Ще один маркетплейс в Україні запускає сервіс безпечних покупок на базі технології UAPAY Escrow Box. Впровадження спеціального умовного рахунку, на якому резервуються кошти, дозволить захистити від недобросовісних дій як покупця, так і продавця.
Фактор недовіри, що існує між продавцем і покупцем в сегменті електронної комерції, суттєво стримує розвиток ринку. Несумлінність деяких продавців і покупців знижує ймовірність здійснення угоди. Припустимо, покупець хоче придбати товар через торгівельний онлайн-майданчик. При цьому він не впевнений в якості товару і турбується, що коли заплатить наперед, то продавець може не повернути гроші в разі проблем з товаром. Аналогічні страхи у продавця, який сумнівається, чи сплатить людина за покупку після відправки товару.
Саме тому міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz в партнерстві з UAPAY запускає сервіс «Безпечна покупка» на базі технології UAPAY Escrow. Це рішення дозволяє нівелювати ризики одночасно і для продавця, і для покупця, оскільки гроші, які сплачуються за товар, продавець не отримає доти, доки покупець не забере надісланий товар в пункті доставки і не переконається, що він є якісним і відповідає його очікуванням.
Але це ще не всі переваги нового рішення: якщо товар не викуплено замовником, Allbiz забезпечує безкоштовну зворотню доставку товарів через «Нова пошта», тобто продавець нічого не втрачає в разі невдалої угоди. Таким чином, «Безпечна покупка» не тільки захищає від несумлінних партнерів, але й фінансово вигідна. Спробуйте новий сервіс на порталі https://news.all.biz/.
Нагадаємо, що вперше в Україні рішення на базі технології UAPAY Escrow було впроваджено в 2017 році на платформі онлайн-оголошень OLX в рамках сервісу «OLX доставка». Через кілька місяців воно було реалізовано і на інших торгових онлайн-майданчиках країни.
Коротко про Allbiz
Allbiz (www.all.biz) — це міжнародний центр інтернет-торгівлі, який дозволяє компаніям створювати свої веб-представництва і розміщувати інформацію про товари і послуги. Відвідувачі з усього світу, у свою чергу, отримують можливість їх знаходити і отримувати.
Allbiz в першу чергу цікавий представникам малого та середнього бізнесу, істотно полегшуючи їм доступ до світового ринку за допомогою мережі Інтернет. Ресурс надає прекрасну можливість невеликим компаніям легко керувати своїм бізнесом в Глобальній мережі, забезпечуючи широку доступність і високий ступінь довіри до своїх товарів і послуг по всьому світу. Щорічна аудиторія Allbiz досягла більше 220 млн осіб, що дозволило ресурсу вийти в лідери Інтернет-простору. На сьогоднішній день в онлайн-каталозі Allbiz представлено понад 20 млн товарів і послуг від більш ніж 1,3 млн компаній з 90 країн світу.
Новини
Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Поиск
Процедура сплати штрафів та отримання підтвердження про сплату має стати швидкою, простою та зручною. Саме тому команда UAPAY розробила сервіс оплати штрафів за порушення правил дорожнього руху (ПДР) онлайн за допомогою банківських карт VISA, Mastercard або ПРОСТІР.
Сплачені кошти будуть перераховані на рахунок державного казначейства на наступний день. В якості підтвердження сплати ви отримуєте чек на електронну адресу одразу після успішної трансакції.
Тож як сплатити штраф за порушення ПДР? Це дуже просто: вкажіть дані за обраним типом документу, оберіть штраф, який потрібно сплатити, далі введіть реквізити банківської карти та підтвердіть оплату. Всі платежі надійно захищені у відповідності до стандартів PCI DSS Level 1.
Перевіряйте наявність штрафів за номером протоколу, ІПН, посвідченням водія, паспорту або ID-карти. До речі, одна з переваг користування саме системою сплати штрафів від UAPAY полягає в тому, що користувач має змогу бачити в особистому кабінеті всі раніше сплачені ним штрафи.
«Ще кілька років тому для сплати штрафу за порушення правил дорожнього руху, виписаного співробітниками Дорожньої патрульної поліції, необхідно було йти у відділення банку, перераховувати відповідну суму коштів, після чого надавати у регіональний сервісний центр МВС паперову квитанцію про сплату штрафу. На щастя, країна диджиталізується і ми в компанії UAPAY робимо все можливе, щоб використати можливості диджиталізації для поліпшення якості життя наших громадян. Безумовно, сам факт отримання штрафу не є приємним, то ж ми створили рішення, яке допоможе вам швидко сплатити його без зайвого клопіту та втрати часу», – зазначив керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Сплачені кошти будуть перераховані на рахунок державного казначейства на наступний день. В якості підтвердження сплати ви отримуєте чек на електронну адресу одразу після успішної трансакції.
Тож як сплатити штраф за порушення ПДР? Це дуже просто: вкажіть дані за обраним типом документу, оберіть штраф, який потрібно сплатити, далі введіть реквізити банківської карти та підтвердіть оплату. Всі платежі надійно захищені у відповідності до стандартів PCI DSS Level 1.
Перевіряйте наявність штрафів за номером протоколу, ІПН, посвідченням водія, паспорту або ID-карти. До речі, одна з переваг користування саме системою сплати штрафів від UAPAY полягає в тому, що користувач має змогу бачити в особистому кабінеті всі раніше сплачені ним штрафи.
«Ще кілька років тому для сплати штрафу за порушення правил дорожнього руху, виписаного співробітниками Дорожньої патрульної поліції, необхідно було йти у відділення банку, перераховувати відповідну суму коштів, після чого надавати у регіональний сервісний центр МВС паперову квитанцію про сплату штрафу. На щастя, країна диджиталізується і ми в компанії UAPAY робимо все можливе, щоб використати можливості диджиталізації для поліпшення якості життя наших громадян. Безумовно, сам факт отримання штрафу не є приємним, то ж ми створили рішення, яке допоможе вам швидко сплатити його без зайвого клопіту та втрати часу», – зазначив керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
За деякими підрахунками, середній українець витрачає на шопінг близько 400 годин на рік. Значна частка від цієї цифри припадає на чи не щоденну купівлю продуктів харчування. Але навіщо витрачати своє життя на такі буденні завдання, коли вони, до того ж, наражають вас на небезпеку ураження коронавірусом та іншими інфекціями? Нещодавно ми повідомляли про роботу над новим проектом на платформі OLX – кур'єрську доставку продуктових наборів. Сьогодні можемо урочисто оголосити, що проект стартував: OLX в партнерстві з UAPAY, «Нова пошта» та «ЕКО маркет» запустили адресну доставку продуктових наборів для жителів Києва.
Отже тепер можна придбати продуктові набори, не виходячи з дому. Для цього лише треба обрати на сайті http://foodsets.olx-business.com/ продуктовий набір, вказати адресу доставки та оплатити його онлайн за допомогою платіжного сервісу UAPAY. Притому якщо покупець вже користувався раніше сервісом «OLX Доставка», дані його банківської картки будуть завантажені автоматично. Далі кур’єр «Нова пошта» швидко доставить продукти за вказаною адресою.
Наразі споживачам запропоновано три варіанти наборів, що містять найбільш необхідні та популярні продукти за ціною 215 грн, 289 грн та 549 грн. Більш детальну інформацію щодо переліку продуктів можна отримати на сайті http://foodsets.olx-business.com/.
«Здоров’я та безпека споживача грають для нас надзвичайно велике значення. В 2017 році ми впровадили разом з OLX перший в Україні escrow-сервіс – OLX Доставка. Сьогодні разом з партнерами ми беремо участь в проекті по запуску сервісу доставки продуктів. Відтепер кожен киянин отримає можливість купувати не тільки безпечно, але й економити свій час», – наголосив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
Отже тепер можна придбати продуктові набори, не виходячи з дому. Для цього лише треба обрати на сайті http://foodsets.olx-business.com/ продуктовий набір, вказати адресу доставки та оплатити його онлайн за допомогою платіжного сервісу UAPAY. Притому якщо покупець вже користувався раніше сервісом «OLX Доставка», дані його банківської картки будуть завантажені автоматично. Далі кур’єр «Нова пошта» швидко доставить продукти за вказаною адресою.
Наразі споживачам запропоновано три варіанти наборів, що містять найбільш необхідні та популярні продукти за ціною 215 грн, 289 грн та 549 грн. Більш детальну інформацію щодо переліку продуктів можна отримати на сайті http://foodsets.olx-business.com/.
«Здоров’я та безпека споживача грають для нас надзвичайно велике значення. В 2017 році ми впровадили разом з OLX перший в Україні escrow-сервіс – OLX Доставка. Сьогодні разом з партнерами ми беремо участь в проекті по запуску сервісу доставки продуктів. Відтепер кожен киянин отримає можливість купувати не тільки безпечно, але й економити свій час», – наголосив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
Згідно з дослідженням Forrester, близько 80% покупців, що віддають перевагу купівлі товарів онлайн, найбільше цінують в цьому процесі швидкість і зручність. Притому до 10% користувачів відмовлялися від покупки тільки тому, що процедура онлайн-оплати товару здалася їм занадто складною і заплутаною.
Саме тому ми в компанії UAPAY модернізували наш платіжний модуль, кардинально скоротивши число кроків, які потрібно зробити для здійснення транзакції, а також зробивши інтерфейс платіжної сторінки більш простим та інтуїтивно зрозумілим у цілому. Крім того, ми активно працюємо над підключенням Apple Pay і Google Pay і зовсім скоро зможемо зробити ці системи доступними всім поточним мерчантам компанії.
Тепер e-commerce партнери, які підключать платіжний модуль від UAPAY, можуть досягнути більш високої конверсії платежів. У свою чергу, виграють і покупці, оскільки процес оплати обраних в інтернет-магазині товарів стає більш швидким і зручним.
«Чим простіше процедура оплати, тим краще статистика виконаних платежів. Онлайн-купівля товарів все частіше стає буденною справою для споживача, і ми повинні допомогти йому в тому, щоб він міг виконати її швидко та без зайвих зусиль», – акцентував Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
Саме тому ми в компанії UAPAY модернізували наш платіжний модуль, кардинально скоротивши число кроків, які потрібно зробити для здійснення транзакції, а також зробивши інтерфейс платіжної сторінки більш простим та інтуїтивно зрозумілим у цілому. Крім того, ми активно працюємо над підключенням Apple Pay і Google Pay і зовсім скоро зможемо зробити ці системи доступними всім поточним мерчантам компанії.
Тепер e-commerce партнери, які підключать платіжний модуль від UAPAY, можуть досягнути більш високої конверсії платежів. У свою чергу, виграють і покупці, оскільки процес оплати обраних в інтернет-магазині товарів стає більш швидким і зручним.
«Чим простіше процедура оплати, тим краще статистика виконаних платежів. Онлайн-купівля товарів все частіше стає буденною справою для споживача, і ми повинні допомогти йому в тому, щоб він міг виконати її швидко та без зайвих зусиль», – акцентував Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
Фінансовий оператор UAPAY оголошує про початок спільної промо-кампанії з сайт-білдером Shop-Express. Для всіх діючих та нових клієнтів платформи, які ще не використовують платіжну систему UAPAY, компанія пропонує супервигідний тариф — комісію 2,3% для кожного проведеного платежу. Тариф буде діяти на постійній основі для всіх тих, хто встигне підключиться в період дії акції з 16 квітня по 15 травня 2020 року.
Більше того, ми пропонуємо спрощену систему підключення. Достатньо встановити модуль і пройти просту реєстрацію на нашому сайті з додаванням реєстраційних документів і підписанням договору в електронному/паперовому вигляді. Протягом одного дня ви будете підключені. Ще одна перевага співпраці з UAPAY — електронний документообіг. Договори, акти, додаткові угоди та інші документи можна підписувати з застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Це істотно скорочує час підписання стандартного договору і виключає будь-які додаткові витрати на папір, чорнило і логістику паперових примірників. А головне, КЕП має повну юридичну силу та підвищену безпеку.
Проект Shop-Express працює з 2013 року і покликаний полегшити і здешевити вихід на ринок електронної торгівлі українському бізнесу. За допомогою цього конструктору сайтів будь-хто може створити інтернет-магазин з власним доменним ім'ям, без програмування та технічних знань.
Команда Shop-Express пропонує безліч готових шаблонів дизайну, які розподілені по 14 основним категоріям. Також можна замовити індивідуальний дизайн. Серед клієнтів Shop-Express — провідні та зарубіжні компанії.
Більше того, ми пропонуємо спрощену систему підключення. Достатньо встановити модуль і пройти просту реєстрацію на нашому сайті з додаванням реєстраційних документів і підписанням договору в електронному/паперовому вигляді. Протягом одного дня ви будете підключені. Ще одна перевага співпраці з UAPAY — електронний документообіг. Договори, акти, додаткові угоди та інші документи можна підписувати з застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Це істотно скорочує час підписання стандартного договору і виключає будь-які додаткові витрати на папір, чорнило і логістику паперових примірників. А головне, КЕП має повну юридичну силу та підвищену безпеку.
Проект Shop-Express працює з 2013 року і покликаний полегшити і здешевити вихід на ринок електронної торгівлі українському бізнесу. За допомогою цього конструктору сайтів будь-хто може створити інтернет-магазин з власним доменним ім'ям, без програмування та технічних знань.
Команда Shop-Express пропонує безліч готових шаблонів дизайну, які розподілені по 14 основним категоріям. Також можна замовити індивідуальний дизайн. Серед клієнтів Shop-Express — провідні та зарубіжні компанії.
Фінансовий оператор UAPAY повідомляє про початок спільної промо-кампанії з платформою для побудови сайтів InSales. Нагадаємо, що InSales — це популярна система управління контентом інтернет-магазину, що працює з публічної хмари. Станом на кінець 2019 року InSales нараховувала більше 8 тисяч клієнтів.
Для всіх діючих та нових мерчантів платформи, які ще не використовують платіжну систему UAPAY, компанія пропонує супервигідний тариф — комісію 2,3% для кожного проведеного платежу. Тариф буде діяти на постійній основі для всіх тих, хто встигне підключиться в період дії акції з 1 по 30 квітня 2020 року. Але це ще не все — ми також пропонуємо спрощену систему підключення. Достатньо встановити модуль і пройти просту реєстрацію на нашому сайті з додаванням реєстраційних документів і підписанням договору в електронному/паперовому вигляді. Протягом одного дня ви будете підключені.
Ще одна перевага співпраці з UAPAY та InSales — електронний документообіг. Договори, акти, додаткові угоди та інші документи можна підписувати з застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Це істотно скорочує час підписання стандартного договору і виключає будь-які додаткові витрати на папір, чорнило і логістику паперових примірників. А головне, КЕП має повну юридичну силу та підвищену безпеку.
Для всіх діючих та нових мерчантів платформи, які ще не використовують платіжну систему UAPAY, компанія пропонує супервигідний тариф — комісію 2,3% для кожного проведеного платежу. Тариф буде діяти на постійній основі для всіх тих, хто встигне підключиться в період дії акції з 1 по 30 квітня 2020 року. Але це ще не все — ми також пропонуємо спрощену систему підключення. Достатньо встановити модуль і пройти просту реєстрацію на нашому сайті з додаванням реєстраційних документів і підписанням договору в електронному/паперовому вигляді. Протягом одного дня ви будете підключені.
Ще одна перевага співпраці з UAPAY та InSales — електронний документообіг. Договори, акти, додаткові угоди та інші документи можна підписувати з застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Це істотно скорочує час підписання стандартного договору і виключає будь-які додаткові витрати на папір, чорнило і логістику паперових примірників. А головне, КЕП має повну юридичну силу та підвищену безпеку.
ПОПУЛЯРНЫЕ ПУБЛИКАЦИИ
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть