Компании холдинга:
Ru
Ru
Eng
Ua

Новини

Те чим дихає світ ІТ та Fintech у новинах Softinvest Holding

SoftInvest Holding впровадив електронний документообіг

Компанії, що входять до складу SoftInvest Holding, перейшли на електронний документообіг. Відтепер немає потреби пересилати паперові документи між відділами та компаніями холдингу, а також надсилати папери партнерам. При заключенні контрактів чи інших ділових угод всі важливі документи підтверджуються за допомогою електронного підпису. Новий підхід дозволяє не тільки значно прискорити всі бізнес-процеси та спросити їх, але й автоматизувати підписання необхідних документів.
39902f962b60675dfd2a6a2325189964.jpg
Паперова рутина — це один з баластів, який знижує ефективність бізнесу. Щоб бути успішним, підприємство має активно позбавлятися таких баластів. Автоматизація документообігу за рахунок налагодження обміну електронними документами підвищує швидкість прийняття рішень, оперативність обслуговування клієнтів, здійснення платежів, тощо.

Крім того, завдяки системі електронного документообігу (СЕД), компанія досягає зниження операційних та інших витрат бізнесу. Впровадження СЄД призводить до скорочення витрат на папір та інші витратні матеріали. До того ж, істотно скорочуються витрати робочого часу співробітників.

«Впровадження СЕД дозволило створити єдиний інформаційний простір в компаніях холдингу та забезпечити централізований доступ до ділової корпоративної інформації. А завдяки прозорому документообігу фахівці нашої компанії отримали можливість більш ефективно використовувати робочий час. Варто відзначити також наш внесок в екологію, адже тепер ми використовуємо набагато менше паперу», — відзначив Дмитро Зарахович, генеральний директор холдингу Softinvest Holding.

FinTech vs Bank: як простіше зібрати мільйон

Керуючий партнер UAPAY Дмитро Зарахович в своїй статті на Мінфін порівняв банки з фінтех-проектами. На його думку, перемога в цій боротьбі буде у того, хто здатний вирішити проблему замовника швидко та просто.
7560fac149734424674f0adb5be6de4d.jpg
Кілька місяців тому трапилася цікава історія. Вболівальник з плакатом «Мої запаси пива Busch Light потребують поповнення. Мій нікнейм у Venmo – Carson-King-25» потрапив до кадру трансляції футбольного матчу. Venmo – це платіжна система для мобільних платформ, яку в 2016 купив PayPal. У підсумку вболівальник за короткий період часу зібрав понад $1 млн, які вирішив передати дитячій лікарні. Інші вболівальники «по приколу» надсилали йому дрібні гроші, тому що це було дуже просто та швидко. А тепер задумайтеся, чи зібрав би той футбольний вболівальник таку суму, якби б вказав свої IBAN та МФО карти замість просто нікнейму у Venmo?

Парадигма змінюється – фінансові сервіси все більше відходять від класичних банківських продуктів. Тому що так зручніше: достатньо повідомити свій нікнейм і отримувати на нього платежі.

Ще пару років тому було модним «ростити» фінтех-стартап в банківському інкубаторі. Зараз вже фінтехи «заводять» собі банк для розширення можливостей. Чи є в цьому логіка? Так, оскільки фінтехи – набагато більш швидкі, гнучкі організації, ніж банки, в їх основі лежить філософія максимальної зручності, вони генерують та застосовують найцікавіші ідеї.

До сих пір будь-які комунікації клієнта з банком можуть забирати дуже багато часу. «Все було добре, доки не довелося йти до відділення», – таку фразу можна почути досить часто. Чому так відбувається? Перша проблема — у зарегульованості процесів. Друга – у негнучкості великих банків. Так, замовити виписку за рахунком у додатку можна, а оплатити її потрібно тільки в касі, страховка включається до карти автоматично, але в додатку її не зняти – тільки дзвонити в кол-центр… і таких прикладів сотні.

А ось фінтехи – це про зручність. Наприклад, сервіс Venmo використовує можливості соціальних мереж і сам на них схожий – і за дизайном, і частково за функціями. Він синхронізується і «шукає друзів» у телефонній книзі, по e-mail та у фейсбуці. Інший американський сервіс — Popmoney — дозволяє переказувати гроші і отримувати перекази, використовуючи номера телефонів або адреси електронної пошти.

Український UAPAY, до речі, також надає послуги переказів грошей за номерами телефону та e-mail серед зареєстрованих в системі користувачів.

Тому сьогодні ділема вибору банку чи фінтеху – це питання форми та регулювання. Перемагає той, хто зможе вирішити завдання клієнта швидше, простіше і безпечніше.

«СОФТКЕЙ ЮА» отримав престижну нагороду від компанії ESET

Вже не перший раз інтернет-супермаркет програмного забезпечення «СОФТКЕЙ ЮА» отримує нагороди. Цього року на партнерській конференції ESET Partners Conference ТОВ «СОФТКЕЙ ЮА» був названий лідером продажів у сегменті «Home&Small Office» 2019.
562e116064f6740099f358fda4219d7f.jpg
Створена понад два десятиліття тому компанія ESET є новатором у галузі розробки провідного антивірусного програмного забезпечення. Рішення ESET в галузі безпеки дозволяють користуватися перевагами цифрового світу корпоративним і домашнім користувачам у більш ніж 200 країнах. В Україні частка ESET на ринку антивірусного захисту складає понад 50%.

«Ми вдячні усім нашим клієнтам за довіру. Саме завдяки вам ми посіли перше місце серед усіх партнерів ESET в Україні. І звичайно ж, цей успіх не був би можливим без висококваліфікованих фахівців, що працюють в нашій компанії», — відзначив Дмитро Зарахович, генеральний директор Softinvest Holding, в склад якого входить «СОФТКЕЙ ЮА».

Нагадаємо, що фахівці «СОФТКЕЙ ЮА» вже більше 16 років продають українським користувачам ліцензійне програмне та апаратне забезпечення, надають послуги розгортання та налаштування ПЗ, професійні консультації з аудиту програмного забезпечення. Спеціалісти компанії мають найвищі компетенції та багаторічний досвід, завдяки чому клієнти отримують найкращі рішення своїх ІТ-задач.

UAPAY відтепер інтегрований в PayCore.io

Гарні новини! Paycore.io інтегрувала можливості національного платіжного сервіса UAPAY до своєї системи. Таким чином, ви можете підключитися до UAPAY за кілька кліків у платіжному центрі. Інтеграція UAPAY та PayCore.io дозволяє ініціювати як вхідні, так і вихідні карткові платежі, а також здійснювати грошові перекази P2P.
b68c7c08e4cc123855927b21ebf3c0d3.jpg
Нагадаємо, що PayCore.io — це програмна платформа для онлайн-бізнесу для керування платежами та зниження ризиків. Платформа інтегрує платіжні системи та здійснює операції по всьому світу в одному шлюзі і пропонує уніфікований інтерфейс зв'язку.

«Ми з радістю розпочинаємо співпрацю з Paycore.io, адже тепер мерчанти, вибудовуючи власні варіанти платіжних рішень, можуть використовувати і систему UAPAY як платіжний шлюз. Таким чином, завдяки інтеграції з хабом Paycore.io, ми розширюємо можливості для електронної комерції», – відзначив керівний партнер UAPAY Дмитро Зарахович.
Отже – шукайте UAPAY на Paycore.io!

Магазини без касирів: перспективи та шляхи розвитку

Розвиток фінансових технологій, мобільних пристроїв і засобів відеоспостереження відкрив нові перспективи перед роздрібним сектором. Суть їх у тому, щоб з магазину можна буде прибрати касирів і навіть каси самообслуговування, а всі завдання по розрахункам перекласти на автоматизовані системи. І на сьогодні в сегменті магазинів без продавців помітно два основних два тренди: смартфон замість каси; система штучного інтелекту і відеоспостереження замість продавця.
3b29e38deb6503e5e336e36518621188.jpg
У першому випадку вам необхідно завантажити спеціальний додаток на мобільний гаджет, далі, при вході в магазин, авторизувати себе на турнікеті, після чого процес покупки мало чим відрізняється від звичайного магазину: ви берете товар з полиці, скануєте його штрих-код за допомогою смартфона і кладете у кошик. На виході з магазину ви знову повинні авторизувати себе на турнікеті і з вашої платіжної карти буде списана необхідна сума.

Перший подібний магазин відкрився кілька років тому в шведському місті Вікен — він дозволяє цілодобово придбати предмети першої необхідності без підтримки обслуговуючого персоналу. Наприклад, в ньому можна купити молоко, хліб, консерви, дитячі підгузники, паперові рушники та інші товари. Разом з тим, там не продаються сигарети і алкоголь, оскільки ці товари можуть заманювати потенційних злодіїв.

І хоча шведський магазин у великій мірі покладається на чесність покупців, проте там подумали і про безпеку: близько десятка камер відеоспостереження працюють безперервно для запобігання крадіжок в магазинах. Крім того, якщо клієнт відкриває двері магазину більш ніж на 8 секунд або взагалі намагається зламати двері, господар магазину негайно отримує повідомлення.

У другому випадку процес покупки виглядає набагато простіше: ви просто заходите в магазин, виконуєте авторизацію на турнікеті, після чого складаєте товар собі в сумку і йдете геть з магазину — знову-таки, через турнікет. Звичайно, спочатку треба встановити мобільний додаток на смартфон. Ніяких кас, ніякого сканування штрих-кодів, ніяких продавців — з боку це схоже на крадіжку товару з магазину. Але насправді — все легально і за усі товари оплачуються.

Про те, як це працює, розповімо на прикладі магазину Amazon Go, відкритого компанією Amazon три роки тому в Сіетлі. Безліч камер і датчиків в цьому магазині відстежують і рахують товар, який покупці беруть з полиць та кладуть сумку, або ж вертають назад на полицю, якщо він їм не потрібний. Касові апарати і продавці стають зайвими: з картки клієнта знімаються гроші, після того, як він пішов з магазину.

Подібні експерименти в роздрібному продажі проводила не тільки Amazon, але і деякі інші компанії в Китаї та Японії.

З одного боку, новий підхід обіцяє революцію в рітейл-індустрії, адже власники магазинів зможуть різко скоротити чисельність продавців (і, відповідно, витрати на них), прискорити сам процес покупки товарів і обслужити більше клієнтів. З іншого — є ряд проблем, із-за яких ця революція навряд чи станеться найближчим часом. Експеримент Amazon Go показав, що поки технології розпізнавання об'єктів на відеозапису не досягнули потрібного рівня. Наприклад, якщо покупець складав в кошик товар, а потім ставив його назад, але помилково — на іншу полицю, то система не могла правильно ідентифікувати товар. Крім того, обидва типи магазинів без продавців слабо захищені від злодіїв і фактично покладаються на чесність покупців. Власне, і сама Amazon заявила, що поки не планує впроваджувати цю технологію в інші свої магазини.

«Очевидно, що магазини без кас вже в недалекому майбутньому займуть свою нішу в роздрібному сегменті. Однак технології потребують доопрацювання. Перш за все, мова йде про відеоспостереження і розпізнавання об'єктів. Поки що вони не досконалі і допускають багато помилок. Можливо більш перспективною буде інша техноологія — впровадження RFID-міток для відстеження товарів в магазинах. Однак ця технологія також потребує доопрацювання, та й вартість її поки що зависока», — зазначив глава компанії UAPAY Дмитро Зарахович.

UAPAY отримала престижну нагороду від організаторів конференції Global Payments Day

В кінці вересня компанія UAPAY взяла участь в конференції Global Payments Day: The Future of Global Payments, присвяченій майбутньому платіжних технологій. В рамках конференції організатори заходу — журнал Future magazine та Асоціація ЕМА — провели церемонію нагородження GPD2019 Award.
01d108f3bbff8934858e2c6c07555664.jpg
Оргкомітет Global Payments Day відзначив найбільш активних учасників ринку транскордонних платежів в п'яти номінаціях. В їх число увійшли як українські компанії, так і зарубіжні партнери локальних гравців.

Національна платіжна компанія UAPAY отримала нагороду в номінаціії Global Payments Partner. Ця престижна відзнака свідчить про інноваційність та високу якість послуг, що надає UAPAY для клієнтів.
Страницы: Пред. | 1 | ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ... | 29 | След.
Подписаться на анонсы событий
Хотите быть в курсе всех самых интересных мероприятий в SI HUB? Присоединяйтесь!
 
Ваша подписка оформлена!
Отлично, теперь Вы не пропустите ничего важного и
необходимого! Мы расскажем Вам о самых интересных
мероприятиях
Закрыть