Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
UAPAY став платіжним партнером футбольного клубу «Рух»
Компанія UAPAY оголошує про співпрацю з футбольним клубом «Рух». UAPAY забезпечив технології інтернет-еквайрингу для фаншопу fcrukh.com.

Вболівальники отримають можливість здійснювати покупки в інтернет-магазині ФК «Рух» будь-яким зручним для них способом через провідного платіжного оператора країни. Вболівальники клубу можуть замовити у фаншопі ігрові футболки, шалики, кепки, вимпели з логотипами клубу, а також горнятка із похідною емблемою – із зображенням лева. А ще доступні до покупки ручки, різноманітні магнітики та багато іншого. Відтепер чудова клубна атрибутика футбольного клубу «Рух» доступна не лише на домашніх матчах команди!
05d22ec11a046b3186f8a39b119a0153.jpg

Окрім цього, компанії, що є членами бізнес-клубу ФК «Рух», отримають ексклюзивні пропозиції від UAPAY.

Нагадаємо, що інтернет-еквайринг (Internet acquiring) — це технологія, що дозволяє здійснювати оплату товарів та послуг банківськими картками через інтернет. На відміну від торгового та мобільного еквайрингу, тут не потрібний термінал (POS, mPOS) для безпосереднього зчитування даних картки. Таким чином, інтернет-еквайринг можуть використовувати власники віртуальних банківських карт, у яких відсутні фізичні пластикові карти.

Серед переваг сервісу інтернет-еквайрингу UAPAY слід відзначити високий рівень доступності системи (до 99,5%) та велику частку успішних транзакцій, що перевищує 95%.

ФК «Рух Львів» (укр. ФК «Рух» Львів) є професійною українською футбольною командою, що базується у м. Львів. Клуб змагається в українській Прем'єр-лізі після того, як став віце-чемпіоном в Першій лізі України в сезоні 2019–20.


«Футбол є щирим захопленням і улюбленим видом спорту мільйонів українців. Тож ми дуже раді бути платіжним партнером відомого українського футбольного клубу «Рух». Відтепер вболівальники зможуть купувати клубну атрибутику своєї улюбленої команди в інтернет-магазині fcrukh.com в будь-який момент і будь-яким зручним для них способом через ведучого платіжного оператора країни», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.

«Ми хочемо надавати нашим вболівальникам найкращий сервіс, тому ми раді партнерству з провідним платіжним сервісом країни компанією UAPAY. Тепер шанувальники "Руху" зможуть оплачувати товари і послуги в нашому інтернет-магазині будь-яким зручним для них способом», — прокоментував Ігор Дедишин, генеральний директор ФК «Рух».
На конференції UAFIN.TECH обговорили майбутнє платежів
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії «Майбутнє платежів» в рамках щорічної конференції UAFIN.TECH 2020, яка в цьому році проходила в онлайн-режимі. В дискусії також взяли участь Костянтин Лежнін, заступник Голови правління з питань роздрібного бізнесу Укрсиббанку, Євген Лісняк, Старший директор, керівник стратегічних партнерств Visa в Україні, Грузії, країнах СНД та Південно-Східної Європи, Маріус Паресціус, Віце-президент з розвитку міжнародного бізнесу в Paysera, та Джеймс Аллум, Віце-президент, регіональний голова Європа в Payoneer. Модератором дискусії виступила Христина Кармазіна, керівник департаменту розвитку електронної комерції в ПриватБанку.

d720cc08fa44f1cad5b52d1e7bae3e4b.jpg

Протягом наступних п’яти років світ платежів виглядатиме зовсім інакше. Новітні технологічні розробки будуть зосереджені на використанні біометричної автентифікації, інтеграції мобільних гаманців, впровадженні блокчейн-технологій та застосуванні штучного інтелекту для забезпечення безперебійної безпеки платежів.

На думку експертів, Україна не пасе задніх в цій індустрії. По багатьом напрямкам фінтеху країна знаходиться попереду наших сусідів. Притому фахівці не радять знижувати ставку interchange, про який заговорили останнім часом в певних владних колах, адже саме висока вартіcть безготівкових операцій дозволяє платіжному бізнесу в Україні розвиватися такими стрімкими темпами.

Клієнт звик, що він не платить ні за випуск картки, ні за безготівкові трансакції — всі накладні витрати оплачують банк та роздрібний продавець. Хоча насправді вартість комісії закладена в ціну на товари чи послуги. Тож якщо знизити ставку interchange, то найбільше постраждає саме споживач, а роздрібні мережі лише заощадять на переказах коштів, зазначив Дмитро Зарахович. Адже якщо вартість трансакцій при еквайрингу знизити, то банк буде вимушений брати гроші за обслуговування платіжних карток, крім того, клієнт не отримає різноманітних приємних бонусів як, наприклад, кешбек.

На думку Дмитра, щоб знизити вартість трансакційних платежів і притому не зашкодити розвитку ринку фінтех, треба йти іншим шляхом. Рік тому компанія UAPAY брала участь в пілотному проекті національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. І цей проект показав, що вартість грошового переказу в е-гривні між учасниками операції може бути нижчою від 5 до 20 разів, в залежності від типу трансакції.

«Я вважаю, що не треба ламати ту фінансову модель, яка сьогодні склалася в нашій країні. Українець вже звик до того, що він не платить за будь-які послуги, крім хіба що грошових переказів Р2Р з карти на карту. Звичайно всі комісійні витрати, яку зараз платить сторона, що приймає гроші, все одно в кінцевому підсумку лягають на споживача, оскільки в збиток ніхто працювати не буде. Адже вся інфраструктура, що необхідна для виконання трансакцій, вимагає дорогого обслуговування. Тут навіть можна провести паралель з майнінгом криптовалют — ці операції вартують дуже дорого. Тому я вважаю, що більш оптимально рухатися в іншому напрямку: замість паперової гривні зробити електронну. Для цього вже є необхідна база: розвинута ІТ-інфраструктура та достатня кількість мобільних пристроїв на руках у населення», — зауважив Дмитро Зарахович.

Підводячи підсумки дискусійної панелі, експерти зазначили, що наступний рік в індустрії фінтех буде в першу чергу про платежі, про e-commerce та про партнерство. Тож ринок фінансових технологій в Україні продовжить швидкий розвиток.
Конференція DIGITAL LENDING окреслила напрямки розвитку фінтех-галузі в Україні
Дмитро Зарахович прийняв участь в панельній дискусії «Регуляція та захист прав споживачів» в рамках заходу DIGITAL LENDING — найбільшої в Україні онлайн-конференції про диджитал кредитування та фінанси. Також в дискусії брали участь Василь Невмержицький з Кредитвест банк, Альона Андронікова з Moneyveo, Богдан Тітамир з компанії Groshi Vsim, Юлія Вітка з організації USAID FST та Ігор Пашко з Асоціації фінансових інституцій (AFI). Модератором дискусії виступив Ростилав Дюк з UAFIC.
3781690102027b9f78343e5420aad79b.jpg
Під час дискусії спікери обговорювали питання законодавства в сфері інноваційних фінансів, доцільність впровадження фінансового омбудсмента та регулювання новітніх технологій, а також захист прав кредитора в цифровому кредитуванні.

Зокрема, Дмитро Зарахович зазначив, що в Україні поки чимало прогалин в законодавстві в сфері інноваційних фінансів. Наприклад, не напрацьовані правила, які описують ринок таксі-перевезень (Bolt, Uber, Uklon та інші) чи прийом грошей від покупця за доставлений товар в сфері e-commerce. Також є питання по правовому статусу конкретних процесів, пов'язаних з mass-маркетом і фізичними особами. Все це не дає ринку швидко розвиватися і виходити з тіні.

Те саме можна сказати про хмарні послуги та блокчейн — оформлення коректного правового статусу для всіх цих областей надасть поштовх стрімкому розвитку новітніх технологій і призведе до виходу в білу площину ринку, який зараз більш ніж на 90% знаходитися в тіні.

Експерти також торкнулися питання фінансового омбудсмена. Дмитро Зарахович вказав на проблему менталітету багатьох українців щодо грошей. Внаслідок багаторічного радянського виховання люди бояться грошей, вони не вміють ними керувати. Нам всім необхідно наполегливо працювати на тим, щоб робити інформацію про гроші більш доступною і нівелювати той страх перед фінансами.

Тож одним з драйверів, який може поліпшити ситуація в цій сфері, і є впровадження інституту фінансового обмудсмена. Він допоможе врегулювати суперечки між клієнтом і банком на досудовій стадії та покращить умови для ведення бізнес-діяльності як для тих, хто кредитує, так і тих, хто займає гроші.

Загалом експерти прийшли до висновку, що ринок інноваційних фінансів в Україні має надзвичайно великий потенціал. Поточна робота бізнес-асоціацій та громадських організацій над впровадженням актуального законодавства є надзвичайно корисною і допоможе пришвидшити його розвиток.
UAPAY почала співпрацювати з Google Pay
Компанія UAPAY стала партнером платформи онлайн-платежів від Google. Як відомо, Google Pay дозволяє безпечно та без особливих зусиль оплачувати покупки за допомогою Android-смартфона в магазинах, в інтернеті або в мобільних додатках. Щоб користуватися платіжною системою, необхідно внести в додаток GPay дані своєї банківської картки. Якщо при первинному налаштуванні телефону ви прив'язали банківську карту до свого облікового запису Google, то додаток «підтягне» її автоматично.
d8e8913db8aae806cfc8c9eec9d5c5aa.jpg
Тепер в інтернет-магазинах, які ви відвідуєте зі свого смартфона, ви зможете платити за допомогою Google Pay, звичайно якщо платіжним партнером цього інтернет-магазину є UAPAY або інший фінансовий сервіс, що підтримує такий спосіб оплати.

На сьогодні Google Pay доступна для використання в 40 країнах світу. В Україні Google Pay працює з 1 листопада 2017 року, притому наша країна стала 15-ю в світі, де був запущений це сервіс.

«Одна з найбільших переваг Google Pay — високий рівень безпеки. Всі дані трансакції завжди передаються в зашифрованому вигляді. Продавці отримують гроші від покупців, але банківські реквізити карток їм не надходять. Саме тому Google Pay користується такою великою популярністю в світі. Я радий, що UAPAY стала партнером Google Pay, адже тепер ми зможемо надавати ще більш якісніший сервіс для наших замовників», — відзначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
UAPAY розробила чат-бота в Telegram для оплати штрафів за порушення ПДР
Піклуючись про зручність для водія, команда UAPAY створила в месенджері Telegram чат-бота «Штрафи UAPAY» для пошуку і сплати штрафів за порушення правил дорожнього руху (ПДР). Водій, який хоче перевірити наявність непогашених штрафів, може виконати пошук за кількома критеріями:
· по серії та номеру постанови про виписку штрафу;
· за державним номерним знаком транспортного засобу (держномер ТЗ) та номером паспорта власника;
· за держномером ТЗ та ідентификаційним кодом власника;
· за держномером ТЗ та ID-карткою власника (якщо немає паспорта);
· за посвідченням водія та держномером ТЗ;
· за свідоцтвом реєстрації ТЗ та держномером.
79c42435d4c7979a8130e691579076d6.jpg
Після того, як водій додав свій транспортний засіб в чат-бот, сповіщення про нові штрафи будуть надходити автоматично через кілька годин після їх виписки. Штрафи можна швидко сплатити банківською карткою прямо в чат-боті від UAPAY. Шукайте розробку в Telegram за назвою @shtrafyuapay_bot

«Кількість прихильників Telegram в Україні перевищує 4,5 млн, а користуватися чат-ботом для пошуку і сплати штрафів значно зручніше, ніж окремим мобільним додатком. Саме тому ми створили в Telegram чат-бота «Штрафи UAPAY» — тепер водій може швидко знаходити та погашати несплачені вчасно штрафи за порушення ПДР або ж отримувати автоматичні сповіщення по наявність таких. Як відомо, сума штрафу, несплаченого протягом 10 днів, збільшується вдвічі, тому дуже важливо вчасно дізнатися про наявність нового штрафу», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер компанії UAPAY.
Інтернет-аукціон SkyLots впровадив сервіс SkyLots доставка на базі технології UAPAY Escrow Box
Український інтернет-аукціон SkyLots запустив послугу SkyLots доставка на базі технології UAPAY Escrow Box. Це важливий крок торгівельного майданчика по збільшенню безпеки покупок для обох сторін угоди.
5af4d773e9a815ce2c56e161b5a32b50.jpg
Тепер після перемоги в аукціоні або при купівлі по фіксованій ціні покупець може придбати товар у продавця, не побоюючись, що він заплатить гроші за товар, але в підсумку не отримає його. Адже SkyLots доставка дозволяє зарезервувати кошти за угодою до отримання товару у відділенні Нової Пошти. Гроші за товар від покупця продавцю перераховуються без розголошення даних банківських карт, за допомогою переказу з карти на карту фізичної особи, і тільки у тому випадку, якщо товар після огляду буде отриманий покупцем.

Щоб купити зі SkyLots доставкою, необхідно переконатися, що продавець пропонує цю опцію. Інформація про це вказується на сторінці лота. Якщо ж SkyLots доставка недоступна, можна зв'язатися із продавцем перед покупкою та уточнити, чи можлива відправка цим способом.

Нагадаємо, що SkyLots — найбільший український інтернет-аукціон, на якому будь-який зареєстрований користувач має можливість здійснювати покупку і продаж товарів, як за допомогою аукціонних торгів, так і за фіксованими цінами. Асортимент SkyLots перевищує 5 млн лотів в 3346 категоріях, від понад 75 тисяч перевірених продавців. Проект постійно розвивається і вдосконалюється, забезпечуючи розвинений функціонал і безпеку користувачів.
UAPAY увійшла в склад Всеукраїнської асоціації фінансових компаній
Компанія UAPAY, що входить до складу Softinvest Holding та надає послуги інтернет-еквайрингу та національного платіжного сервісу UAPAY.UA, приєдналась до Всеукраїнської асоціації фінансових компаній (ВАФК). Асоціація сприяє побудові стабільного фінансового ринку, вирішенню завдань та проблем кредитних та фінансових установ для збільшення прибутковості бізнесу і розвитку кредитування. Також ВАФК займається формуванням чіткого законодавчого поля для існування мікрокредитування. Відтепер UAPAY зможе брати участь в роботі організації та разом з іншими учасниками працювати над розбудовою фінансового ринку в Україні.
e58633654ab429d203095b6b6e077a96.jpg
«Ми дуже раді стати членом Всеукраїнської асоціації фінансових компаній. Створення умов вільної конкуренції у галузі для забезпечення найбільш повної відповідності інтересам споживачів – це дуже важливе завдання. Сподіваюся, що разом з іншими компаніями, що входять до складу ВАФК, ми зможемо її успішно вирішити!», – зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
UAPAY почала співпрацювати з Wix.com заради більш простої міграції бізнеса в онлайн
Компанія UAPAY впевнено рухається до своєї мети: зробити перехід бізнеса з офлайну в онлайн більш простим, швидким та дешевим. Саме тому фахівці UAPAY розробили платіжний модуль для однієї з найвідоміших в світі хмарних платформ для побудови сайтів – Wix.com. Тепер будь-який інтернет-магазин, створений на цій платформі, може застосувати для фінансових операцій зі своїми клієнтами інноваційні та надійні платіжні технології від UAPAY.
6859d1833e5ec4b030304b8db2069374.jpg
Щоб скористатися платіжним модулем UAPAY, інтернет-магазин має підписати з компанією UAPAY типовий договір та підключити спосіб оплати UAPAY в особистому кабінеті Wix, вказавши свої особисті MERCHANT ID та MERCHANT SECRET KEY, які мерчант отримує після реєстрації на сайті uapay.ua. Відзначимо, що оформлення всієї необхідної документації по співпраці з UAPAY займає не більше одного дня. Більше того, цей процес не потрібує фізичної присутності мерчанта — увесь набір документів пересилається в електронному вигляді і підписується за допомогою ЕЦП.

Комісія за користування платіжними послугами від UAPAY складає всього 2,4%, що вигідно відрізняє їх від інших українських фінансових сервісів.

Нагадаємо, що Wix.com — одна з найбільш відомих в світі міжнародних хмарних платформ для створення та розвитку інтернет-проектів. Платформа дозволяє будувати професійні сайти та їхні мобільні версії на базі HTML5 способом drag-and-drop. Функціональність сайтів можна розширювати за рахунок додатків, створених як розробниками Wix, так і сторонніми компаніями. Wix працює по бізнес-моделі freemium, пропонуючи можливість безкоштовно створювати сайти і розвивати їх, купуючи корисні поліпшення.

«Ми впевнено реалізуємо оголошену раніше стратегію — адаптувати наші платіжні модулі для всіх найбільш популярних сайт-білдерів. Сьогодні ми анонсуємо випуск платіжного модуля для відомої в усьому світі хмарної платформи для побудови сайтів Wix.com. Це дозволяє мерчантам використовувати систему UAPAY як платіжний засіб для грошових операцій з покупцями. Таким чином, завдяки інтеграції з платформою Wix.com ми розширюємо можливості українських підприємців в галузі електронної комерції», – відзначив керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
UAPAY виступив платіжним партнером сервісу FRED
Компанія UAPAY забезпечила функцію оплати послуг для сервісу корпоративного харчування та кейтерингу FRED, інтегрувавши свій платіжний модуль на сайт Fred.cafe.
5dff0381de8466a4ca6a7dcea6937f25.jpg
Стартап FRED (скорочено від Fresh Ready to Eat Delivery) був створений у 2015 році. Вже в 2017 році клієнтська база виросла до більш ніж до ста клієнтів, а на початку 2019 ця цифра перевищила дві сотні. Серед клієнтів FRED — такі відомі компанії, як Depositphotos, Unit.city, DataArt та інші. Перевагою сервісу є не тільки високоякісна їжа, але й інноваційний підхід до замовлення корпоративного харчування. Портал FRED.cafe дозволяє скласти план харчування на тиждень чи будь-який інший проміжок часу вперед. Щоб зробити замовлення, користувач спочатку має зареєструватися на сайті, далі він вибирає, чим він буде обідати в понеділок, вівторок, середу і так далі. Після цього треба лише потурбуватися, щоб на особистому рахунку була достатня сума для оплати — і у зазначений час кур'єр доставить замовлені раніше страви.

Процедура оплати також є відмінною та унікальною для українського ринку рисою платформи FRED. Справа в тому, що користувач може обрати один з двох способів оплати — або внести депозит на свій рахунок, який представлений у власній віртуальній валюті сервісу (FR), або ж прив'язати до особового рахунку свою платіжну картку. Після цього списування грошей відбувається автоматично кожного дня — і лише за завтрашній обід. Компанія UAPAY виступила партнером FRED по реалізації зазначеної вище функції автоматичної оплати.

«FRED є одним з найбільш відомих та інноваційних сервісів корпоративного харчування та кейтерингу в Україні. Нам справді дуже приємно, що компанія обрала саме нас своїм платіжним партнером. Впевнений, що разом ми зможемо досягти більш високих результатів в бізнесі», — зазначив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
Softinvest Holding готовий до можливого посилення карантину
Сьогодні Україна впритул наблизилась до показника, після якого, за свідченням уряду, треба посилювати карантин, і ми в Softinvest Holding задумалися про такий режим роботи, який був би оптимальний для бізнесу та співробітників до тих пір, поки загроза COVID-19 не буде повністю нейтралізована. В результаті було вироблено наступний формат:
2b4cc32670a0b9236ecb14b510ba5386.jpg
1. Для всіх співробітників налагоджена технологія забезпечення роботи у віддаленому режимі — вдома, на вулиці, в готелі, в коворкінгу — фактично в будь-якому місці, де є надійне підключення до інтернету.

2. Основний офіс компанії працює в звичайному режимі. При необхідності співробітник може прийти в офіс і виконувати свою роботу там. Однак для дотримання достатньої соціальної дистанції введено правило, що одночасно в офісі має перебувати не більше 30% від загальної кількості персоналу.

3. Співробітник може працювати в офісі або вдома за гнучким графіком. Головне, щоб виконувана їм робота за термінами була узгоджена з безпосереднім керівником та відповідала належному рівню якості. Гнучкий графік мотивує персонал більше орієнтуватися на кінцеві результати та обирати для себе найбільш продуктивні години роботи.

Варто при цьому зазначити, що робота у віддаленому режимі для більшості працівників виявилася продуктивнішою, ніж в звичайному режимі. Крім того, для багатьох співробітників такий підхід став додатковою перевагою роботи в компаніях холдингу.
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 17 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть