Як зазначив Андрій Кузміч, активне обговорення питань порядку денного наради, яскраве підтвердження намагань учасників телекомунікаційного ринку якнайшвидше розв’язати актуальні питання з перенесення абонентських номерів, унеможливити виникнення будь-яких перешкод, що завадили б своєчасно надавати якісні послуги громадянам.
«Ми досягли спільного бачення з багатьох розглянутих питань, зокрема, з певних часових показників процесів перенесення номерів, проведення міжоператорських тестувань та удосконалення автоматизованих процесів їх взаємодії, забезпечення супроводження Адміністратором АІС ЦБД ПН як системи в цілому, так і безпосередньо послуг MNP», – зауважив Андрій Кузміч.
За його словами, акцент було також зроблено на питаннях дотримання правил перенесення номерів, процедур подання заяв про надання послуги, синхронізації дій оператора-реципієнта та оператора-донора під час надання послуги MNP, а також прав споживачів та процесу обробки скарг.
На думку Андрія Кузміча, реалізувати всі ці завдання можна лише за умови постійної взаємодії з учасниками проекту.
«Провівши робочу зустріч з колегами, ми в черговий раз впевнилися, що бажання спільно знаходити вірні рішення з перенесення абонентських номерів є у кожної зі сторін», – підкреслив директор департаменту IT.