Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
БУДЬ ВДОМА – ЗАМОВЛЯЙ ПРОДУКТИ ОНЛАЙН
За деякими підрахунками, середній українець витрачає на шопінг близько 400 годин на рік. Значна частка від цієї цифри припадає на чи не щоденну купівлю продуктів харчування. Але навіщо витрачати своє життя на такі буденні завдання, коли вони, до того ж, наражають вас на небезпеку ураження коронавірусом та іншими інфекціями? Нещодавно ми повідомляли про роботу над новим проектом на платформі OLX – кур'єрську доставку продуктових наборів. Сьогодні можемо урочисто оголосити, що проект стартував: OLX в партнерстві з UAPAY, «Нова пошта» та «ЕКО маркет» запустили адресну доставку продуктових наборів для жителів Києва.
76ced30cafdea0885d1e3b062e702301.jpg
Отже тепер можна придбати продуктові набори, не виходячи з дому. Для цього лише треба обрати на сайті http://foodsets.olx-business.com/ продуктовий набір, вказати адресу доставки та оплатити його онлайн за допомогою платіжного сервісу UAPAY. Притому якщо покупець вже користувався раніше сервісом «OLX Доставка», дані його банківської картки будуть завантажені автоматично. Далі кур’єр «Нова пошта» швидко доставить продукти за вказаною адресою.

Наразі споживачам запропоновано три варіанти наборів, що містять найбільш необхідні та популярні продукти за ціною 215 грн, 289 грн та 549 грн. Більш детальну інформацію щодо переліку продуктів можна отримати на сайті http://foodsets.olx-business.com/.

«Здоров’я та безпека споживача грають для нас надзвичайно велике значення. В 2017 році ми впровадили разом з OLX перший в Україні escrow-сервіс – OLX Доставка. Сьогодні разом з партнерами ми беремо участь в проекті по запуску сервісу доставки продуктів. Відтепер кожен киянин отримає можливість купувати не тільки безпечно, але й економити свій час», – наголосив Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
UAPAY оновив платіжну сторінку для мерчантів
Згідно з дослідженням Forrester, близько 80% покупців, що віддають перевагу купівлі товарів онлайн, найбільше цінують в цьому процесі швидкість і зручність. Притому до 10% користувачів відмовлялися від покупки тільки тому, що процедура онлайн-оплати товару здалася їм занадто складною і заплутаною.
367389a46d7ab28b6fb5193a63fdd764.jpg
Саме тому ми в компанії UAPAY модернізували наш платіжний модуль, кардинально скоротивши число кроків, які потрібно зробити для здійснення транзакції, а також зробивши інтерфейс платіжної сторінки більш простим та інтуїтивно зрозумілим у цілому. Крім того, ми активно працюємо над підключенням Apple Pay і Google Pay і зовсім скоро зможемо зробити ці системи доступними всім поточним мерчантам компанії.

Тепер e-commerce партнери, які підключать платіжний модуль від UAPAY, можуть досягнути більш високої конверсії платежів. У свою чергу, виграють і покупці, оскільки процес оплати обраних в інтернет-магазині товарів стає більш швидким і зручним.

«Чим простіше процедура оплати, тим краще статистика виконаних платежів. Онлайн-купівля товарів все частіше стає буденною справою для споживача, і ми повинні допомогти йому в тому, щоб він міг виконати її швидко та без зайвих зусиль», – акцентував Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY.
UAPAY та Shop-Express підключають на суперумовах
Фінансовий оператор UAPAY оголошує про початок спільної промо-кампанії з сайт-білдером Shop-Express. Для всіх діючих та нових клієнтів платформи, які ще не використовують платіжну систему UAPAY, компанія пропонує супервигідний тариф — комісію 2,3% для кожного проведеного платежу. Тариф буде діяти на постійній основі для всіх тих, хто встигне підключиться в період дії акції з 16 квітня по 15 травня 2020 року.
7da07636bdc436a8fa8e1d839103785b.jpg
Більше того, ми пропонуємо спрощену систему підключення. Достатньо встановити модуль і пройти просту реєстрацію на нашому сайті з додаванням реєстраційних документів і підписанням договору в електронному/паперовому вигляді. Протягом одного дня ви будете підключені. Ще одна перевага співпраці з UAPAY — електронний документообіг. Договори, акти, додаткові угоди та інші документи можна підписувати з застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Це істотно скорочує час підписання стандартного договору і виключає будь-які додаткові витрати на папір, чорнило і логістику паперових примірників. А головне, КЕП має повну юридичну силу та підвищену безпеку.

Проект Shop-Express працює з 2013 року і покликаний полегшити і здешевити вихід на ринок електронної торгівлі українському бізнесу. За допомогою цього конструктору сайтів будь-хто може створити інтернет-магазин з власним доменним ім'ям, без програмування та технічних знань.

Команда Shop-Express пропонує безліч готових шаблонів дизайну, які розподілені по 14 основним категоріям. Також можна замовити індивідуальний дизайн. Серед клієнтів Shop-Express — провідні та зарубіжні компанії.
UAPAY та сайт-білдер InSales пропонують у квітні підключення за супертарифом
Фінансовий оператор UAPAY повідомляє про початок спільної промо-кампанії з платформою для побудови сайтів InSales. Нагадаємо, що InSales — це популярна система управління контентом інтернет-магазину, що працює з публічної хмари. Станом на кінець 2019 року InSales нараховувала більше 8 тисяч клієнтів.
0eac68d0ab19dd53ccf5608f556f1ba6.jpg
Для всіх діючих та нових мерчантів платформи, які ще не використовують платіжну систему UAPAY, компанія пропонує супервигідний тариф — комісію 2,3% для кожного проведеного платежу. Тариф буде діяти на постійній основі для всіх тих, хто встигне підключиться в період дії акції з 1 по 30 квітня 2020 року. Але це ще не все — ми також пропонуємо спрощену систему підключення. Достатньо встановити модуль і пройти просту реєстрацію на нашому сайті з додаванням реєстраційних документів і підписанням договору в електронному/паперовому вигляді. Протягом одного дня ви будете підключені.

Ще одна перевага співпраці з UAPAY та InSales — електронний документообіг. Договори, акти, додаткові угоди та інші документи можна підписувати з застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Це істотно скорочує час підписання стандартного договору і виключає будь-які додаткові витрати на папір, чорнило і логістику паперових примірників. А головне, КЕП має повну юридичну силу та підвищену безпеку.
UAPAY запустила оновлений сайт з розширеним функціоналом
Компанія UAPAY повідомляє про запуск оновленого сайту UAPAY (https://uapay.ua/), який містить доступ до всіх рішень, що пропонуються.
Структура сайту передбачає два основних розділи:
1. Для бізнесу;
2. Для кінцевого користувача.
b7f015d581556319ad1fc58f0edd339e.jpg
Для бізнесу пропонуються наступні набори фінансових рішень:
- UAPAY Checkout. Комплекс рішень, націлений на автоматизацію платежів за товари та послуги за допомогою банківських карт.
- Масові виплати. Розроблені для тих, кому потрібно виплачувати винагороди або видавати позики на банківські карти будь-якій кількості одержувачів. Всі виплати відбуваються в режимі онлайн.
- Галузеві рішення. Охоплюють цілий ряд сучасних інструментів для маркетплейсів, інтернет-магазинів, туристичних організацій, страхових компаній та підприємств, що надають своїм клієнтам мікрокредити.
Кінцеві користувачі мають можливість застосувати інструмент безпечних угод (UAPAY Escrowbox) для оплати товарів в інтернеті.
А вже зовсім скоро компанія UAPAY планує представити унікальний сервіс сплати штрафів за порушення правил дорожнього руху в онлайн-режимі.
Дмитро Зарахович озвучив умови успішного запуску ЦВЦБ в Україні
Чи стане цифрова валюта «Е-гривня» популярним платіжним засобом в Україні? Про це говорили на дискусійній панелі «ЦВЦБ в умовах платіжного ландшафту України», яка відбулася в рамках міжнародної конференції «Цифрові валюти центральних банків: нові можливості для платежів».
f561890384b1c8b273eba6771c421f62.jpg
Зараз в Україні 4 грошових системи: готівкові, гроші на банківських рахунках, карткові рахунки та електронні гроші. Ці системи між собою взаємопов'язані, і гроші можуть переходити з однієї системи в іншу. Ще одна грошова система, так звана ЦВЦБ — цифрова валюта центробанку — може стати успішною тільки в разі виконання кількох певних умов.

На думку Дмитра Зараховича , проект впровадження цифрового валюти в Україні має передбачати безкоштовне введення грошей в систему. Інакше сенс використання такої системи втрачається. Адже навряд чи споживач буде платити комісію за введення грошей в систему, щоб потім користуватися ними.

Ще одна умова — комісія за переказ коштів має бути значно нижче, ніж та комісія, яку зараз сплачують за безготівкову форму розрахунків. Відомо, що в Україні культура безготівкових платежів наразі повністю пов'язана з банківськими картами. Для клієнта карткові операції сьогодні безкоштовні, оскільки платять торговці. Саме тому споживачі з задоволенням користуються картками для розрахунків. Для популяризації системи ЦВЦБ мотиватором може бути значно нижча комісія за еквайрингові операції.

Також важливий фокус на фізичних особах. Адже саме останні повинні стати основними користувачами «е-гривні».

Примітно, що е-гривню можна випустити навіть в рамках поточного законодавства. По суті, це просто нова платіжна система під назвою «Е-гривня», яка дуже близька до національної платіжної системи «Простір». Якщо центрабанк створить відповідну платформу, що працює в автоматичному режимі, де учасники ринку платять і отримують комісію, то дуже швидко до неї приєднаються банки, платіжні оператори та мерчанти.
ДМИТРО ЗАРАХОВИЧ ВІЗЬМЕ УЧАСТЬ У ПАНЕЛЬНІЙ ДИСКУСІЇ «ЦИФРОВІ ВАЛЮТИ ЦЕНТРАЛЬНИХ БАНКІВ: НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ПЛАТЕЖІВ»
Останніми роками спостерігається стрімкий розвиток сфери цифрових валют, випуск та обіг яких відбувається за різними моделями, з використанням різних технологій та в різному правовому полі. У цьому контексті багато центробанків досліджують можливість випуску ними власної цифрової валюти (так званої ЦВЦБ – цифрової валюти центрального банку) та варіантів її використання. Форми і технології ЦВЦБ різняться залежно від конкретних потреб, але в будь-якому разі ЦВЦБ розглядається як нова, еволюційна форма грошей центрального банку.
608f2af67ccbb3b5dfd3ca1324301096.jpg
21 лютого у Києві відбудеться міжнародна конференція «Цифрові валюти центральних банків: нові можливості для платежів», спільно організована Національним банком України, Агентством США з міжнародного розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Міжнародним валютним фондом та Посольством Канади в Україні.

Під час конференції свої погляди щодо впровадження ЦВЦБ представлять експерти зі Світового банку, Міжнародного валютного фонду, центральних банків Японії, Південної Африки, Уругваю, Фінляндії, Литви, Канади та Швеції, представники фінансового ринку (банки та фінтех), а також науковці.

В рамках заходу відбудеться експертне обговорення «ЦВЦБ в умовах платіжного ландшафту України», присвячене аналізу можливостей та перспектив впровадження цифрової валюти в Україні. Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY та Softinvest Holding, візьме участь у панельній дискусії в якості експерта. Також серед учасників – представники НБУ, ПриватБанку, Укрсиббанку, Київстар та AtticLab. Модератором дискусії виступить Анастасія Шевченко, незалежний фінтех-експерт, засновниця та СЕО Fintech Solutions.

Нагадаємо, що Національний банк України у 2016 році розпочав пілотний проект з випуску власної цифрової валюти — «Е-гривні». Під час пілотного проекту було випробувано блокчейн-платформу для випуску ЦВЦБ як інструменту роздрібних платежів, проаналізовано міжнародний досвід та підходи до впровадження ЦВЦБ, макроекономічний ефект, розпочато розробку оптимальної бізнес-моделі. Компанія UAPAY взяла участь в розробці ідеології і тарифів в рамках проекту впровадження «Е-гривні», а також виконала функції агенту з розрахунків на платформі платіжного сервісу UAPAY.UA.

Панельна дискусія пройде з 15:50 до 17:00 в UNIT.City, корпус B12, конференц-зал UNIT.Verse, вул. Дорогожицька 3.
UAPAY розробив платіжний модуль для платформи OpenCart
Фінансовий оператор UAPAY створив спеціальний платіжний модуль для системи керування контентом OpenCart. Таким чином, будь-який інтернет-магазин, створений на цій CMS-платформі, може будувати розрахунки із своїми замовниками на базі інноваційних фінансових технологій від UAPAY.
fd984cd0e2fd70afab8bc7bde0f35130.jpg
Щоб скористатися платіжним модулем UAPAY, заклад електронної комерції має підключити його в маркеті додатків OpenCart та підписати з компанією UAPAY типовий договір.

Нагадаємо, що OpenCart — система управління контентом, орієнтована на створення інтернет-магазинів. OpenCart є вільним програмним забезпеченням, що поширюється за ліцензією GNU General Public License v3. В 2017 році платформа OpenCart отримала нагороду Best E-commerce Solution Award 2017. Станом на 1-й квартал 2019 року на OpenCart працювало більш 342 тисяч сайтів по всьому світу.

«Серед безкоштовних CMS для E-commerce OpenCart займає перше місце по розповсюдженості в багатьох країнах Східної Європи. Саме тому ми вирішили створити власний платіжний модуль для цієї CMS, який мерчанти зможуть застосовувати для розрахунків з покупцями. Таким чином, ми продовжуємо розширювати доступність наших інноваційних технологій для підприємців в галузі електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
UAPAY почав працювати з платформою для побудови сайтів InSales
Фінансовий оператор UAPAY повідомляє про початок співробітництва з відомою платформою для побудови сайтів InSales. Це означає, що відтепер будь-який інтернет-магазин, створений на цій платформі, має можливість задіяти для розрахунку із своїми клієнтами інноваційні та надійні платіжні технології від UAPAY.
a99a530bd8e64dd0f5191188365b1d0a.jpg
Фахівці InSales розробили спеціальний конектор для інтеграції платіжного додатку UAPAY — інтернет-магазин може підключити його в маркеті додатків InSales, в персональному кабінеті продавця. Нагадаємо, що InSales — це популярна система управління контентом інтернет-магазину, що надається з публічної хмари. Станом на кінець 2019 року InSales нараховує більше 8 тисяч клієнтів.

«InSales — одна з найбільш популярних CMS для інтернет-магазинів, що надається за моделлю SaaS. Тому ми дуже раді оголосити про початок співпраці з InSales, адже це дозволяє власникам інтернет-магазинів використовувати систему UAPAY як платіжний засіб для грошових операцій з покупцями. Таким чином, завдяки інтеграції з платформою InSales ми розширюємо можливості мерчантів в галузі електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
ОLX та Mastercard за участі UAPAY запустили акцію «Кешбек від Mastercard»
Онлайн платформа оголошень OLX та Mastercard запустили спільну акцію «Кешбек від Mastercard». До 16 березня при оплаті товарів на OLX карткою Mastercard® з використанням послуги OLX Доставка, отримуйте кешбек 10 грн за кожну покупку. При цьому сума покупки на виплату кешбеку не впливає. Платіжним партнером акції стала компанія UAPAY.
73d613c22ddf3484a637847a761af4f0.jpg
Для того, щоб взяти участь в акції, потрібно:
  • зареєструватися на сайті або у мобільному додатку OLX.UA,
  • обрати товар із каталогу з приміткою OLX Доставка, обравши потрібне відділення Нової Пошти,
  • оплатити покупку онлайн карткою Mastercard®,
  • забрати товар у відділенні Нової Пошти.
Кешбек у розмірі 10 гривень за кожну покупку, оплачену онлайн карткою Mastercard®, нараховується на картку покупця, якою була здійснена оплата, протягом 48 годин після того, як відповідна угода визнана успішною.

До участі в акції допускаються держателі платіжних карток Masterсard®, емітованих банками України.
Більш детально про правила акції можна дізнатися за посиланням.
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 24 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть