Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
UAPAY отримала членство у European Business Association
Компанія UAPAY долучилася до бізнес-спільноти Європейської Бізнес Асоціації (EBA). Ця організація була заснована в 1999 році за підтримки Європейської Комісії в Україні і наразі є найбільш впливовим та найчисельнішим об’єднанням бізнесу в Україні. Асоціація працює над тим, аби дати своїм учасникам можливість спільними зусиллями вирішити важливі для інвестиційного клімату України питання. Об’єднуючи більш ніж тисячу компаній, асоціація активно сприяє розвитку співробітництва між Україною та ЄС.
d0c6a5d2dc879edb9c45facce958430d.jpg
Всі члени Європейської Бізнес Асоціації дотримуються найвищих етичних стандартів в бізнесі, поважають та дотримуються політики нульової терпимості до корупції.
Членство в EBA відкриває перед UAPAY нові можливості, якими компанія сподівається скористатися вже в найближчому майбутньому.
Як персоналізація допоможе продавати більше
Чим глибше ми входимо в інформаційну епоху, тим важливіше те, наскільки компанія знає свого клієнта, вважає керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Раніше лояльність клієнта можна було отримати без особливих технологій, всього лише добре виконуючи свою роботу. Але чим глибше ми входимо в інформаційну епоху, тим серйознішого значення набуває те, наскільки компанія знає свого клієнта. І ігнорувати це стає все складнішим.
f802f123dfa26fd8f1d1df9ff5f4f47b.jpg
Чи потрібна персоналізація у фінсервісах узагалі?
Одяг, який шиють на замовлення, завжди сидить краще, ніж річ, куплена в магазині, тому що він виготовлений ​​за мірками замовника, з урахуванням його особливостей і, можливо, потреб. Так само будь-який продукт, у створенні або адаптації якого бере участь сам клієнт, стає ближчим і зрозумілішим цьому клієнтові за рахунок емоційної та раціональної персоналізації.

Amazon — одна з компаній, що навчилася отримувати для себе максимальну вигоду від персоналізації. Цей вендор використовує кожну можливість взаємодіяти з клієнтом через його особистий досвід: нагадує в листах про покинутий кошик, останній розмір моделі або речі, які клієнт недавно шукав, але не купив.

Такій підхід є доволі ефективним. У 2017 році компанія Segment провела дослідження персоналізації в США і з'ясувала, що 44% клієнтів готові повертатися в магазин, якщо отримали пропозицію, засновану на досвіді їх покупок. 39% таких покупців розкажуть про магазин своїм друзям і родині, 32% залишать позитивний відгук.

Що вже говорити про бренди, які дають можливість клієнту створити річ зі своїм дизайном (наприклад, Nike by you від Nike, Custom Kors від Michael Kors і інші). Такий прийом створює додаткову цінність бренду однією лише можливістю створення своєї речі.

Особливо цінують персоналізацію клієнти фінансових компаній. У 2017 році дослідники з Epsilon опитали 1000 респондентів і з'ясували, що 89% із них готові співпрацювати з фінансовими компаніями, які будуть враховувати їх особистий досвід.

Серед рішень, які кастомізують спілкування клієнта з банком або іншою фінансовою організацією, називають персональні налаштування веб-сайтів, зберігання історії платежів і підготовку пропозицій на їхній основі, а також поради стосовно фінансових продуктів, які можуть стати в нагоді в поточній ситуації.

Такий підхід схожий на традиційний, коли для особливих (наприклад, великих корпоративних) клієнтів створюються різні цінові пропозиції на послуги або їх комплекс. Але в онлайні кожен клієнт має стати особливим, для якого буде забезпечено персональний підхід. До того ж, банківські/фінансові організації володіють величезним об'ємом знань про клієнта — кількість їх атрибутів вимірюється тисячами. А якщо можливість управляти такими знаннями ігнорується банком, то завжди знайдуться конкуренти, що не будуть ігнорувати таку можливість.

Ніхто не шкодує сил і часу на налаштування телефону, вибір колірних схем для нього, підбір піктограм застосунків на головному екрані — адже цим гаджетом користуються вкрай часто і потрібно, щоб він був максимально зручним. Те ж стосується і кожного додатка всередині. Розробники популярних месенджерів кинулися впроваджувати «нічні режими» або темні колірні схеми не тому, що так економно витрачається заряд батареї, а тому, що коли такої опції у додатку не буде, є вірогідність того, що ним будуть користуватимуться вельми рідко.

Саме персоналізація може мотивувати клієнта використовувати послугу, товар чи сервісом набагато частіше. Якщо залучити користувача до створення частини продукту, до його кастомізації, то можна отримати певний досвід для подальшого впровадження, а також «прив'язати» клієнта. Швидше за все, йому не захочеться переходити на інші продукти, тому що він вже витратив сили і час на створення персональної, зручної для нього версії. Так, для компанії, що пропонує сервіси, такі речі реалізувати непросто, але результат може бути справді відмінним.

Читайте блог Дмитра Зараховича на ua-news.liga.net.
SoftInvest Holding впровадив електронний документообіг
Компанії, що входять до складу SoftInvest Holding, перейшли на електронний документообіг. Відтепер немає потреби пересилати паперові документи між відділами та компаніями холдингу, а також надсилати папери партнерам. При заключенні контрактів чи інших ділових угод всі важливі документи підтверджуються за допомогою електронного підпису. Новий підхід дозволяє не тільки значно прискорити всі бізнес-процеси та спросити їх, але й автоматизувати підписання необхідних документів.
39902f962b60675dfd2a6a2325189964.jpg
Паперова рутина — це один з баластів, який знижує ефективність бізнесу. Щоб бути успішним, підприємство має активно позбавлятися таких баластів. Автоматизація документообігу за рахунок налагодження обміну електронними документами підвищує швидкість прийняття рішень, оперативність обслуговування клієнтів, здійснення платежів, тощо.

Крім того, завдяки системі електронного документообігу (СЕД), компанія досягає зниження операційних та інших витрат бізнесу. Впровадження СЄД призводить до скорочення витрат на папір та інші витратні матеріали. До того ж, істотно скорочуються витрати робочого часу співробітників.

«Впровадження СЕД дозволило створити єдиний інформаційний простір в компаніях холдингу та забезпечити централізований доступ до ділової корпоративної інформації. А завдяки прозорому документообігу фахівці нашої компанії отримали можливість більш ефективно використовувати робочий час. Варто відзначити також наш внесок в екологію, адже тепер ми використовуємо набагато менше паперу», — відзначив Дмитро Зарахович, генеральний директор холдингу Softinvest Holding.
FinTech vs Bank: як простіше зібрати мільйон
Керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович в своїй статті на Мінфін порівняв банки з фінтех-проектами. На його думку, перемога в цій боротьбі буде у того, хто здатний вирішити проблему замовника швидко та просто.
7560fac149734424674f0adb5be6de4d.jpg
Кілька місяців тому трапилася цікава історія. Вболівальник з плакатом «Мої запаси пива Busch Light потребують поповнення. Мій нікнейм у Venmo – Carson-King-25» потрапив до кадру трансляції футбольного матчу. Venmo – це платіжна система для мобільних платформ, яку в 2016 купив PayPal. У підсумку вболівальник за короткий період часу зібрав понад $1 млн, які вирішив передати дитячій лікарні. Інші вболівальники «по приколу» надсилали йому дрібні гроші, тому що це було дуже просто та швидко. А тепер задумайтеся, чи зібрав би той футбольний вболівальник таку суму, якби б вказав свої IBAN та МФО карти замість просто нікнейму у Venmo?

Парадигма змінюється – фінансові сервіси все більше відходять від класичних банківських продуктів. Тому що так зручніше: достатньо повідомити свій нікнейм і отримувати на нього платежі.

Ще пару років тому було модним «ростити» фінтех-стартап в банківському інкубаторі. Зараз вже фінтехи «заводять» собі банк для розширення можливостей. Чи є в цьому логіка? Так, оскільки фінтехи – набагато більш швидкі, гнучкі організації, ніж банки, в їх основі лежить філософія максимальної зручності, вони генерують та застосовують найцікавіші ідеї.

До сих пір будь-які комунікації клієнта з банком можуть забирати дуже багато часу. «Все було добре, доки не довелося йти до відділення», – таку фразу можна почути досить часто. Чому так відбувається? Перша проблема — у зарегульованості процесів. Друга – у негнучкості великих банків. Так, замовити виписку за рахунком у додатку можна, а оплатити її потрібно тільки в касі, страховка включається до карти автоматично, але в додатку її не зняти – тільки дзвонити в кол-центр… і таких прикладів сотні.

А ось фінтехи – це про зручність. Наприклад, сервіс Venmo використовує можливості соціальних мереж і сам на них схожий – і за дизайном, і частково за функціями. Він синхронізується і «шукає друзів» у телефонній книзі, по e-mail та у фейсбуці. Інший американський сервіс — Popmoney — дозволяє переказувати гроші і отримувати перекази, використовуючи номера телефонів або адреси електронної пошти.

Український UAPAY, до речі, також надає послуги переказів грошей за номерами телефону та e-mail серед зареєстрованих в системі користувачів.

Тому сьогодні ділема вибору банку чи фінтеху – це питання форми та регулювання. Перемагає той, хто зможе вирішити завдання клієнта швидше, простіше і безпечніше.
«СОФТКЕЙ ЮА» отримав престижну нагороду від компанії ESET
Вже не перший раз інтернет-супермаркет програмного забезпечення «СОФТКЕЙ ЮА» отримує нагороди. Цього року на партнерській конференції ESET Partners Conference ТОВ «СОФТКЕЙ ЮА» був названий лідером продажів у сегменті «Home&Small Office» 2019.
562e116064f6740099f358fda4219d7f.jpg
Створена понад два десятиліття тому компанія ESET є новатором у галузі розробки провідного антивірусного програмного забезпечення. Рішення ESET в галузі безпеки дозволяють користуватися перевагами цифрового світу корпоративним і домашнім користувачам у більш ніж 200 країнах. В Україні частка ESET на ринку антивірусного захисту складає понад 50%.

«Ми вдячні усім нашим клієнтам за довіру. Саме завдяки вам ми посіли перше місце серед усіх партнерів ESET в Україні. І звичайно ж, цей успіх не був би можливим без висококваліфікованих фахівців, що працюють в нашій компанії», — відзначив Дмитро Зарахович, генеральний директор Softinvest Holding, в склад якого входить «СОФТКЕЙ ЮА».

Нагадаємо, що фахівці «СОФТКЕЙ ЮА» вже більше 16 років продають українським користувачам ліцензійне програмне та апаратне забезпечення, надають послуги розгортання та налаштування ПЗ, професійні консультації з аудиту програмного забезпечення. Спеціалісти компанії мають найвищі компетенції та багаторічний досвід, завдяки чому клієнти отримують найкращі рішення своїх ІТ-задач.
UAPAY відтепер інтегрований в PayCore.io
Гарні новини! Paycore.io інтегрувала можливості національного платіжного сервіса UAPAY до своєї системи. Таким чином, ви можете підключитися до UAPAY за кілька кліків у платіжному центрі. Інтеграція UAPAY та PayCore.io дозволяє ініціювати як вхідні, так і вихідні карткові платежі, а також здійснювати грошові перекази P2P.
b68c7c08e4cc123855927b21ebf3c0d3.jpg
Нагадаємо, що PayCore.io — це програмна платформа для онлайн-бізнесу для керування платежами та зниження ризиків. Платформа інтегрує платіжні системи та здійснює операції по всьому світу в одному шлюзі і пропонує уніфікований інтерфейс зв'язку.

«Ми з радістю розпочинаємо співпрацю з Paycore.io, адже тепер мерчанти, вибудовуючи власні варіанти платіжних рішень, можуть використовувати і систему UAPAY як платіжний шлюз. Таким чином, завдяки інтеграції з хабом Paycore.io, ми розширюємо можливості для електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Отже – шукайте UAPAY на Paycore.io!
Магазини без касирів: перспективи та шляхи розвитку
Розвиток фінансових технологій, мобільних пристроїв і засобів відеоспостереження відкрив нові перспективи перед роздрібним сектором. Суть їх у тому, щоб з магазину можна буде прибрати касирів і навіть каси самообслуговування, а всі завдання по розрахункам перекласти на автоматизовані системи. І на сьогодні в сегменті магазинів без продавців помітно два основних два тренди: смартфон замість каси; система штучного інтелекту і відеоспостереження замість продавця.
3b29e38deb6503e5e336e36518621188.jpg
У першому випадку вам необхідно завантажити спеціальний додаток на мобільний гаджет, далі, при вході в магазин, авторизувати себе на турнікеті, після чого процес покупки мало чим відрізняється від звичайного магазину: ви берете товар з полиці, скануєте його штрих-код за допомогою смартфона і кладете у кошик. На виході з магазину ви знову повинні авторизувати себе на турнікеті і з вашої платіжної карти буде списана необхідна сума.

Перший подібний магазин відкрився кілька років тому в шведському місті Вікен — він дозволяє цілодобово придбати предмети першої необхідності без підтримки обслуговуючого персоналу. Наприклад, в ньому можна купити молоко, хліб, консерви, дитячі підгузники, паперові рушники та інші товари. Разом з тим, там не продаються сигарети і алкоголь, оскільки ці товари можуть заманювати потенційних злодіїв.

І хоча шведський магазин у великій мірі покладається на чесність покупців, проте там подумали і про безпеку: близько десятка камер відеоспостереження працюють безперервно для запобігання крадіжок в магазинах. Крім того, якщо клієнт відкриває двері магазину більш ніж на 8 секунд або взагалі намагається зламати двері, господар магазину негайно отримує повідомлення.

У другому випадку процес покупки виглядає набагато простіше: ви просто заходите в магазин, виконуєте авторизацію на турнікеті, після чого складаєте товар собі в сумку і йдете геть з магазину — знову-таки, через турнікет. Звичайно, спочатку треба встановити мобільний додаток на смартфон. Ніяких кас, ніякого сканування штрих-кодів, ніяких продавців — з боку це схоже на крадіжку товару з магазину. Але насправді — все легально і за усі товари оплачуються.

Про те, як це працює, розповімо на прикладі магазину Amazon Go, відкритого компанією Amazon три роки тому в Сіетлі. Безліч камер і датчиків в цьому магазині відстежують і рахують товар, який покупці беруть з полиць та кладуть сумку, або ж вертають назад на полицю, якщо він їм не потрібний. Касові апарати і продавці стають зайвими: з картки клієнта знімаються гроші, після того, як він пішов з магазину.

Подібні експерименти в роздрібному продажі проводила не тільки Amazon, але і деякі інші компанії в Китаї та Японії.

З одного боку, новий підхід обіцяє революцію в рітейл-індустрії, адже власники магазинів зможуть різко скоротити чисельність продавців (і, відповідно, витрати на них), прискорити сам процес покупки товарів і обслужити більше клієнтів. З іншого — є ряд проблем, із-за яких ця революція навряд чи станеться найближчим часом. Експеримент Amazon Go показав, що поки технології розпізнавання об'єктів на відеозапису не досягнули потрібного рівня. Наприклад, якщо покупець складав в кошик товар, а потім ставив його назад, але помилково — на іншу полицю, то система не могла правильно ідентифікувати товар. Крім того, обидва типи магазинів без продавців слабо захищені від злодіїв і фактично покладаються на чесність покупців. Власне, і сама Amazon заявила, що поки не планує впроваджувати цю технологію в інші свої магазини.

«Очевидно, що магазини без кас вже в недалекому майбутньому займуть свою нішу в роздрібному сегменті. Однак технології потребують доопрацювання. Перш за все, мова йде про відеоспостереження і розпізнавання об'єктів. Поки що вони не досконалі і допускають багато помилок. Можливо більш перспективною буде інша техноологія — впровадження RFID-міток для відстеження товарів в магазинах. Однак ця технологія також потребує доопрацювання, та й вартість її поки що зависока», — зазначив глава компанії UAPAY Дмитро Зарахович.
UAPAY отримала престижну нагороду від організаторів конференції Global Payments Day
В кінці вересня компанія UAPAY взяла участь в конференції Global Payments Day: The Future of Global Payments, присвяченій майбутньому платіжних технологій. В рамках конференції організатори заходу — журнал Future magazine та Асоціація ЕМА — провели церемонію нагородження GPD2019 Award.
01d108f3bbff8934858e2c6c07555664.jpg
Оргкомітет Global Payments Day відзначив найбільш активних учасників ринку транскордонних платежів в п'яти номінаціях. В їх число увійшли як українські компанії, так і зарубіжні партнери локальних гравців.

Національна платіжна компанія UAPAY отримала нагороду в номінаціії Global Payments Partner. Ця престижна відзнака свідчить про інноваційність та високу якість послуг, що надає UAPAY для клієнтів.
Національній платіжній компанії UAPAY виповнилося 5 років
Компанія UAPAY, що входить до складу Softinvest Holding, відсвяткувала свій п’ятий день народження. 5 років — на перший погляд, це небагато. Однак за цю п’ятирічку UAPAY реалізувала кілька революційних проектів та отримала безліч нагород. Нижче наведені основні досягнення компанії.
f3050db1b8da8318527ab71c790a95e2.jpg
В лютому 2016 року UAPAY отримав сертифікат безпеки PCI DSS 3.1 першого рівня! Високий рівень безпеки нашого сервісу було визнано на офіційному рівні.
В червні того ж року UAPAY запустив платформу грошових переказів для мережі супермаркетів «ЕКО МАРКЕТ».

В травні 2017 компанії UAPAY, OLX і Нова Пошта запустили перший в Україні сервіс, в основі якого лежить принцип умовного депонування (escrow). Його мета – підвищити рівень довіри між продавцем і покупцем, та збільшити кількість успішних угод. Через 3 місяці сервіс UAPAY Escrow також став доступним на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

В серпні 2017 за підтримки UAPAY логістичний оператор «Нова Пошта» впровадив послугу «Експрес-переказ на банківську картку».

В грудні того ж року компанія UAPAY посіла перше місце в конкурсі PaySpace Magazine Awards 2017 в номінації «Найкраще платіжне рішення в e-commerce» з Escrow-сервісом «OLX доставка». А через рік компанія отримала нагороду PaySpace Magazine Awards 2018 в номінації «Кращий партнер інтернет-магазинів з прийому платежів».

Крім того, в грудні минулого року UAPAY запустила новий сервіс Escrow Box, яким може скористатися будь-який бажаючий, без прив’язки до платформи OLX, Prom.ua чи іншої. Також в квітні минулого року року UAPAY отримала спеціальну нагороду від організаторів конкурсу Ukrainian E-Commerce Awards 2018.

В травні 2019 UAPAY прийняла участь в пілотному проекті Національного банку України по випуску власної цифрової валюти – е-гривні. А в червні цього року компанія отримала нагороду в номінації «Кращий платіжний сервіс» від Асоціації Українських Банків та Видавничого дому «УКРАЇНА БІЗНЕС».

Наразі національна платіжна компанія працює над кількома масштабними проектами, які незабаром будуть запущені.
Інтернет-супермаркету програмного забезпечення Softkey.ua виповнилося 16 років
У вересні українська компанія ТОВ «СОФТКЕЙ ЮА», що представляє найбільший в Україні спеціалізований інтернет-магазин ліцензійного програмного забезпечення, відзначила своє 16-річчя.
a940e1cae312d15d7dd13e5c95c7724e.jpg
Відмінною рисою магазину, який працює з 2003 року, є найширший каталог програм в Україні: від антивірусів і операційних систем до спеціалізованого програмного забезпечення і галузевих рішень.

Вагомою причиною, з якої покупці обирають компанію «СОФТКЕЙ ЮА» в якості постачальника програмного забезпечення і устаткування, є найвищий рівень обслуговування клієнтів. З нашими замовниками працюють сертифіковані фахівці вищої категорії, які надають консультації з питань ліцензування продуктів, допомагають підібрати необхідні програми і обладнання для вирішення завдань покупця.

«СОФТКЕЙ ЮА» — це, перш за все, команда професіоналів. Свідоцтвом професіоналізму і високої кваліфікації «СОФТКЕЙ ЮА» є вищі партнерські статуси провідних світових вендорів і безліч нагород, отриманих за роки роботи.

Ось список кількох останніх нагород, які були присуджені «СОФТКЕЙ ЮА» лідируючими світовими виробниками:
2016 рік: Softkey.ua отримує нагороду «Кращий інтернет-магазин року» від компаній MONT UA і Adobe.
2017 рік: Softkey.ua — лідер з продажу рішень ESET в СМБ-сегменті.
2018 рік: Softkey.ua отримує три вищі нагороди від компанії ESET.
2018 рік: Softkey.ua — на щорічній церемонії нагородження кращих партнерів від Групи компаній МУК команді фахівців Softkey.ua вручають нагороду «Партнер року за направленням хмарних рішень Microsoft - Office 365 & Azure».
Страницы: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ... | 22 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть