Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding

UAPAY почав працювати з платформою для побудови сайтів InSales

Фінансовий оператор UAPAY повідомляє про початок співробітництва з відомою платформою для побудови сайтів InSales. Це означає, що відтепер будь-який інтернет-магазин, створений на цій платформі, має можливість задіяти для розрахунку із своїми клієнтами інноваційні та надійні платіжні технології від UAPAY.
a99a530bd8e64dd0f5191188365b1d0a.jpg
Фахівці InSales розробили спеціальний конектор для інтеграції платіжного додатку UAPAY — інтернет-магазин може підключити його в маркеті додатків InSales, в персональному кабінеті продавця. Нагадаємо, що InSales — це популярна система управління контентом інтернет-магазину, що надається з публічної хмари. Станом на кінець 2019 року InSales нараховує більше 8 тисяч клієнтів.

«InSales — одна з найбільш популярних CMS для інтернет-магазинів, що надається за моделлю SaaS. Тому ми дуже раді оголосити про початок співпраці з InSales, адже це дозволяє власникам інтернет-магазинів використовувати систему UAPAY як платіжний засіб для грошових операцій з покупцями. Таким чином, завдяки інтеграції з платформою InSales ми розширюємо можливості мерчантів в галузі електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.

ОLX та Mastercard за участі UAPAY запустили акцію «Кешбек від Mastercard»

Онлайн платформа оголошень OLX та Mastercard запустили спільну акцію «Кешбек від Mastercard». До 16 березня при оплаті товарів на OLX карткою Mastercard® з використанням послуги OLX Доставка, отримуйте кешбек 10 грн за кожну покупку. При цьому сума покупки на виплату кешбеку не впливає. Платіжним партнером акції стала компанія UAPAY.
73d613c22ddf3484a637847a761af4f0.jpg
Для того, щоб взяти участь в акції, потрібно:
  • зареєструватися на сайті або у мобільному додатку OLX.UA,
  • обрати товар із каталогу з приміткою OLX Доставка, обравши потрібне відділення Нової Пошти,
  • оплатити покупку онлайн карткою Mastercard®,
  • забрати товар у відділенні Нової Пошти.
Кешбек у розмірі 10 гривень за кожну покупку, оплачену онлайн карткою Mastercard®, нараховується на картку покупця, якою була здійснена оплата, протягом 48 годин після того, як відповідна угода визнана успішною.

До участі в акції допускаються держателі платіжних карток Masterсard®, емітованих банками України.
Більш детально про правила акції можна дізнатися за посиланням.

ДМИТРО ЗАРАХОВИЧ ОТРИМАВ НАГОРОДУ В НОМІНАЦІЇ «ЕКСПЕРТ РОКУ В СФЕРІ ФІНТЕХ» В КОНКУРСІ PAYSPACE MAGAZINE AWARDS 2019

Спеціалізоване видання про фінанси та технології PaySpace Magazine визначило переможців третього щорічного конкурсу PaySpace Magazine Awards 2019. Конкурс проходив з 1 по 30 листопада і ставив перед собою амбітне завдання виявити лідерів на ринку e-commerce та FinTech. В цьому році в щорічній премії PSM Awards взяло участь 150 учасників. Всього за компанії і експертів було віддано більш ніж 65 тисяч голосів.
565532ab3b024f3c2e9ab7c04e4da6c5.jpg
Дмитро Зарахович отримав бронзову нагороду в номінації «Експерт року в сфері Фінтех». Нагадаємо, що в цій категорії учасники голосування оцінювали фаховий рівень експертів, які володіють спеціальними знаннями в сфері фінансових технологій і впливають на розвиток галузі в Україні.

Вілзначимо, що Дмитро Зарахович є генеральним директором і співзасновником компанії UAPAY, яка надає платіжний інструмент UAPAY.UA. В травні 2017 року компанія розробила для платформи OLX перший в Україні escrow-сервіс «OLX доставка» (попередня назва — «Безпечна угода»), який дозволяє захистити як покупця, так і продавця.

Мета сервісу — підвищити фінансову безпеку клієнтів і за рахунок цього створити умови для подальшого зростання продажів. Через 3 місяці сервіс UAPAY Escrow також став доступним на маркетплейсе PROM.ua під назвою «Покупка без ризику».

Два аспекти цифрової трансформації банку

В Києві пройшла конференція UAFIN.TECH 2019 — подія, яка зібрала під одним дахом фінтех-компанії, стартапів, інвесторів, банкірів та топ-менеджерів найбільших компаній фінансового ринку. В рамках заходу відбулась дискусійна панель Цифрова трансформація банківської справи, в якій прийняв участь Дмитро Зарахович.
aeadc780599b8fab20fbbca01c13b938.jpg
З точки зору Д. Зараховича, процес цифрової трансформації банку потрібно розглядати в двох аспектах: з позиції клієнта та як інфраструктурну платформу. Що стосується першого, то треба аналізувати, як зміняться канали комунікацій замовника з банком? Які інтерфейси банк надає користувачеві? Наприклад, чи є багатофункціональний мобільний додаток, чи є чатбот, який дозволяє комфортно виконувати різні фінансові операції?

По-друге, є інфраструктурна частина, яка стосується автоматизації процесів. Вона невидима для клієнта, проте грає величезну роль в підвищенні ефективності роботи банку. Взагалі, багато хто помилково вважає, що всі процеси в банку слід автоматизувати. Питання — навіщо і яка буде віддача від цього. Якщо сам бізнес-процес не ефективний, то його автоматизація не підвищить продуктивність банку в цілому. Тобто, банк стане діджитальним, проте ефективність його роботи не збільшиться. Тому автоматизувати треба те, що забезпечує реальні переваги для банку. І це циклічний процес, який повинен проходити постійно.

Резюмуючи, можна сказати, що банківська платформа, яка постійно вдосконалюється, в тому числі і під впливом регулятора — це одна частина трансформації. А друга частина — це фронт-офіс, тобто, канали комунікацій та інтерфейси, які бачить клієнт.

Що трансформувати в першу чергу — залежить від моделі бізнесу банку, від того, на яких клієнтів він орієнтується — на корпоративних чи на роздрібний сегмент. Універсального рецепту для всіх банків немає.

UAPAY отримала членство у European Business Association

Компанія UAPAY долучилася до бізнес-спільноти Європейської Бізнес Асоціації (EBA). Ця організація була заснована в 1999 році за підтримки Європейської Комісії в Україні і наразі є найбільш впливовим та найчисельнішим об’єднанням бізнесу в Україні. Асоціація працює над тим, аби дати своїм учасникам можливість спільними зусиллями вирішити важливі для інвестиційного клімату України питання. Об’єднуючи більш ніж тисячу компаній, асоціація активно сприяє розвитку співробітництва між Україною та ЄС.
d0c6a5d2dc879edb9c45facce958430d.jpg
Всі члени Європейської Бізнес Асоціації дотримуються найвищих етичних стандартів в бізнесі, поважають та дотримуються політики нульової терпимості до корупції.
Членство в EBA відкриває перед UAPAY нові можливості, якими компанія сподівається скористатися вже в найближчому майбутньому.
Фото:

Як персоналізація допоможе продавати більше

Чим глибше ми входимо в інформаційну епоху, тим важливіше те, наскільки компанія знає свого клієнта, вважає керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Раніше лояльність клієнта можна було отримати без особливих технологій, всього лише добре виконуючи свою роботу. Але чим глибше ми входимо в інформаційну епоху, тим серйознішого значення набуває те, наскільки компанія знає свого клієнта. І ігнорувати це стає все складнішим.
f802f123dfa26fd8f1d1df9ff5f4f47b.jpg
Чи потрібна персоналізація у фінсервісах узагалі?
Одяг, який шиють на замовлення, завжди сидить краще, ніж річ, куплена в магазині, тому що він виготовлений ​​за мірками замовника, з урахуванням його особливостей і, можливо, потреб. Так само будь-який продукт, у створенні або адаптації якого бере участь сам клієнт, стає ближчим і зрозумілішим цьому клієнтові за рахунок емоційної та раціональної персоналізації.

Amazon — одна з компаній, що навчилася отримувати для себе максимальну вигоду від персоналізації. Цей вендор використовує кожну можливість взаємодіяти з клієнтом через його особистий досвід: нагадує в листах про покинутий кошик, останній розмір моделі або речі, які клієнт недавно шукав, але не купив.

Такій підхід є доволі ефективним. У 2017 році компанія Segment провела дослідження персоналізації в США і з'ясувала, що 44% клієнтів готові повертатися в магазин, якщо отримали пропозицію, засновану на досвіді їх покупок. 39% таких покупців розкажуть про магазин своїм друзям і родині, 32% залишать позитивний відгук.

Що вже говорити про бренди, які дають можливість клієнту створити річ зі своїм дизайном (наприклад, Nike by you від Nike, Custom Kors від Michael Kors і інші). Такий прийом створює додаткову цінність бренду однією лише можливістю створення своєї речі.

Особливо цінують персоналізацію клієнти фінансових компаній. У 2017 році дослідники з Epsilon опитали 1000 респондентів і з'ясували, що 89% із них готові співпрацювати з фінансовими компаніями, які будуть враховувати їх особистий досвід.

Серед рішень, які кастомізують спілкування клієнта з банком або іншою фінансовою організацією, називають персональні налаштування веб-сайтів, зберігання історії платежів і підготовку пропозицій на їхній основі, а також поради стосовно фінансових продуктів, які можуть стати в нагоді в поточній ситуації.

Такий підхід схожий на традиційний, коли для особливих (наприклад, великих корпоративних) клієнтів створюються різні цінові пропозиції на послуги або їх комплекс. Але в онлайні кожен клієнт має стати особливим, для якого буде забезпечено персональний підхід. До того ж, банківські/фінансові організації володіють величезним об'ємом знань про клієнта — кількість їх атрибутів вимірюється тисячами. А якщо можливість управляти такими знаннями ігнорується банком, то завжди знайдуться конкуренти, що не будуть ігнорувати таку можливість.

Ніхто не шкодує сил і часу на налаштування телефону, вибір колірних схем для нього, підбір піктограм застосунків на головному екрані — адже цим гаджетом користуються вкрай часто і потрібно, щоб він був максимально зручним. Те ж стосується і кожного додатка всередині. Розробники популярних месенджерів кинулися впроваджувати «нічні режими» або темні колірні схеми не тому, що так економно витрачається заряд батареї, а тому, що коли такої опції у додатку не буде, є вірогідність того, що ним будуть користуватимуться вельми рідко.

Саме персоналізація може мотивувати клієнта використовувати послугу, товар чи сервісом набагато частіше. Якщо залучити користувача до створення частини продукту, до його кастомізації, то можна отримати певний досвід для подальшого впровадження, а також «прив'язати» клієнта. Швидше за все, йому не захочеться переходити на інші продукти, тому що він вже витратив сили і час на створення персональної, зручної для нього версії. Так, для компанії, що пропонує сервіси, такі речі реалізувати непросто, але результат може бути справді відмінним.

Читайте блог Дмитра Зараховича на ua-news.liga.net.
Страницы: Пред. | 1 | ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 29 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть