Фактор недовіри, що існує між продавцем і покупцем в сегменті електронної комерції, суттєво стримує розвиток ринку. Несумлінність деяких продавців і покупців знижує ймовірність здійснення угоди. Припустимо, покупець хоче придбати товар через торгівельний онлайн-майданчик. При цьому він не впевнений в якості товару і турбується, що коли заплатить наперед, то продавець може не повернути гроші в разі проблем з товаром. Аналогічні страхи у продавця, який сумнівається, чи сплатить людина за покупку після відправки товару.
Саме тому міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz в партнерстві з UAPAY запускає сервіс «Безпечна покупка» на базі технології UAPAY Escrow. Це рішення дозволяє нівелювати ризики одночасно і для продавця, і для покупця, оскільки гроші, які сплачуються за товар, продавець не отримає доти, доки покупець не забере надісланий товар в пункті доставки і не переконається, що він є якісним і відповідає його очікуванням.
Але це ще не всі переваги нового рішення: якщо товар не викуплено замовником, Allbiz забезпечує безкоштовну зворотню доставку товарів через «Нова пошта», тобто продавець нічого не втрачає в разі невдалої угоди. Таким чином, «Безпечна покупка» не тільки захищає від несумлінних партнерів, але й фінансово вигідна. Спробуйте новий сервіс на порталі https://news.all.biz/.
Нагадаємо, що вперше в Україні рішення на базі технології UAPAY Escrow було впроваджено в 2017 році на платформі онлайн-оголошень OLX в рамках сервісу «OLX доставка». Через кілька місяців воно було реалізовано і на інших торгових онлайн-майданчиках країни.
Коротко про Allbiz
Allbiz (www.all.biz) — це міжнародний центр інтернет-торгівлі, який дозволяє компаніям створювати свої веб-представництва і розміщувати інформацію про товари і послуги. Відвідувачі з усього світу, у свою чергу, отримують можливість їх знаходити і отримувати.
Allbiz в першу чергу цікавий представникам малого та середнього бізнесу, істотно полегшуючи їм доступ до світового ринку за допомогою мережі Інтернет. Ресурс надає прекрасну можливість невеликим компаніям легко керувати своїм бізнесом в Глобальній мережі, забезпечуючи широку доступність і високий ступінь довіри до своїх товарів і послуг по всьому світу. Щорічна аудиторія Allbiz досягла більше 220 млн осіб, що дозволило ресурсу вийти в лідери Інтернет-простору. На сьогоднішній день в онлайн-каталозі Allbiz представлено понад 20 млн товарів і послуг від більш ніж 1,3 млн компаній з 90 країн світу.