Стартап FRED (скорочено від Fresh Ready to Eat Delivery) був створений у 2015 році. Вже в 2017 році клієнтська база виросла до більш ніж до ста клієнтів, а на початку 2019 ця цифра перевищила дві сотні. Серед клієнтів FRED — такі відомі компанії, як Depositphotos, Unit.city, DataArt та інші. Перевагою сервісу є не тільки високоякісна їжа, але й інноваційний підхід до замовлення корпоративного харчування. Портал FRED.cafe дозволяє скласти план харчування на тиждень чи будь-який інший проміжок часу вперед. Щоб зробити замовлення, користувач спочатку має зареєструватися на сайті, далі він вибирає, чим він буде обідати в понеділок, вівторок, середу і так далі. Після цього треба лише потурбуватися, щоб на особистому рахунку була достатня сума для оплати — і у зазначений час кур'єр доставить замовлені раніше страви.
Процедура оплати також є відмінною та унікальною для українського ринку рисою платформи FRED. Справа в тому, що користувач може обрати один з двох способів оплати — або внести депозит на свій рахунок, який представлений у власній віртуальній валюті сервісу (FR), або ж прив'язати до особового рахунку свою платіжну картку. Після цього списування грошей відбувається автоматично кожного дня — і лише за завтрашній обід. Компанія UAPAY виступила партнером FRED по реалізації зазначеної вище функції автоматичної оплати.
«FRED є одним з найбільш відомих та інноваційних сервісів корпоративного харчування та кейтерингу в Україні. Нам справді дуже приємно, що компанія обрала саме нас своїм платіжним партнером. Впевнений, що разом ми зможемо досягти більш високих результатів в бізнесі», — зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.