Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
Докладно про MNP в Україні: спільний ефір «ЕС АЙ ЦЕНТР» та УДЦР
Генеральний директор «Softinvest Holding» і власник компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР» Дмитро Зарахович, та Вікторія Трощенко, директор з інформаційно-телекомунікаційного напрямку Українського державного центра радіочатот (УДЦР), взяли участь у програмі «Право на слово» на радіо «Промінь», де відповіли на найбільш важливі та актуальні питання стосовно MNP — послуги збереження номеру при зміні оператору.
ac54cafccca674c82905dbbe6a60b302.jpg
Зокрема Дмитро Зарахович повідомив радіослухачів, що технічні роботи з впровадження MNP планується завершити на початку квітня. «Наша компанія повинна забезпечити технічну можливість переносу номера. З 11 січня цього року процес запущено, наразі вже ведуться роботи з проектування, наступний етап — розробка та впровадження. Дуже важливо, що наша компанія забезпечить надійний інформаційний захист Централізованої Бази Даних перенесених номерів. До 5 -6 квітня всі роботи мають бути завершені. Далі повинні долучатися операторі, які будуть тестувати систему та перевіряти інтерфейси. Після цього вже НКРЗІ має оприлюднити дату, яка стане первісною до запуску системи в цілому», – зазначив Дмитро Зарахович.

Вікторія Трощенко повідомила, що при перенесенні номеру абоненти будуть знати, що вони телефонують в мережу іншого оператора. «З впровадженням послуги перенесення номеру тризначний код вже не буде використовуватися як головний ідентифікатор оператору, натомість завдяки звуковому сигналу – голосовому повідомленню — оператор повідомить абонента, що номер на який він телефонує, є перенесеним», – зазначила Вікторія Трощенко.

Гості програми «Право на слово» Вікторія Трощенко та Дмитро Зарахович дали відповіді й на інші запитання, які цікавили слухачів. Зокрема, вони повідомили про те, що:
– Перенос номеру від оператору до оператору відбуватиметься протягом не більше 3 робочих днів.
– Кожний абонент має право зберегти свій телефонний номер при переході до іншого оператора. Але якщо абонент надає неправильні дані про себе, якщо не може підтвердити ідентифікацію, то йому буде відмовлено в перенесенні номера.
– Ідентифікація особи під час перенесення номеру – обов’язкова. Людина повинна показати паспорт і довести, що номер, який вона переносить до іншого оператора, належить саме їй. Проте, абоненти з обмеженими фізичними можливостями зможуть перенести свій номер, скориставшись допомогою інших людей, але за умови видачі їм відповідної довіреності.
– В заяві на перенесення номеру необхідно вказати, до якого оператора ви переходите та від якого відмовляєтеся.
– Оператори мають повинні повідомити абонента про готовність розпочати технічну процедуру перенесення номеру.
– Під час перенесення номера абонент може залишитись без зв’язку до 3 годин, але не більше.
– Вартість переходу від оператору до оператору зі збереженням номеру має бути невелика, а сама процедура буде з часом спрощуватися.
– Україна залишається чи не єдиною країною в Європі, де нема послуги MNP. В інших пост-радянських країнах MNP вже давно реалізовано.
– За попередніми підрахунками близько 2 млн абонентів готові змінити оператора зі збереженням свого оригінального номеру.
Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» (SI Center) передала ядро системи MNP представникам комісії УДЦР
19 січня 2017 р. представники ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» здійснили офіційну передачу програмного забезпечення Автоматизована Інформаційна Система Централізована База Даних Перенесених Номерів (АІС ЦБД ПН) Quadon™ та його компонентів представникам комісії державного підприємства УДЦР. Саме це програмне забезпечення (ПЗ) виробництва словенської компанії Teletech є ядром системи MNP, що забезпечує збереження номеру при зміні мобільного оператору.
615a1e773e66c274cf0a13fb68c1bdf5.jpg

Варто акцентувати, що заради якнайшвидшого впровадження MNP в Україні компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» передала ПЗ Quadon™ навіть до отримання передоплати, при тому що його вартість складає більш, ніж половину вартості усього проекту.

Обома сторонами було складено відповідний технічний акт постачання (приймання-передавання) прикладного програмного продукту.

Комісія УДЦР з приймання послуг з проектування, розробки та впровадження АІС ЦБД ПН відзначила, що програмне забезпечення АІС ЦБД ПН було надано у повному обсязі й належним чином записано на оптичний носій, а найменування ПЗ відповідає видатковій накладній. Отже обидві сторони зробили ще один важливий крок до реалізації послуги MNP в Україні.
Київський апеляційний адміністративний суд підтвердив право українців на MNP
Сьогодні Київський апеляційний адміністративний суд відмовив у задоволенні апеляційної скарги компанії «Діалінк», в якій вона зажадала скасувати рішення Антимонопольного комітету України (АМКУ), яким було визнано порушення з боку УДЦР (Український державний центр радіочастот) та допущено компанію «ЕС АЙ ЦЕНТР» до оцінки пропозицій в тендері. Таким чином, залишено в силі рішення суду першої інстанції. Це означає, що фактично завершено принциповий судовий розгляд, який міг поставити під загрозу швидке і якісне впровадження системи збереження мобільних номерів при зміні оператора (MNP) в Україні компанією «ЕС АЙ ЦЕНТР».

a48bae80dcd9d15ab52bd4a1d8af89cf.jpg
Нагадаємо, що ще влітку 2016 року компанія «Діалінк» звернулася до Адміністративного суду, вимагаючи анулювати вищезгадане рішення Антимонопольного комітету України. Загалом «Діалінк» подала близько 20 судових позивів проти АМКУ та УДЦР. З цієї причини компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР», переможець конкурсних торгів по впровадженню Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів», більш ніж півроку не мала можливості приступити до впровадження послуги MNP в Україні. Відзначимо, що вартість проекту «ЕС АЙ ЦЕНТР» складає 39,582 млн грн — майже на 32 млн грн менше попереднього переможця тендера, ТОВ «Діалінк» — причому в цю суму включено технічну підтримку протягом 3 років.


На думку багатьох експертів, збереження номера абонента при його переході від одного оператора до іншого є базовим правом споживача і одним з найважливіших ознак того, що даний ринок є дійсно конкурентним. Так, запуск MNP в деяких країнах Європи призвів до масштабної цінової війни між мобільними операторами та серйозного перерозподілу ринку.


Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» висловлює подяку всім юридичним компаніям, що допомогли виграти безліч судових процесів, які ініціювала «Діалінк» аби відстрочити або припинити впровадження MNP в Україні. Дякуємо юридичній компанії «A.S.A. GROUP», юридичним фірмам «OPTIMA» та «ARBITRADE», які здійснили вдалий супровід складного проекту, що мав на меті здобуття права на виконання робіт в галузі проектування й розробки технічної платформи для впровадження MNP. Крім того, вдячні юридичній фірмі «Лавринович та Партнери», яка гідно захистила інтереси ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» у Антимонопольному комітеті України.
«ЕС АЙ ЦЕНТР», УДЦР та оператори мобільного зв’язку провели нараду щодо впровадження MNP в Україні
Сьогодні, 17 січня 2017 року, за запрошенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, відбулася нарада щодо впровадження MNP в Україні. У нараді прийняли участь оператори мобільного зв’язку, ДП «Український державний центр радіочастот» (Адміністратор ЦБД), ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» (переможець конкурсних торгів на «Проектування, розроблення та впровадження Автоматизованої інформаційної системи «Централізована база даних перенесених номерів»), представники Держспецзв’язку, а також Українська асоціація операторів зв’язку «Телас».
548c2dddab80467871a4667502f1a75b.jpg
На нараді було розглянуто такі питання:
1. Презентація компанією ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» рішення про впровадження послуг із перенесення абонентських номерів (далі — ППН) в Україні.
2. Розгляд пропозицій операторів телекомунікацій до проекту Плану впровадження ППН.
3. Визначення порядку взаємодії між Адміністратором ЦБД, ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР», операторами телекомунікацій, НКРЗІ, УДЦР, Адміністрацією Держспецзв’язку та відповідальних за її здійснення.

ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» на нараді презентувало план впровадження системи MNP в Україні, детально розглянувши такі питання:
- Передумови до початку проекту і основні технічні вимоги;
- Мета та результати проекту;
- Архітектура рішення;
- Детальний план проекту;
- Ролі учасників проекту;
- Основні ризики проекту;
- Необхідна готовність з боку операторів;
- Спільна робота та координація дій робочої групи.
Нагадаємо, що 11.01.2017 Київський апеляційний господарський суд, розглянувши апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Діалінк», постановив відхилити апеляційну скаргу і залишити рішення суду першої інстанції без змін, яким договір між ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» та ДП «Український державний центр радіочастот» вважається укладеним. 11.01.2017 ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» розпочав роботу над впровадженням MNP в Україні згідно із договором. Вартість проекту ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» з впровадження MNP виявилася більше ніж на 32 мільйони гривень вигіднішою для України порівняно з пропозиціями конкурентів!

Хочемо висловити нашу подяку всім юридичним компаніям, що допомогли нам виграти безліч судових процесів, які ініціювала компанія «Діалінк» аби відстрочити або припинити впровадження MNP в Україні. Дякуємо юридичній компанії «A.S.A. GROUP», юридичним фірмам «OPTIMA» та «ARBITRADE», які здійснили вдалий супровід складного проекту, що мав на меті здобуття права на виконання робіт в галузі проектування й розробки технічної платформи для впровадження MNP.
Крім того, вдячні юридичній фірмі «Лавринович та Партнери», яка гідно захистила інтереси ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» у Антимонопольному комітеті України.
«ЕС АЙ ЦЕНТР» приступив до впровадження MNP в Україні
11 січня 2017 р. Київський апеляційний господарський суд підтвердив рішення господарського суду Києва, який визнав укладеним договір між Українським державним центром радіочастот (УДЦР) і «ЕС АЙ ЦЕНТР» на впровадження послуги перенесення номерів при зміні оператора (MNP) в Україні. Таким чином, з 11.01.2017 р договір між УДЦР та ТОВ «ЕС АЙ ЦЕНТР» вважається укладеним і сторони договору приступили до виконання своїх зобов'язань. Компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» приступила до реалізації проекту по впровадженню системи MNP в нашій країні.
f5da1a4de09775a35d4962fc2d207ed5.jpg
Нагадаємо, що ще 21 квітня 2016 р. УДЦР провів повторну оцінку пропозицій конкурсних торгів по впровадженню Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів». В результаті переможцем тендеру було визнано компанію «ЕС АЙ ЦЕНТР», яка запропонувала найбільш прийнятне за ціною і якістю рішення. Вартість проекту «ЕС АЙ ЦЕНТР» оцінила в 39,582 млн грн — майже на 32 млн грн менше попереднього переможця тендера, компанії «Діалінк» — причому в цю вартість включено технічну підтримку на 3 роки.

Але безліч судових позовів, які подала компанія «Діалінк», привели до закінчення 30-денного терміну, відведеного на підписання договору між УДЦР та «ЕС АЙ ЦЕНТР» на впровадження послуги перенесення номерів (MNP) в Україні. У зв'язку з юридичною колізією, що виникла, сторони вирішили, що найбільш законно і правильно буде отримати рішення суду з відповідного питання.

21 жовтня 2016 р в Господарському суді м.Києва відбулося судове засідання, на якому було винесено рішення за позовом компанії «ЕС АЙ ЦЕНТР» до Українського державного центру радіочастот (УДЦР) з вимогою визнати укладеним договір за підсумками тендеру на впровадження послуги перенесення номерів при зміні оператора (MNP). Ознайомившись з доводами кожного боку, суд визнав укладеним договір між УДЦР та «ЕС АЙ ЦЕНТР» на впровадження MNP в Україні.

Однак компанія «Діалінк» подала апеляційну скаргу на вищезгадане рішення суду. Сьогодні Київський апеляційний господарський суд поставив крапку в тривалій низці судових спорів, відхиливши апеляційну скаргу і залишивши рішення суду першої інстанції без змін. Таким чином, компанія «ЕС АЙ ЦЕНТР» виконала всі формальності для того, щоб запустити процедуру впровадження Автоматизованої системи «Централізована база даних перенесених номерів» в Україні.

Сергій Єрьомін, генеральний директор «ЕС АЙ ЦЕНТР», заявив: «На жаль, на сьогоднішній день, Україна є чи не єдиною європейською країною, де для абонентів мобільного зв'язку до сих пір недоступна послуга MNP, і сьогоднішнє рішення суду дозволяє нам усунути цю несправедливість . Ми нарешті приступили до впровадження послуги перенесення номерів при зміні оператора. Відповідно до затвердженого календарного плану, впровадження послуги MNP буде завершено не пізніше 6-го квітня 2017 року».
Компанія «АЙГАМА» отримала акредитацію НБУ як Оператор послуг платіжної інфраструктури
19 грудня 2016 року Національним банком України було прийнято рішення про внесення ТОВ «АЙГАМА» (IGAMA) як оператора послуг платіжної інфраструктури до Реєстру платіжних систем, систем розрахунків, учасників цих систем та операторів послуг платіжної інфраструктури.
e64816368abe0a9a24aecb7100f029ab.jpg
Згідно з повідомленням НБУ під номером 57-0009/102595 від 19.12.2016, компанія «АЙГАМА» отримала право на здійснення операцій процесингу, клірингу, операційних, інформаційних та інших технологічних функцій щодо переказу коштів. Згідно з Реєстром, «АЙГАМА» стала 16-м за рахунком Оператором послуг платіжної інфраструктури, що отримав відповідну акредитацію НБУ.

Зазначимо, що без внесення в Реєстр жодна організація не має права на здійснення процесингу будь-яких платіжних операцій. Акредитація ТОВ «АЙГАМА» Національним банком України свідчить про те, що компанія виконала всі жорсткі вимоги регулятора щодо забезпечення платіжної інфраструктури.
Страницы: Пред. | 1 | ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 28 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть