Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
UAPAY почав працювати з платформою для побудови сайтів InSales
Фінансовий оператор UAPAY повідомляє про початок співробітництва з відомою платформою для побудови сайтів InSales. Це означає, що відтепер будь-який інтернет-магазин, створений на цій платформі, має можливість задіяти для розрахунку із своїми клієнтами інноваційні та надійні платіжні технології від UAPAY.
a99a530bd8e64dd0f5191188365b1d0a.jpg
Фахівці InSales розробили спеціальний конектор для інтеграції платіжного додатку UAPAY — інтернет-магазин може підключити його в маркеті додатків InSales, в персональному кабінеті продавця. Нагадаємо, що InSales — це популярна система управління контентом інтернет-магазину, що надається з публічної хмари. Станом на кінець 2019 року InSales нараховує більше 8 тисяч клієнтів.

«InSales — одна з найбільш популярних CMS для інтернет-магазинів, що надається за моделлю SaaS. Тому ми дуже раді оголосити про початок співпраці з InSales, адже це дозволяє власникам інтернет-магазинів використовувати систему UAPAY як платіжний засіб для грошових операцій з покупцями. Таким чином, завдяки інтеграції з платформою InSales ми розширюємо можливості мерчантів в галузі електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
ОLX та Mastercard за участі UAPAY запустили акцію «Кешбек від Mastercard»
Онлайн платформа оголошень OLX та Mastercard запустили спільну акцію «Кешбек від Mastercard». До 16 березня при оплаті товарів на OLX карткою Mastercard® з використанням послуги OLX Доставка, отримуйте кешбек 10 грн за кожну покупку. При цьому сума покупки на виплату кешбеку не впливає. Платіжним партнером акції стала компанія UAPAY.
73d613c22ddf3484a637847a761af4f0.jpg
Для того, щоб взяти участь в акції, потрібно:
  • зареєструватися на сайті або у мобільному додатку OLX.UA,
  • обрати товар із каталогу з приміткою OLX Доставка, обравши потрібне відділення Нової Пошти,
  • оплатити покупку онлайн карткою Mastercard®,
  • забрати товар у відділенні Нової Пошти.
Кешбек у розмірі 10 гривень за кожну покупку, оплачену онлайн карткою Mastercard®, нараховується на картку покупця, якою була здійснена оплата, протягом 48 годин після того, як відповідна угода визнана успішною.

До участі в акції допускаються держателі платіжних карток Masterсard®, емітованих банками України.
Більш детально про правила акції можна дізнатися за посиланням.
ДМИТРО ЗАРАХОВИЧ ОТРИМАВ НАГОРОДУ В НОМІНАЦІЇ «ЕКСПЕРТ РОКУ В СФЕРІ ФІНТЕХ» В КОНКУРСІ PAYSPACE MAGAZINE AWARDS 2019
Спеціалізоване видання про фінанси та технології PaySpace Magazine визначило переможців третього щорічного конкурсу PaySpace Magazine Awards 2019. Конкурс проходив з 1 по 30 листопада і ставив перед собою амбітне завдання виявити лідерів на ринку e-commerce та FinTech. В цьому році в щорічній премії PSM Awards взяло участь 150 учасників. Всього за компанії і експертів було віддано більш ніж 65 тисяч голосів.
565532ab3b024f3c2e9ab7c04e4da6c5.jpg
Дмитро Зарахович отримав бронзову нагороду в номінації «Експерт року в сфері Фінтех». Нагадаємо, що в цій категорії учасники голосування оцінювали фаховий рівень експертів, які володіють спеціальними знаннями в сфері фінансових технологій і впливають на розвиток галузі в Україні.

Вілзначимо, що Дмитро Зарахович є генеральним директором і співзасновником компанії UAPAY, яка надає платіжний інструмент UAPAY.UA. В травні 2017 року компанія розробила для платформи OLX перший в Україні escrow-сервіс «OLX доставка» (попередня назва — «Безпечна угода»), який дозволяє захистити як покупця, так і продавця.

Мета сервісу — підвищити фінансову безпеку клієнтів і за рахунок цього створити умови для подальшого зростання продажів. Через 3 місяці сервіс UAPAY Escrow також став доступним на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».
Два аспекти цифрової трансформації банку
В Києві пройшла конференція UAFIN.TECH 2019 — подія, яка зібрала під одним дахом фінтех-компанії, стартапів, інвесторів, банкірів та топ-менеджерів найбільших компаній фінансового ринку. В рамках заходу відбулась дискусійна панель Цифрова трансформація банківської справи, в якій прийняв участь Дмитро Зарахович.
aeadc780599b8fab20fbbca01c13b938.jpg
З точки зору Д. Зараховича, процес цифрової трансформації банку потрібно розглядати в двох аспектах: з позиції клієнта та як інфраструктурну платформу. Що стосується першого, то треба аналізувати, як зміняться канали комунікацій замовника з банком? Які інтерфейси банк надає користувачеві? Наприклад, чи є багатофункціональний мобільний додаток, чи є чатбот, який дозволяє комфортно виконувати різні фінансові операції?

По-друге, є інфраструктурна частина, яка стосується автоматизації процесів. Вона невидима для клієнта, проте грає величезну роль в підвищенні ефективності роботи банку. Взагалі, багато хто помилково вважає, що всі процеси в банку слід автоматизувати. Питання — навіщо і яка буде віддача від цього. Якщо сам бізнес-процес не ефективний, то його автоматизація не підвищить продуктивність банку в цілому. Тобто, банк стане діджитальним, проте ефективність його роботи не збільшиться. Тому автоматизувати треба те, що забезпечує реальні переваги для банку. І це циклічний процес, який повинен проходити постійно.

Резюмуючи, можна сказати, що банківська платформа, яка постійно вдосконалюється, в тому числі і під впливом регулятора — це одна частина трансформації. А друга частина — це фронт-офіс, тобто, канали комунікацій та інтерфейси, які бачить клієнт.

Що трансформувати в першу чергу — залежить від моделі бізнесу банку, від того, на яких клієнтів він орієнтується — на корпоративних чи на роздрібний сегмент. Універсального рецепту для всіх банків немає.
UAPAY отримала членство у European Business Association
Компанія UAPAY долучилася до бізнес-спільноти Європейської Бізнес Асоціації (EBA). Ця організація була заснована в 1999 році за підтримки Європейської Комісії в Україні і наразі є найбільш впливовим та найчисельнішим об’єднанням бізнесу в Україні. Асоціація працює над тим, аби дати своїм учасникам можливість спільними зусиллями вирішити важливі для інвестиційного клімату України питання. Об’єднуючи більш ніж тисячу компаній, асоціація активно сприяє розвитку співробітництва між Україною та ЄС.
d0c6a5d2dc879edb9c45facce958430d.jpg
Всі члени Європейської Бізнес Асоціації дотримуються найвищих етичних стандартів в бізнесі, поважають та дотримуються політики нульової терпимості до корупції.
Членство в EBA відкриває перед UAPAY нові можливості, якими компанія сподівається скористатися вже в найближчому майбутньому.
FinTech vs Bank: як простіше зібрати мільйон
Керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович в своїй статті на Мінфін порівняв банки з фінтех-проектами. На його думку, перемога в цій боротьбі буде у того, хто здатний вирішити проблему замовника швидко та просто.
7560fac149734424674f0adb5be6de4d.jpg
Кілька місяців тому трапилася цікава історія. Вболівальник з плакатом «Мої запаси пива Busch Light потребують поповнення. Мій нікнейм у Venmo – Carson-King-25» потрапив до кадру трансляції футбольного матчу. Venmo – це платіжна система для мобільних платформ, яку в 2016 купив PayPal. У підсумку вболівальник за короткий період часу зібрав понад $1 млн, які вирішив передати дитячій лікарні. Інші вболівальники «по приколу» надсилали йому дрібні гроші, тому що це було дуже просто та швидко. А тепер задумайтеся, чи зібрав би той футбольний вболівальник таку суму, якби б вказав свої IBAN та МФО карти замість просто нікнейму у Venmo?

Парадигма змінюється – фінансові сервіси все більше відходять від класичних банківських продуктів. Тому що так зручніше: достатньо повідомити свій нікнейм і отримувати на нього платежі.

Ще пару років тому було модним «ростити» фінтех-стартап в банківському інкубаторі. Зараз вже фінтехи «заводять» собі банк для розширення можливостей. Чи є в цьому логіка? Так, оскільки фінтехи – набагато більш швидкі, гнучкі організації, ніж банки, в їх основі лежить філософія максимальної зручності, вони генерують та застосовують найцікавіші ідеї.

До сих пір будь-які комунікації клієнта з банком можуть забирати дуже багато часу. «Все було добре, доки не довелося йти до відділення», – таку фразу можна почути досить часто. Чому так відбувається? Перша проблема — у зарегульованості процесів. Друга – у негнучкості великих банків. Так, замовити виписку за рахунком у додатку можна, а оплатити її потрібно тільки в касі, страховка включається до карти автоматично, але в додатку її не зняти – тільки дзвонити в кол-центр… і таких прикладів сотні.

А ось фінтехи – це про зручність. Наприклад, сервіс Venmo використовує можливості соціальних мереж і сам на них схожий – і за дизайном, і частково за функціями. Він синхронізується і «шукає друзів» у телефонній книзі, по e-mail та у фейсбуці. Інший американський сервіс — Popmoney — дозволяє переказувати гроші і отримувати перекази, використовуючи номера телефонів або адреси електронної пошти.

Український UAPAY, до речі, також надає послуги переказів грошей за номерами телефону та e-mail серед зареєстрованих в системі користувачів.

Тому сьогодні ділема вибору банку чи фінтеху – це питання форми та регулювання. Перемагає той, хто зможе вирішити завдання клієнта швидше, простіше і безпечніше.
Страницы: Пред. | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ... | 17 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть