Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новости

То чем дышит мир ІТ и Fintech в новостях Softinvest Holding
Як персоналізація допоможе продавати більше
Чим глибше ми входимо в інформаційну епоху, тим важливіше те, наскільки компанія знає свого клієнта, вважає керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Раніше лояльність клієнта можна було отримати без особливих технологій, всього лише добре виконуючи свою роботу. Але чим глибше ми входимо в інформаційну епоху, тим серйознішого значення набуває те, наскільки компанія знає свого клієнта. І ігнорувати це стає все складнішим.
f802f123dfa26fd8f1d1df9ff5f4f47b.jpg
Чи потрібна персоналізація у фінсервісах узагалі?
Одяг, який шиють на замовлення, завжди сидить краще, ніж річ, куплена в магазині, тому що він виготовлений ​​за мірками замовника, з урахуванням його особливостей і, можливо, потреб. Так само будь-який продукт, у створенні або адаптації якого бере участь сам клієнт, стає ближчим і зрозумілішим цьому клієнтові за рахунок емоційної та раціональної персоналізації.

Amazon — одна з компаній, що навчилася отримувати для себе максимальну вигоду від персоналізації. Цей вендор використовує кожну можливість взаємодіяти з клієнтом через його особистий досвід: нагадує в листах про покинутий кошик, останній розмір моделі або речі, які клієнт недавно шукав, але не купив.

Такій підхід є доволі ефективним. У 2017 році компанія Segment провела дослідження персоналізації в США і з'ясувала, що 44% клієнтів готові повертатися в магазин, якщо отримали пропозицію, засновану на досвіді їх покупок. 39% таких покупців розкажуть про магазин своїм друзям і родині, 32% залишать позитивний відгук.

Що вже говорити про бренди, які дають можливість клієнту створити річ зі своїм дизайном (наприклад, Nike by you від Nike, Custom Kors від Michael Kors і інші). Такий прийом створює додаткову цінність бренду однією лише можливістю створення своєї речі.

Особливо цінують персоналізацію клієнти фінансових компаній. У 2017 році дослідники з Epsilon опитали 1000 респондентів і з'ясували, що 89% із них готові співпрацювати з фінансовими компаніями, які будуть враховувати їх особистий досвід.

Серед рішень, які кастомізують спілкування клієнта з банком або іншою фінансовою організацією, називають персональні налаштування веб-сайтів, зберігання історії платежів і підготовку пропозицій на їхній основі, а також поради стосовно фінансових продуктів, які можуть стати в нагоді в поточній ситуації.

Такий підхід схожий на традиційний, коли для особливих (наприклад, великих корпоративних) клієнтів створюються різні цінові пропозиції на послуги або їх комплекс. Але в онлайні кожен клієнт має стати особливим, для якого буде забезпечено персональний підхід. До того ж, банківські/фінансові організації володіють величезним об'ємом знань про клієнта — кількість їх атрибутів вимірюється тисячами. А якщо можливість управляти такими знаннями ігнорується банком, то завжди знайдуться конкуренти, що не будуть ігнорувати таку можливість.

Ніхто не шкодує сил і часу на налаштування телефону, вибір колірних схем для нього, підбір піктограм застосунків на головному екрані — адже цим гаджетом користуються вкрай часто і потрібно, щоб він був максимально зручним. Те ж стосується і кожного додатка всередині. Розробники популярних месенджерів кинулися впроваджувати «нічні режими» або темні колірні схеми не тому, що так економно витрачається заряд батареї, а тому, що коли такої опції у додатку не буде, є вірогідність того, що ним будуть користуватимуться вельми рідко.

Саме персоналізація може мотивувати клієнта використовувати послугу, товар чи сервісом набагато частіше. Якщо залучити користувача до створення частини продукту, до його кастомізації, то можна отримати певний досвід для подальшого впровадження, а також «прив'язати» клієнта. Швидше за все, йому не захочеться переходити на інші продукти, тому що він вже витратив сили і час на створення персональної, зручної для нього версії. Так, для компанії, що пропонує сервіси, такі речі реалізувати непросто, але результат може бути справді відмінним.

Читайте блог Дмитра Зараховича на ua-news.liga.net.
UAPAY виступить генеральним партнером конференції Global Payments Day: The Future of Global Payments
19 вересня в конференц-холі «Кличко-Експо» НСК «Олімпійський» в Києві відбудеться конференція Global Payments Day: The Future of Global Payments, присвячена майбутньому платіжних технологій. В рамках заходу планується обговорити такі питання як еволюція глобальних платежів, новий розподіл сил на цьому ринку, глобалізація ритейлу та локалізація платежів, партнерські моделі та регуляторні перспективи, зростаючі ризики e-commerce та багато інших тем.
93404837ed374a17edae3dd7300dc959.jpg
Організовують конференцію асоціація Ukrainian Interbank Payment Systems Member Association «EMA» та журнал FutureMagazine.
Компанія UAPAY є генеральним партнером конференції. Також в рамках заходу Дмитро Зарахович, керуючий партнер UAPAY, виступить з промовою «Діджитал – це вже не сервіси, а стиль життя».

Серед учасників — близько 40 найбільших українських банківм (в тому числі — Національний банк України), Укрпошта, Асоціація Блокчейн України, а також фінтех-компанії, що пропонують різні фінансові сервіси.
В SOFTINVEST HOLDING ВІДЗНАЧИЛИ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ВИШИВАНКИ
Свято національного українського одягу — вишиванки — вперше відзначили в 2006 році. З тої пори Всесвітній день вишиванки відзначається щороку у третій четвер травня в останні роки воно вже набуло широкої популярності не тільки в Україні, але і за кордоном. В народі вишиванка вважається оберегом від усього лихого, що може статися в людському житті, є символом краси, міцного здоров’я та щасливої долі. Кожен може долучитися до свята, просто одягнувши вишитий український одяг: сорочку, плаття чи навіть хустку.
0a4eac24288329ed17df21f15dffad57.jpg
Щорічно співробітники Softinvest Holding долучаються до цього чудового свята і 2019 рік не став виключенням. Слід зазначити, що в компанії ніколи не було попередніх розсилок чи домовленостей про те, що треба прийти в офіс у вишитому одягу. Співробітники холдингу одягують вишиванки за покликом серця, як даність українській традиції.
Співробітники Softinvest Holding відзначили Всесвітній день вишиванки
Свято Всесвітній день вишиванки покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. І хоча це свято започаткували тільки в 2006 році, воно вже набуло широкої популярності не тільки в Україні, але і за кордоном. Кожен може долучитися до свята, просто одягнувши вишитий український одяг: сорочку, плаття, хустку.
00b1882a5e6d6c13158c24dcaa34eb4c.jpg
Співробітники Softinvest Holding, як і багато інших українців, також долучилися до свята і прийшли сьогодні в офіс у вишиванках. Слід зазначити, що Всесвітній день вишѝванки відзначають в компанії далеко не перший раз. Так, в минулому та позаминулому році співробітники холдінгу теж відзначали це свято.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть