Компанія UAPAY впевнено рухається до своєї мети: зробити перехід бізнеса з офлайну в онлайн більш простим, швидким та дешевим. Саме тому фахівці UAPAY розробили платіжний модуль для однієї з найвідоміших в світі хмарних платформ для побудови сайтів – Wix.com. Тепер будь-який інтернет-магазин, створений на цій платформі, може застосувати для фінансових операцій зі своїми клієнтами інноваційні та надійні платіжні технології від UAPAY.
Щоб скористатися платіжним модулем UAPAY, інтернет-магазин має підписати з компанією UAPAY типовий договір та підключити спосіб оплати UAPAY в особистому кабінеті Wix, вказавши свої особисті MERCHANT ID та MERCHANT SECRET KEY, які мерчант отримує після реєстрації на сайті uapay.ua. Відзначимо, що оформлення всієї необхідної документації по співпраці з UAPAY займає не більше одного дня. Більше того, цей процес не потрібує фізичної присутності мерчанта — увесь набір документів пересилається в електронному вигляді і підписується за допомогою ЕЦП.
Комісія за користування платіжними послугами від UAPAY складає всього 2,4%, що вигідно відрізняє їх від інших українських фінансових сервісів.
Нагадаємо, що Wix.com — одна з найбільш відомих в світі міжнародних хмарних платформ для створення та розвитку інтернет-проектів. Платформа дозволяє будувати професійні сайти та їхні мобільні версії на базі HTML5 способом drag-and-drop. Функціональність сайтів можна розширювати за рахунок додатків, створених як розробниками Wix, так і сторонніми компаніями. Wix працює по бізнес-моделі freemium, пропонуючи можливість безкоштовно створювати сайти і розвивати їх, купуючи корисні поліпшення.
«Ми впевнено реалізуємо оголошену раніше стратегію — адаптувати наші платіжні модулі для всіх найбільш популярних сайт-білдерів. Сьогодні ми анонсуємо випуск платіжного модуля для відомої в усьому світі хмарної платформи для побудови сайтів Wix.com. Це дозволяє мерчантам використовувати систему UAPAY як платіжний засіб для грошових операцій з покупцями. Таким чином, завдяки інтеграції з платформою Wix.com ми розширюємо можливості українських підприємців в галузі електронної комерції», – відзначив керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Новини
Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Поиск
Компанія UAPAY забезпечила функцію оплати послуг для сервісу корпоративного харчування та кейтерингу FRED, інтегрувавши свій платіжний модуль на сайт Fred.cafe.
Стартап FRED (скорочено від Fresh Ready to Eat Delivery) був створений у 2015 році. Вже в 2017 році клієнтська база виросла до більш ніж до ста клієнтів, а на початку 2019 ця цифра перевищила дві сотні. Серед клієнтів FRED — такі відомі компанії, як Depositphotos, Unit.city, DataArt та інші. Перевагою сервісу є не тільки високоякісна їжа, але й інноваційний підхід до замовлення корпоративного харчування. Портал FRED.cafe дозволяє скласти план харчування на тиждень чи будь-який інший проміжок часу вперед. Щоб зробити замовлення, користувач спочатку має зареєструватися на сайті, далі він вибирає, чим він буде обідати в понеділок, вівторок, середу і так далі. Після цього треба лише потурбуватися, щоб на особистому рахунку була достатня сума для оплати — і у зазначений час кур'єр доставить замовлені раніше страви.
Процедура оплати також є відмінною та унікальною для українського ринку рисою платформи FRED. Справа в тому, що користувач може обрати один з двох способів оплати — або внести депозит на свій рахунок, який представлений у власній віртуальній валюті сервісу (FR), або ж прив'язати до особового рахунку свою платіжну картку. Після цього списування грошей відбувається автоматично кожного дня — і лише за завтрашній обід. Компанія UAPAY виступила партнером FRED по реалізації зазначеної вище функції автоматичної оплати.
«FRED є одним з найбільш відомих та інноваційних сервісів корпоративного харчування та кейтерингу в Україні. Нам справді дуже приємно, що компанія обрала саме нас своїм платіжним партнером. Впевнений, що разом ми зможемо досягти більш високих результатів в бізнесі», — зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
Стартап FRED (скорочено від Fresh Ready to Eat Delivery) був створений у 2015 році. Вже в 2017 році клієнтська база виросла до більш ніж до ста клієнтів, а на початку 2019 ця цифра перевищила дві сотні. Серед клієнтів FRED — такі відомі компанії, як Depositphotos, Unit.city, DataArt та інші. Перевагою сервісу є не тільки високоякісна їжа, але й інноваційний підхід до замовлення корпоративного харчування. Портал FRED.cafe дозволяє скласти план харчування на тиждень чи будь-який інший проміжок часу вперед. Щоб зробити замовлення, користувач спочатку має зареєструватися на сайті, далі він вибирає, чим він буде обідати в понеділок, вівторок, середу і так далі. Після цього треба лише потурбуватися, щоб на особистому рахунку була достатня сума для оплати — і у зазначений час кур'єр доставить замовлені раніше страви.
Процедура оплати також є відмінною та унікальною для українського ринку рисою платформи FRED. Справа в тому, що користувач може обрати один з двох способів оплати — або внести депозит на свій рахунок, який представлений у власній віртуальній валюті сервісу (FR), або ж прив'язати до особового рахунку свою платіжну картку. Після цього списування грошей відбувається автоматично кожного дня — і лише за завтрашній обід. Компанія UAPAY виступила партнером FRED по реалізації зазначеної вище функції автоматичної оплати.
«FRED є одним з найбільш відомих та інноваційних сервісів корпоративного харчування та кейтерингу в Україні. Нам справді дуже приємно, що компанія обрала саме нас своїм платіжним партнером. Впевнений, що разом ми зможемо досягти більш високих результатів в бізнесі», — зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
Сьогодні Україна впритул наблизилась до показника, після якого, за свідченням уряду, треба посилювати карантин, і ми в Softinvest Holding задумалися про такий режим роботи, який був би оптимальний для бізнесу та співробітників до тих пір, поки загроза COVID-19 не буде повністю нейтралізована. В результаті було вироблено наступний формат:
1. Для всіх співробітників налагоджена технологія забезпечення роботи у віддаленому режимі — вдома, на вулиці, в готелі, в коворкінгу — фактично в будь-якому місці, де є надійне підключення до інтернету.
2. Основний офіс компанії працює в звичайному режимі. При необхідності співробітник може прийти в офіс і виконувати свою роботу там. Однак для дотримання достатньої соціальної дистанції введено правило, що одночасно в офісі має перебувати не більше 30% від загальної кількості персоналу.
3. Співробітник може працювати в офісі або вдома за гнучким графіком. Головне, щоб виконувана їм робота за термінами була узгоджена з безпосереднім керівником та відповідала належному рівню якості. Гнучкий графік мотивує персонал більше орієнтуватися на кінцеві результати та обирати для себе найбільш продуктивні години роботи.
Варто при цьому зазначити, що робота у віддаленому режимі для більшості працівників виявилася продуктивнішою, ніж в звичайному режимі. Крім того, для багатьох співробітників такий підхід став додатковою перевагою роботи в компаніях холдингу.
1. Для всіх співробітників налагоджена технологія забезпечення роботи у віддаленому режимі — вдома, на вулиці, в готелі, в коворкінгу — фактично в будь-якому місці, де є надійне підключення до інтернету.
2. Основний офіс компанії працює в звичайному режимі. При необхідності співробітник може прийти в офіс і виконувати свою роботу там. Однак для дотримання достатньої соціальної дистанції введено правило, що одночасно в офісі має перебувати не більше 30% від загальної кількості персоналу.
3. Співробітник може працювати в офісі або вдома за гнучким графіком. Головне, щоб виконувана їм робота за термінами була узгоджена з безпосереднім керівником та відповідала належному рівню якості. Гнучкий графік мотивує персонал більше орієнтуватися на кінцеві результати та обирати для себе найбільш продуктивні години роботи.
Варто при цьому зазначити, що робота у віддаленому режимі для більшості працівників виявилася продуктивнішою, ніж в звичайному режимі. Крім того, для багатьох співробітників такий підхід став додатковою перевагою роботи в компаніях холдингу.
Компанія UAPAY із задоволенням повідомляє про запуск підтримки Apple Pay — довгоочікуваного методу оплати для користувачів мобільних пристроїв Apple.
Нагадаємо, що Apple Pay дозволяє усім гаджетам Apple здійснювати платежі в магазинах і інтернеті. Технологія працює шляхом токенізації існуючих банківських карт користувача у електроний гаманець (через додаток Wallet). Підтвердження оплати проводиться за допомогою дактилоскопічного датчика TouchID або за допомогою сканування обличчя через FaceID на телефонах або подвійним натисканням на годиннику, вибір карти для оплати — в додатку Wallet.
Apple Pay не передає дані оригінальних банківських карт продавцеві, замість цього в транзакціях використовується секретний «динамічний код безпеки». У разі втрати апарата, платіжна система може бути відключена дистанційно через програму Find My iPhone.
Для користування Apple Pay в мобільному додатку UAPAY не потрібні ніякі налаштування і доопрацювання. Всі функції доступні одразу.
Наступним кроком команда UAPAY планує інтегрувати у систему метод оплати для користувачів Android-пристроїв — Google Pay (GPay).
Нагадаємо, що Apple Pay дозволяє усім гаджетам Apple здійснювати платежі в магазинах і інтернеті. Технологія працює шляхом токенізації існуючих банківських карт користувача у електроний гаманець (через додаток Wallet). Підтвердження оплати проводиться за допомогою дактилоскопічного датчика TouchID або за допомогою сканування обличчя через FaceID на телефонах або подвійним натисканням на годиннику, вибір карти для оплати — в додатку Wallet.
Apple Pay не передає дані оригінальних банківських карт продавцеві, замість цього в транзакціях використовується секретний «динамічний код безпеки». У разі втрати апарата, платіжна система може бути відключена дистанційно через програму Find My iPhone.
Для користування Apple Pay в мобільному додатку UAPAY не потрібні ніякі налаштування і доопрацювання. Всі функції доступні одразу.
Наступним кроком команда UAPAY планує інтегрувати у систему метод оплати для користувачів Android-пристроїв — Google Pay (GPay).
Державний сервіс перевірки квитанцій check.gov.ua відтепер дозволяє перевірити факт оплати держпослуг чи будь-яких інших послуг через платіжний сервіс UAPAY. Для цього на сайті https://check.gov.ua/ потрібно ввести код квитанції, обрати зі списку, що випадає, установу UAPAY та натиснути кнопку «Перевірити». Якщо оплата була зроблена успішно, ви отримаєте на сайті відповідне повідомлення.
Нагадаємо, що за допомогою сайту check.gov.ua можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не надавати їх в паперовому вигляді з мокрою печаткою. Ще донедавна при оплаті будь-яких держпослуг у споживача вимагали квитанцію з банку. З цієї причини громадянин України не міг просто сплатити потрібну послугу через онлайн-банкінг або мобільний додаток. Новий сервіс check.gov.ua дозволяє заощадити час та гроші, оскільки комісія при оплаті через онлайн-банкінг зазвичай менше, ніж у відділенні банку.
Таким чином, замість паперової квитанції користувач може просто надати її код. Той, хто зобов'язаний перевірити здійснення платежу, заходить на офіційний сайт check.gov.ua і вводить наданий код.
Нагадаємо, що за допомогою сайту check.gov.ua можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не надавати їх в паперовому вигляді з мокрою печаткою. Ще донедавна при оплаті будь-яких держпослуг у споживача вимагали квитанцію з банку. З цієї причини громадянин України не міг просто сплатити потрібну послугу через онлайн-банкінг або мобільний додаток. Новий сервіс check.gov.ua дозволяє заощадити час та гроші, оскільки комісія при оплаті через онлайн-банкінг зазвичай менше, ніж у відділенні банку.
Таким чином, замість паперової квитанції користувач може просто надати її код. Той, хто зобов'язаний перевірити здійснення платежу, заходить на офіційний сайт check.gov.ua і вводить наданий код.
Дошка оголошень Бесплатка запустила послугу безпечних покупок на базі технології UAPAY Escrow Box. Таким чином, торгівельний майданчик зробив важливий крок в напрямку збільшення безпеки покупок як для покупця, так і продавця.
Тепер при купівлі товару через сервіс «Безпечна покупка» відповідна сума грошей одразу списується з платіжної картки покупця і резервується на спеціальному рахунку. Але продавець отримає ці гроші тільки в тому випадку, коли покупець отримав товар і переконався в тому, що він відповідає його очікуванням. У разі відмови від товару гроші негайно повернуться на картку покупця, а товар буде відправлено назад продавцю. Таким чином, рішення дозволяє нівелювати будь-які ризики одразу для обох сторін угоди.
Доставка замовленого товару здійснюється Новою Поштою до того відділення, який вкаже покупець.
Активувати «Безпечну покупку» можна при подачі оголошення (для тих товарів, які відповідають вимогам Безпечної покупки) або в своєму Особистому кабінеті на сайті https://besplatka.ua/uk/.
Зверніть увагу – поки що функціонал Безпечної покупки доступний лише в десктоп- або мобільній версіях сайту. Що стосується мобільного додатку, то даний сервіс знаходиться в розробці.
Нагадаємо, що Бесплатка – це дошка безкоштовних оголошень, що охоплює всю Україну. Щодня тут шукають товари понад 200 тисяч користувачів з різних міст нашої країни. Головною перевагою сайту є повна відсутність обмежень по кількості оголошень і відсутність плати за їх розміщення. Дошка оголошень Besplatka.ua незамінна для тих, хто шукає товари і послуги. Постійно оновлювана база сайту налічує більше 4 мільйонів оголошень найрізноманітнішої тематики. Докладний та зручний рубрикатор сайту охоплює всі сфери інтересів користувачів.
Тепер при купівлі товару через сервіс «Безпечна покупка» відповідна сума грошей одразу списується з платіжної картки покупця і резервується на спеціальному рахунку. Але продавець отримає ці гроші тільки в тому випадку, коли покупець отримав товар і переконався в тому, що він відповідає його очікуванням. У разі відмови від товару гроші негайно повернуться на картку покупця, а товар буде відправлено назад продавцю. Таким чином, рішення дозволяє нівелювати будь-які ризики одразу для обох сторін угоди.
Доставка замовленого товару здійснюється Новою Поштою до того відділення, який вкаже покупець.
Активувати «Безпечну покупку» можна при подачі оголошення (для тих товарів, які відповідають вимогам Безпечної покупки) або в своєму Особистому кабінеті на сайті https://besplatka.ua/uk/.
Зверніть увагу – поки що функціонал Безпечної покупки доступний лише в десктоп- або мобільній версіях сайту. Що стосується мобільного додатку, то даний сервіс знаходиться в розробці.
Нагадаємо, що Бесплатка – це дошка безкоштовних оголошень, що охоплює всю Україну. Щодня тут шукають товари понад 200 тисяч користувачів з різних міст нашої країни. Головною перевагою сайту є повна відсутність обмежень по кількості оголошень і відсутність плати за їх розміщення. Дошка оголошень Besplatka.ua незамінна для тих, хто шукає товари і послуги. Постійно оновлювана база сайту налічує більше 4 мільйонів оголошень найрізноманітнішої тематики. Докладний та зручний рубрикатор сайту охоплює всі сфери інтересів користувачів.
ПОПУЛЯРНЫЕ ПУБЛИКАЦИИ
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть