10-11 лютого в креативному просторі Creative Quarter пройшов перший Ukrainian eCommerce Hackathon, учасники якого всього за два дні повинні були реалізувати повний e-commerce проект — від опису бізнес-моделі до запуску інтернет-магазину. Всі проекти створювалися на SaaS платформі «ХОРОШОП» з інтеграцією API логістичного оператора «Нова Пошта».
Спонсором і платіжним партнером хакатону виступив фінансовий оператор UAPAY, що надає фінансову платформу UAPAY.UA.
Всього в хакатоні взяли участь 10 команд, кожна з яких під керівництвом досвідченого ментора розробляла і створювала такі проекти:
1. Інтернет-магазин спорядження для скандинавської ходьби. Ментор — Сергій Бондаренко, Chief Technology Officer, Deloitte Garage;
2. Шерінг-платформа для туристичного спорядження. Ментор — Владислав Новак, директор з маркетингу СК «ПРОВІДНА»;
3. Інтернет-магазин функціональних напоїв «Eliksyr Must Drink». Ментор — Дмитро Гололобов, Deputy CEO UAPAY;
4. Інтернет-магазин виробів з фанери (професійні меблі для рукоділля та виробництва товарів handmade). Ментор — Валентин Калашник, СEO & Fonder OSD Group, президент УАДМ;
5. Інтернет-магазин органічної косметики «OrganicLife». Ментор — Артем Волхонський, Head of Digital Product Development Department, «Нова Пошта»;
6. Fashionship — експорт-хаб для українських брендів і виробників. Ментор — Давид Браун, CEO Weblium;
7. Сервіс з продажу досвіду «Май мрію». Ментор — Максим Прокопів, Директор та співзасновник IT-Premium, Super-Truper;
8. Інтернет-магазин 3D-принтерів. Ментор — Владислав Новак, директор з маркетингу СК «ПРОВІДНА»;
9. Інтернет-магазин «Дубовий будиночок» (дитячі меблі). Ментор — Ігор Стольницький, CEO «ХОРОШОП»;
10. Інтернет-магазин альтернативних джерел енергії (теплові насоси). Ментор — Фарід Сафаров, Співзасновник і виконавчий директор Moresise Financial Solutions.
Крім практичної частини, хакатон включав в себе і насичену лекційну програму: командам презентували механіку розробки бізнес-моделі в e-сommerce, вчили правильно формувати PR-стратегію, керувати брендом, розбиратися в юридичних тонкощах роботи в сфері електронної торгівлі, ефективно використовувати Google Analytics і логістику.
Дмитро Зарахович, Керуючий партнер UAPAY і Softinvest, розповів командам про сервіс UAPAY Escrow і про те, як зробити безготівковий розрахунок в інтернет-магазині безпечним, зручним і надійним. «В основі сервісу UAPAY Escrow лежить принцип умовного депонування. Його суть полягає в тому, що з карти покупця кошти списуються в той момент, коли він підтверджує своє бажання зробити покупку. При цьому, на карту продавця кошти надходять лише в той момент, коли покупець отримав товар і переконався в його якості та відповідності своїм очікуванням. Таким чином, сервіс UAPAY Escrow одночасно вирішує проблему захисту як покупця, так і продавця товару», — резюмував він.
Після двох насичених днів теорії і практики команди презентували свої проекти Комітету Журі, до якого увійшли найбільш відомі представники індустрії.
За рішенням журі, перше місце і статус самого перспективного проекту завоював інтернет-магазин функціональних напоїв «Eliksyr Must Drink» (м.Київ), ментором якого виступив Дмитро Гололобов, заступник директора компанії UAPAY.
Друге місце зайняла команда з проектом інтернет-магазину органічної косметики «OrganicLife» (м Дніпро), третє місце — команда з ідеєю створення інтернет-магазину дитячих меблів «Дубовий будиночок».
Команда-переможець отримала спеціальні призи від компаній «Нова Пошта» та UAPAY.