Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Компанія UAPAY прийняла участь в пілотному проекті Національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні
Сьогодні можливість випуску власних цифрових валют та варіанти їхнього використання досліджують багато центральних банків різних країн світу. Цифрова валюта розглядається як нова, еволюційна форма грошей, хоча її форма та технологія різняться залежно від конкретних потреб центробанків.
96f7ce0c04372a8d462be5b90f3e1837.jpg
Національний банк України (НБУ) провів власне дослідження щодо можливості випуску української цифрової валюти – е-гривні. В пілотний проект, окрім фахівців НБУ, були залучені експерти ініціативної групи, до складу якої увійшли представники компаній-учасників платіжного ринку України на волонтерських засадах. У тому числі, до ініціативної групи увійшла компанія UAPAY, яка працювала над ідеологією і тарифами е-гривні, а також виконала функції агента з розрахунків, забезпечивши операції зі сплати послуг із використанням е-гривні за допомогою національного платіжного сервісу UAPAY.UA, розташованого за посиланням https://uapay.ua.

Згідно з результатами дослідження, НБУ вважає, що е-гривня може розглядатися як альтернатива наявним засобам та інструментам роздрібних платежів – готівці, платіжним дорученням, платіжним карткам та електронним грошам. Перевагами е-гривні є простота використання, доступність, безпечність (погашення і розрахунки гарантуються Національним банком) та швидкість розрахунків. Впровадження е-гривні можливе за однією з двох альтернативних моделей взаємодії учасників: централізованою або децентралізованою. У разі обрання децентралізованої моделі е-гривня вже не буде підпадати під визначення цифрової валюти Центрального банку (ЦВЦБ), оскільки її емісія здійснюватиметься не центральним банком, а учасниками платіжного ринку під контролем регулятора.

Технологія розподілених реєстрів (тобто, блокчейн) може використовуватися як платформа для випуску та обігу е-гривні. Проте основні переваги цієї технології лишатимуться не задіяними у разі застосування централізованої моделі випуску е-гривні.

На думку експертів, е-гривня може бути розглянута як disruptive technology, оскільки потенційно здатна суттєво змінити екосистему платіжного ринку України та перерозподілити наявні ролі учасників ринку. Разом з тим, впровадження е-гривні неможливе без значних інвестицій та часу на модернізацію платіжної інфраструктури та популяризацію е-гривні як нового інструменту для населення з урахуванням вже існуючих звичок споживачів.

«Впровадження власної цифрової української валюти — це дуже цікавий проект, до якого ми мали честь долучитися. Е-гривня має всі шанси стати одним із драйверів національного фінансового ринку. Нам дуже приємно повідомити, що UAPAY брала участь в розробці ідеології і тарифів е-гривні , а також виконала функції агента з розрахунків на платформі платіжного сервісу UAPAY.UA», — зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY і SoftInvest Holding.

Проектна команда Національного банку України подякувала компаніям-партнерам у цьому пілотному проекті: ТОВ «АТІК ЛАБ», ТОВ «ФК ЮАПЕЙ», ТОВ «ПЕЙСЕЛЛ», ТОВ «ДЕЛОЙТ І ТУШ», завдяки допомозі та професіоналізму яких цей інноваційний проект став можливим і дав унікальний досвід, що буде використаний у подальшому вивченні цифрових валют. Національний банк наголосив, що продовжить вивчати можливість випуску власної цифрової валюти – е-гривні.
Кіберзлочинці винайшли новий спосіб обману покупців на OLX
У минулому році платформа онлайн-оголошень OLX спільно з компанією UAPAY запустила новий сервіс «OLX доставка», в основі якого лежить принцип умовного депонування. Сервіс вирішує проблему захисту як покупця, так і продавця товару. Його суть полягає в тому, що з карти покупця кошти списуються тільки в той момент, коли він підтверджує своє бажання зробити покупку. При цьому на карту продавця кошти надходять лише тоді, коли покупець отримав товар і переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням. Тим не менш, при покупці товару в інтернеті пильність не можна втрачати ніколи.
41c2188f58a67c75ebf197dd83e66572.jpg

Як діють шахраї

Зловмисник розміщує на сайті OLX оголошення про продаж популярного товару за привабливою ціною, але додатково, «в навантаження», пропонує якусь малокорисну річ. Покупець починає торгуватися, оскільки хоче купити тільки основний товар, без додаткового. Обидві сторони домовляються про прийнятну ціну. Продавець створює нове оголошення, уже без товару «в навантаження», з обумовленою раніше ціною, і повідомляє покупцеві в листі пряме посилання на товар, нібито щоб ніхто не «перехопив товар» і не купив його першим.

Обман в тому, що покупцеві висилають посилання на фішинговий сайт, інтерфейс якого зовні ідентичний сторінці оплати товару на OLX.ua. Наприклад, в одному з недавно зафіксованих випадків шахрайства був використаний домен http://safdeal.online/olx.ua_payment. Притому фішинговий сайт повністю повторював сторінку оплати товару через «OLX доставка» оригінального сайту, що ввело покупця в оману. Коли жертва проводила транзакцію на фішинговій сторінці нібито з метою покупки товару на умовах «OLX доставки», насправді вона просто переказувала гроші зі своєї картки на картку шахраїв.

Як не стати жертвою фішингу

Щоб не попастися на вудку шахраїв, варто запам'ятати одне правило — ніколи, ні за яких умов не переходити за посиланнями, отриманими від третіх осіб. Всі операції по здійсненню угоди і проведенню оплати повинні виконуватися виключно на сайті OLX (www.olx.ua), на якому покупець спочатку знайшов оголошення про продаж.
Якщо ви все ж стали жертвою шахраїв, необхідно оформити заяву в кіберполіції на сайті https://cyberpolice.gov.ua/declare/, а також подати звернення в банк-емітент карти, щоб заявити про шахрайство. Як правило, служба безпеки банку швидко реагує на подібні звернення і може подати запит на призупинення/скасування операції в банк-емітент картки одержувача (банки охоче співпрацюють між собою з цього питання).
Дмитро Зарахович посів третє місце в номінації «За особистий внесок у розвиток сфери стартапів і інвестицій» в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017
Спеціалізований онлайн-журнал PaySpace Magazine визначив переможців другого щорічного конкурсу PaySpace Magazine Awards 2017. Нагадаємо, що конкурс проводився з 1 по 30 листопада і ставив перед собою амбітне завдання виявити лідерів на ринку e-commerce та FinTech. За допомогою системи відкритого інтернет-голосування тисячі людей визначали найкращі рішення та найбільш професійних фахівців у 18 категоріях.

Дмитро Зарахович посів третє місце в номінації «За особистий внесок у розвиток сфери стартапів і інвестицій». У цій категорії учасники голосування оцінювали внесок експертів в розвиток сфери стартапів і інвестицій в Україні. В ході голосування Д. Зарахович набрав 13,32% голосів і обійшов багатьох інших учасників конкурсу.
73cb4e33cd8a1690b33c32d4d805795f.jpg
Нагадаємо, що Дмитро Зарахович є генеральним директором і співзасновником компанії «ЮАПЕЙ», яка надає платіжний інструмент UAPAY.UA. В травні 2017 року компанія розробила для платформи OLX перший в Україні Escrow-сервіс «OLX доставка» (попередня назва — «Безпечна угода»), який дозволяє захистити як покупця, так і продавця. Мета сервісу — підвищити фінансову безпеку клієнтів і за рахунок цього створити умови для подальшого зростання продажів. Слід зазначити, що Escrow-сервіс «OLX доставка» посів перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017 в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce».
«Поява нових FinTech-технологій позитивно впливає на розвиток e-commerce»
Дмитро Зарахович, генеральний директор Softinvest Holding і співзасновник UAPAY, прийняв участь в конференції FinRetail 2017. В своєму виступі Дмитро пояснив, чому поява нових FinTech-технологій приносить чимало переваг іншим сегментам економіки, в тому числі позитивно впливає на розвиток e-commerce.

За оцінками аналітиків, в 2016 році ринок електронної комерції виріс на 35% і склав 1,6 млрд дол. При цьому на ринку електронної комерції також зростає і рівень шахрайства при укладанні угод. Так, за даними асоціації ЕМА, в 2016 році втрати українців від дій кібершахраїв виросли в 4 рази, і склали 339,2 млн грн. Тому до цих пір багато українців воліють мінімізувати свої розрахунки онлайн через побоювання бути обдуреними шахраями.

Для зниження ризиків при проведенні операцій на e-commerce, учасники ринку змушені шукати способи і рішення, які дадуть можливість проводити операції і платежі більш просто і надійно.

Одним з найбільш визначних продуктів, що з'явився на українському ринку, і успішно зарекомендував себе в світі, став запуск сервісу «Безпечна угода», який був розроблений фінансовою компанією «ЮАПЕЙ». Мета такої послуги — підвищити фінансову безпеку клієнтів і за рахунок цього створити умови для подальшого зростання продажів.
245a686903a3c3151a8b1cbd228a344a.jpg
При оплаті сума платежу резервується на карті і списується на користь продавця лише при перегляді і підтвердженні отримання товару покупцем. При цьому персональні дані платника при покупці не передаються, що захищає його від ризику шахрайства.

Головні вигоди для покупця: збереження коштів при проведенні розрахунків, невелика комісія, миттєве повернення коштів, якщо товар не підійшов, можливість відмови від частини товару при отриманні замовлення.

Загалом така послуга знижує рівень відмов через недовіру до продавця і відповідно підвищує кількість успішних угод, акцентував у виступі Дмитро Зарахович.
Аналітики вважають, що FinTech-компанії завдяки своїй інноваційності створюють можливості для взаємовигідного співробітництва та впровадження перспективних ідей, запропонованих стартапами. Перевагою нових учасників ринку є наявність нових ідей і проектів, швидкість реакції, більш високий рівень зручності послуг, що надаються клієнтам.

На думку Дмитра Зараховича, конкурентну перевагу отримають ті гравці, які зможуть оптимально організувати фінансову і ІТ-складові свого бізнесу. Притому серйозної конкуренції між банками і фінансовими компаніями немає, оскільки активи FinTech-сектора і банківської системи не можна порівняти. Тому кожен рухається вперед, орієнтуючись на свою ціннісну нішу, а конкуренція може виникати тільки в окремих напрямках.
Украинский стартап Taplend привлек $120 000
Оценочная стоимость платформы мгновенных займов Taplend после привлечения раунда инвестиций составила $600 000.

Сервис Taplend, который позволяет получать мгновенные займы от друзей и финансовых учреждений привлек инвестиции от бизнес-ангела в размере $120 000.
Taplend дает возможность брать в долг у друзей или финансовых организаций в несколько кликов. Сервис призван решить 2 главные проблемы пользователей кредитных продуктов: медленный процесс получения денег и высокие процентные ставки. Это стало возможным, благодаря синергии двух моделей кредитования: Peer-2-Peer и Payday Loan. Такой подход позволяет сделать весь процесс получения кредита максимально быстрым и выгодным, что отчетливо выделяет Taplend на фоне существующих решений.
У пользователя есть 2 сценария использования сервиса: одолжить деньги у друзей из списка контактов устройства и Facebook или взять займ у финансового учреждения через приложение на iPhone. В первом случае транзакция проходит без каких-либо комиссий. Если же ни один из друзей не подтвердил запрос о займе или одолжил недостаточную сумму, пользователю будет отображен список предложений от финансовых партнеров. Среди них можно самостоятельно выбрать микро-кредит на самых подходящих условиях. Во втором случае пользователь может сразу воспользоваться услугами финансовых организаций.
Авторами проекта стали Виктор Игнатюк и Сергей Матчук. Позже в качестве СТО к команде присоединился Владимир Рубцов. До этого Виктор Игнатюк развивал систему взаимного микрокредитования uCredit. Сергей работал стратегом в лучшем digital-агентстве Украины Aimbulance. Владимир успел поработать в ПриватБанке и был CTO GlobalMoney, где с нуля создал архитектуру сервиса. Ментором проекта стал Павел Черкашин, управляющий партнер фонда Vestor.in. Основатели говорят, что идея нового проекта пришла к ним на акселерации Technation в Казахстане, где Taplend был признан лучшим стартапом по версии Forbes. Сразу после этого, команда начала активно развиваться в этом направлении, и уже в октябре их пригласили в Краков на акселерацию hub:raum #WARP4, где на проект также обратили внимание представители T-Mobile.
Почти сразу по возвращении из Кракова Taplend’у пришли два предложения о сотрудничестве. Первое касалось вливаний инвестиций в проект, а второе - стратегического партнерства. Инициатором последнего выступил Softinvest Holding. Это управляющая компания, которая занимается решениями в сферах электронной коммерции, платежей и системной интеграции. Сейчас она активно развивает свои направления и ищет по ним свежие решения на рынке. Taplend как раз и стал такой инновацией, которая идеально подходит под стратегию развития компании.
После недолгих переговоров, стороны договорились о партнерстве, в рамках которого Softinvest Holding поможет проекту запуститься, выступит в качестве ментора для дальнейшего развития проекта и выделит хаб в своем офисе для команды разработчиков Taplend. Более того, одна из компаний холдинга выступит платежным провайдером сервиса на рынке СНГ.
Сейчас команда активно готовится к выходу на рынок США. Стартовыми площадками для запуска станут университеты Беркли и Стенфорда, где изначально пройдет тест гипотез и работы сервиса, а после этого начнется масштабирование на весь рынок США.

3b3daed3520d9a189c01ad79fe1c65db.jpg
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть