В четвер, 13 квітня, Вищий адміністративний суд України (ВАСУ) розглянув касаційну скаргу «Діалінк» на рішення судів двох інстанцій — суду першої інстанції та апеляційної — щодо скасування рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ). Нагадаємо, що 18 березня 2016 року Антимонопольний комітет України зобов’язав УДЦР скасувати всі результати щодо прийнятих пропозицій учасників в ході тендера по MNP, внаслідок чого 21 квітня 2016 року переможцем цього тендеру було визнано компанію «ЕС АЙ ЦЕНТР».
Втім, «Діалінк» не погодився з рішенням АМКУ і подав позов до Окружного адміністративного суду м. Києва. Суд не підтримав позивача, і тоді «Діалінк» звернувся зі скаргою до апеляційного суду, де також програв справу. У намаганні максимально загальмувати процес впровадження MNP в Україні, «Діалінк» подав касаційну скаргу у Вищий адміністративний суд України.
Слід зазначити, що УДЦР з самого початку погодився виконати рішення АМКУ без будь-яких оскаржень в судах і свою позицію підтвердив на засіданні в ВАСУ підтримавши «ЕС АЙ ЦЕНТР» як переможця тендеру.
«Ми вдячні УДЦР за підтримку «ЕС АЙ ЦЕНТР» як переможця тендеру і бачимо, що державне підприємство прикладає всіх зусиль для швидкого впровадження MNP в Україні, — коментує Анна Коктиш, директор з юридичних питань Softinvest Holding, в структуру якого входить компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР». — Безкінечні судові позови, які подає компанія «Діалінк», можна пояснити тільки одним: компанія хоче в черговий раз примусити державне підприємство придбати за майже 72 млн гривень те рішення, що насправді 72 млн гривень не коштує. Його ціна — 39,582 млн грн, саме стільки запропонував за нього «ЕС АЙ ЦЕНТР», адже обидва рішення приблизно однакові за функціональністю. Між тим, наша правова позиція сильна і ми впевнені у перемозі».
«На сьогодні, майже повністю відвантажено обладнання та програмне забезпечення, в найближчі дні команда «ЕС АЙ ЦЕНТР» планувала встановлення та налаштування головного обладнання на майданчиках основного та резервного центру обробки даних. Таким чином, складається враження, що основною метою судових позовів «Діалінк» є просто намагання зірвати проект і максимально затягнути процес впровадження MNP в Україні», — зазначив Сергій Єрьомін, генеральний директор компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».
Нагадаємо, що загалом юристами «Діалінк» подано близько 20 судових позовів, з причини чого компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» більш ніж півроку не мала можливості приступити до впровадження послуги MNP в Україні. Відзначимо, що вартість проекту «ЕС АЙ ЦЕНТР» складає 39,582 млн грн, причому в цю суму включено технічну підтримку протягом 3 років. Вартість рішення від ТОВ «Діалінк» дорівнює 71,774 млн грн, тобто майже в 2 рази більше.
Наступне засідання ВАСУ по цій справі відбудеться 20 квітня 2017 року.
Новини
Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Поиск
Сьогодні Вищий господарський суд України розглянув касаційну скаргу «Діалінк» на рішення судів двох інстанцій щодо визнання укладеним договору між УДЦР та «ЕС АЙ ЦЕНТР» по впровадженню MNP в Україні та постановив відмінити рішення попередніх інстанцій та відправити судову справу на новий розгляд. Це означає, що процес розгортання Автоматизованої інформаційної системи «Централізована база даних перенесених номерів» (АІС ЦБД ПН) призупинено мінімум на декілька місяців.
Втім, це ще не все – завтра, 13 квітня в 10 годин ранку, Вищий адміністративний суд України, що знаходиться за адресою Київ, вулиця Московська, 8, корпус 5, розгляне касаційну скаргу «Діалінк» на рішення судів двох інстанцій щодо скасування рішення Антимонопольного комітету України. У випадку, якщо ВАСУ відмінить ці рішення, виникне юридична колізія – в тендері по MNP з’явиться два переможця. Таким чином проект буде зупинено взагалі на невизначений термін.
Слід зазначити, що наведене вище судове рішення призупинило проект по впровадженню MNP майже на фініші: на цьому тижні команда «ЕС АЙ ЦЕНТР» планувала закінчити встановлення та налаштування головного обладнання на майданчику резервного центру обробки даних.
«Компанія “Діалінк” відверто та цілеспрямовано намагається зірвати впровадження послуги MNP в України, — коментує Анна Коктиш, директор з юридичних питань Softinvest Holding, в структуру якого входить компанія “ЕС АЙ ЦЕНТР”. — Її спроби будь-якою ціною проштовхнути власне рішення по MNP, що майже на 32 млн грн дорожче, ніж рішення, яке пропонує “ЕС АЙ ЦЕНТР”, болюче вдарить як по гаманцям абонентів телеком-операторів, так і по іміджу України. Нагадаю, що Україна – фактично остання країна в Европі, де до сих відсутня послуга перенесення номерів. Ми маємо сильну та обґрунтовану правову позицію, і впевнені, що зможемо довести свою правоту у судах будь-яких інстанцій».
Зазначимо, що загалом юристами «Діалінк» подано близько 20 судових позовів, з причини чого компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» більш ніж півроку не мала можливості приступити до впровадження послуги MNP в Україні. Нагадаємо, що вартість проекту «ЕС АЙ ЦЕНТР» складає 39,582 млн грн, причому в цю суму включено технічну підтримку протягом 3 років. Вартість рішення від ТОВ «Діалінк» дорівнює 71,774 млн грн, тобто майже в 2 рази більше.
Втім, це ще не все – завтра, 13 квітня в 10 годин ранку, Вищий адміністративний суд України, що знаходиться за адресою Київ, вулиця Московська, 8, корпус 5, розгляне касаційну скаргу «Діалінк» на рішення судів двох інстанцій щодо скасування рішення Антимонопольного комітету України. У випадку, якщо ВАСУ відмінить ці рішення, виникне юридична колізія – в тендері по MNP з’явиться два переможця. Таким чином проект буде зупинено взагалі на невизначений термін.
Слід зазначити, що наведене вище судове рішення призупинило проект по впровадженню MNP майже на фініші: на цьому тижні команда «ЕС АЙ ЦЕНТР» планувала закінчити встановлення та налаштування головного обладнання на майданчику резервного центру обробки даних.
«Компанія “Діалінк” відверто та цілеспрямовано намагається зірвати впровадження послуги MNP в України, — коментує Анна Коктиш, директор з юридичних питань Softinvest Holding, в структуру якого входить компанія “ЕС АЙ ЦЕНТР”. — Її спроби будь-якою ціною проштовхнути власне рішення по MNP, що майже на 32 млн грн дорожче, ніж рішення, яке пропонує “ЕС АЙ ЦЕНТР”, болюче вдарить як по гаманцям абонентів телеком-операторів, так і по іміджу України. Нагадаю, що Україна – фактично остання країна в Европі, де до сих відсутня послуга перенесення номерів. Ми маємо сильну та обґрунтовану правову позицію, і впевнені, що зможемо довести свою правоту у судах будь-яких інстанцій».
Зазначимо, що загалом юристами «Діалінк» подано близько 20 судових позовів, з причини чого компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» більш ніж півроку не мала можливості приступити до впровадження послуги MNP в Україні. Нагадаємо, що вартість проекту «ЕС АЙ ЦЕНТР» складає 39,582 млн грн, причому в цю суму включено технічну підтримку протягом 3 років. Вартість рішення від ТОВ «Діалінк» дорівнює 71,774 млн грн, тобто майже в 2 рази більше.
Цифрова економіка без цифрових платежів неможлива. Про цифрові платіжні інновації в світі і в Україні на конференції FutureMagazine "Цифрова економіка і її вплив на бізнес" розповів Дмитро Зарахович, генеральний директор і керуючий партнер Softinvest Holding. Якими будуть платіжні сервіси майбутнього? Максимально простими і зручними. Детальніше дивіться у відео.
Системний інтегратор «ЕС АЙ ЦЕНТР» виконав необхідні кваліфікаційні вимоги та отримав статус авторизованого партнера (Authorized Partner) Commvault, одного зі світових лідерів в області управління і захисту інформації. Співробітники компанії, які успішно склали всі іспити, наразі володіють сертифікатами Commvault Sales Professional (CVSP), Commvault Technical Sales Professional (CVTSP) і Commvault Solution Architect (CVSA).
Компанія CommVault, штаб-квартира якої розташована в Оушенпорт, США, займається розробкою рішень для захисту даних, управління інформацією та підвищення ефективності бізнесу. Продукти Commvault надійно захищають масиви даних в інфраструктурі компанії, за її межами або в хмарі. Завдяки ефективному шифрування, налаштованим інструментам, контролю доступу до контенту і рольовій моделі безпеки забезпечується високий рівень захисту даних на настільних ПК і ноутбуках, в офісі і в дорозі.
«Напрямок інформаційної безпеки є одним з ключових в нашому бізнесі. Отримання статусу Commvault Authorized Partner від одного з глобальних лідерів у галузі управління і захисту інформації дозволяє команді «ЕС АЙ ЦЕНТР» реалізовувати складні технологічні проекти в цій технічній галузі. Все це, в сукупності з нашими професійними навичками і широким набором інших компетенцій, дає можливість надавати своїм клієнтам самі високоякісні рішення і послуги», — зазначив Сергій Єрьомін, генеральний директор компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».
Компанія CommVault, штаб-квартира якої розташована в Оушенпорт, США, займається розробкою рішень для захисту даних, управління інформацією та підвищення ефективності бізнесу. Продукти Commvault надійно захищають масиви даних в інфраструктурі компанії, за її межами або в хмарі. Завдяки ефективному шифрування, налаштованим інструментам, контролю доступу до контенту і рольовій моделі безпеки забезпечується високий рівень захисту даних на настільних ПК і ноутбуках, в офісі і в дорозі.
«Напрямок інформаційної безпеки є одним з ключових в нашому бізнесі. Отримання статусу Commvault Authorized Partner від одного з глобальних лідерів у галузі управління і захисту інформації дозволяє команді «ЕС АЙ ЦЕНТР» реалізовувати складні технологічні проекти в цій технічній галузі. Все це, в сукупності з нашими професійними навичками і широким набором інших компетенцій, дає можливість надавати своїм клієнтам самі високоякісні рішення і послуги», — зазначив Сергій Єрьомін, генеральний директор компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР».
Дмитрий Зарахович, генеральный директор Softinvest Holding и соучредитель UAPAY, рассказал о диджитал-будущем финансового мира, а также о цифровой экосистеме холдинга
FUTURE : Дмитрий, ваш бизнес построен на цифровых финансах. Какие возможности сегодня открывает диджитализация для финансового сектора?
ДМИТРИЙ ЗАРАХОВИЧ: На сегодняшний день в Украине «оцифровано» лишь около 10% населения. Так что возможностей — множество. Сегодня наибольшее внимание инвесторов привлекают нишевые стартапы, которые разрабатывают конкретные решения под узкую задачу, а также агрегационные платформы, обеспечивающие взаимодействие таких сервисов. Также успешно капитализируется все, что связано с мобильными и носибельными девайсами (смартфоны, умные часы, различные виды трекеров). То есть в будущем мы будем знать о пользователе все и предлагать ему комфортные способы коммуникаций, а также кастомизированные решения.
Новые подходы к дистрибуции (через агрегаторы и кастомизированные каналы напрямую потребителю) будут менять финансовую отрасль и правила игры в ней. С точки зрения страхового рынка очень большие возможности кроются в шеринговой экономике, когда люди начинают пользоваться активами и ценностями, которыми не владеют. Основной интерес индустрии IТ сегодня связан с Интернетом вещей (IоТ). Я бы сказал, что будущее финансов и страхования связано именно с Интернетом вещей. Также еще один глобальный тренд — это облачные решения. Все в мире будет подключено друг к другу и ко всему.
И риски, связанные с этим, могут страховаться. Кстати, появляются автоматизированные платформы для анализа рисков и андеррайтинга, построенные по принципу искусственного интеллекта и нейросетей.
Сегодня мы видим в бизнесе новый тренд — молодое поколение теряет лояльность к традиционным продуктам и не хочет инвестировать в пассивообразующие активы (недвижимость, автомобили). Поэтому нужно создавать продукты под новые ценности, руководствуясь огромными массивами данных о пользователях из e-commerce и соцсетей. Еще одна отрасль, в которую сегодня вкладываются огромные инвестиции, — это искусственный интеллект, который позволяет прогнозировать поведение человека с точки зрения собранной о нем статистики. И это может послужить хорошей базой для финансовых и страховых провайдеров.
Расскажите о вашей цифровой экосистеме и как вы ее строили?
Д. 3.: Мы работаем с 1995 года, изначально занимались внедрением банковских IТ-продуктов, разрабатывали систему Нацдепозитария, внедряли системы клиент-банков. Потом начали заниматься безопасностью. В 2003 году мы начали серьезно думать, как дальше развиваться, и создали e-commerce компанию Softkey, которая продает лицензионное программное обеспечение в интернете. Сегодня компания работает в 11 странах и продает 25 тыс. наименований продуктов. В 2014 году мы решили заняться платежными технологиями. Такое решение было принято, потому что мы хорошо разбирались в IT, неплохо понимали, как работают банки, поскольку делали для них много проектов — начиная от физической, виртуальной инфраструктуры до безопасности, стандартизации, коммуникаций и управления бизнес-процессами и анализа данных. Мы прекрасно понимали, как будет развиваться электронная коммерция, и осознавали, что нам нужен платежный механизм, с помощью которого мы могли бы оптимизировать свои расходы на проведение транзакций. В 2014 году у крупного украинского консорциума была куплена технологическая компания IGAMA, на базе которой мы начали разрабатывать новые сервисы, и дополнительно была зарегистрирована в Нацкомфинуслуг финансовая компания UAPAY, которая эти финансовые сервисы монетизирует.
В 2015 году UAPAY получила лицензию НБУ на перевод денег без открытия текущих счетов. А уже в декабре 2016 года IGAMA как оператор платежной инфраструктуры получила регистрацию НБУ — это теперь дает возможность технологически обслуживать и быть платформой для платежных систем. Когда мы создавали компанию, понимая, что будем заниматься транзакционной деятельностью, у нас был выбор — покупать банк или финкомпанию. Покупка банка предполагала инвестирование значительного капитала и последующую докапитализацию. При этом мы не занимаемся ни активно-пассивными, ни рисковыми операциями, поэтому для нас, как по сути транзакционного банкинга, было достаточно лицензии финкомпании. Единственное, в Украине для таких компаний пока урезаны возможности, если проводить параллели с европейским законодательством. В Европе лицензия PSP-компании (Payment Service Provider) дает право открывать текущие счета, проводить эмиссию и эквайринг электронных денег и платежных карт. В Украине это пока запрещено, но сейчас в Парламенте находится законопроект (№5361 «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно платежных систем и перевода денег»), который должен разрешить финкомпаниям проводить эмиссию электронных денег и создавать коммерческую агентскую сеть. Это очень сильно продвинет безналичную экономику.
В 2015 году мы создали холдинговую компанию Softinvest, в рамках которой четко структурировали корпоративные права и направления деятельности. Сегодня это три основных направления — платежные решения, e-commerce и IT.
Какие перед вами стоят цели сейчас?
Д. 3.: В рамках холдинга мы развиваем финтех-направление (UAPAY — финансовая компания, предоставляющая финансовые сервисы населению и бизнесу, а также IGAMA — оператор платежной инфраструктуры и девелопер PSP-решений). Сейчас в рамках UAPAY мы регистрируем в НБУ внутриукраинскую небанковскую платежную систему, a IGAMA уже зарегистрирован как оператор платежной инфраструктуры. То есть мы создали экосистему, которая является одной из самых мощных в стране.
У нас огромное количество сервисов, которые мы предлагаем в рамках UAPAY как провайдера финансовых сервисов, плюс к нам подключено большинство оперирующих в Украине банков и несколько финансовых компаний, где наш софт используется как фронт-энд или white label решение, а также в интеграции с интернет/мобильным банкингом и киосками самообслуживания. Это дает возможность партнерам дополнительно зарабатывать на приеме платежей от населения и обеспечении переводов.
Мы создали свою онлайн-платформу (В2В и В2С), которая объединяет биллинг, клиринг и финансовый процессинг. Работаем со всеми легальными в Украине финансовыми инструментами (электронные, безналичные, наличные и карточные деньги) и умеем их конвертировать одно в другое. С нами сотрудничает треть банковской системы, а также такие компании, как Новая почта (мы выступаем для компании Пост-Финанс оператором платежной инфраструктуры для приема денег за посылки и денежных переводов).
UAPAY умеет работать с разными фининструментами и технологиями обработки информации. Предлагаем рынку идеи, которые позволяют ускорять, упрощать и удешевлять многие процессы. У нас есть четко понятные кейсы для банков и финкомпаний, страховых компаний, мобильных операторов, ритейлеров (включая топливные компании) и логистических провайдеров. Плюс мы создаем различные продукты для e-commerce. Приведу пример: допустим, вы заходите на платформу типа маркетплейс/ классифайд с перечнем товаров и хотите купить телефон. При этом вы не знаете, будет ли он рабочий, и переживаете, что если отправите деньги наперед, вам их могут не вернуть в случае проблем с товаром. Аналогичные же страхи у продавца, который не уверен, оплатит ли покупку человек после получения товара. Мы сделали платформу, где вы платите деньги, продавец их не получит, пока вы не заберете телефон и не убедитесь, что он исправен. Как только вы подтвердите, что телефон рабочий, деньги моментально придут к продавцу. То есть в один момент покупатель получит товар, а продавец — деньги. Фактически это автоматизация финансового диспут-менеджмента.
UAPAY умеет работать с разными фининструментами и технологиями обработки информации. Предлагаем рынку идеи, которые позволяют ускорять, упрощать и удешевлять многие процессы. У нас есть четко понятные кейсы для банков и финкомпаний, страховых компаний, мобильных операторов, ритейлеров (включая топливные компании) и логистических провайдеров. Плюс мы создаем различные продукты для e-commerce. Приведу пример: допустим, вы заходите на платформу типа маркетплейс/ классифайд с перечнем товаров и хотите купить телефон. При этом вы не знаете, будет ли он рабочий, и переживаете, что если отправите деньги наперед, вам их могут не вернуть в случае проблем с товаром. Аналогичные же страхи у продавца, который не уверен, оплатит ли покупку человек после получения товара. Мы сделали платформу, где вы платите деньги, продавец их не получит, пока вы не заберете телефон и не убедитесь, что он исправен. Как только вы подтвердите, что телефон рабочий, деньги моментально придут к продавцу. То есть в один момент покупатель получит товар, а продавец — деньги. Фактически это автоматизация финансового диспут-менеджмента.
Мы понимаем, что решения, которые мы разрабатываем, являются актуальными не только для локального украинского рынка. Поэтому наша цель сейчас — выведение наших решений в Европу и Юго-Восточную Азию, их локализация, регистрация и подключение к национальным платежным системам.
Ваши решения абсолютно практичны. Как вы находите такие простые повседневные операции, на базе которых затем строите свои продукты?
Д. 3: Главное — сделать правильный UX/UI (user experience и user interface). Остальное — дело техники и хорошей команды. Чтобы сделать грамотный user experience, мы заказываем исследования (по мобильному и интернет-банкингу, рынку e-commerce, исследования потребительских настроений и предпочтений) и по ним разрабатываем продукты. Также при разработке новых продуктов мы используем концепцию, которая однажды у меня родилась. Она базируется на том, что в процессе жизни все мы находимся в четырех состояниях: спим, едим, где-то находимся и куда-то передвигаемся. Если поискать под эти состояния интересные «customer needs» и «customer cases», то получится картина, которая даст понимание того, что нужно потребителю.
17 березня в Києві відбулася конференція BlockchainUA, присвячена останнім досягненням в сфері фінансових технологій. Дмитрий Зарахович (Dmitry Zarakhovych), керуючий партнер компанії Uapay та Softinvest Holding, виступив із доповіддю, в якій поділився практичною інформацією про застосування технології #Blockchain в різних індустріях. Із доповіддю можна ознайомитися у відео. Детальніше про конференцію за посиланням: https://goo.gl/FfvGkQ
Відзначимо, що компанія UAPAY виступила спонсором конференції BlockchainUA Компанія UAPAY, що надає однойменний національний платіжний сервіс, виступить спонсором хакатону, відкривши API UAPAY для здійснення платіжних операцій через цей сервіс та надавши можливість технологічним командам отримати якісне консультування під час розробки продукту.
Відзначимо, що компанія UAPAY виступила спонсором конференції BlockchainUA Компанія UAPAY, що надає однойменний національний платіжний сервіс, виступить спонсором хакатону, відкривши API UAPAY для здійснення платіжних операцій через цей сервіс та надавши можливість технологічним командам отримати якісне консультування під час розробки продукту.
ПОПУЛЯРНЫЕ ПУБЛИКАЦИИ
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть