися.
Слід акцентувати, що послуга Безпечна угода доступна для фізичних осіб — власників платіжних карток всіх українських банків. Однак картка повинна бути активна для оплати і зарахування коштів в інтернет-середовищі. Крім того, при необхідності продавець або покупець може зареєструвати в системі кілька банківських карток і для кожної угоди використовувати саме ту картку, яка йому в даний час більш зручна», — зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер компаній UAPAY і SoftInvest Holding.

Як працює Безпечна угода
• Продавець активує послугу Безпечна угода при подачі оголошення. Він вказує інформацію для доставки (вага товару, відділення «Нова Пошта», з якого буде відправляти посилку) і вводить дані своєї банківської картки, куди буде отримувати гроші від покупця за цією угодою. Оголошення з Безпечною угодою після публікації продавця позначається спеціальним значком зі щитом і в ньому з'являється кнопка «Купити». Система UAPAY зберігає дані платіжної картки, що була авторизована при першій публікації оголошення з Безпечної угодою, і при розміщенні наступних оголошень для користувача будуть відображені на вибір додані раніше картки.
• Покупець вибирає товар серед оголошень, що позначені зеленим щитом, і робить замовлення, натиснувши на кнопку «Купити». Далі покупцеві необхідно заповнити дані по доставці (відділення «Нова Пошта», де він планує забирати посилку) і банківській картці, звідки будуть перераховуватися гроші. При цьому для здійснення платежу ні покупцеві, ні продавцю не потрібно знати дані банківських карток один одного. Система UAPAY зберігає дані авторизованої при першій покупці платіжної картки і при подальших придбаннях товарів з послугою Безпечна угода користувач побачить перелік доданих раніше карток. Він повинен вибрати одну з раніше збережених карток для оплати, або додати нову. Для підтвердження угоди, навіть якщо для покупки обрана збережена раніше платіжна картка, покупцеві потрібно ввести секретний код CVV та код підтвердження за технологією 3D-Secure, якщо його картка підтримує цей стандарт.
• У момент оформлення замовлення гроші з банківської картки покупця списуються і зараховуються на транзитний рахунок банку, який забезпечує еквайрингові функції фінансового партнера — компанії UAPAY. З карти покупця знімаються гроші за товар, доставку і комісія фінансового партнера (0,3% від вартості товару + 3 грн).
• Після оплати покупцем в інформаційній системі логістичного партнера проекту — компанії «Нова Пошта» — створюється електронна накладна для відправки товару. Фінансовий партнер аналізує статус цієї накладної та проводить фінансові операції за послугою Безпечна угода на підставі отриманих від логістичного партнера статусів.
• Продавець отримує повідомлення про нове замовлення. У нього є два календарні дні, щоб прийняти або відхилити замовлення в його особистому кабінеті OLX, і три дні, щоб відправити посилку. Підтвердження замовлення продавцем є обов'язковою умовою укладання угоди, адже якщо угода не буде підтверджена, гроші за товар і доставку повернуться на карту покупця, незалежно від того, відправив продавець посилку чи ні.
• Покупець отримує посилку в зазначеному при оформленні Безпечної угоди відділенні «Нова Пошта» та оглядає товар. Якщо товар підходить, покупець підтверджує угоду, логістичний партнер інформує про це фінансового партнера — компанію UAPAY, і гроші миттєво перераховуються на карту продавця. Саме тому важливо відправляти посилку по оголошенню, що оформлена з послугою Безпечна угода, тільки з тієї електронної накладної, яка була створена автоматично логістичним партнером в момент публікації оголошення.

Якщо продавець відхилив угоду
• Продавець може відхилити угоду. Покупець отримає про це відповідне повідомлення по електронній пошті.
• Гроші за доставку і вартість товару будуть повернені на картку покупця протягом 35 хвилин.
Якщо товар не підійшов покупцеві
• У відділенні «Нова Пошта» покупець повідомляє, що товар йому не підходить. Фінансовий партнер дізнається про відмову покупця автоматично і миттєво повертає гроші за товар на карту покупця. Сума доставки, якщо товар вже відправлений продавцем, покупцю не повертається.
• Товар відправляється назад продавцеві. За зворотну доставку платить продавець при отриманні товару у відділенні «Нова Пошта». В якості компенсації OLX нараховує такому продавцю 30 грн на бонусний рахунок в профілі OLX.


Експерти OLX і UAPAY прогнозує, що в перший рік проникнення такої послуги досягне 10% від загального числа укладених угод. У наступні роки ця цифра буде рости і далі.
Нагадаємо, що ТОВ «ЮАПЕЙ», яка входить в холдинг Softinvest, є оператором платіжного інструменту UAPAY.UA — унікального сервісу, що дозволяє споживачам оплачувати величезний спектр послуг по всій Україні за найвигіднішими тарифами в найширшій мережі точок прийому (відділеннях, банкоматах, через платіжні термінали і в Інтернеті, а також на розрахункових порталах банків-партнери) у будь-який зручний спосіб (готівка, пластикова картка або електронні гроші).

UAPAY отримала SSL-сертифікат високої надійності

Українська компанія UAPAY, що надає платіжний сервіс UAPAY.UA, повідомляє про отримання SSL-сертифікату високої надійності (EV SSL). Даний сертифікат забезпечує максимальний рівень шифрування з усіх доступних і дозволяє власнику веб-сайту надавати його відвідувачам свій власний перевірений ідентифікатор.
f835122b0fe48c73bf25c08163688ce7.jpg
SSL-сертифікати рівня EV SSL забезпечують найвищу гарантію того, що власник веб-сайту пройшов повний і глобально стандартизований процес перевірки автентичності, визначений у відповідних регуляторних нормах. В ході такої перевірки компанія, що подає заяву, доводить свої виключні права на використання домену, підтверджує свій юридичний, робочий і фізичний статус — саме про це і свідчить випуск сертифікату уповноваженим центром.
2a6f64f8e8d2dfdaa7c13d6be11558fd.jpg
Коли користувач відкриває веб-сайт, що має сертифікат EV SSL, в адресному рядку всіх основних браузерів активується значок замка і підпис зеленими літерами з назвою компанії-власника сайту та префіксом https:// перед доменним ім’ям. Такий індикатор є головним доказом того, що відвідувач потрапив на справжній сайт компанії, що володіє ним. Саме завдяки цьому індикатору користувач зможе миттєво відрізнити оригінальний сайт від фішингового. При використанні сайтів платіжних систем подібні сертифікати мають надзвичайно високе значення з точки зору інформаційної безпеки.

Нагадаємо, що українська компанія UAPAY, яка входить в холдинг Softinvest, є оператором платіжного інструменту UAPAY.UA — унікального сервісу, що дозволяє споживачам оплачувати величезний спектр послуг по всій Україні за найвигіднішими тарифами в найширшій мережі точок прийому (відділеннях, банкоматах, через платіжні термінали і в Інтернеті, а також на розрахункових порталах банків-партнерів) будь-яким зручним способом (готівкою, пластиковою карткою або електронним грошима).

В НКРЗІ пройшла нарада стосовно впровадження MNP в Україні

Сьогодні в приміщенні Національної Комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), відбулася робоча нарада щодо впровадження послуги перенесення абонентських номерів (MNP). В заході взяли участь представники УДЦР (Українського Державного Центру радіочастот), НКРЗІ, мобільних операторів, компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР» (переможця конкурсних торгів по впровадженню Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів» — ЦДБ ПН, яка потрібна для запуску послуги MNP), і інших зацікавлених сторін.
fc9021acf7301e170332d76a10b01514.jpg
Головною темою наради стало обговорення роботи операторів над створенням Локальних Баз Даних Перенесених Номерів (ЛБД ПН) та технології їх підключення до Централізованої бази даних перенесених номерів. Нагадаємо, що нещодавно УДЦР підготував та розіслав операторам організаційно-технічне рішення з підключення інформаційно-телекомунікаційних систем та робочих станцій операторів телекомунікацій до АІС ЦБД ПН. Це рішення передбачає використання шлюзу криптографічного захисту інформації відповідно до ТЗ КСЗІ в АІС ЦБД ПН. Представники операторів доповіли про стан речей по даному питанню. Наразі оператори проводять необхідні процедури з придбання апаратного та програмного забезпечення, що потрібне для підключення до ЦДБ ПН.

Також сторони обговорили в робочій атмосфері питання, пов'язані зі збереженням термінів впровадження проекту, які раніше були визначені орієнтовним планом заходів з впровадження послуг із перенесення абонентських номерів, і запланували подальші практичні кроки по його реалізації.

Нагадаємо, що в Україні реалізується модель MNP з використанням Центральної Бази Даних Перенесених номерів (ЦДБ ПН), за працездатність і безпеку якої відповідає адміністратор — УДЦР. Також у кожного мобільного оператора є локальні копії ЦДБ ПН — ЛБД ПН, які час від часу синхронізуються з ЦДБ ПН. При наборі абонентом телефонного номера оператор перевіряє по базі, кому зараз належить цей номер, після чого або маршрутизує виклик на іншого оператора, або з'єднує з потрібним абонентом у власній мережі.
Страницы: Пред. | 1 | ... | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 29 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть