Відтепер ми відповідаємо за оплату праці фрілансерів й технічну реалізацію Персональних контрактів на Freelancehunt. Ми гарантуємо безпечну угоду та арбітраж для обох сторін – фрілансер виконує роботу на замовлення, не побоюючись, що в підсумку не отримує гроші.
Сервіс дає можливість резервувати кошти за угодою до виконання роботи фрілансером, і коли замовник підтверджує належну якість виконаної роботи, відбувається переказ коштів на картку виконавця. Весь процес відбувається без розголошення даних банківських карт, шляхом переказу з карти на карту фізичної особи.
Freelancehunt – платформа, що об’єднує замовників та фрілансерів для виконання проектів. Сервіс був запущений в 2005 році, на сьогоднішній день майданчиком користуються понад 700 000 фрілансерів та 250 000 замовників з різних країн. Відповідно до цього показника Freelancehunt є лідером серед фріланс-сервісів України.
Новини
Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Поиск
TRENDS HUNTERS – перший в Україні маркетплейс, де купують і продають брендові речі класу люкс від приватних продавців і бутиків. В рамках співпраці команда UAPAY впровадила комплексне платіжне рішення для маркетплейса, що охоплює роботу з кошиком, грошові перекази з картки на картку та прямі розрахунки з продавцем.
Рішення від UAPAY забезпечує надійний захист даних, високий рівень доступності системи і є оптимальним для будь-якого маркетплейса, якому потрібно забезпечити швидку та безперебійну оплату проданих товарів.
Нагадаємо, в 2017 році вперше в Україні сервіс UAPAY впровадив для маркетплейсу OLX сервіс безпечної оплати та доставки товарів на базі технології Escrow. Того ж року компанія впровадила сервіс Escrow для маркетплейсів Prom.ua та Bigl.ua.
Рішення від UAPAY забезпечує надійний захист даних, високий рівень доступності системи і є оптимальним для будь-якого маркетплейса, якому потрібно забезпечити швидку та безперебійну оплату проданих товарів.
Нагадаємо, в 2017 році вперше в Україні сервіс UAPAY впровадив для маркетплейсу OLX сервіс безпечної оплати та доставки товарів на базі технології Escrow. Того ж року компанія впровадила сервіс Escrow для маркетплейсів Prom.ua та Bigl.ua.
Опублікованорейтинг “ТОП-50 найвпливовіших жінок фінтеху”, організований Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній, проєктом USAID "Трансформація фінансового сектора" та EFSE Development Facility.
Генеральний директор та співзасновник UAPAY Дмитро Зарахович став одним із 18 членів експертного журі. І ми пишаємось тим, що компанія UAPAY причетна до події, яка допомагає привернути увагу до внеску жінок, що є професіоналами у своїй царині, у фінансовий сектор країни.
Представлення такої великої кількості жінок та їх внесок є важливим кроком політики формування рольових моделей у молодшого покоління з приводу їх подальшої зайнятості у банках та небанківських установах, платіжних компаніях, стартапах та державному секторі.
При проведенні дослідження було отримано 292 заявки, 123 з яких відібрано та передано для подальшого голосування. При відборі враховувалися стаж та результати роботи у сфері, наявність публікацій на тему фінтех, участь в профільних заходах, присвячених розвитку фінтех сектору, проактивна позиція в популяризації інноваційних програм та продуктів у сфері фінансів.
Генеральний директор та співзасновник UAPAY Дмитро Зарахович став одним із 18 членів експертного журі. І ми пишаємось тим, що компанія UAPAY причетна до події, яка допомагає привернути увагу до внеску жінок, що є професіоналами у своїй царині, у фінансовий сектор країни.
Представлення такої великої кількості жінок та їх внесок є важливим кроком політики формування рольових моделей у молодшого покоління з приводу їх подальшої зайнятості у банках та небанківських установах, платіжних компаніях, стартапах та державному секторі.
При проведенні дослідження було отримано 292 заявки, 123 з яких відібрано та передано для подальшого голосування. При відборі враховувалися стаж та результати роботи у сфері, наявність публікацій на тему фінтех, участь в профільних заходах, присвячених розвитку фінтех сектору, проактивна позиція в популяризації інноваційних програм та продуктів у сфері фінансів.
Портал онлайн-оголошень OBYAVA.ua запустив послугу безпечних покупок під назвою «О!Плата» на базі технології UAPAY Escrow Box. Цей крок націлений на збільшення безпеки покупок як для покупця, так і продавця.
Тепер при купівлі товару через сервіс «О!Плата» відповідна сума грошей одразу списується з платіжної картки покупця і резервується на спеціальному рахунку. Але продавець отримає ці гроші тільки в тому випадку, коли покупець забере товар та переконається в тому, що він відповідає його очікуванням. У разі відмови від товару гроші негайно повернуться на картку покупця, а товар буде відправлено назад продавцю. Таким чином, рішення дозволяє нівелювати будь-які ризики одразу для обох сторін угоди.
Доставка замовленого товару здійснюється Новою Поштою до того відділення, яке вкаже покупець. Активувати «О!Плата» можна при подачі оголошення (для тих товарів, які відповідають вимогам безпечної угоди) або в своєму Особистому кабінеті на сайті.
Нагадаємо, що OBYAVA.ua — безкоштовна дошка оголошень України, на якій можна продати як нові товари, так і ті, що були у вживанні, розмістити оголошення про пропозицію приватних послуг, та інше. Щодня OBYAVA.ua відвідують біля 65 тисяч користувачів, які знаходять на сайті необхідні речі або послуги, розміщують нові оголошення про продаж товарів, оренду квартир, а також про бажання знайти нові знайомства. Все це дозволяє OBYAVA.ua входити в рейтинг Топ-10 дошок оголошень України.
Тепер при купівлі товару через сервіс «О!Плата» відповідна сума грошей одразу списується з платіжної картки покупця і резервується на спеціальному рахунку. Але продавець отримає ці гроші тільки в тому випадку, коли покупець забере товар та переконається в тому, що він відповідає його очікуванням. У разі відмови від товару гроші негайно повернуться на картку покупця, а товар буде відправлено назад продавцю. Таким чином, рішення дозволяє нівелювати будь-які ризики одразу для обох сторін угоди.
Доставка замовленого товару здійснюється Новою Поштою до того відділення, яке вкаже покупець. Активувати «О!Плата» можна при подачі оголошення (для тих товарів, які відповідають вимогам безпечної угоди) або в своєму Особистому кабінеті на сайті.
Нагадаємо, що OBYAVA.ua — безкоштовна дошка оголошень України, на якій можна продати як нові товари, так і ті, що були у вживанні, розмістити оголошення про пропозицію приватних послуг, та інше. Щодня OBYAVA.ua відвідують біля 65 тисяч користувачів, які знаходять на сайті необхідні речі або послуги, розміщують нові оголошення про продаж товарів, оренду квартир, а також про бажання знайти нові знайомства. Все це дозволяє OBYAVA.ua входити в рейтинг Топ-10 дошок оголошень України.
Онлайн платформа оголошень OLX та Національний оператор поштового зв'язку «Укрпошта» запустили спільну акцію. З 1-го по 31 березня 2021 року покупець товарів на OLX може отримати безкоштовну доставку до вказаного відділення «Укрпошта» в рамках послуги «OLX Доставка».
Нагадаємо, що при використанні послуги «OLX Доставка» вартість товару, сума витрат на доставку до відділення «Укрпошта» та комісія за переказ коштів списуються з карти покупця і резервуються на спеціальному Escrow-рахунку. Але продавець отримає гроші тільки в тому випадку, якщо покупець оглянув товар у відділенні «Укрпошта» та підтвердив угоду. У випадку відмови від товару його вартість і комісія повернуться на карту. UAPAY виступає фінансовим партнером послуги «OLX Доставка».
Попередньо запланований період проведення рекламної акції OLX: з 01.03.2021 р. по 31.03.2021 р. Організатор залишає за собою право на зміну періоду проведення акції.
Нагадаємо, що при використанні послуги «OLX Доставка» вартість товару, сума витрат на доставку до відділення «Укрпошта» та комісія за переказ коштів списуються з карти покупця і резервуються на спеціальному Escrow-рахунку. Але продавець отримає гроші тільки в тому випадку, якщо покупець оглянув товар у відділенні «Укрпошта» та підтвердив угоду. У випадку відмови від товару його вартість і комісія повернуться на карту. UAPAY виступає фінансовим партнером послуги «OLX Доставка».
Попередньо запланований період проведення рекламної акції OLX: з 01.03.2021 р. по 31.03.2021 р. Організатор залишає за собою право на зміну періоду проведення акції.
Компанія UAPAY оголошує про співпрацю з футбольним клубом «Рух». UAPAY забезпечив технології інтернет-еквайрингу для фаншопу fcrukh.com.
Вболівальники отримають можливість здійснювати покупки в інтернет-магазині ФК «Рух» будь-яким зручним для них способом через провідного платіжного оператора країни. Вболівальники клубу можуть замовити у фаншопі ігрові футболки, шалики, кепки, вимпели з логотипами клубу, а також горнятка із похідною емблемою – із зображенням лева. А ще доступні до покупки ручки, різноманітні магнітики та багато іншого. Відтепер чудова клубна атрибутика футбольного клубу «Рух» доступна не лише на домашніх матчах команди!
Окрім цього, компанії, що є членами бізнес-клубу ФК «Рух», отримають ексклюзивні пропозиції від UAPAY.
Нагадаємо, що інтернет-еквайринг (Internet acquiring) — це технологія, що дозволяє здійснювати оплату товарів та послуг банківськими картками через інтернет. На відміну від торгового та мобільного еквайрингу, тут не потрібний термінал (POS, mPOS) для безпосереднього зчитування даних картки. Таким чином, інтернет-еквайринг можуть використовувати власники віртуальних банківських карт, у яких відсутні фізичні пластикові карти.
Серед переваг сервісу інтернет-еквайрингу UAPAY слід відзначити високий рівень доступності системи (до 99,5%) та велику частку успішних транзакцій, що перевищує 95%.
ФК «Рух Львів» (укр. ФК «Рух» Львів) є професійною українською футбольною командою, що базується у м. Львів. Клуб змагається в українській Прем'єр-лізі після того, як став віце-чемпіоном в Першій лізі України в сезоні 2019–20.
«Футбол є щирим захопленням і улюбленим видом спорту мільйонів українців. Тож ми дуже раді бути платіжним партнером відомого українського футбольного клубу «Рух». Відтепер вболівальники зможуть купувати клубну атрибутику своєї улюбленої команди в інтернет-магазині fcrukh.com в будь-який момент і будь-яким зручним для них способом через ведучого платіжного оператора країни», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
«Ми хочемо надавати нашим вболівальникам найкращий сервіс, тому ми раді партнерству з провідним платіжним сервісом країни компанією UAPAY. Тепер шанувальники "Руху" зможуть оплачувати товари і послуги в нашому інтернет-магазині будь-яким зручним для них способом», — прокоментував Ігор Дедишин, генеральний директор ФК «Рух».
Вболівальники отримають можливість здійснювати покупки в інтернет-магазині ФК «Рух» будь-яким зручним для них способом через провідного платіжного оператора країни. Вболівальники клубу можуть замовити у фаншопі ігрові футболки, шалики, кепки, вимпели з логотипами клубу, а також горнятка із похідною емблемою – із зображенням лева. А ще доступні до покупки ручки, різноманітні магнітики та багато іншого. Відтепер чудова клубна атрибутика футбольного клубу «Рух» доступна не лише на домашніх матчах команди!
Окрім цього, компанії, що є членами бізнес-клубу ФК «Рух», отримають ексклюзивні пропозиції від UAPAY.
Нагадаємо, що інтернет-еквайринг (Internet acquiring) — це технологія, що дозволяє здійснювати оплату товарів та послуг банківськими картками через інтернет. На відміну від торгового та мобільного еквайрингу, тут не потрібний термінал (POS, mPOS) для безпосереднього зчитування даних картки. Таким чином, інтернет-еквайринг можуть використовувати власники віртуальних банківських карт, у яких відсутні фізичні пластикові карти.
Серед переваг сервісу інтернет-еквайрингу UAPAY слід відзначити високий рівень доступності системи (до 99,5%) та велику частку успішних транзакцій, що перевищує 95%.
ФК «Рух Львів» (укр. ФК «Рух» Львів) є професійною українською футбольною командою, що базується у м. Львів. Клуб змагається в українській Прем'єр-лізі після того, як став віце-чемпіоном в Першій лізі України в сезоні 2019–20.
«Футбол є щирим захопленням і улюбленим видом спорту мільйонів українців. Тож ми дуже раді бути платіжним партнером відомого українського футбольного клубу «Рух». Відтепер вболівальники зможуть купувати клубну атрибутику своєї улюбленої команди в інтернет-магазині fcrukh.com в будь-який момент і будь-яким зручним для них способом через ведучого платіжного оператора країни», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
«Ми хочемо надавати нашим вболівальникам найкращий сервіс, тому ми раді партнерству з провідним платіжним сервісом країни компанією UAPAY. Тепер шанувальники "Руху" зможуть оплачувати товари і послуги в нашому інтернет-магазині будь-яким зручним для них способом», — прокоментував Ігор Дедишин, генеральний директор ФК «Рух».
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії «Майбутнє платежів» в рамках щорічної конференції UAFIN.TECH 2020, яка в цьому році проходила в онлайн-режимі. В дискусії також взяли участь Костянтин Лежнін, заступник Голови правління з питань роздрібного бізнесу Укрсиббанку, Євген Лісняк, Старший директор, керівник стратегічних партнерств Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи, Маріус Паресціус, Віце-президент з розвитку міжнародного бізнесу в Paysera, та Джеймс Аллум, Віце-президент, регіональний голова Європа в Payoneer. Модератором дискусії виступила Христина Кармазіна, керівник департаменту розвитку електронної комерції в ПриватБанку.
Протягом наступних п’яти років світ платежів виглядатиме зовсім інакше. Новітні технологічні розробки будуть зосереджені на використанні біометричної автентифікації, інтеграції мобільних гаманців, впровадженні блокчейн-технологій та застосуванні штучного інтелекту для забезпечення безперебійної безпеки платежів.
На думку експертів, Україна не пасе задніх в цій індустрії. По багатьом напрямкам фінтеху країна знаходиться попереду наших сусідів. Притому фахівці не радять знижувати ставку interchange, про який заговорили останнім часом в певних владних колах, адже саме висока вартіcть безготівкових операцій дозволяє платіжному бізнесу в Україні розвиватися такими стрімкими темпами.
Клієнт звик, що він не платить ні за випуск картки, ні за безготівкові трансакції — всі накладні витрати оплачують банк та роздрібний продавець. Хоча насправді вартість комісії закладена в ціну на товари чи послуги. Тож якщо знизити ставку interchange, то найбільше постраждає саме споживач, а роздрібні мережі лише заощадять на переказах коштів, зазначив Дмитро Зарахович. Адже якщо вартість трансакцій при еквайрингу знизити, то банк буде вимушений брати гроші за обслуговування платіжних карток, крім того, клієнт не отримає різноманітних приємних бонусів як, наприклад, кешбек.
На думку Дмитра, щоб знизити вартість трансакційних платежів і притому не зашкодити розвитку ринку фінтех, треба йти іншим шляхом. Рік тому компанія UAPAY брала участь в пілотному проекті національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. І цей проект показав, що вартість грошового переказу в е-гривні між учасниками операції може бути нижчою від 5 до 20 разів, в залежності від типу трансакції.
«Я вважаю, що не треба ламати ту фінансову модель, яка сьогодні склалася в нашій країні. Українець вже звик до того, що він не платить за будь-які послуги, крім хіба що грошових переказів Р2Р з карти на карту. Звичайно всі комісійні витрати, яку зараз платить сторона, що приймає гроші, все одно в кінцевому підсумку лягають на споживача, оскільки в збиток ніхто працювати не буде. Адже вся інфраструктура, що необхідна для виконання трансакцій, вимагає дорогого обслуговування. Тут навіть можна провести паралель з майнінгом криптовалют — ці операції вартують дуже дорого. Тому я вважаю, що більш оптимально рухатися в іншому напрямку: замість паперової гривні зробити електронну. Для цього вже є необхідна база: розвинута ІТ-інфраструктура та достатня кількість мобільних пристроїв на руках у населення», — зауважив Дмитро Зарахович.
Підводячи підсумки дискусійної панелі, експерти зазначили, що наступний рік в індустрії фінтех буде в першу чергу про платежі, про e-commerce та про партнерство. Тож ринок фінансових технологій в Україні продовжить швидкий розвиток.
Протягом наступних п’яти років світ платежів виглядатиме зовсім інакше. Новітні технологічні розробки будуть зосереджені на використанні біометричної автентифікації, інтеграції мобільних гаманців, впровадженні блокчейн-технологій та застосуванні штучного інтелекту для забезпечення безперебійної безпеки платежів.
На думку експертів, Україна не пасе задніх в цій індустрії. По багатьом напрямкам фінтеху країна знаходиться попереду наших сусідів. Притому фахівці не радять знижувати ставку interchange, про який заговорили останнім часом в певних владних колах, адже саме висока вартіcть безготівкових операцій дозволяє платіжному бізнесу в Україні розвиватися такими стрімкими темпами.
Клієнт звик, що він не платить ні за випуск картки, ні за безготівкові трансакції — всі накладні витрати оплачують банк та роздрібний продавець. Хоча насправді вартість комісії закладена в ціну на товари чи послуги. Тож якщо знизити ставку interchange, то найбільше постраждає саме споживач, а роздрібні мережі лише заощадять на переказах коштів, зазначив Дмитро Зарахович. Адже якщо вартість трансакцій при еквайрингу знизити, то банк буде вимушений брати гроші за обслуговування платіжних карток, крім того, клієнт не отримає різноманітних приємних бонусів як, наприклад, кешбек.
На думку Дмитра, щоб знизити вартість трансакційних платежів і притому не зашкодити розвитку ринку фінтех, треба йти іншим шляхом. Рік тому компанія UAPAY брала участь в пілотному проекті національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. І цей проект показав, що вартість грошового переказу в е-гривні між учасниками операції може бути нижчою від 5 до 20 разів, в залежності від типу трансакції.
«Я вважаю, що не треба ламати ту фінансову модель, яка сьогодні склалася в нашій країні. Українець вже звик до того, що він не платить за будь-які послуги, крім хіба що грошових переказів Р2Р з карти на карту. Звичайно всі комісійні витрати, яку зараз платить сторона, що приймає гроші, все одно в кінцевому підсумку лягають на споживача, оскільки в збиток ніхто працювати не буде. Адже вся інфраструктура, що необхідна для виконання трансакцій, вимагає дорогого обслуговування. Тут навіть можна провести паралель з майнінгом криптовалют — ці операції вартують дуже дорого. Тому я вважаю, що більш оптимально рухатися в іншому напрямку: замість паперової гривні зробити електронну. Для цього вже є необхідна база: розвинута ІТ-інфраструктура та достатня кількість мобільних пристроїв на руках у населення», — зауважив Дмитро Зарахович.
Підводячи підсумки дискусійної панелі, експерти зазначили, що наступний рік в індустрії фінтех буде в першу чергу про платежі, про e-commerce та про партнерство. Тож ринок фінансових технологій в Україні продовжить швидкий розвиток.
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії «Регуляція та захист прав споживачів» в рамках заходу DIGITAL LENDING — найбільшої в Україні онлайн-конференції про диджитал кредитування та фінанси. Також в дискусії брали участь Василь Невмержицький з Кредитвест банк, Альона Андронікова з Moneyveo, Богдан Тітамир з компанії Groshi Vsim, Юлія Вітка з організації USAID FST та Ігор Пашко з Асоціації фінансових інституцій (AFI). Модератором дискусії виступив Ростилав Дюк з UAFIC.
Під час дискусії спікери обговорювали питання законодавства в сфері інноваційних фінансів, доцільність впровадження фінансового омбудсмента та регулювання новітніх технологій, а також захист прав кредитора в цифровому кредитуванні.
Зокрема, Дмитро Зарахович зазначив, що в Україні поки чимало прогалин в законодавстві в сфері інноваційних фінансів. Наприклад, не напрацьовані правила, які описують ринок таксі-перевезень (Bolt, Uber, Uklon та інші) чи прийом грошей від покупця за доставлений товар в сфері e-commerce. Також є питання по правовому статусу конкретних процесів, пов'язаних з mass-маркетом і фізичними особами. Все це не дає ринку швидко розвиватися і виходити з тіні.
Те саме можна сказати про хмарні послуги та блокчейн — оформлення коректного правового статусу для всіх цих областей надасть поштовх стрімкому розвитку новітніх технологій і призведе до виходу в білу площину ринку, який зараз більш ніж на 90% знаходитися в тіні.
Експерти також торкнулися питання фінансового омбудсмена. Дмитро Зарахович вказав на проблему менталітету багатьох українців щодо грошей. Внаслідок багаторічного радянського виховання люди бояться грошей, вони не вміють ними керувати. Нам всім необхідно наполегливо працювати на тим, щоб робити інформацію про гроші більш доступною і нівелювати той страх перед фінансами.
Тож одним з драйверів, який може поліпшити ситуація в цій сфері, і є впровадження інституту фінансового обмудсмена. Він допоможе врегулювати суперечки між клієнтом і банком на досудовій стадії та покращить умови для ведення бізнес-діяльності як для тих, хто кредитує, так і тих, хто займає гроші.
Загалом експерти прийшли до висновку, що ринок інноваційних фінансів в Україні має надзвичайно великий потенціал. Поточна робота бізнес-асоціацій та громадських організацій над впровадженням актуального законодавства є надзвичайно корисною і допоможе пришвидшити його розвиток.
Під час дискусії спікери обговорювали питання законодавства в сфері інноваційних фінансів, доцільність впровадження фінансового омбудсмента та регулювання новітніх технологій, а також захист прав кредитора в цифровому кредитуванні.
Зокрема, Дмитро Зарахович зазначив, що в Україні поки чимало прогалин в законодавстві в сфері інноваційних фінансів. Наприклад, не напрацьовані правила, які описують ринок таксі-перевезень (Bolt, Uber, Uklon та інші) чи прийом грошей від покупця за доставлений товар в сфері e-commerce. Також є питання по правовому статусу конкретних процесів, пов'язаних з mass-маркетом і фізичними особами. Все це не дає ринку швидко розвиватися і виходити з тіні.
Те саме можна сказати про хмарні послуги та блокчейн — оформлення коректного правового статусу для всіх цих областей надасть поштовх стрімкому розвитку новітніх технологій і призведе до виходу в білу площину ринку, який зараз більш ніж на 90% знаходитися в тіні.
Експерти також торкнулися питання фінансового омбудсмена. Дмитро Зарахович вказав на проблему менталітету багатьох українців щодо грошей. Внаслідок багаторічного радянського виховання люди бояться грошей, вони не вміють ними керувати. Нам всім необхідно наполегливо працювати на тим, щоб робити інформацію про гроші більш доступною і нівелювати той страх перед фінансами.
Тож одним з драйверів, який може поліпшити ситуація в цій сфері, і є впровадження інституту фінансового обмудсмена. Він допоможе врегулювати суперечки між клієнтом і банком на досудовій стадії та покращить умови для ведення бізнес-діяльності як для тих, хто кредитує, так і тих, хто займає гроші.
Загалом експерти прийшли до висновку, що ринок інноваційних фінансів в Україні має надзвичайно великий потенціал. Поточна робота бізнес-асоціацій та громадських організацій над впровадженням актуального законодавства є надзвичайно корисною і допоможе пришвидшити його розвиток.
Компанія UAPAY стала партнером платформи онлайн-платежів від Google. Як відомо, Google Pay дозволяє безпечно та без особливих зусиль оплачувати покупки за допомогою Android-смартфона в магазинах, в інтернеті або в мобільних додатках. Щоб користуватися платіжною системою, необхідно внести в додаток GPay дані своєї банківської картки. Якщо при первинному налаштуванні телефону ви прив'язали банківську карту до свого облікового запису Google, то додаток «підтягне» її автоматично.
Тепер в інтернет-магазинах, які ви відвідуєте зі свого смартфона, ви зможете платити за допомогою Google Pay, звичайно якщо платіжним партнером цього інтернет-магазину є UAPAY або інший фінансовий сервіс, що підтримує такий спосіб оплати.
На сьогодні Google Pay доступна для використання в 40 країнах світу. В Україні Google Pay працює з 1 листопада 2017 року, притому наша країна стала 15-ю в світі, де був запущений це сервіс.
«Одна з найбільших переваг Google Pay — високий рівень безпеки. Всі дані трансакції завжди передаються в зашифрованому вигляді. Продавці отримують гроші від покупців, але банківські реквізити карток їм не надходять. Саме тому Google Pay користується такою великою популярністю в світі. Я радий, що UAPAY стала партнером Google Pay, адже тепер ми зможемо надавати ще більш якісніший сервіс для наших замовників», — відзначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
Тепер в інтернет-магазинах, які ви відвідуєте зі свого смартфона, ви зможете платити за допомогою Google Pay, звичайно якщо платіжним партнером цього інтернет-магазину є UAPAY або інший фінансовий сервіс, що підтримує такий спосіб оплати.
На сьогодні Google Pay доступна для використання в 40 країнах світу. В Україні Google Pay працює з 1 листопада 2017 року, притому наша країна стала 15-ю в світі, де був запущений це сервіс.
«Одна з найбільших переваг Google Pay — високий рівень безпеки. Всі дані трансакції завжди передаються в зашифрованому вигляді. Продавці отримують гроші від покупців, але банківські реквізити карток їм не надходять. Саме тому Google Pay користується такою великою популярністю в світі. Я радий, що UAPAY стала партнером Google Pay, адже тепер ми зможемо надавати ще більш якісніший сервіс для наших замовників», — відзначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
ПОПУЛЯРНЫЕ ПУБЛИКАЦИИ
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть