Гарні новини! Paycore.io інтегрувала можливості національного платіжного сервіса UAPAY до своєї системи. Таким чином, ви можете підключитися до UAPAY за кілька кліків у платіжному центрі. Інтеграція UAPAY та PayCore.io дозволяє ініціювати як вхідні, так і вихідні карткові платежі, а також здійснювати грошові перекази P2P.
Нагадаємо, що PayCore.io — це програмна платформа для онлайн-бізнесу для керування платежами та зниження ризиків. Платформа інтегрує платіжні системи та здійснює операції по всьому світу в одному шлюзі і пропонує уніфікований інтерфейс зв'язку.
«Ми з радістю розпочинаємо співпрацю з Paycore.io, адже тепер мерчанти, вибудовуючи власні варіанти платіжних рішень, можуть використовувати і систему UAPAY як платіжний шлюз. Таким чином, завдяки інтеграції з хабом Paycore.io, ми розширюємо можливості для електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Отже – шукайте UAPAY на Paycore.io!
Новини
Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
Поиск
Розвиток фінансових технологій, мобільних пристроїв і засобів відеоспостереження відкрив нові перспективи перед роздрібним сектором. Суть їх у тому, щоб з магазину можна буде прибрати касирів і навіть каси самообслуговування, а всі завдання по розрахункам перекласти на автоматизовані системи. І на сьогодні в сегменті магазинів без продавців помітно два основних два тренди: смартфон замість каси; система штучного інтелекту і відеоспостереження замість продавця.
У першому випадку вам необхідно завантажити спеціальний додаток на мобільний гаджет, далі, при вході в магазин, авторизувати себе на турнікеті, після чого процес покупки мало чим відрізняється від звичайного магазину: ви берете товар з полиці, скануєте його штрих-код за допомогою смартфона і кладете у кошик. На виході з магазину ви знову повинні авторизувати себе на турнікеті і з вашої платіжної карти буде списана необхідна сума.
Перший подібний магазин відкрився кілька років тому в шведському місті Вікен — він дозволяє цілодобово придбати предмети першої необхідності без підтримки обслуговуючого персоналу. Наприклад, в ньому можна купити молоко, хліб, консерви, дитячі підгузники, паперові рушники та інші товари. Разом з тим, там не продаються сигарети і алкоголь, оскільки ці товари можуть заманювати потенційних злодіїв.
І хоча шведський магазин у великій мірі покладається на чесність покупців, проте там подумали і про безпеку: близько десятка камер відеоспостереження працюють безперервно для запобігання крадіжок в магазинах. Крім того, якщо клієнт відкриває двері магазину більш ніж на 8 секунд або взагалі намагається зламати двері, господар магазину негайно отримує повідомлення.
У другому випадку процес покупки виглядає набагато простіше: ви просто заходите в магазин, виконуєте авторизацію на турнікеті, після чого складаєте товар собі в сумку і йдете геть з магазину — знову-таки, через турнікет. Звичайно, спочатку треба встановити мобільний додаток на смартфон. Ніяких кас, ніякого сканування штрих-кодів, ніяких продавців — з боку це схоже на крадіжку товару з магазину. Але насправді — все легально і за усі товари оплачуються.
Про те, як це працює, розповімо на прикладі магазину Amazon Go, відкритого компанією Amazon три роки тому в Сіетлі. Безліч камер і датчиків в цьому магазині відстежують і рахують товар, який покупці беруть з полиць та кладуть сумку, або ж вертають назад на полицю, якщо він їм не потрібний. Касові апарати і продавці стають зайвими: з картки клієнта знімаються гроші, після того, як він пішов з магазину.
Подібні експерименти в роздрібному продажі проводила не тільки Amazon, але і деякі інші компанії в Китаї та Японії.
З одного боку, новий підхід обіцяє революцію в рітейл-індустрії, адже власники магазинів зможуть різко скоротити чисельність продавців (і, відповідно, витрати на них), прискорити сам процес покупки товарів і обслужити більше клієнтів. З іншого — є ряд проблем, із-за яких ця революція навряд чи станеться найближчим часом. Експеримент Amazon Go показав, що поки технології розпізнавання об'єктів на відеозапису не досягнули потрібного рівня. Наприклад, якщо покупець складав в кошик товар, а потім ставив його назад, але помилково — на іншу полицю, то система не могла правильно ідентифікувати товар. Крім того, обидва типи магазинів без продавців слабо захищені від злодіїв і фактично покладаються на чесність покупців. Власне, і сама Amazon заявила, що поки не планує впроваджувати цю технологію в інші свої магазини.
«Очевидно, що магазини без кас вже в недалекому майбутньому займуть свою нішу в роздрібному сегменті. Однак технології потребують доопрацювання. Перш за все, мова йде про відеоспостереження і розпізнавання об'єктів. Поки що вони не досконалі і допускають багато помилок. Можливо більш перспективною буде інша техноологія — впровадження RFID-міток для відстеження товарів в магазинах. Однак ця технологія також потребує доопрацювання, та й вартість її поки що зависока», — зазначив глава компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
У першому випадку вам необхідно завантажити спеціальний додаток на мобільний гаджет, далі, при вході в магазин, авторизувати себе на турнікеті, після чого процес покупки мало чим відрізняється від звичайного магазину: ви берете товар з полиці, скануєте його штрих-код за допомогою смартфона і кладете у кошик. На виході з магазину ви знову повинні авторизувати себе на турнікеті і з вашої платіжної карти буде списана необхідна сума.
Перший подібний магазин відкрився кілька років тому в шведському місті Вікен — він дозволяє цілодобово придбати предмети першої необхідності без підтримки обслуговуючого персоналу. Наприклад, в ньому можна купити молоко, хліб, консерви, дитячі підгузники, паперові рушники та інші товари. Разом з тим, там не продаються сигарети і алкоголь, оскільки ці товари можуть заманювати потенційних злодіїв.
І хоча шведський магазин у великій мірі покладається на чесність покупців, проте там подумали і про безпеку: близько десятка камер відеоспостереження працюють безперервно для запобігання крадіжок в магазинах. Крім того, якщо клієнт відкриває двері магазину більш ніж на 8 секунд або взагалі намагається зламати двері, господар магазину негайно отримує повідомлення.
У другому випадку процес покупки виглядає набагато простіше: ви просто заходите в магазин, виконуєте авторизацію на турнікеті, після чого складаєте товар собі в сумку і йдете геть з магазину — знову-таки, через турнікет. Звичайно, спочатку треба встановити мобільний додаток на смартфон. Ніяких кас, ніякого сканування штрих-кодів, ніяких продавців — з боку це схоже на крадіжку товару з магазину. Але насправді — все легально і за усі товари оплачуються.
Про те, як це працює, розповімо на прикладі магазину Amazon Go, відкритого компанією Amazon три роки тому в Сіетлі. Безліч камер і датчиків в цьому магазині відстежують і рахують товар, який покупці беруть з полиць та кладуть сумку, або ж вертають назад на полицю, якщо він їм не потрібний. Касові апарати і продавці стають зайвими: з картки клієнта знімаються гроші, після того, як він пішов з магазину.
Подібні експерименти в роздрібному продажі проводила не тільки Amazon, але і деякі інші компанії в Китаї та Японії.
З одного боку, новий підхід обіцяє революцію в рітейл-індустрії, адже власники магазинів зможуть різко скоротити чисельність продавців (і, відповідно, витрати на них), прискорити сам процес покупки товарів і обслужити більше клієнтів. З іншого — є ряд проблем, із-за яких ця революція навряд чи станеться найближчим часом. Експеримент Amazon Go показав, що поки технології розпізнавання об'єктів на відеозапису не досягнули потрібного рівня. Наприклад, якщо покупець складав в кошик товар, а потім ставив його назад, але помилково — на іншу полицю, то система не могла правильно ідентифікувати товар. Крім того, обидва типи магазинів без продавців слабо захищені від злодіїв і фактично покладаються на чесність покупців. Власне, і сама Amazon заявила, що поки не планує впроваджувати цю технологію в інші свої магазини.
«Очевидно, що магазини без кас вже в недалекому майбутньому займуть свою нішу в роздрібному сегменті. Однак технології потребують доопрацювання. Перш за все, мова йде про відеоспостереження і розпізнавання об'єктів. Поки що вони не досконалі і допускають багато помилок. Можливо більш перспективною буде інша техноологія — впровадження RFID-міток для відстеження товарів в магазинах. Однак ця технологія також потребує доопрацювання, та й вартість її поки що зависока», — зазначив глава компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
В кінці вересня компанія UAPAY взяла участь в конференції Global Payments Day: The Future of Global Payments, присвяченій майбутньому платіжних технологій. В рамках конференції організатори заходу — журнал Future magazine та Асоціація ЕМА — провели церемонію нагородження GPD2019 Award.
Оргкомітет Global Payments Day відзначив найбільш активних учасників ринку транскордонних платежів в п'яти номінаціях. В їх число увійшли як українські компанії, так і зарубіжні партнери локальних гравців.
Національна платіжна компанія UAPAY отримала нагороду в номінаціії Global Payments Partner. Ця престижна відзнака свідчить про інноваційність та високу якість послуг, що надає UAPAY для клієнтів.
Оргкомітет Global Payments Day відзначив найбільш активних учасників ринку транскордонних платежів в п'яти номінаціях. В їх число увійшли як українські компанії, так і зарубіжні партнери локальних гравців.
Національна платіжна компанія UAPAY отримала нагороду в номінаціії Global Payments Partner. Ця престижна відзнака свідчить про інноваційність та високу якість послуг, що надає UAPAY для клієнтів.
Компанія UAPAY, що входить до складу Softinvest Holding, відсвяткувала свій п’ятий день народження. 5 років — на перший погляд, це небагато. Однак за цю п’ятирічку UAPAY реалізувала кілька революційних проектів та отримала безліч нагород. Нижче наведені основні досягнення компанії.
В лютому 2016 року UAPAY отримав сертифікат безпеки PCI DSS 3.1 першого рівня! Високий рівень безпеки нашого сервісу було визнано на офіційному рівні.
В червні того ж року UAPAY запустив платформу грошових переказів для мережі супермаркетів «ЕКО МАРКЕТ».
В травні 2017 компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Через 3 місяці сервіс UAPAY Escrow також став доступним на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».
В серпні 2017 за підтримки UAPAY логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку».
В грудні того ж року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017 в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce» з Escrow-сервісом «OLX доставка». А через рік компанія отримала нагороду PaySpace Magazine Awards 2018 в номінації «Кращий партнер інтернет-магазинів з прийому платежів».
Крім того, в грудні минулого року UAPAY запустила новий сервіс Escrow Box, яким може скористатися будь-який бажаючий, без прив’язки до платформи OLX, Prom.ua чи іншої. Також в квітні минулого року року UAPAY отримала спеціальну нагороду від організаторів конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018.
В травні 2019 UAPAY прийняла участь в пілотному проекті Національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. А в червні цього року компанія отримала нагороду в номінації «Кращий платіжний сервіс» від Асоціації Українських Банків та Видавничого дому «УКРАЇНА БІЗНЕС».
Наразі національна платіжна компанія працює над кількома масштабними проектами, які незабаром будуть запущені.
В лютому 2016 року UAPAY отримав сертифікат безпеки PCI DSS 3.1 першого рівня! Високий рівень безпеки нашого сервісу було визнано на офіційному рівні.
В червні того ж року UAPAY запустив платформу грошових переказів для мережі супермаркетів «ЕКО МАРКЕТ».
В травні 2017 компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Через 3 місяці сервіс UAPAY Escrow також став доступним на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».
В серпні 2017 за підтримки UAPAY логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку».
В грудні того ж року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017 в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce» з Escrow-сервісом «OLX доставка». А через рік компанія отримала нагороду PaySpace Magazine Awards 2018 в номінації «Кращий партнер інтернет-магазинів з прийому платежів».
Крім того, в грудні минулого року UAPAY запустила новий сервіс Escrow Box, яким може скористатися будь-який бажаючий, без прив’язки до платформи OLX, Prom.ua чи іншої. Також в квітні минулого року року UAPAY отримала спеціальну нагороду від організаторів конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018.
В травні 2019 UAPAY прийняла участь в пілотному проекті Національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. А в червні цього року компанія отримала нагороду в номінації «Кращий платіжний сервіс» від Асоціації Українських Банків та Видавничого дому «УКРАЇНА БІЗНЕС».
Наразі національна платіжна компанія працює над кількома масштабними проектами, які незабаром будуть запущені.
Національна платіжна компанія UAPAY розпочала співпрацю із системою корпоративного управління для бізнесу «Бітрікс24». Відтепер магазини, у яких платформою сайтів є Бітрікс24, можуть додати UAPAY як спосіб розрахунку з клієнтами.
Після підключення платіжної системи UAPAY оплату можна приймати у одразу під час замовлення в чаті. Сервіс потрібно підключити в Центрі продажів Бітрікс24.
«Бітрікс24» – експерти зі створення та адміністрування веб-сайтів, у тому числі – для інтернет-магазинів. Тому ми раді, що отримали змогу працювати з такою компанією та втілювати найкращий досвід роботи з клієнтами. Впевнений, наш продукт буде корисним для мерчантів, оскільки клієнти Бітрікс24 отримали справді зручний платіжний інструмент», – розповів Дмитро Зарахович, керівний партнер UAPAY.
Платіжна система налаштовується просто: потрібно заповнити необхідні рядки даними з особистого кабінету UAPAY. Окрім того, усі платежі, проведені в магазині, мерчанти можуть переглянути в особистому кабінеті на сайті національної платіжної системи.
«Ще один варіант розрахунку – це додаткові можливості для всіх, хто купує товари в інтернет-магазинах і, відповідно, крок до зростання продажів. Сподіваюся, й сам спосіб оплат, і функція перегляду платежів, які ми запустили спільно з UAPAY, полегшать роботу продавцям. А це ще один крок до нашої основної мети – зробити так, щоб якомога більше компаній прискорили і спростили типові процеси, зокрема роботу з клієнтами», – зазначив Дмитро Суслов, директор українського «Бітрікс24».
Після підключення платіжної системи UAPAY оплату можна приймати у одразу під час замовлення в чаті. Сервіс потрібно підключити в Центрі продажів Бітрікс24.
«Бітрікс24» – експерти зі створення та адміністрування веб-сайтів, у тому числі – для інтернет-магазинів. Тому ми раді, що отримали змогу працювати з такою компанією та втілювати найкращий досвід роботи з клієнтами. Впевнений, наш продукт буде корисним для мерчантів, оскільки клієнти Бітрікс24 отримали справді зручний платіжний інструмент», – розповів Дмитро Зарахович, керівний партнер UAPAY.
Платіжна система налаштовується просто: потрібно заповнити необхідні рядки даними з особистого кабінету UAPAY. Окрім того, усі платежі, проведені в магазині, мерчанти можуть переглянути в особистому кабінеті на сайті національної платіжної системи.
«Ще один варіант розрахунку – це додаткові можливості для всіх, хто купує товари в інтернет-магазинах і, відповідно, крок до зростання продажів. Сподіваюся, й сам спосіб оплат, і функція перегляду платежів, які ми запустили спільно з UAPAY, полегшать роботу продавцям. А це ще один крок до нашої основної мети – зробити так, щоб якомога більше компаній прискорили і спростили типові процеси, зокрема роботу з клієнтами», – зазначив Дмитро Суслов, директор українського «Бітрікс24».
Термін branchless bank, тобто, банк, який не має відділень, до сих пір звучить дещо екзотично для багатьох користувачів — приблизно, як магазин без прилавків або автобусний маршрут без зупинок. Дійсно, куди приходити з паспортом та ідентифікаційним кодом, де підписувати документи, отримувати платіжну карту, класти гроші на рахунок? Очевидно, так само міркували американці в далекому 1995 році, коли в США було створено перший у світі віртуальний банк Security First Network Bank. На превеликий жаль засновників, проект зазнав невдачі через недовіру з боку потенційних клієнтів. Тоді замовники не повірили в такий інноваційний формат, та, власне, і правильно зробили — на той момент розвиток ІТ-інфраструктури не дозволяв створити повноцінний цифровий банк.
Проте, всього через рік в Європі з'явився свій branchless «Advance Bank» — дочірня структура Дрезденської банківської групи. Крім того, в 1999 році були засновані інші віртуальні банки: BankDirect, CoinpuBank, E-bank і ряд інших.
Що стосується США, то через 5 років революція там все ж відбулася: Bank of America в 2001 році вперше почав представляти послугу інтернет-банкінгу і всього за рік база користувачів цією послугою перевищила 2 млн клієнтів. Інтернет-банкінг надав для клієнтів банку можливості отримати дані про стан рахунку, зробити ті чи інші платежі, взяти кредит, оформити депозит — і все це без відвідування відділення. SMS або push-повідомлення допомагали оперативно відстежувати кожну операцію з банківським рахунком.
Але якщо практично всі дії можна зробити онлайн, то навіщо йти до відділення банку? І навіщо взагалі вони потрібні? Звідси і з'явилася ідея створення так званого «банку без відділень» — branchless bank (безфіліальний банк), коли практично вся взаємодія клієнта з банком здійснюється через сайт або мобільний додаток, а документи і платіжні картки відправляються поштою. Потреба в голосовому спілкуванні ж є тільки в разі втрати картки (або смартфона) і необхідності терміново заблокувати її через call-центр. Замість паспорта та ідентифікаційного коду передбачається використовувати Mobile-ID або ЕЦП, а для запобігання шахрайства — різні технології інформаційної безпеки і аналітику великих даних.
Варто зауважити, що відсутність відділень дозволяє банку значно скоротити витрати на оренду офісів і за рахунок цього надати клієнту додаткові «бонуси»: наприклад, більший розмір кешбек або значний перелік платежів з нульовою комісією. Ось чому розвиток сегмента віртуальних банків йде швидкими темпами: середній приріст числа таких банків в США становить до 20% щорічно.
Але поки віртуальні банки не можуть існувати без класичних банків. Наприклад, коли мова йде про те, щоби скористатися банкоматом для видачі готівки або навпаки поповнення рахунку готівкою — адже branchless bank використовує мережу банкоматів інших організацій. Крім того, законодавство часто змушує віртуальні банки працювати «під парасолькою» звичайного банку.
Отже, перерахуємо переваги віртуального банку: повноцінне і зручне управління банківським рахунком, отримання доступу до фінансових послуг в будь-який час, з будь-якого комп'ютера з будь-якої точки світу (потрібен тільки доступ в інтернет), економія на банківських комісіях, дешевші ціни на послуги в цілому .
Але є і серйозні ризики. Наприклад, існує загроза злому системи банку і втрати грошових коштів, проблема з отриманням SMS-повідомлень з кодом підтвердження в роумінгу, а також недосконалість правової бази, що ставить під загрозу виплату компенсацій у разі банкрутства банку.
«Безфіліальні банки, які сповідують концепцію« Banking-as-a-Service », поступово набирають силу. Можна з упевненістю сказати, що в наступні роки їх число буде стрімко зростати. При тому драйвером успіху такого банку є вже не розмір банку або мережа відділень, а якість, надійність та технологічність мобільного додатку і самого веб-сервісу, за допомогою якого клієнт буде виконувати всі операції», — зазначив директор компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
Проте, всього через рік в Європі з'явився свій branchless «Advance Bank» — дочірня структура Дрезденської банківської групи. Крім того, в 1999 році були засновані інші віртуальні банки: BankDirect, CoinpuBank, E-bank і ряд інших.
Що стосується США, то через 5 років революція там все ж відбулася: Bank of America в 2001 році вперше почав представляти послугу інтернет-банкінгу і всього за рік база користувачів цією послугою перевищила 2 млн клієнтів. Інтернет-банкінг надав для клієнтів банку можливості отримати дані про стан рахунку, зробити ті чи інші платежі, взяти кредит, оформити депозит — і все це без відвідування відділення. SMS або push-повідомлення допомагали оперативно відстежувати кожну операцію з банківським рахунком.
Але якщо практично всі дії можна зробити онлайн, то навіщо йти до відділення банку? І навіщо взагалі вони потрібні? Звідси і з'явилася ідея створення так званого «банку без відділень» — branchless bank (безфіліальний банк), коли практично вся взаємодія клієнта з банком здійснюється через сайт або мобільний додаток, а документи і платіжні картки відправляються поштою. Потреба в голосовому спілкуванні ж є тільки в разі втрати картки (або смартфона) і необхідності терміново заблокувати її через call-центр. Замість паспорта та ідентифікаційного коду передбачається використовувати Mobile-ID або ЕЦП, а для запобігання шахрайства — різні технології інформаційної безпеки і аналітику великих даних.
Варто зауважити, що відсутність відділень дозволяє банку значно скоротити витрати на оренду офісів і за рахунок цього надати клієнту додаткові «бонуси»: наприклад, більший розмір кешбек або значний перелік платежів з нульовою комісією. Ось чому розвиток сегмента віртуальних банків йде швидкими темпами: середній приріст числа таких банків в США становить до 20% щорічно.
Але поки віртуальні банки не можуть існувати без класичних банків. Наприклад, коли мова йде про те, щоби скористатися банкоматом для видачі готівки або навпаки поповнення рахунку готівкою — адже branchless bank використовує мережу банкоматів інших організацій. Крім того, законодавство часто змушує віртуальні банки працювати «під парасолькою» звичайного банку.
Отже, перерахуємо переваги віртуального банку: повноцінне і зручне управління банківським рахунком, отримання доступу до фінансових послуг в будь-який час, з будь-якого комп'ютера з будь-якої точки світу (потрібен тільки доступ в інтернет), економія на банківських комісіях, дешевші ціни на послуги в цілому .
Але є і серйозні ризики. Наприклад, існує загроза злому системи банку і втрати грошових коштів, проблема з отриманням SMS-повідомлень з кодом підтвердження в роумінгу, а також недосконалість правової бази, що ставить під загрозу виплату компенсацій у разі банкрутства банку.
«Безфіліальні банки, які сповідують концепцію« Banking-as-a-Service », поступово набирають силу. Можна з упевненістю сказати, що в наступні роки їх число буде стрімко зростати. При тому драйвером успіху такого банку є вже не розмір банку або мережа відділень, а якість, надійність та технологічність мобільного додатку і самого веб-сервісу, за допомогою якого клієнт буде виконувати всі операції», — зазначив директор компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
ПОПУЛЯРНЫЕ ПУБЛИКАЦИИ
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть