Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding
UAPAY відтепер інтегрований в PayCore.io
Гарні новини! Paycore.io інтегрувала можливості національного платіжного сервіса UAPAY до своєї системи. Таким чином, ви можете підключитися до UAPAY за кілька кліків у платіжному центрі. Інтеграція UAPAY та PayCore.io дозволяє ініціювати як вхідні, так і вихідні карткові платежі, а також здійснювати грошові перекази P2P.
b68c7c08e4cc123855927b21ebf3c0d3.jpg
Нагадаємо, що PayCore.io — це програмна платформа для онлайн-бізнесу для керування платежами та зниження ризиків. Платформа інтегрує платіжні системи та здійснює операції по всьому світу в одному шлюзі і пропонує уніфікований інтерфейс зв'язку.

«Ми з радістю розпочинаємо співпрацю з Paycore.io, адже тепер мерчанти, вибудовуючи власні варіанти платіжних рішень, можуть використовувати і систему UAPAY як платіжний шлюз. Таким чином, завдяки інтеграції з хабом Paycore.io, ми розширюємо можливості для електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Отже – шукайте UAPAY на Paycore.io!
Магазини без касирів: перспективи та шляхи розвитку
Розвиток фінансових технологій, мобільних пристроїв і засобів відеоспостереження відкрив нові перспективи перед роздрібним сектором. Суть їх у тому, щоб з магазину можна буде прибрати касирів і навіть каси самообслуговування, а всі завдання по розрахункам перекласти на автоматизовані системи. І на сьогодні в сегменті магазинів без продавців помітно два основних два тренди: смартфон замість каси; система штучного інтелекту і відеоспостереження замість продавця.
3b29e38deb6503e5e336e36518621188.jpg
У першому випадку вам необхідно завантажити спеціальний додаток на мобільний гаджет, далі, при вході в магазин, авторизувати себе на турнікеті, після чого процес покупки мало чим відрізняється від звичайного магазину: ви берете товар з полиці, скануєте його штрих-код за допомогою смартфона і кладете у кошик. На виході з магазину ви знову повинні авторизувати себе на турнікеті і з вашої платіжної карти буде списана необхідна сума.

Перший подібний магазин відкрився кілька років тому в шведському місті Вікен — він дозволяє цілодобово придбати предмети першої необхідності без підтримки обслуговуючого персоналу. Наприклад, в ньому можна купити молоко, хліб, консерви, дитячі підгузники, паперові рушники та інші товари. Разом з тим, там не продаються сигарети і алкоголь, оскільки ці товари можуть заманювати потенційних злодіїв.

І хоча шведський магазин у великій мірі покладається на чесність покупців, проте там подумали і про безпеку: близько десятка камер відеоспостереження працюють безперервно для запобігання крадіжок в магазинах. Крім того, якщо клієнт відкриває двері магазину більш ніж на 8 секунд або взагалі намагається зламати двері, господар магазину негайно отримує повідомлення.

У другому випадку процес покупки виглядає набагато простіше: ви просто заходите в магазин, виконуєте авторизацію на турнікеті, після чого складаєте товар собі в сумку і йдете геть з магазину — знову-таки, через турнікет. Звичайно, спочатку треба встановити мобільний додаток на смартфон. Ніяких кас, ніякого сканування штрих-кодів, ніяких продавців — з боку це схоже на крадіжку товару з магазину. Але насправді — все легально і за усі товари оплачуються.

Про те, як це працює, розповімо на прикладі магазину Amazon Go, відкритого компанією Amazon три роки тому в Сіетлі. Безліч камер і датчиків в цьому магазині відстежують і рахують товар, який покупці беруть з полиць та кладуть сумку, або ж вертають назад на полицю, якщо він їм не потрібний. Касові апарати і продавці стають зайвими: з картки клієнта знімаються гроші, після того, як він пішов з магазину.

Подібні експерименти в роздрібному продажі проводила не тільки Amazon, але і деякі інші компанії в Китаї та Японії.

З одного боку, новий підхід обіцяє революцію в рітейл-індустрії, адже власники магазинів зможуть різко скоротити чисельність продавців (і, відповідно, витрати на них), прискорити сам процес покупки товарів і обслужити більше клієнтів. З іншого — є ряд проблем, із-за яких ця революція навряд чи станеться найближчим часом. Експеримент Amazon Go показав, що поки технології розпізнавання об'єктів на відеозапису не досягнули потрібного рівня. Наприклад, якщо покупець складав в кошик товар, а потім ставив його назад, але помилково — на іншу полицю, то система не могла правильно ідентифікувати товар. Крім того, обидва типи магазинів без продавців слабо захищені від злодіїв і фактично покладаються на чесність покупців. Власне, і сама Amazon заявила, що поки не планує впроваджувати цю технологію в інші свої магазини.

«Очевидно, що магазини без кас вже в недалекому майбутньому займуть свою нішу в роздрібному сегменті. Однак технології потребують доопрацювання. Перш за все, мова йде про відеоспостереження і розпізнавання об'єктів. Поки що вони не досконалі і допускають багато помилок. Можливо більш перспективною буде інша техноологія — впровадження RFID-міток для відстеження товарів в магазинах. Однак ця технологія також потребує доопрацювання, та й вартість її поки що зависока», — зазначив глава компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
UAPAY отримала престижну нагороду від організаторів конференції Global Payments Day
В кінці вересня компанія UAPAY взяла участь в конференції Global Payments Day: The Future of Global Payments, присвяченій майбутньому платіжних технологій. В рамках конференції організатори заходу — журнал Future magazine та Асоціація ЕМА — провели церемонію нагородження GPD2019 Award.
01d108f3bbff8934858e2c6c07555664.jpg
Оргкомітет Global Payments Day відзначив найбільш активних учасників ринку транскордонних платежів в п'яти номінаціях. В їх число увійшли як українські компанії, так і зарубіжні партнери локальних гравців.

Національна платіжна компанія UAPAY отримала нагороду в номінаціії Global Payments Partner. Ця престижна відзнака свідчить про інноваційність та високу якість послуг, що надає UAPAY для клієнтів.
Національній платіжній компанії UAPAY виповнилося 5 років
Компанія UAPAY, що входить до складу Softinvest Holding, відсвяткувала свій п’ятий день народження. 5 років — на перший погляд, це небагато. Однак за цю п’ятирічку UAPAY реалізувала кілька революційних проектів та отримала безліч нагород. Нижче наведені основні досягнення компанії.
f3050db1b8da8318527ab71c790a95e2.jpg
В лютому 2016 року UAPAY отримав сертифікат безпеки PCI DSS 3.1 першого рівня! Високий рівень безпеки нашого сервісу було визнано на офіційному рівні.
В червні того ж року UAPAY запустив платформу грошових переказів для мережі супермаркетів «ЕКО МАРКЕТ».

В травні 2017 компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Через 3 місяці сервіс UAPAY Escrow також став доступним на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

В серпні 2017 за підтримки UAPAY логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку».

В грудні того ж року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017 в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce» з Escrow-сервісом «OLX доставка». А через рік компанія отримала нагороду PaySpace Magazine Awards 2018 в номінації «Кращий партнер інтернет-магазинів з прийому платежів».

Крім того, в грудні минулого року UAPAY запустила новий сервіс Escrow Box, яким може скористатися будь-який бажаючий, без прив’язки до платформи OLX, Prom.ua чи іншої. Також в квітні минулого року року UAPAY отримала спеціальну нагороду від організаторів конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018.

В травні 2019 UAPAY прийняла участь в пілотному проекті Національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. А в червні цього року компанія отримала нагороду в номінації «Кращий платіжний сервіс» від Асоціації Українських Банків та Видавничого дому «УКРАЇНА БІЗНЕС».

Наразі національна платіжна компанія працює над кількома масштабними проектами, які незабаром будуть запущені.
UAPAY розпочала співпрацю з Бітрікс24
Національна платіжна компанія UAPAY розпочала співпрацю із системою корпоративного управління для бізнесу «Бітрікс24». Відтепер магазини, у яких платформою сайтів є Бітрікс24, можуть додати UAPAY як спосіб розрахунку з клієнтами.
b1b6970015cfcb0b68e5ab67dc262b7b.jpg

Після підключення платіжної системи UAPAY оплату можна приймати у одразу під час замовлення в чаті. Сервіс потрібно підключити в Центрі продажів Бітрікс24.
«Бітрікс24» – експерти зі створення та адміністрування веб-сайтів, у тому числі – для інтернет-магазинів. Тому ми раді, що отримали змогу працювати з такою компанією та втілювати найкращий досвід роботи з клієнтами. Впевнений, наш продукт буде корисним для мерчантів, оскільки клієнти Бітрікс24 отримали справді зручний платіжний інструмент», – розповів Дмитро Зарахович, керівний партнер UAPAY.

Платіжна система налаштовується просто: потрібно заповнити необхідні рядки даними з особистого кабінету UAPAY. Окрім того, усі платежі, проведені в магазині, мерчанти можуть переглянути в особистому кабінеті на сайті національної платіжної системи.

«Ще один варіант розрахунку – це додаткові можливості для всіх, хто купує товари в інтернет-магазинах і, відповідно, крок до зростання продажів. Сподіваюся, й сам спосіб оплат, і функція перегляду платежів, які ми запустили спільно з UAPAY, полегшать роботу продавцям. А це ще один крок до нашої основної мети – зробити так, щоб якомога більше компаній прискорили і спростили типові процеси, зокрема роботу з клієнтами», – зазначив Дмитро Суслов, директор українського «Бітрікс24».
Банк без відділень: стійкий тренд чи «проба пера»?
Термін branchless bank, тобто, банк, який не має відділень, до сих пір звучить дещо екзотично для багатьох користувачів — приблизно, як магазин без прилавків або автобусний маршрут без зупинок. Дійсно, куди приходити з паспортом та ідентифікаційним кодом, де підписувати документи, отримувати платіжну карту, класти гроші на рахунок? Очевидно, так само міркували американці в далекому 1995 році, коли в США було створено перший у світі віртуальний банк Security First Network Bank. На превеликий жаль засновників, проект зазнав невдачі через недовіру з боку потенційних клієнтів. Тоді замовники не повірили в такий інноваційний формат, та, власне, і правильно зробили — на той момент розвиток ІТ-інфраструктури не дозволяв створити повноцінний цифровий банк.
90854feeca7927ecd86093a47f5a37ca.jpg
Проте, всього через рік в Європі з'явився свій branchless «Advance Bank» — дочірня структура Дрезденської банківської групи. Крім того, в 1999 році були засновані інші віртуальні банки: BankDirect, CoinpuBank, E-bank і ряд інших.

Що стосується США, то через 5 років революція там все ж відбулася: Bank of America в 2001 році вперше почав представляти послугу інтернет-банкінгу і всього за рік база користувачів цією послугою перевищила 2 млн клієнтів. Інтернет-банкінг надав для клієнтів банку можливості отримати дані про стан рахунку, зробити ті чи інші платежі, взяти кредит, оформити депозит — і все це без відвідування відділення. SMS або push-повідомлення допомагали оперативно відстежувати кожну операцію з банківським рахунком.

Але якщо практично всі дії можна зробити онлайн, то навіщо йти до відділення банку? І навіщо взагалі вони потрібні? Звідси і з'явилася ідея створення так званого «банку без відділень» — branchless bank (безфіліальний банк), коли практично вся взаємодія клієнта з банком здійснюється через сайт або мобільний додаток, а документи і платіжні картки відправляються поштою. Потреба в голосовому спілкуванні ж є тільки в разі втрати картки (або смартфона) і необхідності терміново заблокувати її через call-центр. Замість паспорта та ідентифікаційного коду передбачається використовувати Mobile-ID або ЕЦП, а для запобігання шахрайства — різні технології інформаційної безпеки і аналітику великих даних.

Варто зауважити, що відсутність відділень дозволяє банку значно скоротити витрати на оренду офісів і за рахунок цього надати клієнту додаткові «бонуси»: наприклад, більший розмір кешбек або значний перелік платежів з нульовою комісією. Ось чому розвиток сегмента віртуальних банків йде швидкими темпами: середній приріст числа таких банків в США становить до 20% щорічно.

Але поки віртуальні банки не можуть існувати без класичних банків. Наприклад, коли мова йде про те, щоби скористатися банкоматом для видачі готівки або навпаки поповнення рахунку готівкою — адже branchless bank використовує мережу банкоматів інших організацій. Крім того, законодавство часто змушує віртуальні банки працювати «під парасолькою» звичайного банку.

Отже, перерахуємо переваги віртуального банку: повноцінне і зручне управління банківським рахунком, отримання доступу до фінансових послуг в будь-який час, з будь-якого комп'ютера з будь-якої точки світу (потрібен тільки доступ в інтернет), економія на банківських комісіях, дешевші ціни на послуги в цілому .
Але є і серйозні ризики. Наприклад, існує загроза злому системи банку і втрати грошових коштів, проблема з отриманням SMS-повідомлень з кодом підтвердження в роумінгу, а також недосконалість правової бази, що ставить під загрозу виплату компенсацій у разі банкрутства банку.

«Безфіліальні банки, які сповідують концепцію« Banking-as-a-Service », поступово набирають силу. Можна з упевненістю сказати, що в наступні роки їх число буде стрімко зростати. При тому драйвером успіху такого банку є вже не розмір банку або мережа відділень, а якість, надійність та технологічність мобільного додатку і самого веб-сервісу, за допомогою якого клієнт буде виконувати всі операції», — зазначив директор компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
Страницы: Пред. | 1 | ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 18 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть