Цього року заявки на участь у конкурсі подали більш ніж 300 Інтернет-проектів, які працюють в Україні, і це на 50% більше, ніж в минулому. Такий тренд свідчить про активне зростання галузь електронної комерції в нашій країні. За правилами конкурсу, 30 членів експертного журі сформували short-листи номінантів для голосування споживачів. Серед складу журі — авторитетні діячі українського e-commerce бізнесу, інвестиційних та сервісних компаній, в тому числі — Анатолій Зарахович, Голова наглядової ради Softinvest Holding.
Відкрите голосування споживачів триватиме з 2 по 16 квітня 2018. Церемонія нагородження переможців Ukrainian E-Commerce Awards 2018 відбудеться 20 квітня.
Паралельно с голосуванням споживачів, команда журі та представники інтернет-проектів, що подали заявку на участь у конкурсі, визначать переможців в наступних трьох номінаціях: «Найкращий логістичний продукт для Е-commerce», «Найкращий фінансовий продукт для Е-commerce» та «Корисні рішення (все, що не належать до логістики і фінансів)».
Також учасники конкурсу та експертне журі визначить одного гравця ринку e-commerce, який зробив суттєвий прорив в 2017 році, завдяки реалізації нової ідеї, сервісу, тощо. Цей гравець стане переможцем в номінації «Прорив року». Крім того, спільними зусиллями оберуть переможця в номінації «Людину року в Е-commerce».